Dan bemoei ik me er ff mee.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:28 schreef kanovinnie het volgende:
Ze gaan anders weer een beetje door.
Ik vraag het mijn af. Want bij WGR weten velen de term editorial images niet, bij digital wel omdat daar vele website bouwers tussen zitten. Dus zij zullen er wat bekender mee zijn dan hier en bij WGR schat ik zo in.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:21 schreef Isdatzo het volgende:
Ik denk dat je in FOT meer zinnige antwoorden krijgt, en anders zou ik WGR adviseren.
Een uiterste stemdatum kan ik in komen. Dat men wilt stimuleren om meer mensen te laten stemmen, snap ik. Maar ik vind de gegeven regel wat rigoureus, bovendien helpt het niet omdat iedereen de volle punten krijgt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:35 schreef Schanulleke het volgende:
In het wedstrijdtopic zijn een paar suggesties gedaan voor extra regels, i.v.m. het (voorlopig) uitblijven van een flink aantal stemmen.
Ten eerste een uiterste stemdatum en daarnaast de consequentie dat wie niet stemt, automatisch de volle punten toekent aan iedereen behalve hemzelf.
Is het okay dat de deelnemers in dit topic dit gewoon opnemen, of moet dit nog via jullie?
Het idee is altijd geweest dat iedereen die inzendt, ook stemt, dus dat is op zich niks vreemds. Het is, met het oog op de nieuw te verzinnen opdracht, inderdaad handig om een uiterste datum te nemen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:38 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Een uiterste stemdatum kan ik in komen. Dat men wilt stimuleren om meer mensen te laten stemmen, snap ik. Maar ik vind de gegeven regel wat rigoureus, bovendien helpt het niet omdat iedereen de volle punten krijgt.
Dat is altijd het idee geweest. Het is alleen altijd moeilijk gebleken mensen te laten stemmen voor foto's. Dat is al sinds ik hier rondhang het geval.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:41 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het idee is altijd geweest dat iedereen die inzendt, ook stemt, dus dat is op zich niks vreemds. Het is, met het oog op de nieuw te verzinnen opdracht, inderdaad handig om een uiterste datum te nemen.
De volle punten helpen juist wel, want het voorkomt dat iemand strategisch niet gaat stemmen. Immers, dat levert alle concurrenten de volle mep op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |