quote:Op zondag 24 juni 2012 20:04 schreef KoningRobin het volgende:
Wow, bedankt voor het commentaar!
@ rebubbled: Wat vind je verschrikkelijk aan de nabewerking?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:44 schreef Mirel het volgende:
5 punten - Rebubbled
Toffe sfeer, doet denken aan rare arthouse films. Ik vind kort haar altijd supermooi en dat met het vergrootglas bij het oog is een tof idee. Het voelt ook minimalistisch en strak aan, precies in het midden. Dat mooie kapsel past daar precies bij vind ik
4 punten - KoningRobin
Gave in-your-face. De kleurbewerking is cool. Het vignette effect verschilt een beetje links en rechts en da's een kleeeeeeein beetje jammer
3 punten - Splackavellie02
Ik hou van de synchroniteit netzoals bij Rebubbled. De spiegeling met een zwart-wit versie is ook een tof idee. Maar Rebubbled krijgt meer punten omdat ze net iets meer extra's had toevoegd.
2 punten - Cockwhale
Lekker wild en spooky. Ogen zijn niet te zien en dat voegt iets toe. 3x je gezicht erop is een leuk effect. Maar al deze dingen zie ik in 1 oogopslag en dan scroll ik toch weer verder
1 punten - Schanulleke
Tof idee en leuke pose, maar jammer genoeg niet goed uitgewerktJe zou dichterbij het beeld moeten komen, als de mensen iets sneller zouden doorlopen dan zou je als enige stilstaande meer opvallen. Zonder jou erin is de foto ook tof, je voegt alleen iets toe als je meer opvalt, en naar mijn mening is dat het beste door dichterbij de camera te staan.
Je zou 'Amsterdam Centraal' kunnen photoshoppen naar 'Schanulleke'
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:52 schreef Schanulleke het volgende:
5 punten: KoningRobin; Interessante invalshoek, mooie tonen en een aangename scherpte. Dit is de foto waar ik het langste bij blijf hangen.
4 punten: Rebubbled; Het idee vind ik erg sterk en de scherpte ligt prachtig op het vergrootglas. Toch mis ik iets in de foto. Eerst dacht ik dat het kleur was, maar ook de kleurenversie mist het imho. Het ligt denk ik in belichting, waardoor contrast en scherpte tekort schiet.
3 punten: Cockwhale; een leuke opvulling van het portretidee, een emotie. Ben benieuwd naar hoe je hem gemaakt hebt, maar mist voor mij toch net iets teveel herkenbaarheid.
2 punten: Splackavellie02; Een 'up-the-nose'-shot vind ik doorgaans niet boeiend. In de zwart-wit bewerking stoort het iets minder. Vind de spanning in de foto wel iets té afhankelijk van de bewerking.
1 punt: Mirel; leuk idee, maar rommelig uitgevoerd. Vieze spiegel, slecht belicht.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
5 punten: Rebubbled. Originele foto met een goede uitwerking. Ik vind het echt een topfoto!
4 punten:Cockwhale. Leuke uitvoering en een gave foto, maar die van Rebubbled vind ik leuker.
3 punten:: Schanulleke. Ik vind het een heel erg leuk idee, maar de uitvoering mist iets voor mij. Misschien was de foto sterker geweest als je, zoals eerder is gezegd, dichter bij de camera had gestaan.
2 punten:: KoningRobin. Die verschrikkelijk aanwezige nabewerking is niet mijn ding.
1 punt: Mirel. Ik zie de telefoon en dat stoort me. Verder is hij niet scherp en mis ik contrast.
quote:Op zondag 24 juni 2012 10:32 schreef Rebubbled het volgende:
5 punten: Schanulleke; Ik vind het effect heel tof en ben als noob enorm onder de indruk. Ik zou niet weten hoe je dat effect kunt krijgen. Het had drukker gekund, jij had meer benadrukt kunnen worden, een rijdende trein ( bvb de achterkant) had wellicht een cool extra druk effect gegeven als hij ook zo wolkachtig was geweest. Ik stem dit keert dus echt op het idee en effect en minder op de uitwerking. Oh en Amsterdam Centraal. Hometown. Altijd een plus.
4 punten: Cockwhale; Lekker surrealistisch, daar hou ik van. Net iets te minimalistisch.
3 punten: Splackavellie02; Ik heb zelf weleens geprobeerd om dit contrast te krijgen, maar weet niet hoe het moet. Wederom, noob impressed. Echter vind ik de spiegeling en de kleurenversie overbodig en doet afbreuk aan het plaatje.
2 punten: KoningRobin; Ik vind de nabewerking verschrikkelijk. Verder goede foto, mooi scherp, maar ik vind hem niet lekker wegkijken.
1 punt: Mirel; Om alle eerder genoemde redenen. Terwijl je wel een goed idee had.
Het komt op mij fake over, zoals bijvoorbeeld je irissen of het groene glansje in je bril, te plastic voor mijn smaak. Ik vind de kleuren niet matchen met 'hoe het zou horen', heel onnatuurlijk. Je neus is raar vlekkerig erdoor. Ik vind hem gewoon niet lekker wegkijken. Maar dat is echt een persoonlijke mening. Dat is het leuke aan fotografie, wat voor de één werkt, werkt niet voor de ander. Daardoor krijg je een hele grote verscheidenheid. Er is geen goed of fout, enkel meningen. Ik hoop dus ook dat je het niet persoonlijk opvat. Daarbij zijn er nog een paar dingetjes die mijn niet helemaal aantrekken tot de foto, dat in combinatie met de andere foto's die mij wel aantrekken, zorgt ervoor dat ik tot deze scores ben gekomen.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:04 schreef KoningRobin het volgende:
Wow, bedankt voor het commentaar!
@ rebubbled: Wat vind je verschrikkelijk aan de nabewerking?
Jammer dat de inzending van Evilmotion niet meer telt, dat is voor mij de aller beste, mooie kleuren. Spannend door verschillende zwartingen in het beeld. heel gaaf.
Het plastic gevoel, was ook zeker de bedoeling. Ik vat het zeker niet persoonlijk op, was alleen benieuwd naar hoe jij verschrikkelijk dan interpreteert!quote:Op zondag 24 juni 2012 20:26 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Het komt op mij fake over, zoals bijvoorbeeld je irissen of het groene glansje in je bril, te plastic voor mijn smaak. Ik vind de kleuren niet matchen met 'hoe het zou horen', heel onnatuurlijk. Je neus is raar vlekkerig erdoor. Ik vind hem gewoon niet lekker wegkijken. Maar dat is echt een persoonlijke mening. Dat is het leuke aan fotografie, wat voor de één werkt, werkt niet voor de ander. Daardoor krijg je een hele grote verscheidenheid. Er is geen goed of fout, enkel meningen. Ik hoop dus ook dat je het niet persoonlijk opvat. Daarbij zijn er nog een paar dingetjes die mijn niet helemaal aantrekken tot de foto, dat in combinatie met de andere foto's die mij wel aantrekken, zorgt ervoor dat ik tot deze scores ben gekomen.
Ja oké, zo verschrikkelijk is het nou ook weer niet. Beetje ongenuanceerde woordkeus.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:51 schreef KoningRobin het volgende:
[..]
Het plastic gevoel, was ook zeker de bedoeling. Ik vat het zeker niet persoonlijk op, was alleen benieuwd naar hoe jij verschrikkelijk dan interpreteert!
Als ik de punten zo bekijk, ben jij deze maand de winnaarquote:Op zondag 24 juni 2012 20:26 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Het komt op mij fake over, zoals bijvoorbeeld je irissen of het groene glansje in je bril, te plastic voor mijn smaak. Ik vind de kleuren niet matchen met 'hoe het zou horen', heel onnatuurlijk. Je neus is raar vlekkerig erdoor. Ik vind hem gewoon niet lekker wegkijken. Maar dat is echt een persoonlijke mening. Dat is het leuke aan fotografie, wat voor de één werkt, werkt niet voor de ander. Daardoor krijg je een hele grote verscheidenheid. Er is geen goed of fout, enkel meningen. Ik hoop dus ook dat je het niet persoonlijk opvat. Daarbij zijn er nog een paar dingetjes die mijn niet helemaal aantrekken tot de foto, dat in combinatie met de andere foto's die mij wel aantrekken, zorgt ervoor dat ik tot deze scores ben gekomen.
Haha thanks!quote:Op zondag 24 juni 2012 21:10 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ja oké, zo verschrikkelijk is het nou ook weer niet. Beetje ongenuanceerde woordkeus.Ik was net wakker met een kater. Give me a break. Al die kleuren maakte dat ik moest kotsen.
Nee grapje!!
Jij moet ook nog stemmen. Ik ben benieuwd.
En dan reageert hij nog op mijn ab?quote:
Nou, dat is erg vooruit lopen!quote:Op zondag 24 juni 2012 21:16 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Als ik de punten zo bekijk, ben jij deze maand de winnaar
Heb je al een onderwerp in gedachten?
Thnx voor de lof! Het klopt toch dat jouw foto niet deze maand gemaakt was of heb ik je schaamteloos overgeslagen?quote:Op maandag 25 juni 2012 10:02 schreef --H-I-M-- het volgende:
Nu ik nog even..
5 punten: Rebubbled; Heel vet gedaan en de meeste punten omdat dit zo een screenshot uit Blade Runner had kunnen zijn
4 punten: Schanulleke; Mooie kleuren en top idee - ondanks dat het een andere trein is waarop je wacht was hij denk ik zonder trein op het spoor misschien wel 5 punten waard
3 punten: Cockwhale; Leuk gedaan, wel beetje donker/eng naar mijn smaak
2 punten: KoningRobin; Goede groothoek en tonen, maar minder mijn smaak
1 punt: Splackavellie02: leuk idee en belichting
Story of my life, maar ik was inderdaad inderdaad gediskwalificeerdquote:Op maandag 25 juni 2012 10:08 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Thnx voor de lof! Het klopt toch dat jouw foto niet deze maand gemaakt was of heb ik je schaamteloos overgeslagen?
Dan mag je helaas ook niet stemmen...quote:Op maandag 25 juni 2012 10:26 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Story of my life, maar ik was inderdaad inderdaad gediskwalificeerd
quote:Op maandag 25 juni 2012 11:41 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dan mag je helaas ook niet stemmen...
Toch bedankt hoor.
Nou Rebubbled, de laatste stemmen zijn binnen, als KoningDavid terug is gekomen, maak ik de lijst wel op.
Gefeliciteerd met je eerste overwinning, dat er maar veel mogen volgen.
Jij kan alvast nadenken over het thema van volgende keer.
quote:Hier mijn stemmen:
5 punten: Schanulleke; Erg sprekende kleuren! leuk om naar te kijken en een tof idee om ook op andere onderwerpen toe te passen.
4 punten: Rebubbled; Ook een heel leuke, anders dan normaal, foto. Ik had 'm zelf iets dichterbij genomen, waardoor je oog duidelijker in beeld kwam. Misschien een heel lichte kleur er in passen?
3 punten: Cockwhale; Spannende foto! ben zelf wel een fan van lange sluitertijd en gekke dingen.
2 punt: Splackavellie02 en 1 punt Mirel; Sorry, dit vind ik allebei niets. Een te hoog hyves gehalte.
Om aan de regels te voldoen, mijn bericht gequote.
Cockwhale moet nog stemmen.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:41 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dan mag je helaas ook niet stemmen...
Toch bedankt hoor.
Nou Rebubbled, de laatste stemmen zijn binnen, als KoningDavid terug is gekomen, maak ik de lijst wel op.
Gefeliciteerd met je eerste overwinning, dat er maar veel mogen volgen.
Jij kan alvast nadenken over het thema van volgende keer.
Bij mij wel.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En dan reageert hij nog op mijn ab?
@KoningRobin: de regels geven niet de vrijheid om anders met de punten om te gaan. Je zult een keus moeten maken voor de 4de en de 5de plek. Ook om in de toekomst gezanik te voorkomen.
Ik ben benieuwd, misschien dat ik ook eens een poging ga wagen. (Ook al ben ik niet heel erg creatief aangelegdquote:Op maandag 25 juni 2012 14:37 schreef Rebubbled het volgende:
Gedaan.Ik weet wel een heel leuk thema!
Gewoon meedoen, je zal zien dat je creatiever bent, dan je denkt.quote:Op maandag 25 juni 2012 15:24 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, misschien dat ik ook eens een poging ga wagen. (Ook al ben ik niet heel erg creatief aangelegd)
Ik ga ook zeker een poging wagenquote:Op maandag 25 juni 2012 14:37 schreef Rebubbled het volgende:
Gedaan.Ik weet wel een heel leuk thema!
Ik eigenlijk ook wel, ben nog nooit naar zo'n locatie geweestquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:43 schreef MrManuel het volgende:
Urban? Nu wil ik ook echt naar zo een locatie toe!
Misschien is Norilsk een idee?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:43 schreef MrManuel het volgende:
Urban? Nu wil ik ook echt naar zo een locatie toe!
Ik voel een FOT tripje aankomen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:10 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Misschien is Norilsk een idee?
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:10 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Misschien is Norilsk een idee?
[ afbeelding ]
Waar zou je heen willen dan? Met 20 man over een hek klimmen en ergens rond lopen waar het niet mag valt wel op hequote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Waar zou je heen willen dan? Met 20 man over een hek klimmen en ergens rond lopen waar het niet mag valt wel op he
Enige optie is dan Dadipark (3 uur rijden vanaf midden nederland) of Doel (zijn we al geweest, ligt bij Antwerpen).
Norslik dus, daar ik daarop reageerde. En het ziet er groot genoeg uit om 20 man te huisvesten.quote:
Dat is leuk en dat biedt een mooie uitweg, maar ik wil voor Urbex gaan als het een beetje meezit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:04 schreef Rebubbled het volgende:
Thnx! Het is leuk om als totale beginneling te winnen! En ik vind het ook gewoon leuk om creatief te zijn.Dat vergrootglas had ik bijna niet gehad. Ik wilde eigenlijk wat doen met verf en toen ik terug rende om nog even snel witte verf te pakken zag ik dat vergrootglas voor 1 euro. Toen dacht ik, ach, kan weleens cool zijn!
Maar mensen, ik bedoel dus met urban ook gewoon stedelijk en hiphop enzo. Eigenlijk alle facetten van urban. Niet enkel oude verlaten gebouwen, want ik weet hoe lastig dat is.. Ik ga een fijn hiphopplaatje schieten denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |