Ik eigenlijk ook wel, ben nog nooit naar zo'n locatie geweestquote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:43 schreef MrManuel het volgende:
Urban? Nu wil ik ook echt naar zo een locatie toe!
Misschien is Norilsk een idee?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 08:43 schreef MrManuel het volgende:
Urban? Nu wil ik ook echt naar zo een locatie toe!
Ik voel een FOT tripje aankomen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:10 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Misschien is Norilsk een idee?
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:10 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Misschien is Norilsk een idee?
[ afbeelding ]
Waar zou je heen willen dan? Met 20 man over een hek klimmen en ergens rond lopen waar het niet mag valt wel op hequote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Waar zou je heen willen dan? Met 20 man over een hek klimmen en ergens rond lopen waar het niet mag valt wel op he
Enige optie is dan Dadipark (3 uur rijden vanaf midden nederland) of Doel (zijn we al geweest, ligt bij Antwerpen).
Norslik dus, daar ik daarop reageerde. En het ziet er groot genoeg uit om 20 man te huisvesten.quote:
Dat is leuk en dat biedt een mooie uitweg, maar ik wil voor Urbex gaan als het een beetje meezit.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:04 schreef Rebubbled het volgende:
Thnx! Het is leuk om als totale beginneling te winnen! En ik vind het ook gewoon leuk om creatief te zijn.Dat vergrootglas had ik bijna niet gehad. Ik wilde eigenlijk wat doen met verf en toen ik terug rende om nog even snel witte verf te pakken zag ik dat vergrootglas voor 1 euro. Toen dacht ik, ach, kan weleens cool zijn!
Maar mensen, ik bedoel dus met urban ook gewoon stedelijk en hiphop enzo. Eigenlijk alle facetten van urban. Niet enkel oude verlaten gebouwen, want ik weet hoe lastig dat is.. Ik ga een fijn hiphopplaatje schieten denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |