1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | 1. Mr_Saitek 2. Row-1 3. Mirel 4. Brandx 5. MrManuel 6. T42 7. Kajji 8. Kanovinnie 9. Ladysin 10. Obolos 11. problematiQue 12. Hajee 13. zwarteduiker 14. Debsterr 15. Aschkael 16. Dwyrin 17. Schanulleke |
Hartstikke tof dat je op deze manier je steentje bij wilt dragen, helaas is het toch niet toegestaan (zie verder in deze post)quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:18 schreef Weakling het volgende:
Ligt het aan mij of klopt de OP niet helemaal?
[..]
Maar nummer 4 in het voorbeeld krijgt helemaal geen punten zo, of moet die juist geen punten krijgen? Ik begrijp 'm niet helemaal.
Hoe dan ook, ik zal ook eens een keertje stemmen:
19. Mirel
18. Row-1
17. Mr_Saitek
16. Kanovinnie
15. problematiQue
14. Brandx
13. Debsterr
12 MrManuel
11. Whitetiger300
10. Ladysin
09. Schanulleke
08. Kajji
07. Strider221
06. zwarteduiker
05. Aschkael
04. Obolos
03. Dwyrin
02. Hajee
01. T42
Euh, nou niet helemaal.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:27 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De OP gaat er van uit dat de stemmer ook deelnemer is en dat het niet netjes is om op jezelf te stemmen. Wie niet meedoet, kan wel iedereen punten geven uiteraard.
Daar ben ik het mee eens. Ik zal het nog even duidelijker omschrijven in de OP. Stemmen is alleen voor deelnemers om er voor te zorgen dat deelnemers geen stemmen gaan werven bij andere users. Daarnaast zorgt het imo voor meer deelname.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:48 schreef Mirel het volgende:
Ookal heeft 'ie me op nummer 1, ik vind niet dat Weakling mee mag stemmen, werd de vorige rondes ook niet gedaan met niet-deelnemers.
Meningen zijn altijd welkom!quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:47 schreef Myraela het volgende:
Ik vind die van Mirel in ieder geval het tofst met het onderwerp gespeeld. Misschien niet de mooiste foto, maar toch leuker dan gewoon een goede foto in zwart/wit zetten.
Ik mag niet stemmen. Maar toch.
Volgende keer meedoen!quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:47 schreef Myraela het volgende:
Ik vind die van Mirel in ieder geval het tofst met het onderwerp gespeeld. Misschien niet de mooiste foto, maar toch leuker dan gewoon een goede foto in zwart/wit zetten.
Ik mag niet stemmen. Maar toch.
Ja, ik zag de titel tussen de nieuwe topics, dus met die instelling kwam ik eigenlijk ook kijken. Als het onderwerp me ligt zal ik de volgende keer meedoen.quote:
Tof! Ook met een onderwerp wat je niet ligt moet je meedoen. Maakt je juist creatiever!quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik zag de titel tussen de nieuwe topics, dus met die instelling kwam ik eigenlijk ook kijken. Als het onderwerp me ligt zal ik de volgende keer meedoen.
De opnamedatum in de exif-gegevens is eenvoudig aan te passen en hoeft dus niet de werkelijke opnamedatum te zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:25 schreef MrManuel het volgende:
Misschien handig om volgende maand iig een regel in te stellen deze data te laten bestaan? :p
Obolos - Geen EXIF data.
Is aan te passen.. Maar dan nog frauderen kan altijd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:45 schreef obolos het volgende:
Het kostte wat moeite om de punten toe te kennen. Meerdere foto's had ik graag een gelijk aantal punten gegeven. Na wat wikken en wegen ben ik tot de volgende verdeling gekomen:
16. Row-1.
15. Mirel.
14. Schanulleke
13. problematiQue.
12. Hajee.
11. Mr_Saitek.
10. Ladysin.
9. Dwyrin.
8. Brandx.
7. MrManuel.
6. Kanovinnie.
5. Aschkael.
4. zwarteduiker.
3. Debsterr.
2. Kajji.
1. T42.
[..]
De opnamedatum in de exif-gegevens is eenvoudig aan te passen en hoeft dus niet de werkelijke opnamedatum te zijn.
Mijn foto is overigens van 4 februari 2012.
Oh, dat is raar want die van mij komt uit Lightroom...: http://i.imgur.com/Snmw3.jpgquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:25 schreef MrManuel het volgende:
Misschien handig om volgende maand iig een regel in te stellen deze data te laten bestaan? :p
Zou in principe niet lastig moeten zijn.. Photoshop en Lightroom bv behouden deze data gewoon, ook na bewerken.
problematiQue - Geen EXIF data.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:45 schreef problematiQue het volgende:
Trouwens, er zijn 18 foto's toch, waarom komen sommigen maar tot 16?
Lezen chefquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:06 schreef kanovinnie het volgende:
Whitetiger300 en Strider221 zijn helaas gediskwaficeerd omdat hun foto's niet in deze maan genomen zijn. Ik zal voor alle zekerheid de andere foto's ook nog even op datum nalopen.
Voor het stemmen: Ik zal de stempunten aanpassen voor degene die al gestemt hebben aanpassen. De mensen die nog moet stemmen kunnen hun stem op de normale manier uitbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |