SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door asfalthooligan op 14-12-2010 23:12:16 ]
Wie, ikke? Ik heb nooit wat interessants te vertellenquote:
Ja, je 5 minuten zijn om...quote:Op maandag 13 december 2010 19:59 schreef asfalthooligan het volgende:
komt ie dan he komt ie dan he
binnen nu en 5 minuten de grote climax waar jullie op zaten te wachten
![]()
![]()
![]()
Zoals ik net al PM-de malle kip, ik ga je niet met de scooter door de kou sturen hoorquote:Op maandag 13 december 2010 20:27 schreef asfalthooligan het volgende:
super ja is een goed optie had net je bericht gelezen
als ik het van de week kan ophalen graag
super
Ik zie de volgende Fok! Actie al...quote:Op maandag 13 december 2010 20:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ojee ik moet bij de volgende FOK!klus actie toch meer mijn buik inhouden op de foto's :p
Maar ik ga eerst even een zak taaitaai leeg eten :p
Groenquote:Op maandag 13 december 2010 20:15 schreef vamperotica het volgende:
En mocht er iemand onthoudne hebben hoe die groen verf heet... Hoor ik het graag!
dat vermoeden heb ik ook :p of dat asfalt hier gewoon altijd gaat slapen omdat hij ook zo'n mooie sterrenhemel wil.quote:Op maandag 13 december 2010 21:16 schreef Lottekoekkie het volgende:
Asfaltje, volgens mij ga jij daar stiekum vannacht zélf slapen, gewoon, om er plaatsvervangend alvast van te genieten
Die eerste foto op de bank, is die bank nou zo enooooooorm? Jullie lijken wel kaboutertjesquote:Op maandag 13 december 2010 20:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ojee ik moet bij de volgende FOK!klus actie toch meer mijn buik inhouden op de foto's :p
Maar ik ga eerst even een zak taaitaai leeg eten :p
Nee, die bank is heel normaal. Wij zijn een beetje gehandicapt. Daarom zijn we ook zo goedkoop in te hurenquote:Op maandag 13 december 2010 21:28 schreef mootie het volgende:
Die eerste foto op de bank, is die bank nou zo enooooooorm? Jullie lijken wel kaboutertjes![]()
Heb je het kussentje ook gezienquote:En het is prachtig geworden, ook geweldig al die cadeautjes op zijn bed.
Ik weet nu wel waar ElisaB voor staat: ElisaBungelbeentje!quote:Op maandag 13 december 2010 21:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, die bank is heel normaal. Wij zijn een beetje gehandicapt. Daarom zijn we ook zo goedkoop in te huren
[..]
Heb je het kussentje ook gezien
we zijn gewoon oempaloempa's!quote:Op maandag 13 december 2010 21:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet nu wel waar ElisaB voor staat: ElisaBungelbeentje!
Asfalt heeft er twee. Ik heb eigenlijk nog nooit zulke zachte poezels gevoeldquote:Op maandag 13 december 2010 21:36 schreef Rewimo het volgende:
Van wie heb je die poezzz gekregen?
[ afbeelding ]
Dat niet maar nu wel groen, tóch?quote:Op maandag 13 december 2010 21:36 schreef ElisaB het volgende:
Zien jullie trouwens wel dat ik helemaal nog niet grijs ben
Niet eensquote:Op maandag 13 december 2010 21:37 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dat niet maar nu wel groen, tóch?
Hmmm ik ga nu toch even kijken of je niet stiekum mijn dametje bent komen rauschen.quote:Op maandag 13 december 2010 21:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Asfalt heeft er twee. Ik heb eigenlijk nog nooit zulke zachte poezels gevoeld
Kjoet joh!!
Heb je al die kussentjes gebrouwen?quote:Op maandag 13 december 2010 21:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
we zijn gewoon oempaloempa's!
En mn eerste naaisel op mijn nieuwe naaimachine! Voor Fok!
Kijk, daar hou ik vanquote:Op maandag 13 december 2010 21:40 schreef Lottekoekkie het volgende:
even off-topic, Elies, als ik jou naam noem loopt hond kwispelend en piepend naar de voordeur maar jouw snoepjes lust madam niet van ons, die wil verwend kreng enkel van jou hebben.
Da was een garpjequote:Op maandag 13 december 2010 21:39 schreef Rewimo het volgende:
Ja, waar is die foto met asfalt-in-het-groen eigenlijk
Zij ook van jouquote:
Haha nee alleen die op het bed :pquote:Op maandag 13 december 2010 21:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je al die kussentjes gebrouwen?
Ga jij Asfalt maar even versierenquote:Op maandag 13 december 2010 21:49 schreef Lottekoekkie het volgende:
En wie was eigenlijk die knappe kerel die zo lief aan het meeklussen was
Second thatquote:Op maandag 13 december 2010 21:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ga jij Asfalt maar even versierenis echt een leuke lieve kerel.
Second that ookquote:Op maandag 13 december 2010 21:45 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik moet trouwens ook even kwijt dat ik het (naast iedereen die geholpen en spullen aangeboden heeft) ook super vind van asfalt! Om je over je schaamte heen te zetten om je zoon zo te helpen.
Flirten zonder bijbedoeling mag ookquote:Op maandag 13 december 2010 21:51 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nou, ik heb er al een van mezelf en geloof niet dat die dat goed vindt![]()
Hoi Asfalt
Leuk stofje! Van Ikea? Had pas ook voor het eerst iets gebrouwen, ook een kussenovertrek, van wat restjes stof van Ikea. Niet met rits natuurlijk, gewoon een vierkantjequote:Op maandag 13 december 2010 21:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Haha nee alleen die op het bed :p
Gemaakt van dit stofje: [ afbeelding ]
Daar heb ik ook 2 lijstjes mee omspannen. Voor de eenheid enzeu!
Dat moet ook maar net binnen je eigen mogelijkheden liggen he. Een ander helpen met meedenken kan ook al een heel stuk schelen. Of gewoon mee juichen voor de positieve vibe!quote:Op maandag 13 december 2010 21:53 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Jouw en yska's actie is ook super hoor! Echt dat zouden meer mensen moeten doen (incl me).
Die zwarte is dan Elisa? En Yska is de blonde dovequote:Op maandag 13 december 2010 21:46 schreef asfalthooligan het volgende:
Die 2 slijmen echt en jatten gewoon je vleeswaren van je brood
Die zwarte is de liefste die dove luistert eigenlijks nooit
Nee, tis net andersom; ik ben die dove die niet luisterdequote:Op maandag 13 december 2010 21:57 schreef mootie het volgende:
Die zwarte is dan Elisa? En Yska is de blonde dove
Dit was niet mijn eerste hoor :p ik deed het normaal altijd op de 30 jaar oude Singer van mijn moederquote:Op maandag 13 december 2010 21:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Leuk stofje! Van Ikea? Had pas ook voor het eerst iets gebrouwen, ook een kussenovertrek, van wat restjes stof van Ikea. Niet met rits natuurlijk, gewoon een vierkantje
Steelt die ook het beleg van je brood?quote:Op maandag 13 december 2010 21:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, tis net andersom; ik ben die dove die niet luisterde
Ow, en die kale met badslippers is asfalt
Opscheppertquote:Op maandag 13 december 2010 22:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dit was niet mijn eerste hoor :p ik deed het normaal altijd op de 30 jaar oude Singer van mijn moederRonde kussens, Ronde rollen met diameter van 40 centimer bij 150 centimeter van schuimrubber, capes voor een groot scoutingkamp, barbie kleren :p
Ik heb een automatische knoopsgat maker, dus die ga ik nog even gebruiken voor de kussens (ik heb de hoezen weer meegenomen naar huis om ze vandaag of morgen even af te maken dit was alleen even voor de showfoto's)
Het is trouwens wel een schattig huisje, het ronde plafond op zolder. Wat is de indeling verder?quote:Op maandag 13 december 2010 22:01 schreef asfalthooligan het volgende:
hahahahahahaha
nee bedoelde me katten
en die 2 wat is dat lachen met ze
de bekende 3 letterige new kids uitspraak vloog me om de oren
het zijn echt net bouwvakkers als ze klussen echt top
ze boeren en laten nog net niet schtene ,maar zijn gewoon lekker zichzelf en en dat merkte ik ook dat ze zich goed thuisvoelden wat ik erg belangrijk vond
Vooral met die keukenkastjes van mij hahahahaha
Oh dus nog wel wat opbergruimte boven, dat is wel lekker. En een tuinquote:Op maandag 13 december 2010 22:04 schreef asfalthooligan het volgende:
beneden kleine woonkamer en keuken halletje met douche en wc en dan slaapkamer van ikken naast de kamer van me zoon is er nog zo,n ruimte even groot
en achtertuin met hok
Snorriequote:
Meldt ook!quote:Op maandag 13 december 2010 22:10 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik zie al een volgend projectjeals tuinfreak zijnde
Wie van de drie?quote:Op maandag 13 december 2010 22:13 schreef asfalthooligan het volgende:
wat moeten me buren straks wel denken met al die vrouwen bij me deur![]()
![]()
Dat je iets heeel goed hebt aangepakt!quote:Op maandag 13 december 2010 22:13 schreef asfalthooligan het volgende:
wat moeten me buren straks wel denken met al die vrouwen bij me deur![]()
![]()
Daar kun je best iets leuks van maken! Vaak staan er op marktplaats wel gratis tegels etc. Deze zomer gaan Fokkers vast hun tuinstel wel weer vervangen. En dan steekt iedereen wat stukjes af van bestaande planten, of er wordt wat gestekt. Hoppa, een nette tuin!quote:Op maandag 13 december 2010 22:08 schreef asfalthooligan het volgende:
tuin moet wel ja
nog geen idee hoe en wat
die ziet er nu nog zo uit mootie
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 december 2010 22:08 schreef Lottekoekkie het volgende:
Heb het nog even met mijn hub over gehad, die wil niet dat ik flirt naar Asfalt anders wil hij de hond hebben en dat heb ik er niet voor over
No dog, no Asfalt![]()
![]()
Ik heb eventueel nog wel een heule grote laurier en een eehh.. fuck-hoe-heet-zo'n-ding-nou-die-zo-lekker-ruikt-met-van-die-grote-paarse-trossen-bloemen-erin..... die gaan er hier namelijk uitquote:Op maandag 13 december 2010 22:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar kun je best iets leuks van maken! Vaak staan er op marktplaats wel gratis tegels etc. Deze zomer gaan Fokkers vast hun tuinstel wel weer vervangen. En dan steekt iedereen wat stukjes af van bestaande planten, of er wordt wat gestekt. Hoppa, een nette tuin!
Ik heb alleen 2 witte plastic stoeltjes in de aanbiedingEn afgestoken plantjes!
Vlinderstruik?quote:Op maandag 13 december 2010 22:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
. fuck-hoe-heet-zo'n-ding-nou-die-zo-lekker-ruikt-met-van-die-grote-paarse-trossen-bloemen-erin..... die gaan er hier namelijk uit
Nee die blijft! Was het eerste wat ik heb gekocht toen we een tuin hadden!quote:
Die bedoel ik ja! Donkerpaars!quote:
Dat was ik ook nog vergeten te zeggen!quote:Op maandag 13 december 2010 22:31 schreef DuchessX het volgende:
En ik ben zó benieuwd naar de reactie van je zoon asfalt!
Grasmaaiertquote:Op maandag 13 december 2010 22:26 schreef Ireth het volgende:
Nee die blijft! Was het eerste wat ik heb gekocht toen we een tuin hadden!
Oh echt? Wat moet dat super zijn voor dat mannetje! Niet dat van het filmen, maar zijn kamer! Alhoopikdathijdatfilmenookwelleukvind.quote:
ik denk dat mijn buik dikker is dan die van Yska jahquote:Op maandag 13 december 2010 23:14 schreef asfalthooligan het volgende:
Kussen en die kerstol met dat lieve kerstkaartje er in
P.s yska heeft in het echt niet zo,n dikke buik hoor valt meer dan mee
Meid, dat is altijd zo, als je het niet verwacht hangt het ineens voor je snufferdquote:Op maandag 13 december 2010 23:14 schreef brunette82 het volgende:
Potjandorie zeg!! Zit ik uuuuuren te wachten op een update..
had ik na het eten de hoop opgegeven, want ik dacht, ze houden ons voor de gek,
word er ineens foto's gepost!!!
Maar heel gaaf, ben blij voor jou en je zoontje..tof!
Maar ik ben niet zwanger das nie eerlijk :pquote:Op maandag 13 december 2010 23:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik denk dat mijn buik dikker is dan die van Yska jah
Bij Yska zijn het spieren, bij mij is het vetquote:Op maandag 13 december 2010 23:14 schreef asfalthooligan het volgende:
Kussen en die kerstol met dat lieve kerstkaartje er in
P.s yska heeft in het echt niet zo,n dikke buik hoor valt meer dan mee
quote:Op maandag 13 december 2010 23:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Maar ik ben niet zwanger das nie eerlijk :p
Ik ga douchen, voor mijn gevoel zit er een luis in mn oor! Echt asfaltje je moet als het kan maar snel dat luizen spul fiksen :p
Ik kom woensdag met de vergeten spullen denk ik
Ja!quote:Op maandag 13 december 2010 23:18 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Meid, dat is altijd zo, als je het niet verwacht hangt het ineens voor je snufferd
Ik heb je katten gecheckt: het valt reuze mee! Ik heb geen vlo of beet kunnen ontdekken. En bovendien: als er ergens vlooien zijn, dan bijten ze mij. Per definitie. Ik ben vandaag niet gebeten. Ergo: best kans dat een van de katten een vlo heeft, maar erger dan dat is het nietquote:Op maandag 13 december 2010 23:23 schreef asfalthooligan het volgende:
Yska ga morgen even zien voor het vlooienspul ja brrr kan zo niet meer
Ow, maar dat kan best. Dus het is goed dat je er even om gaat. Maar als je poezen 'onder de vlooien hadden gezeten' dan had ik het gewetenquote:Op maandag 13 december 2010 23:38 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik zag allemaal zwarte stipjes in de wasbak en was met wat bloed
Elisa de vlooienscanner.quote:Op maandag 13 december 2010 23:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, maar dat kan best. Dus het is goed dat je er even om gaat. Maar als je poezen 'onder de vlooien hadden gezeten' dan had ik het gewetenNiet aan de orde
Weet je wat ik lasquote:Op maandag 13 december 2010 23:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
ElisaB het multifunctionele topwijf!
ach soms he! Als je zegt dat ik niks uitvreet of alles fout doe of of of of :pquote:Op maandag 13 december 2010 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je wat ik lasMultifunctioneel kutwijf
Wat een topdag
Watzeggienoutochquote:
Als je het vraagt, wil dat weleens helpen natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:32 schreef asfalthooligan het volgende:
hij is 8
wat een topreacties allemaal
heb net nog even gekeken of ik het niet gedroomd heb ,maar die kamer is er nog steeds
ALS ze al zwanger zou zijn, had ze daar geen behoefte aan, so don't get your hopes upquote:Op dinsdag 14 december 2010 07:49 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
smoesjes, ik zie het FHF topic kinderkamer bouwers gezocht topic wel verschijnen.
Ik neem de 29e in ieder geval nog een slaapzak voor je mee (nummer 2 kan ik niet vinden).quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:59 schreef asfalthooligan het volgende:
gepm dingesd (pff mag een mens ook eens poepen![]()
)
Goed idee en tip van missy b
ivm de zolder die iets kouder is
Heeft iemand nog een 1 persoonswinterdekbed
WTF? God Kanonne wat een werk!!!quote:Op maandag 13 december 2010 20:10 schreef asfalthooligan het volgende:
Mijn verhaal eerst maar.
10.30 ikke zat te wachten hmmm 20 voor nog niks
11.00 uur daar kwam yska al was usual van alles vergeten
Na een praatje en wat voorstellen en de thee ingeschonken te hebben kwam elisab er ook net aan.
Eerst de koffie thee en cake dan maar
(p.s de dames wouden vanwege de copyrights niet herkenbaar op de foto dus bij deze![]()
)
[ afbeelding ]
Daarna moesten de auto,s nog leeg nou daar kwam me een partij spul uit zeg
Echt gewoon super.
Kado,s en vuurwerk voor me zoon etenswaren diverse dingen die ze op hadden gepikt onderweg echt geweldig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarna zijn de dames even vertrokken voor verf en heb ik de tegels naar boven gesjouwd
en kon het werk beginnen
Alleen yska kreeg de bus niet open dan elisa er maar bij voor hulp
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen kon het los allemaal een kwast en beginnen maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarna de tegels
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de finishing touch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het eindresultaat
Before
[ afbeelding ]
after
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en glow in de dark sterrenhemel![]()
[ afbeelding ]
Echt heb een super dag gehad wat een schatten die 2
grootste lol en de dag vloog voorbij
ook gingen ze supersnel
Elisa mag het niet zeggen ,maar toch bedankt voor alles en de top dag die meer als goed was
yska voor jou geld het zelfde
super jullie 2
Dankzij die 2 dames is mijn grootste wens werkelijkheid geworden een hele zorg minder
Van de week maken we de kamer af met een finising touch
wat zal me zoon raar kijken vrijdag
Ook heb ik iets heel moois gekregen waar mee ik deze fotoshoot vandaag heb gemaakt ben der meer dan wijs mee
P.s elisab je wat dingen vergeten vandaag weer mee te nemen
Is pb, ISquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:18 schreef Papabear het volgende:
Trouwens nooit geweten dat EB blondt was/is
Jij anders ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
EB heeft een hele mooie warme blonde kleur haar!
Ik ook. Heel mooi!quote:Op woensdag 15 december 2010 00:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou moet zelf zeggen dat ik ook erg blij met ons resultaat. Ook al was ik er zelf bij ik heb de foto's al minstens 10 x terug gekeken (ECHT!) en ik word er steeds weer blij van
Gaaf man. En tof om de foto's te mogen zienquote:Op woensdag 15 december 2010 00:33 schreef asfalthooligan het volgende:
Hier het zelfde hoor even de foto,s zien
Iedere keer even kijken boven en even zitten
en genieten van alles
Dat kadootje waarmee de foto,s gemaakt zijn ben ik ook meer dan wijs mee
Zit er maar naar te kijken en foto,s mee te maken echt ook zo super.
En echt die 2 kanjers miste ik wel toen ze weg waren
Voor de muur boven het trappengatquote:Op woensdag 15 december 2010 00:52 schreef Faithfulness het volgende:
Een rand voor op de muur van Batman. Schijnt een sticker te zijn, maar wij hebben het ooit gekocht en tsja...
Ach, hij heeft ook niks meer te willen, ik heb z'n adres al.quote:Op woensdag 15 december 2010 01:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voor de muur boven het trappengatwaar de verf niet wilde houden
Mooi(maar ik moet me er ook helemaal niet mee bemoeien)
In de overtrek zit ook geel!quote:Op woensdag 15 december 2010 01:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
Goede keus dat geel gisteren. Alsof het zo heeft moeten zijn.
Volgens mij ligt Asfalt al te slapen tussen de rood en witte polkadots en het bloemenbehang
Eensch..quote:Op woensdag 15 december 2010 01:23 schreef ElisaB het volgende:
Mooie combi hoor: groen, geel en blauw
Wat gaaaaf!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 00:52 schreef Faithfulness het volgende:
Oke, naast die dempers heb ik nog wat spulletjes:
[ afbeelding ]
Cars Dekbedovertrek
Neopets knuffeltjes
Een paar wat oudere kindertijdschriften
Wat los speelgoed.
Tandpasta 5-12 jaar (nieuw)
Een rand voor op de muur van Batman. Schijnt een sticker te zijn, maar wij hebben het ooit gekocht en tsja... Hij is inmiddels 12 jaar en kijkt me zo aan als ik ermee aan kom:![]()
Alles inpakken, of zeg je laat maar?
*edit*
Posters niet kunnen vinden trouwens![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 13:07 schreef asfalthooligan het volgende:
elisa ondersteunt je dame
Dank zij jullie en dankzij de instanties word 2011 mijn top jaar
na 2 uren een gesprek waar bij er veel op papier gezet is en geregeld is en eindelijk alles nu wel normaal werd opgelost is de financieele kant nu ook af en in werking gezet
zodat ik daar geen omkijken meer naar heb
en door hier heeft mijn zoon nu echt een thuis en een eigen plekje.
En heeft hij alles straks en ik ook
geen gepieker meer hoe ik de spullen kan krijgen die nog ontbraken hier terwijl der geen budget voor is.
geen gepieker hoe ik die kamer moet doen
gewoon super
De instantie had zoiets van ja jij hebt de belangrijkste spullen en hij heeft een bed dan kan je hem ontvangen de rest is niet zo belangrijk ,terwijl ik vond van wel!
En nu ik zit hier nu met een smile van oor tot oor
alles is nu op de rails voor 2011
Wickiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeee!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:01 schreef asfalthooligan het volgende:
een de wat ??? ik even niet snap
Hier verscheen een blije grijns op Christans gezicht toen hij hoorde dat je zoon meekomtquote:Op woensdag 15 december 2010 15:07 schreef asfalthooligan het volgende:
Thanx lotte
Ja zal rond eind july augustus worden dan hebben de scholen vakantie
en alles in overleg met yska
Hopelijk is het goed weer, dan kunnen ze lekker samen ravotten buitenquote:
Zie je die dove kijken: "Shit hé baas; wat heb jij nou voor broek aanquote:Op woensdag 15 december 2010 17:21 schreef asfalthooligan het volgende:
en een heel tevreden man (nou ja broekje)
(weet het zie er niet uit ,maar ben mezelf hahahaha )
[ afbeelding ]
Trek jij nou maar ff lekker een paar weekjes bij, krijg je boeltje weer helemaal op de rit en pak je toekomst weer bij kop en kont. Komt helemaal goed met jouquote:Op woensdag 15 december 2010 17:21 schreef asfalthooligan het volgende:
en een heel tevreden man (nou ja broekje)
(weet het zie er niet uit ,maar ben mezelf hahahaha )
[ afbeelding ]
helemaal geweldig om te lezen ditquote:Op woensdag 15 december 2010 13:07 schreef asfalthooligan het volgende:
elisa ondersteunt je dame
en ja lag tussen die rood witte zooi in
Is mijn ding ook niet maar ja ogen dicht en je ziet het niet meer hahaha
Dank zij jullie en dankzij de instanties word 2011 mijn top jaar
na 2 uren een gesprek waar bij er veel op papier gezet is en geregeld is en eindelijk alles nu wel normaal werd opgelost is de financieele kant nu ook af en in werking gezet
zodat ik daar geen omkijken meer naar heb
en door hier heeft mijn zoon nu echt een thuis en een eigen plekje.
En heeft hij alles straks en ik ook
geen gepieker meer hoe ik de spullen kan krijgen die nog ontbraken hier terwijl der geen budget voor is.
geen gepieker hoe ik die kamer moet doen
gewoon super
De instantie had zoiets van ja jij hebt de belangrijkste spullen en hij heeft een bed dan kan je hem ontvangen de rest is niet zo belangrijk ,terwijl ik vond van wel!
En nu ik zit hier nu met een smile van oor tot oor
alles is nu op de rails voor 2011
Ik ga vrijdag de tv ophalen, proefpasje doen (want vele spul!) en dan kijken of wij ergens onderweg af kunnen spreken voor de overdracht.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:44 schreef Rewimo het volgende:
Moet nog even overleggen hoe de lamp (en de rest) bij jou komt. Had vage plannen met Cat22, maar ik weet niet meer precies wat
Okee, waarschijnlijk moet een van ons sowieso naar Boxmeer voor medicijnen dus dat ligt al aardig in de richting denk ikquote:Op woensdag 15 december 2010 19:20 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga vrijdag de tv ophalen, proefpasje doen (want vele spul!) en dan kijken of wij ergens onderweg af kunnen spreken voor de overdracht.
Klupt helemaalquote:Op woensdag 15 december 2010 18:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
ElisaB volgens mij mist ie ons want toen wij er waren keek meneer niet zo boos en was hij meestal aan het lachen
Ze is niet dom, die Yskaquote:Op woensdag 15 december 2010 22:28 schreef asfalthooligan het volgende:
inderdaad mooi op mekaar ingespeeld
en overal 9 jaar verschil tussen ons 3en had yska berekend
ik weet wel iemandquote:Op woensdag 15 december 2010 22:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
Je mag niet praten over iemand als diegene er niet bij is he :p
Maar jullie zijn echt leuk!
Op naar het volgende huis met het FOK! klusteam!
Wat staat er nog op je boodschappenlijstje?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:55 schreef asfalthooligan het volgende:
Nou moe op naar het volgende huis laat ze me weer zitten met een kamer die net 90 % af is![]()
![]()
Dat moeten we nog wel kunnen regelen tochquote:Op woensdag 15 december 2010 23:05 schreef asfalthooligan het volgende:
Heeft wel al wat speelgoed ,maar er mag altijd nog wel iets bij weet niet wat er nog onderweg is en wat yska eh de sint op zijn bed heeft gestrooid
Oké dan. PM me even je adres, dan zorg ik dat er een doos met enkele paren handschoenen, warme mutsen en sjaals + wat constructiespeelgoed jouw kant op komenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:20 schreef asfalthooligan het volgende:
das wel handig ja want als ik hem op pik moet ie 22 km op de scooter
en ja lego knex ministeck kleuren knutselen dat soort dingen altijd
of hij is met zijn auto,s in de oude garage maar deze is niet meer compleet jammergenoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |