ik denk dat mijn buik dikker is dan die van Yska jahquote:Op maandag 13 december 2010 23:14 schreef asfalthooligan het volgende:
Kussen en die kerstol met dat lieve kerstkaartje er in
P.s yska heeft in het echt niet zo,n dikke buik hoor valt meer dan mee
Meid, dat is altijd zo, als je het niet verwacht hangt het ineens voor je snufferdquote:Op maandag 13 december 2010 23:14 schreef brunette82 het volgende:
Potjandorie zeg!! Zit ik uuuuuren te wachten op een update..
had ik na het eten de hoop opgegeven, want ik dacht, ze houden ons voor de gek,
word er ineens foto's gepost!!!
Maar heel gaaf, ben blij voor jou en je zoontje..tof!
Maar ik ben niet zwanger das nie eerlijk :pquote:Op maandag 13 december 2010 23:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik denk dat mijn buik dikker is dan die van Yska jah
Bij Yska zijn het spieren, bij mij is het vetquote:Op maandag 13 december 2010 23:14 schreef asfalthooligan het volgende:
Kussen en die kerstol met dat lieve kerstkaartje er in
P.s yska heeft in het echt niet zo,n dikke buik hoor valt meer dan mee
quote:Op maandag 13 december 2010 23:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Maar ik ben niet zwanger das nie eerlijk :p
Ik ga douchen, voor mijn gevoel zit er een luis in mn oor! Echt asfaltje je moet als het kan maar snel dat luizen spul fiksen :p
Ik kom woensdag met de vergeten spullen denk ik
Ja!quote:Op maandag 13 december 2010 23:18 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Meid, dat is altijd zo, als je het niet verwacht hangt het ineens voor je snufferd
Ik heb je katten gecheckt: het valt reuze mee! Ik heb geen vlo of beet kunnen ontdekken. En bovendien: als er ergens vlooien zijn, dan bijten ze mij. Per definitie. Ik ben vandaag niet gebeten. Ergo: best kans dat een van de katten een vlo heeft, maar erger dan dat is het nietquote:Op maandag 13 december 2010 23:23 schreef asfalthooligan het volgende:
Yska ga morgen even zien voor het vlooienspul ja brrr kan zo niet meer
Ow, maar dat kan best. Dus het is goed dat je er even om gaat. Maar als je poezen 'onder de vlooien hadden gezeten' dan had ik het gewetenquote:Op maandag 13 december 2010 23:38 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik zag allemaal zwarte stipjes in de wasbak en was met wat bloed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |