Ik zie de volgende Fok! Actie al...quote:Op maandag 13 december 2010 20:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ojee ik moet bij de volgende FOK!klus actie toch meer mijn buik inhouden op de foto's :p
Maar ik ga eerst even een zak taaitaai leeg eten :p
Groenquote:Op maandag 13 december 2010 20:15 schreef vamperotica het volgende:
En mocht er iemand onthoudne hebben hoe die groen verf heet... Hoor ik het graag!
dat vermoeden heb ik ook :p of dat asfalt hier gewoon altijd gaat slapen omdat hij ook zo'n mooie sterrenhemel wil.quote:Op maandag 13 december 2010 21:16 schreef Lottekoekkie het volgende:
Asfaltje, volgens mij ga jij daar stiekum vannacht zélf slapen, gewoon, om er plaatsvervangend alvast van te genieten
Die eerste foto op de bank, is die bank nou zo enooooooorm? Jullie lijken wel kaboutertjesquote:Op maandag 13 december 2010 20:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ojee ik moet bij de volgende FOK!klus actie toch meer mijn buik inhouden op de foto's :p
Maar ik ga eerst even een zak taaitaai leeg eten :p
Nee, die bank is heel normaal. Wij zijn een beetje gehandicapt. Daarom zijn we ook zo goedkoop in te hurenquote:Op maandag 13 december 2010 21:28 schreef mootie het volgende:
Die eerste foto op de bank, is die bank nou zo enooooooorm? Jullie lijken wel kaboutertjes![]()
Heb je het kussentje ook gezienquote:En het is prachtig geworden, ook geweldig al die cadeautjes op zijn bed.
Ik weet nu wel waar ElisaB voor staat: ElisaBungelbeentje!quote:Op maandag 13 december 2010 21:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, die bank is heel normaal. Wij zijn een beetje gehandicapt. Daarom zijn we ook zo goedkoop in te huren
[..]
Heb je het kussentje ook gezien
we zijn gewoon oempaloempa's!quote:Op maandag 13 december 2010 21:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet nu wel waar ElisaB voor staat: ElisaBungelbeentje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |