Asfalt heeft er twee. Ik heb eigenlijk nog nooit zulke zachte poezels gevoeldquote:Op maandag 13 december 2010 21:36 schreef Rewimo het volgende:
Van wie heb je die poezzz gekregen?
[ afbeelding ]
Dat niet maar nu wel groen, tóch?quote:Op maandag 13 december 2010 21:36 schreef ElisaB het volgende:
Zien jullie trouwens wel dat ik helemaal nog niet grijs ben
Niet eensquote:Op maandag 13 december 2010 21:37 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dat niet maar nu wel groen, tóch?
Hmmm ik ga nu toch even kijken of je niet stiekum mijn dametje bent komen rauschen.quote:Op maandag 13 december 2010 21:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Asfalt heeft er twee. Ik heb eigenlijk nog nooit zulke zachte poezels gevoeld
Kjoet joh!!
Heb je al die kussentjes gebrouwen?quote:Op maandag 13 december 2010 21:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
we zijn gewoon oempaloempa's!
En mn eerste naaisel op mijn nieuwe naaimachine! Voor Fok!
Kijk, daar hou ik vanquote:Op maandag 13 december 2010 21:40 schreef Lottekoekkie het volgende:
even off-topic, Elies, als ik jou naam noem loopt hond kwispelend en piepend naar de voordeur maar jouw snoepjes lust madam niet van ons, die wil verwend kreng enkel van jou hebben.
Da was een garpjequote:Op maandag 13 december 2010 21:39 schreef Rewimo het volgende:
Ja, waar is die foto met asfalt-in-het-groen eigenlijk
Zij ook van jouquote:
Haha nee alleen die op het bed :pquote:Op maandag 13 december 2010 21:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je al die kussentjes gebrouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |