quote:Op woensdag 15 december 2010 13:07 schreef asfalthooligan het volgende:
elisa ondersteunt je dame
Dank zij jullie en dankzij de instanties word 2011 mijn top jaar
na 2 uren een gesprek waar bij er veel op papier gezet is en geregeld is en eindelijk alles nu wel normaal werd opgelost is de financieele kant nu ook af en in werking gezet
zodat ik daar geen omkijken meer naar heb
en door hier heeft mijn zoon nu echt een thuis en een eigen plekje.
En heeft hij alles straks en ik ook
geen gepieker meer hoe ik de spullen kan krijgen die nog ontbraken hier terwijl der geen budget voor is.
geen gepieker hoe ik die kamer moet doen
gewoon super
De instantie had zoiets van ja jij hebt de belangrijkste spullen en hij heeft een bed dan kan je hem ontvangen de rest is niet zo belangrijk ,terwijl ik vond van wel!
En nu ik zit hier nu met een smile van oor tot oor
alles is nu op de rails voor 2011
Wickiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeee!quote:Op woensdag 15 december 2010 16:01 schreef asfalthooligan het volgende:
een de wat ??? ik even niet snap
Hier verscheen een blije grijns op Christans gezicht toen hij hoorde dat je zoon meekomtquote:Op woensdag 15 december 2010 15:07 schreef asfalthooligan het volgende:
Thanx lotte
Ja zal rond eind july augustus worden dan hebben de scholen vakantie
en alles in overleg met yska
Hopelijk is het goed weer, dan kunnen ze lekker samen ravotten buitenquote:
Zie je die dove kijken: "Shit hé baas; wat heb jij nou voor broek aanquote:Op woensdag 15 december 2010 17:21 schreef asfalthooligan het volgende:
en een heel tevreden man (nou ja broekje)
(weet het zie er niet uit ,maar ben mezelf hahahaha )
[ afbeelding ]
Trek jij nou maar ff lekker een paar weekjes bij, krijg je boeltje weer helemaal op de rit en pak je toekomst weer bij kop en kont. Komt helemaal goed met jouquote:Op woensdag 15 december 2010 17:21 schreef asfalthooligan het volgende:
en een heel tevreden man (nou ja broekje)
(weet het zie er niet uit ,maar ben mezelf hahahaha )
[ afbeelding ]
helemaal geweldig om te lezen ditquote:Op woensdag 15 december 2010 13:07 schreef asfalthooligan het volgende:
elisa ondersteunt je dame
en ja lag tussen die rood witte zooi in
Is mijn ding ook niet maar ja ogen dicht en je ziet het niet meer hahaha
Dank zij jullie en dankzij de instanties word 2011 mijn top jaar
na 2 uren een gesprek waar bij er veel op papier gezet is en geregeld is en eindelijk alles nu wel normaal werd opgelost is de financieele kant nu ook af en in werking gezet
zodat ik daar geen omkijken meer naar heb
en door hier heeft mijn zoon nu echt een thuis en een eigen plekje.
En heeft hij alles straks en ik ook
geen gepieker meer hoe ik de spullen kan krijgen die nog ontbraken hier terwijl der geen budget voor is.
geen gepieker hoe ik die kamer moet doen
gewoon super
De instantie had zoiets van ja jij hebt de belangrijkste spullen en hij heeft een bed dan kan je hem ontvangen de rest is niet zo belangrijk ,terwijl ik vond van wel!
En nu ik zit hier nu met een smile van oor tot oor
alles is nu op de rails voor 2011
Ik ga vrijdag de tv ophalen, proefpasje doen (want vele spul!) en dan kijken of wij ergens onderweg af kunnen spreken voor de overdracht.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:44 schreef Rewimo het volgende:
Moet nog even overleggen hoe de lamp (en de rest) bij jou komt. Had vage plannen met Cat22, maar ik weet niet meer precies wat
Okee, waarschijnlijk moet een van ons sowieso naar Boxmeer voor medicijnen dus dat ligt al aardig in de richting denk ikquote:Op woensdag 15 december 2010 19:20 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga vrijdag de tv ophalen, proefpasje doen (want vele spul!) en dan kijken of wij ergens onderweg af kunnen spreken voor de overdracht.
Klupt helemaalquote:Op woensdag 15 december 2010 18:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
ElisaB volgens mij mist ie ons want toen wij er waren keek meneer niet zo boos en was hij meestal aan het lachen
Ze is niet dom, die Yskaquote:Op woensdag 15 december 2010 22:28 schreef asfalthooligan het volgende:
inderdaad mooi op mekaar ingespeeld
en overal 9 jaar verschil tussen ons 3en had yska berekend
ik weet wel iemandquote:Op woensdag 15 december 2010 22:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
Je mag niet praten over iemand als diegene er niet bij is he :p
Maar jullie zijn echt leuk!
Op naar het volgende huis met het FOK! klusteam!
Wat staat er nog op je boodschappenlijstje?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:55 schreef asfalthooligan het volgende:
Nou moe op naar het volgende huis laat ze me weer zitten met een kamer die net 90 % af is![]()
![]()
Dat moeten we nog wel kunnen regelen tochquote:Op woensdag 15 december 2010 23:05 schreef asfalthooligan het volgende:
Heeft wel al wat speelgoed ,maar er mag altijd nog wel iets bij weet niet wat er nog onderweg is en wat yska eh de sint op zijn bed heeft gestrooid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |