Gelijk.quote:
Lekker op tijd.quote:
Het respect is wederzijds. Ik ben echter dol op Marokkaanse voetballers. Ze zijn zo heerlijk creatief.quote:Op zondag 12 december 2010 15:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Banshee, hoeveel respect ik ook voor je hebt. Hou met je Marokkaanse boys, Marokkaanse dit dat etc, aub.²
quote:Op zondag 12 december 2010 15:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het respect is wederzijds. Ik ben echter dol op Marokkaanse voetballers. Ze zijn zo heerlijk creatief.²
Vastquote:Op zondag 12 december 2010 15:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het respect is wederzijds. Ik ben echter dol op Marokkaanse voetballers. Ze zijn zo heerlijk creatief.²
Eén van je Marokkaanse boys hehquote:Op zondag 12 december 2010 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
HeerlijK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!²
quote:Op zondag 12 december 2010 15:09 schreef manny het volgende:
Die Asaidi laat toch even zien dat hij echt bij De Graafschap heeft gespeeld. Wat je daar leert gaat nooit verloren.
Ik dacht even dat je BB was.quote:Op zondag 12 december 2010 15:09 schreef Smoofie het volgende:
Je merkt het wel aan twente heh, geen Janko, wat een kernspeler is dat toch.²
Trollolol
O ja?quote:Op zondag 12 december 2010 15:09 schreef Oranos het volgende:
Marokkaanse voetballer domineren de eredivisie
Het is wel zo dat als je alle Marokkaanse voetballers besnijdt en terug naar Marokko stuurt je echt een saaie competitie zult hebben.quote:Op zondag 12 december 2010 15:09 schreef Oranos het volgende:
Marokkaanse voetballer domineren de eredivisie
RESPECT voor je reactiequote:Op zondag 12 december 2010 15:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat is dit hier onderin, 'Vind ik leuk' 'Tweet' 'Respect!', opdonderen met die onzin
Onzin, Ruiz en Suarez komen toch ook niet uit Marokko.quote:Op zondag 12 december 2010 15:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is wel zo dat als je alle Marokkaanse voetballers besnijdt en terug naar Marokko stuurt je echt een saaie competitie zult hebben.²
Respect voor Feyenoord man.quote:Op zondag 12 december 2010 15:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat is dit hier onderin, 'Vind ik leuk' 'Tweet' 'Respect!', opdonderen met die onzin
Ook goedemorgen. Dat staat er al een tijd.quote:Op zondag 12 december 2010 15:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Precies, dat is van hetzelfde laken een pak. Een competitie met louter Nederlanders zou ernstig saai zijn.quote:Op zondag 12 december 2010 15:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Onzin, Ruiz en Suarez komen toch ook niet uit Marokko.
Leuke discussiequote:Op zondag 12 december 2010 15:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Precies, dat is van hetzelfde laken een pak. Een competitie met louter Nederlanders zou ernstig saai zijn.²
Haha. Van Persie, V/D Vaart, Sneijder, Kuyt, Elia, Robben, Bommel, Maduro etc etc etcquote:Op zondag 12 december 2010 15:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Precies, dat is van hetzelfde laken een pak. Een competitie met louter Nederlanders zou ernstig saai zijn.²
Dat is waar, maar zoveel Marokkanen die echt goed zijn zijn er niet in Nederland hoor. Alleen El-Hamdaoui en Chadli.quote:Op zondag 12 december 2010 15:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Erg saai inderdaadquote:Op zondag 12 december 2010 15:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Haha. Van Persie, V/D Vaart, Sneijder, Kuyt, Elia, Robben, Bommel, Maduro etc etc etc
Laat je toch niet zo kennen man.quote:Op zondag 12 december 2010 15:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar ik denk dat echt. Stampot an sich is lekker, maar nog lekkerder met extra kruiden.quote:
Wat doen Kuyt en Maduro in dat rijtje?quote:Op zondag 12 december 2010 15:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Haha. Van Persie, V/D Vaart, Sneijder, Kuyt, Elia, Robben, Bommel, Maduro etc etc etc
Doe eens een keer normaal manquote:Op zondag 12 december 2010 15:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar ik denk dat echt. Stampot an sich is lekker, maar nog lekkerder met extra kruiden.²
Wat doe jij hier nog?quote:Op zondag 12 december 2010 15:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat doen Kuyt en Maduro in dat rijtje?²
Hij kan er niks aan doen.quote:Op zondag 12 december 2010 15:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe eens een keer normaal man
Alleen om dat fragment van Witschge te laten horen.quote:Op zondag 12 december 2010 15:19 schreef napoleonfour het volgende:
Waarom maakt EL nog reclame voor een gedegradeerde subklassieker?
Inderdaadquote:Op zondag 12 december 2010 15:21 schreef starla het volgende:
Wel spannende competitie als het zo blijft:
PSV 38
Twente 37
Groningen 36
Ajax 35
Thnxquote:Op zondag 12 december 2010 15:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Zo, bij opties en dan overig kun je Facebook knopje uitzetten, nu is ineens alles weg
Diba, Assaidi, Hadouir, El Ahmadi, Afellay, Aissati. Allemaal smaakmakers.quote:Op zondag 12 december 2010 15:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar zoveel Marokkanen die echt goed zijn zijn er niet in Nederland hoor. Alleen El-Hamdaoui en Chadli.
Je hebt gelijkquote:Op zondag 12 december 2010 15:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Diba, Assaidi, Hadouir, El Ahmadi, Afellay, Aissati. Allemaal smaakmakers.²
Komt door hun karamel huidjequote:Op zondag 12 december 2010 15:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Diba, Assaidi, Hadouir, El Ahmadi, Afellay, Aissati. Allemaal smaakmakers.²
Ja, zou ik graag willen weten.quote:
Komt De Cler zo je kamer binnen rennenquote:Op zondag 12 december 2010 15:28 schreef Dagoduck het volgende:
3D voetbalzit je te kijken loop je de hele tijd die bal rond je weg te zwaaien
21, 22 en 23 december is er nog KNVB beker voetbal.quote:De winterstop voor de Eredivisie loopt in principe van 19 december tot 21 januari
Ik zou hem heel makkelijk kunnen inkoppen metquote:Op zondag 12 december 2010 15:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Komt De Cler zo je kamer binnen rennen. Daar word ik niet vrolijk van!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
4 weken!quote:Op zondag 12 december 2010 15:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
kut, straks 2+ weken zonder voetbal. Het zou verboten moeten worden
quote:Op zondag 12 december 2010 15:30 schreef Hajko het volgende:
[..]
Ik zou hem heel makkelijk kunnen inkoppen metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.²
Wel het gros HollandersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
quote:Op zondag 12 december 2010 15:32 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Mensen die denken dat Nederlanders alleen maar blank kunnen zujn
Dat denk ik dus ook jaquote:Op zondag 12 december 2010 15:33 schreef j0rdiiii het volgende:
Competitie gaat weer beslist worden op de laatste speeldag, Ajax - Twente
Daar heb je een puntquote:Op zondag 12 december 2010 15:34 schreef Nfct het volgende:
Mensen die vinden dat Nederlanders alleen maar blank kunnen zijn
Achja.. 't is Heerenveen he..quote:
Dat wordt weer akelig klaarkomen voor Jackquote:Op zondag 12 december 2010 15:38 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, vanavond bij Studio jack van Gelder. 'Ajax jongens, zeg het maar"
Wedstrijd van vandaag laten ze links liggen en ze gaan voor de rest allemaal jizzen op de wedstrijd van tegen AC.quote:Op zondag 12 december 2010 15:38 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, vanavond bij Studio jack van Gelder. 'Ajax jongens, zeg het maar"
Ranglijst niet gezien of?quote:
Ja, AZ moet punten pakken zodat we weer 3e worden, en niet groningen.quote:
Dat hoort toch ook zo eigenlijkquote:Op zondag 12 december 2010 15:39 schreef Wilskracht het volgende:
Die Jupiler league brengt wel aardige spelers voort
Chadli
Assaidi
Mertens
quote:
Chadli is een belg.quote:Op zondag 12 december 2010 15:42 schreef BansheeBoy het volgende:
4 Marokkaanse doelpunten, wat krijg ik toch steeds weer gelijk.²
Dat is ook de bedoeling schat.quote:Op zondag 12 december 2010 15:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Vroege goal, zo gaat Twente nog winnen ook
Met Marokkaanse roots.quote:
En dan?quote:Op zondag 12 december 2010 15:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Vroege goal, zo gaat Twente nog winnen ook
Hij heeft ook een Marokaans paspoortquote:
van de week was hij nog man of the matchquote:Op zondag 12 december 2010 15:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Brama speelt echt steeds slechter.²
Jammer genoeg wel. Dubbel paspoort buiten de EUquote:Op zondag 12 december 2010 15:44 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Hij heeft ook een Marokaans paspoort
Het is maar waar je je druk om maakt zegquote:Op zondag 12 december 2010 15:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel. Dubbel paspoort buiten de EU![]()
![]()
![]()
lekker belangrijk, van mij mag chadli wel 4 paspoorten hebbenquote:Op zondag 12 december 2010 15:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel. Dubbel paspoort buiten de EU![]()
![]()
![]()
ze staan 1-0 voorquote:Op zondag 12 december 2010 15:48 schreef Smoofie het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Feyenoord, ik hoor er niets meer van. Zo slecht heh?
AZ heeft nog niet gescoordquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 15:50 schreef heloef het volgende:
Boschkerzelfs van den Bergh had die bal gepakt.
Rene van der Gijp kan Sander niets aan doen hij is te kleinquote:Op zondag 12 december 2010 15:49 schreef Silv het volgende:
Godver Boschker die had je best kunnen houden.
Waarom keept die bulgaar niet?quote:Op zondag 12 december 2010 15:49 schreef Silv het volgende:
Godver Boschker die had je best kunnen houden.
Is Paauwe nog steeds onze 3e keeper?quote:Op zondag 12 december 2010 15:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Of desnoods Preud'Homme ...Boschker zijn tijd is wel geweest.
Desnoods 3e keeper erin.
Ik ben voor alle clubs die winnen jwzquote:Op zondag 12 december 2010 15:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ben je nu voor Heerenveen FireFox1?
quote:Op zondag 12 december 2010 15:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben voor alle clubs die winnen jwz
pics van je zusje btwquote:Op zondag 12 december 2010 15:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben voor alle clubs die winnen jwz
Pauwe speelt bij Excelsiorquote:
Elm speelt bij AZ en bij Heerenveenquote:
pics van je moederquote:
Kan je rekenen?quote:
Ik dacht al wat is er met die Elm van AZquote:Op zondag 12 december 2010 15:53 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Elm speelt bij AZ en bij Heerenveen
broers zou verboden moeten worden
IK denk dat het 3-3 word.quote:
ja idd met vink weet je het nooitquote:
alleen voor ze eigen club borussia twentequote:Op zondag 12 december 2010 15:54 schreef Smoofie het volgende:
De actie van de week van Vink. Twee voor de prijs van een
doe maar nietquote:Op zondag 12 december 2010 15:56 schreef Silv het volgende:
Noh Vink, geef eens wat rode kaarten aan Heerenveen.
quote:Op zondag 12 december 2010 15:56 schreef Silv het volgende:
Noh Vink, geef eens wat rode kaarten aan Heerenveen.
Kansen aan de lopende band!quote:
Doe eens 4-5 wensen.quote:Op zondag 12 december 2010 16:01 schreef patrickpsv het volgende:
ik word op mijn wenken bedient![]()
Heerenveen![]()
![]()
Nu krijgen we wel QQ van Bigwillem in het Ajax topic heh als Groningen wintquote:
Iedereen mag komen trollen, het boeit me geen ene flikker.quote:Op zondag 12 december 2010 16:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nu krijgen we wel QQ van Bigwillem in het Ajax topic heh als Groningen wint![]()
Ze winnen toch meestal wel thuis?quote:Op zondag 12 december 2010 16:02 schreef alors het volgende:
Typische Heerenveen weerVan het rechterrijtje verliezen ze 9 van de 10 keer en tegen de goede clubs kunnen ze opeens weer voetballen
En zonder Chadli stond het 4-0quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |