quote:Op zondag 12 december 2010 15:50 schreef heloef het volgende:
Boschkerzelfs van den Bergh had die bal gepakt.
Rene van der Gijp kan Sander niets aan doen hij is te kleinquote:Op zondag 12 december 2010 15:49 schreef Silv het volgende:
Godver Boschker die had je best kunnen houden.
Waarom keept die bulgaar niet?quote:Op zondag 12 december 2010 15:49 schreef Silv het volgende:
Godver Boschker die had je best kunnen houden.
Is Paauwe nog steeds onze 3e keeper?quote:Op zondag 12 december 2010 15:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Of desnoods Preud'Homme ...Boschker zijn tijd is wel geweest.
Desnoods 3e keeper erin.
Ik ben voor alle clubs die winnen jwzquote:Op zondag 12 december 2010 15:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ben je nu voor Heerenveen FireFox1?
quote:Op zondag 12 december 2010 15:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben voor alle clubs die winnen jwz
pics van je zusje btwquote:Op zondag 12 december 2010 15:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben voor alle clubs die winnen jwz
Pauwe speelt bij Excelsiorquote:
Elm speelt bij AZ en bij Heerenveenquote:
pics van je moederquote:
Kan je rekenen?quote:
Ik dacht al wat is er met die Elm van AZquote:Op zondag 12 december 2010 15:53 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Elm speelt bij AZ en bij Heerenveen
broers zou verboden moeten worden
IK denk dat het 3-3 word.quote:
ja idd met vink weet je het nooitquote:
alleen voor ze eigen club borussia twentequote:Op zondag 12 december 2010 15:54 schreef Smoofie het volgende:
De actie van de week van Vink. Twee voor de prijs van een
doe maar nietquote:Op zondag 12 december 2010 15:56 schreef Silv het volgende:
Noh Vink, geef eens wat rode kaarten aan Heerenveen.
quote:Op zondag 12 december 2010 15:56 schreef Silv het volgende:
Noh Vink, geef eens wat rode kaarten aan Heerenveen.
Kansen aan de lopende band!quote:
Doe eens 4-5 wensen.quote:Op zondag 12 december 2010 16:01 schreef patrickpsv het volgende:
ik word op mijn wenken bedient![]()
Heerenveen![]()
![]()
Nu krijgen we wel QQ van Bigwillem in het Ajax topic heh als Groningen wintquote:
Iedereen mag komen trollen, het boeit me geen ene flikker.quote:Op zondag 12 december 2010 16:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nu krijgen we wel QQ van Bigwillem in het Ajax topic heh als Groningen wint![]()
Ze winnen toch meestal wel thuis?quote:Op zondag 12 december 2010 16:02 schreef alors het volgende:
Typische Heerenveen weerVan het rechterrijtje verliezen ze 9 van de 10 keer en tegen de goede clubs kunnen ze opeens weer voetballen
En zonder Chadli stond het 4-0quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |