Onzin, Ruiz en Suarez komen toch ook niet uit Marokko.quote:Op zondag 12 december 2010 15:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is wel zo dat als je alle Marokkaanse voetballers besnijdt en terug naar Marokko stuurt je echt een saaie competitie zult hebben.²
Respect voor Feyenoord man.quote:Op zondag 12 december 2010 15:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat is dit hier onderin, 'Vind ik leuk' 'Tweet' 'Respect!', opdonderen met die onzin
Ook goedemorgen. Dat staat er al een tijd.quote:Op zondag 12 december 2010 15:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat is dit hier onderin, 'Vind ik leuk' 'Tweet' 'Respect!', opdonderen met die onzin
Precies, dat is van hetzelfde laken een pak. Een competitie met louter Nederlanders zou ernstig saai zijn.quote:Op zondag 12 december 2010 15:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Onzin, Ruiz en Suarez komen toch ook niet uit Marokko.
Leuke discussiequote:Op zondag 12 december 2010 15:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Precies, dat is van hetzelfde laken een pak. Een competitie met louter Nederlanders zou ernstig saai zijn.²
Haha. Van Persie, V/D Vaart, Sneijder, Kuyt, Elia, Robben, Bommel, Maduro etc etc etcquote:Op zondag 12 december 2010 15:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Precies, dat is van hetzelfde laken een pak. Een competitie met louter Nederlanders zou ernstig saai zijn.²
Dat is waar, maar zoveel Marokkanen die echt goed zijn zijn er niet in Nederland hoor. Alleen El-Hamdaoui en Chadli.quote:Op zondag 12 december 2010 15:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Erg saai inderdaadquote:Op zondag 12 december 2010 15:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Haha. Van Persie, V/D Vaart, Sneijder, Kuyt, Elia, Robben, Bommel, Maduro etc etc etc
Laat je toch niet zo kennen man.quote:Op zondag 12 december 2010 15:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar ik denk dat echt. Stampot an sich is lekker, maar nog lekkerder met extra kruiden.quote:
Wat doen Kuyt en Maduro in dat rijtje?quote:Op zondag 12 december 2010 15:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Haha. Van Persie, V/D Vaart, Sneijder, Kuyt, Elia, Robben, Bommel, Maduro etc etc etc
Doe eens een keer normaal manquote:Op zondag 12 december 2010 15:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar ik denk dat echt. Stampot an sich is lekker, maar nog lekkerder met extra kruiden.²
Wat doe jij hier nog?quote:Op zondag 12 december 2010 15:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat doen Kuyt en Maduro in dat rijtje?²
Hij kan er niks aan doen.quote:Op zondag 12 december 2010 15:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe eens een keer normaal man
Alleen om dat fragment van Witschge te laten horen.quote:Op zondag 12 december 2010 15:19 schreef napoleonfour het volgende:
Waarom maakt EL nog reclame voor een gedegradeerde subklassieker?
Inderdaadquote:Op zondag 12 december 2010 15:21 schreef starla het volgende:
Wel spannende competitie als het zo blijft:
PSV 38
Twente 37
Groningen 36
Ajax 35
Thnxquote:Op zondag 12 december 2010 15:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Zo, bij opties en dan overig kun je Facebook knopje uitzetten, nu is ineens alles weg
Diba, Assaidi, Hadouir, El Ahmadi, Afellay, Aissati. Allemaal smaakmakers.quote:Op zondag 12 december 2010 15:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar zoveel Marokkanen die echt goed zijn zijn er niet in Nederland hoor. Alleen El-Hamdaoui en Chadli.
Je hebt gelijkquote:Op zondag 12 december 2010 15:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Diba, Assaidi, Hadouir, El Ahmadi, Afellay, Aissati. Allemaal smaakmakers.²
Komt door hun karamel huidjequote:Op zondag 12 december 2010 15:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Diba, Assaidi, Hadouir, El Ahmadi, Afellay, Aissati. Allemaal smaakmakers.²
Ja, zou ik graag willen weten.quote:
Komt De Cler zo je kamer binnen rennenquote:Op zondag 12 december 2010 15:28 schreef Dagoduck het volgende:
3D voetbalzit je te kijken loop je de hele tijd die bal rond je weg te zwaaien
21, 22 en 23 december is er nog KNVB beker voetbal.quote:De winterstop voor de Eredivisie loopt in principe van 19 december tot 21 januari
Ik zou hem heel makkelijk kunnen inkoppen metquote:Op zondag 12 december 2010 15:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Komt De Cler zo je kamer binnen rennen. Daar word ik niet vrolijk van!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
4 weken!quote:Op zondag 12 december 2010 15:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
kut, straks 2+ weken zonder voetbal. Het zou verboten moeten worden
quote:Op zondag 12 december 2010 15:30 schreef Hajko het volgende:
[..]
Ik zou hem heel makkelijk kunnen inkoppen metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.²
Wel het gros HollandersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |