Onzin, Ruiz en Suarez komen toch ook niet uit Marokko.quote:Op zondag 12 december 2010 15:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is wel zo dat als je alle Marokkaanse voetballers besnijdt en terug naar Marokko stuurt je echt een saaie competitie zult hebben.²
Respect voor Feyenoord man.quote:Op zondag 12 december 2010 15:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat is dit hier onderin, 'Vind ik leuk' 'Tweet' 'Respect!', opdonderen met die onzin
Ook goedemorgen. Dat staat er al een tijd.quote:Op zondag 12 december 2010 15:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat is dit hier onderin, 'Vind ik leuk' 'Tweet' 'Respect!', opdonderen met die onzin
Precies, dat is van hetzelfde laken een pak. Een competitie met louter Nederlanders zou ernstig saai zijn.quote:Op zondag 12 december 2010 15:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Onzin, Ruiz en Suarez komen toch ook niet uit Marokko.
Leuke discussiequote:Op zondag 12 december 2010 15:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Precies, dat is van hetzelfde laken een pak. Een competitie met louter Nederlanders zou ernstig saai zijn.²
Haha. Van Persie, V/D Vaart, Sneijder, Kuyt, Elia, Robben, Bommel, Maduro etc etc etcquote:Op zondag 12 december 2010 15:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Precies, dat is van hetzelfde laken een pak. Een competitie met louter Nederlanders zou ernstig saai zijn.²
Dat is waar, maar zoveel Marokkanen die echt goed zijn zijn er niet in Nederland hoor. Alleen El-Hamdaoui en Chadli.quote:Op zondag 12 december 2010 15:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Erg saai inderdaadquote:Op zondag 12 december 2010 15:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Haha. Van Persie, V/D Vaart, Sneijder, Kuyt, Elia, Robben, Bommel, Maduro etc etc etc
Laat je toch niet zo kennen man.quote:Op zondag 12 december 2010 15:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar ik denk dat echt. Stampot an sich is lekker, maar nog lekkerder met extra kruiden.quote:
Wat doen Kuyt en Maduro in dat rijtje?quote:Op zondag 12 december 2010 15:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Haha. Van Persie, V/D Vaart, Sneijder, Kuyt, Elia, Robben, Bommel, Maduro etc etc etc
Doe eens een keer normaal manquote:Op zondag 12 december 2010 15:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar ik denk dat echt. Stampot an sich is lekker, maar nog lekkerder met extra kruiden.²
Wat doe jij hier nog?quote:Op zondag 12 december 2010 15:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat doen Kuyt en Maduro in dat rijtje?²
Hij kan er niks aan doen.quote:Op zondag 12 december 2010 15:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe eens een keer normaal man
Alleen om dat fragment van Witschge te laten horen.quote:Op zondag 12 december 2010 15:19 schreef napoleonfour het volgende:
Waarom maakt EL nog reclame voor een gedegradeerde subklassieker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |