Gelijk.quote:
Lekker op tijd.quote:
Het respect is wederzijds. Ik ben echter dol op Marokkaanse voetballers. Ze zijn zo heerlijk creatief.quote:Op zondag 12 december 2010 15:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Banshee, hoeveel respect ik ook voor je hebt. Hou met je Marokkaanse boys, Marokkaanse dit dat etc, aub.²
quote:Op zondag 12 december 2010 15:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het respect is wederzijds. Ik ben echter dol op Marokkaanse voetballers. Ze zijn zo heerlijk creatief.²
Vastquote:Op zondag 12 december 2010 15:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het respect is wederzijds. Ik ben echter dol op Marokkaanse voetballers. Ze zijn zo heerlijk creatief.²
Eén van je Marokkaanse boys hehquote:Op zondag 12 december 2010 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
HeerlijK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!²
quote:Op zondag 12 december 2010 15:09 schreef manny het volgende:
Die Asaidi laat toch even zien dat hij echt bij De Graafschap heeft gespeeld. Wat je daar leert gaat nooit verloren.
Ik dacht even dat je BB was.quote:Op zondag 12 december 2010 15:09 schreef Smoofie het volgende:
Je merkt het wel aan twente heh, geen Janko, wat een kernspeler is dat toch.²
Trollolol
O ja?quote:Op zondag 12 december 2010 15:09 schreef Oranos het volgende:
Marokkaanse voetballer domineren de eredivisie
Het is wel zo dat als je alle Marokkaanse voetballers besnijdt en terug naar Marokko stuurt je echt een saaie competitie zult hebben.quote:Op zondag 12 december 2010 15:09 schreef Oranos het volgende:
Marokkaanse voetballer domineren de eredivisie
RESPECT voor je reactiequote:Op zondag 12 december 2010 15:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat is dit hier onderin, 'Vind ik leuk' 'Tweet' 'Respect!', opdonderen met die onzin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |