Klopt want hij spreekt voornamelijk Slowaaksquote:Op zondag 12 december 2010 13:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Matic zie ik echt nog wel doorgroeien naar een topclub. Balverlies komt niet voor in zijn vocabulaire.²
quote:Op zondag 12 december 2010 13:40 schreef cheqy het volgende:
[..]
Klopt want hij spreekt voornamelijk Slowaaks
Oh, dat is niet wat ik bedoel. Ik bedoel dat hij nooit balverlies lijdt.quote:Op zondag 12 december 2010 13:40 schreef cheqy het volgende:
[..]
Klopt want hij spreekt voornamelijk Slowaaks
Zelfs niet als ik het ben?quote:Op zondag 12 december 2010 13:42 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga echt geen rekening houden met mensen die via een stream kijken
M&M1 doet het gewoon hoorquote:Op zondag 12 december 2010 13:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Godver! Hier doen de streams het niet![]()
Jawel:quote:Op zondag 12 december 2010 13:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, zoveel geld heb ik niet als kleine kinderachtige puber zijnde.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:04 schreef honkeytonk het volgende:
16 Jaar
Maandelijkse inkomen: 20¤ zakgeld, 50¤ kleedgeld en 40¤ bijbaantje.
Ik geef het uit aan: Snoep en kleding.
Mijn bank rekening: 1200¤
HET ZIJN GEEN MACHINES HOORquote:
Er is ruimte nu en mensen lopen vrij, dat gaat wel andersquote:Op zondag 12 december 2010 13:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Oh nee, de man die alle ballen terugspeelt. Anita.²
Niet?quote:Op zondag 12 december 2010 13:52 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
HET ZIJN GEEN MACHINES HOOR
Ghana.quote:Op zondag 12 december 2010 13:52 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Welk(e) land(en) ben je van plan om te bezoeken?
Zo goed kan El Hamdaoui nooit linksbuiten staan.quote:Op zondag 12 december 2010 13:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ebicilio. Dat is echt een baas! komt elke man voorbij.
De ene slipperman voor de andere slipperman wisselen.quote:Op zondag 12 december 2010 13:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
vd Wiel niet super vandaag, te veel slippertjes
Dat denkt Anita ook.quote:Op zondag 12 december 2010 13:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Jenner, denkt nog steeds Ajax materiaal te zijn.²
3?quote:Op zondag 12 december 2010 13:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Mooi dat we nu gewoon 3 afwezige linksbuitens kunnen hebben en we er nog steeds een goede vervanger (ozbiliz) voor hebben.
Suarez El ham en ebicillio moeten allemaal op linksbuiten van de boerquote:
Wie op rechts dan?quote:Op zondag 12 december 2010 13:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Suarez El ham en ebicillio moeten allemaal op linksbuiten van de boer
En dat krijgt er dan ook nog eens geld voor.quote:Op zondag 12 december 2010 14:00 schreef Jojoortje het volgende:
En een typische de Zeeuw schotZo kennen we hem weer.
En anders?quote:Op zondag 12 december 2010 14:02 schreef Jojoortje het volgende:
Dat gezeur over livestreams mag ergens anders vanaf nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 december 2010 14:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En anders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In KLB of Live wedstrijden via internet streams #39SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Doe maar even gelijkquote:Op zondag 12 december 2010 14:05 schreef horned_reaper het volgende:
Groningen zal straks een hele flinke kluif aan AZ gaan krijgen.
Ik hoop echt dat ze winnen!
quote:Op zondag 12 december 2010 14:05 schreef Oranos het volgende:
Van der Struik mocht niet eens meer op het veld staan..
mooie overtreding
quote:Op zondag 12 december 2010 14:05 schreef Oranos het volgende:
Van der Struik mocht niet eens meer op het veld staan..
mooie overtreding
Je bent er weerquote:Op zondag 12 december 2010 14:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat het 1-1 wordt.²
Hoeft niet hoorquote:
Eredivisie Live.quote:
idd.quote:Op zondag 12 december 2010 14:21 schreef honkeytonk het volgende:
Die hoekschop moet hier nog beginnen
Echt he.quote:Op zondag 12 december 2010 14:23 schreef dakraam het volgende:
Al die cameramannen meteen op Frank de Boer af
Ik had het over Feyenoord-Excelsiorquote:Op zondag 12 december 2010 14:24 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Twente doet het best goed hoor
Dus 3 gratis puntenquote:Op zondag 12 december 2010 14:25 schreef Kremers het volgende:
Uit bij Vitesse is altijd lastig voor Ajax, maar gelukkig dit keer gewonnenVolgende week tegen Feyenoord
Johquote:Op zondag 12 december 2010 14:25 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ik had het over Feyenoord-Excelsior
quote:Op zondag 12 december 2010 14:25 schreef dakraam het volgende:
Nu komt de spannendste wedstrijd v/d week! Feyenoord - Excelsior
Nee, Feyenoord maakt ze afquote:
Ok.quote:Op zondag 12 december 2010 14:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens en meisjes, wat vinden we de mooiste speler om naar te kijken in de eredivisie?
Ik ga voor Chadli.²
Het is beter voor iedereen als Feyenoord wint.quote:Op zondag 12 december 2010 14:28 schreef Wilskracht het volgende:
Het is beter voor Excelsior als Feyenoord wint
Denk dat Groningen het wel wint thuis.quote:Op zondag 12 december 2010 14:34 schreef horned_reaper het volgende:
Ik denk dat Groningen AZ nu het meest aan elkaar gewaagd zijn van de spelende teams
De wonderen zijn de wereld nog niet uit dusquote:Op zondag 12 december 2010 14:36 schreef Hamilcar het volgende:
Dat je nog durft te vragen of het goed is
Het is alsof ik naar twee senioren elftallen zit te kijken. Alles gaat onhandig, traag en zonder zelfvertrouwen.quote:Op zondag 12 december 2010 14:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit dus
Dan wint Excelsior want, Fernandezquote:Op zondag 12 december 2010 14:37 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Het is alsof ik naar twee senioren elftallen zit te kijken. Alles gaat onhandig, traag en zonder zelfvertrouwen.
Dan kijk je toch niet?quote:Op zondag 12 december 2010 14:37 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Het is alsof ik naar twee senioren elftallen zit te kijken. Alles gaat onhandig, traag en zonder zelfvertrouwen.
Dat was al een tijdje geledenquote:Op zondag 12 december 2010 14:39 schreef horned_reaper het volgende:
Oei! Wat een kans voor Groningen
Je raak er aan gewend jaquote:Op zondag 12 december 2010 14:39 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Je bent als Feyenoord-fan onderhand wel wat gewend
??? Als je ziet hoe ze af en toe weer staan te verdedigen en hoe ze weer ballen verspelenquote:Op zondag 12 december 2010 14:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je raak er aan gewend ja. Toch ziet het er nu best aardig uit.
Vergeleken met vorige week staan ze beter .quote:Op zondag 12 december 2010 14:41 schreef dakraam het volgende:
[..]
??? Als je ziet hoe ze af en toe weer staan te verdedigen en hoe ze weer ballen verspelen
Ik heb ELquote:Op zondag 12 december 2010 14:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Streams. Gewoon EL nemen, is veel beter.
En veel relaxter kijkenquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 14:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Streams. Gewoon EL nemen, is veel beter.
Ik zit liever te computeren en te luisteren/kijken dan beneden op de bank voetbal te zitten kijken.. nu doe ik meerdere dingen in éénquote:
10 euroquote:Op zondag 12 december 2010 14:43 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Mag ook wel voor 16 euro in de maand.
Koop een laptop.quote:Op zondag 12 december 2010 14:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ik zit liever te computeren en te luisteren/kijken dan beneden op de bank voetbal te zitten kijken.. nu doe ik meerdere dingen in één
Laptop op schoot, EL aanquote:Op zondag 12 december 2010 14:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ik zit liever te computeren en te luisteren/kijken dan beneden op de bank voetbal te zitten kijken.. nu doe ik meerdere dingen in één
OF zoals ik doe. Maar ik heb wel een box van UPC beneden. En EL ab. gaat op adres dus met meerdere boxen heb je op elk een EL ab. Bij ZIGGO gaat het misschien anders.quote:
Dramatisch schot ja.quote:
Hij had hem gewoon breed moeten punterenquote:
Heb je ook gelijk in....quote:Op zondag 12 december 2010 14:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
OF zoals ik doe. Maar ik heb wel een box van UPC beneden. En EL ab. gaat op adres dus met meerdere boxen heb je op elk een EL ab. Bij ZIGGO gaat het misschien anders.
quote:
quote:
Ik haaaaat laptops, die klote dingen gaan veel te snel stuk, raken te snel oververhit lopen altijd vastquote:
BIj UPC 2 E. extra p/m voor een extra boxquote:Op zondag 12 december 2010 14:48 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk in....
Maar we hebben hier gewoon de box aangesloten op de tv in de woonkamer en alle andere TV's in huis zitten gewoon op de normale kabel![]()
Misschien dat ik later nog wel eens wat extra kastjes aanschaf.
Stond net rechtsboven in het schermquote:
En namens PSVquote:Op zondag 12 december 2010 14:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
JALALALALA, BEDANKT VAN AJAX AMSTERDAM!
6 doelpunten nuquote:Op zondag 12 december 2010 14:54 schreef TheGeneral het volgende:
Toch weer Castaignos. Die scoort toch wel redelijk.
Nee, op moment van passen was die andere gozer nog net aan het teruglopen. Ik heb het net nog ff nagekeken.quote:Op zondag 12 december 2010 14:54 schreef napoleonfour het volgende:
Volgens mij buitenspel maar weet niet zeker, maar eindelijk ook eens geluk.
Waar heb je het over?quote:Op zondag 12 december 2010 14:54 schreef Smoofie het volgende:
Feyenoord scoort tegen Excelsior. Alsof de CL hebben gewonnen. En Jojoortje, heb je liever dat Twente wint omdat je uit de streek komt of dat ze verliezen want, Ajax Amsterdam.
Ajax natuurlijk, dus dat Twente verliest.quote:Op zondag 12 december 2010 14:54 schreef Smoofie het volgende:
Feyenoord scoort tegen Excelsior. Alsof de CL hebben gewonnen. En Jojoortje, heb je liever dat Twente wint omdat je uit de streek komt of dat ze verliezen want, Ajax Amsterdam.
Uit de laatste 8 wedstrijden. Niet slecht.quote:
Alle punten tellen,quote:Op zondag 12 december 2010 14:54 schreef Smoofie het volgende:
Zie het nu ook en je hebt gelijkquote:Op zondag 12 december 2010 14:54 schreef dakraam het volgende:
[..]
Nee, op moment van passen was die andere gozer nog net aan het teruglopen. Ik heb het net nog ff nagekeken.
Broodje vlees, Loempia, Boerenkool, snert. Ik red het ook wel. EN heerenveen jezusquote:Op zondag 12 december 2010 14:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Knakworst, chips.. ik overleef het wel![]()
Neequote:Op zondag 12 december 2010 14:58 schreef dakraam het volgende:
Ik wil niet lullig doen... Maar het zou heel mooi zijn als Fernandez de rest van de wedstrijd niet meer terug kan komen
Banshee, hoeveel respect ik ook voor je hebt. Hou met je Marokkaanse boys, Marokkaanse dit dat etc, aub.quote:Op zondag 12 december 2010 15:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Heerlijk dat die Marokkaanse boys zo belangrijk zijn.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |