De wonderen zijn de wereld nog niet uit dusquote:Op zondag 12 december 2010 14:36 schreef Hamilcar het volgende:
Dat je nog durft te vragen of het goed is
Het is alsof ik naar twee senioren elftallen zit te kijken. Alles gaat onhandig, traag en zonder zelfvertrouwen.quote:Op zondag 12 december 2010 14:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit dus
Dan wint Excelsior want, Fernandezquote:Op zondag 12 december 2010 14:37 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Het is alsof ik naar twee senioren elftallen zit te kijken. Alles gaat onhandig, traag en zonder zelfvertrouwen.
Dan kijk je toch niet?quote:Op zondag 12 december 2010 14:37 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Het is alsof ik naar twee senioren elftallen zit te kijken. Alles gaat onhandig, traag en zonder zelfvertrouwen.
Dat was al een tijdje geledenquote:Op zondag 12 december 2010 14:39 schreef horned_reaper het volgende:
Oei! Wat een kans voor Groningen
Je raak er aan gewend jaquote:Op zondag 12 december 2010 14:39 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Je bent als Feyenoord-fan onderhand wel wat gewend
??? Als je ziet hoe ze af en toe weer staan te verdedigen en hoe ze weer ballen verspelenquote:Op zondag 12 december 2010 14:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je raak er aan gewend ja. Toch ziet het er nu best aardig uit.
Vergeleken met vorige week staan ze beter .quote:Op zondag 12 december 2010 14:41 schreef dakraam het volgende:
[..]
??? Als je ziet hoe ze af en toe weer staan te verdedigen en hoe ze weer ballen verspelen
Ik heb ELquote:Op zondag 12 december 2010 14:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Streams. Gewoon EL nemen, is veel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |