En veel relaxter kijkenquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 14:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Streams. Gewoon EL nemen, is veel beter.
Ik zit liever te computeren en te luisteren/kijken dan beneden op de bank voetbal te zitten kijken.. nu doe ik meerdere dingen in éénquote:
10 euroquote:Op zondag 12 december 2010 14:43 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Mag ook wel voor 16 euro in de maand.
Koop een laptop.quote:Op zondag 12 december 2010 14:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ik zit liever te computeren en te luisteren/kijken dan beneden op de bank voetbal te zitten kijken.. nu doe ik meerdere dingen in één
Laptop op schoot, EL aanquote:Op zondag 12 december 2010 14:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ik zit liever te computeren en te luisteren/kijken dan beneden op de bank voetbal te zitten kijken.. nu doe ik meerdere dingen in één
OF zoals ik doe. Maar ik heb wel een box van UPC beneden. En EL ab. gaat op adres dus met meerdere boxen heb je op elk een EL ab. Bij ZIGGO gaat het misschien anders.quote:
Dramatisch schot ja.quote:
Hij had hem gewoon breed moeten punterenquote:
Heb je ook gelijk in....quote:Op zondag 12 december 2010 14:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
OF zoals ik doe. Maar ik heb wel een box van UPC beneden. En EL ab. gaat op adres dus met meerdere boxen heb je op elk een EL ab. Bij ZIGGO gaat het misschien anders.
quote:
quote:
Ik haaaaat laptops, die klote dingen gaan veel te snel stuk, raken te snel oververhit lopen altijd vastquote:
BIj UPC 2 E. extra p/m voor een extra boxquote:Op zondag 12 december 2010 14:48 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk in....
Maar we hebben hier gewoon de box aangesloten op de tv in de woonkamer en alle andere TV's in huis zitten gewoon op de normale kabel![]()
Misschien dat ik later nog wel eens wat extra kastjes aanschaf.
Stond net rechtsboven in het schermquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |