Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja, ik had 2 weken geleden al gedouchetquote:Op zondag 12 december 2010 11:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Was het weer die tijd van de week?
Waarom zie ik dat niet?quote:Op zondag 12 december 2010 11:37 schreef TheFamousMan het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOH
NEEEEEEEEEEEEEEEN
Waarom zie ik een blokje met 'Respect' van hyves staan op Fok!?!?
WAAROM ZIE IK EEN BLOKJE MET TWEET STAAN?!?
da's niet leuk, want nu zie ik drie blokjes van netwerken die ik niet gebruik
Môgûhh trouwens
quote:Op zondag 12 december 2010 11:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Ik huppel naakt rond in de regen.
In een hagelbui is inderdaad wat pijnlijker.quote:Op zondag 12 december 2010 11:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Ik huppel naakt rond in de regen.
quote:
je hoeft het niet te gebruiken!quote:Op zondag 12 december 2010 11:37 schreef TheFamousMan het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOH
NEEEEEEEEEEEEEEEN
Waarom zie ik een blokje met 'Respect' van hyves staan op Fok!?!?
WAAROM ZIE IK EEN BLOKJE MET TWEET STAAN?!?
da's niet leuk, want nu zie ik drie blokjes van netwerken die ik niet gebruik
Môgûhh trouwens
Boven je reactieveld, net boven de PI'smileysquote:
Daar staat niets.quote:Op zondag 12 december 2010 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Boven je reactieveld, net boven de PI'smileys
Morgen? Man, ik ben al uuuuuren wakker, en inmiddels zelfs alweer thuis enzoquote:Op zondag 12 december 2010 11:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge Pien![]()
* Trevland geeft Pien een warme knuffel
Ikquote:Op zondag 12 december 2010 11:43 schreef Myraela het volgende:
Whehehe, wie is die schattige krullenbol die dit topic op hyves gerespecteerd heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Jaquote:
Jaaaaaaaquote:Op zondag 12 december 2010 11:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoi
Ninja edit.
Er stond Hoi Mirne
Waarom?quote:Op zondag 12 december 2010 11:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaaaaaaa
maar ik dacht
neeeeeee
want ik dacht
neeeee.
Ik werk volgens de 24 uurs norm dat tussen 6 uur 's morgens en 12 's middags het morgen isquote:Op zondag 12 december 2010 11:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Morgen? Man, ik ben al uuuuuren wakker, en inmiddels zelfs alweer thuis enzo
Omdat je via die Hyves button de hyves van degene die het gerespecteerd hebben kan vinden, en daar stond Mirne bij, maar ik weet niet of Mirne het leuk vind als ik haar naam hier neerzet, dus ik dacht ik verwijder het...quote:
Ik weet zelfs dat ze Mirne heetquote:Op zondag 12 december 2010 11:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Omdat je via die Hyves button de hyves van degene die het gerespecteerd hebben kan vinden, en daar stond Mirne bij, maar ik weet niet of Mirne het leuk vind als ik haar naam hier neerzet, dus ik dacht ik verwijder het...
Ik wist het niet zeker...quote:Op zondag 12 december 2010 11:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik weet zelfs dat ze Mirne heet
quote:Op zondag 12 december 2010 12:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb lekker nog heel lang geslapen![]()
En nu zou ik nog steeds willen slapen, maar opstaan is wel verstandig denk ik
![]()
Dus goedemiddag allemaal![]()
quote:Op zondag 12 december 2010 12:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Mogûh DMquote:
TFMquote:
Koffie?quote:Op zondag 12 december 2010 12:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
TFM.
Tot 11 uur geslapen vandaag (dat is best laat voor mijn doen), maar ben nog niet 100% wakker geloof ik.
nee hoor.. hier ging de wekker om half 7..quote:
Onee, DM drinkt geen koffiequote:
/2quote:
Netjes, netjesquote:Op zondag 12 december 2010 12:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nee hoor.. hier ging de wekker om half 7..
Arme jijquote:Op zondag 12 december 2010 12:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nee hoor.. hier ging de wekker om half 7..
heheh.. en OOK nog werken!quote:
het was 4:30, dus nee.quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 12:40 schreef Pheno het volgende:
Zo, preview in concept af. Even neerleggen en later weer kijken
Is ie al versierdquote:
nee johquote:
Middag Marijkequote:Op zondag 12 december 2010 12:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Middag DMquote:
Wij nog nietquote:
Naalden > Priktquote:Op zondag 12 december 2010 12:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat lijkt mij zo jeuken aan m'n ballen
We hebben een niet-prikkende kerstboomquote:Op zondag 12 december 2010 12:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat lijkt mij zo jeuken aan m'n ballen
zo'n neppert?quote:Op zondag 12 december 2010 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We hebben een niet-prikkende kerstboom
Dat is wel fijnquote:Op zondag 12 december 2010 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan hang ik mijn piek er ook ff in.quote:Op zondag 12 december 2010 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
koewlquote:Op zondag 12 december 2010 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee zo'n nordmann ding die hebben zachte naaldjes
ik heb al een piekquote:Op zondag 12 december 2010 13:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan hang ik mijn piek er ook ff in.
Of je spuit er van dat sneeuw op.quote:
Dat plakt zo?quote:Op zondag 12 december 2010 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is al lastig van de ramen te krijgenlaatstaan...
ik zou d'r ook heen gaan, maar het was uitverkochtquote:Op zondag 12 december 2010 13:10 schreef RealZeus het volgende:
Hè, dat had ik even nodig. Mijn beste vriend heeft mij gisteren even mee gesleurd naar de bioscoop:"Jij hebt even wat ontspanning nodig."
En ik heb me kapot gelachen, je moet er van houden, maar New Kids Turbo is echt geweldig.
Ik baalde dat het hier al uitverkocht wasquote:Op zondag 12 december 2010 13:10 schreef RealZeus het volgende:
Hè, dat had ik even nodig. Mijn beste vriend heeft mij gisteren even mee gesleurd naar de bioscoop:"Jij hebt even wat ontspanning nodig."
En ik heb me kapot gelachen, je moet er van houden, maar New Kids Turbo is echt geweldig.
Wij gingen eerst naar de Pathe in Groningen en daar was hij idd uitverkocht, maar in de Must See was nog plek. Echt geweldig.quote:Op zondag 12 december 2010 13:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik zou d'r ook heen gaan, maar het was uitverkocht
Stopt hij ze toch even in de vaatwasserquote:Op zondag 12 december 2010 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is al lastig van de ramen te krijgenlaatstaan...
is niet schoon te krijgenquote:
Dat is mooiquote:Op zondag 12 december 2010 13:10 schreef RealZeus het volgende:
Dat kan ookquote:Op zondag 12 december 2010 13:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stopt hij ze toch even in de vaatwasser
En anders gewoon wachten totdat het er afslijtquote:Op zondag 12 december 2010 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
is niet schoon te krijgen
[..]
Dat is mooi![]()
[..]
Dat kan ook
Liebchenquote:Op zondag 12 december 2010 12:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
quote:
fijn dat het nu weer wat beter met je gaat!quote:Op zondag 12 december 2010 13:10 schreef RealZeus het volgende:
Kopje thee?quote:Op zondag 12 december 2010 13:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
fijn dat het nu weer wat beter met je gaat!
springt erbijquote:
Is het het lezen waard? Post dan eens?quote:Op zondag 12 december 2010 13:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Had je mijn verhaal over werk nog gelezen?
heb vanochtend kokend hete thee over m'n handen gegooit.. dus ik hou het vandaag even bij koud water..quote:
iets met kapstok in oog en cafeine vrije koffie, toch??quote:Op zondag 12 december 2010 13:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is het het lezen waard? Post dan eens?.
Dat is welquote:Op zondag 12 december 2010 13:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heb vanochtend kokend hete thee over m'n handen gegooit.. dus ik hou het vandaag even bij koud water..
Glaasje koud water?quote:Op zondag 12 december 2010 13:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heb vanochtend kokend hete thee over m'n handen gegooit.. dus ik hou het vandaag even bij koud water..
Slinger en puinruim zequote:Op zondag 12 december 2010 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
Effe puinruimen en kind in bed slingeren
[ afbeelding ]
jup.. baalde vanmorgen ook wel...geluikkig alleen over m'n handen.. die kunnen er wat beter tegen dan m'n benen..quote:
Heb je er nu nog veel last van?quote:Op zondag 12 december 2010 13:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jup.. baalde vanmorgen ook wel...geluikkig alleen over m'n handen.. die kunnen er wat beter tegen dan m'n benen..
hè bah, houd je er nog littekens aan over denk je?quote:Op zondag 12 december 2010 13:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. het valt wel mee.. twee vingers zijn nog wat gevoelig, maar dat komt vast ook weer goed! ( linkerhand, ringvinger en pink.. gebruik je toch niet zoveel..)quote:Op zondag 12 december 2010 13:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hè bah, houd je er nog littekens aan over denk je?
Kusje op je vingers.quote:Op zondag 12 december 2010 13:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. het valt wel mee.. twee vingers zijn nog wat gevoelig, maar dat komt vast ook weer goed! ( linkerhand, ringvinger en pink.. gebruik je toch niet zoveel..)
quote:
Jaquote:Op zondag 12 december 2010 13:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Had je mijn verhaal over werk nog gelezen?
Ah, was jij dat, ik kreeg opeens een zooi koud water over me heen. Iemand moest zo nodig koud water hebben...quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, was jij dat, ik kreeg opeens een zooi koud water over me heen. Iemand moest zo nodig koud water hebben...
quote:Op zondag 12 december 2010 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, was jij dat, ik kreeg opeens een zooi koud heet water over me heen. Iemand moest zo nodig koud water hebben...
Moejje teruglezenquote:Op zondag 12 december 2010 13:38 schreef Trevland het volgende:
Ik ben nu wel benieuwt naar het verhaal van MPG
Dan nietquote:
Samenvatting: een gast uit Limburg met een koffie-fetish.quote:Op zondag 12 december 2010 13:38 schreef Trevland het volgende:
Ik ben nu wel benieuwt naar het verhaal van MPG
Oh, jij. Nou barretje, dan moeten we later maar de sauna in gaan, dan kan MZ dat soort grappen niet meer doen!quote:
Dat weet ik al maar de rest nog nietquote:Op zondag 12 december 2010 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Samenvatting: een gast uit Limburg met een koffie-fetish.
Nee, bijna ogen kwijt door een kapstok op een smal stukje en 1 koffie-automaat met gewone koffie (die andere is caffeine vrijquote:Op zondag 12 december 2010 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iemand gaat zich niet kunnen bedwingen.quote:Op zondag 12 december 2010 13:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet ik al maar de rest nog niet
Zie je trev. Know your women-stuffquote:Op zondag 12 december 2010 13:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, bijna ogen kwijt door een kapstok op een smal stukje en 1 koffie-automaat met gewone koffie (die andere is caffeine vrij), waardoor lange rijen voor 1 apparaat
Waarom ga je naar huis als er al bent?quote:Op zondag 12 december 2010 13:42 schreef pgrferrari het volgende:
FF de auto van mijn ma jatten, en dan operatie stofwolk
Ja ik bedoel gwn weg.quote:Op zondag 12 december 2010 13:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom ga je naar huis als er al bent?
Bis Later Kerelquote:Op zondag 12 december 2010 13:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja ik bedoel gwn weg.
Bis later
Sorryquote:Op zondag 12 december 2010 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, jij. Nou barretje, dan moeten we later maar de sauna in gaan, dan kan MZ dat soort grappen niet meer doen!
En je had last van de stoom dus je dacht, dan maar koud water er op, dan kan ik weer wat zien ?quote:Op zondag 12 december 2010 13:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SorryIk had de webcam aan en wilde zien wat er gebeurde
Veel plezierquote:Op zondag 12 december 2010 13:42 schreef pgrferrari het volgende:
FF de auto van mijn ma jatten, en dan operatie stofwolk
Mumble grumblequote:
quote:Op zondag 12 december 2010 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
En je had last van de stoom dus je dacht, dan maar koud water er op, dan kan ik weer wat zien ?
Scheelt mij weer zoekenquote:Op zondag 12 december 2010 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier
[..]
Mumble grumble![]()
Lucky bastardquote:
Succes vanmiddag!quote:Op zondag 12 december 2010 13:49 schreef Pheno het volgende:
Ik ben er weg van. Tot een volgende keer.
Was ik dat gisteren avond maarquote:
Bis Laterquote:Op zondag 12 december 2010 13:49 schreef Pheno het volgende:
quote:Op zondag 12 december 2010 13:49 schreef Pheno het volgende:
wow-enquote:
je moet er maar van houdenquote:
Laterquote:Op zondag 12 december 2010 13:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja ik bedoel gwn weg.
Bis later
Ik houd daarvanquote:Op zondag 12 december 2010 13:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je moet er maar van houden
veel pleziersels!
Kun je welquote:
Dat is wel zo maar ik heb bij nerds altijd het idee dat die hele dagen achter de computer rond hangen en liever binnen zitten dan buiten.quote:Op zondag 12 december 2010 14:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je weldoen, maar het is wel zo
Ik zit veel liever onder Linux dan Windows en ben dan liever een nerd, dan dat ik afhankelijk ben van anderen als er iets gefixt moet worden aan de pc oid
Die zijn er vast wel, maar ik kom graag buiten hoorquote:Op zondag 12 december 2010 14:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar ik heb bij nerds altijd het idee dat die hele dagen achter de computer rond hangen en liever binnen zitten dan buiten.
En hoiquote:
Okquote:Op zondag 12 december 2010 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die zijn er vast wel, maar ik kom graag buiten hoorDus zet je stereotypebeeld opzij
Ik ben dol op makkelijke mannenquote:
is DAT de definitie van nerd?quote:Op zondag 12 december 2010 14:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je weldoen, maar het is wel zo
Ik zit veel liever onder Linux dan Windows en ben dan liever een nerd, dan dat ik afhankelijk ben van anderen als er iets gefixt moet worden aan de pc oid
Neuh, niet dat ik weetquote:
waar is de nerd test??quote:Op zondag 12 december 2010 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neuh, niet dat ik weetMaar volgens een nerdtest ben ik er wel eentje
Heyquote:
Oeh dan wil ik die test ook wel eens doenquote:Op zondag 12 december 2010 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neuh, niet dat ik weetMaar volgens een nerdtest ben ik er wel eentje
http://www.nerdtests.com/ft_nq.phpquote:
Ik las mannelijke mannen, maar dat bedoelde je nietquote:Op zondag 12 december 2010 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben dol op makkelijke mannen
Ja, daar ben ik ook wel dol op jaquote:Op zondag 12 december 2010 14:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las mannelijke mannen, maar dat bedoelde je niet
Da's toch niet mannelijk?quote:Op zondag 12 december 2010 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar dan niet mannelijk als in testeronbom,...
Lol, typen is niet m'n sterkste ding vandaagquote:
outdated testjequote:Op zondag 12 december 2010 14:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.nerdtests.com/ft_nq.php
Dit is er eentje, maar ik weet niet meer welke ik toen gedaan heb
Ik ben maar Mid-Level Nerdquote:Op zondag 12 december 2010 14:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.nerdtests.com/ft_nq.php
Dit is er eentje, maar ik weet niet meer welke ik toen gedaan heb
Dat vond ik ook alquote:Op zondag 12 december 2010 14:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
outdated testjegot more as 3GB WOW
Maar voor de moeilijkere dingen heb je ons tochquote:Op zondag 12 december 2010 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Low Ranking Nerd. Definitely a nerd but low on the totem pole of nerds.
Preciesquote:Op zondag 12 december 2010 14:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar voor de moeilijkere dingen heb je ons toch![]()
ja lampjes zitten er nu al in maar wilde eerst even koffiequote:Op zondag 12 december 2010 14:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
En vanavond de foto met versieringen?
Heel goed van jouquote:Op zondag 12 december 2010 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Precies
Wiskunde was mijn ding niet, maar ik weet wel hoe je een pc in elkaar moet zetten (werkend)
maar verder ben ik HEUL geen nerd![]()
Aha, ik denk dat hier de boom van de week er een keertje staat zodra ik thuis benquote:Op zondag 12 december 2010 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja lampjes zitten er nu al in maar wilde eerst even koffie
Mja wij zouden hem eerst vrijdag halen maar dan moet ik al taart bakken dus daarom maar vandaag gehaaldquote:Op zondag 12 december 2010 14:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heel goed van jou
[..]
Aha, ik denk dat hier de boom van de week er een keertje staat zodra ik thuis ben
Toen Intel nog een floating point error had (afronding fout).quote:TOP TEN NEW INTEL SLOGANS FOR THE PENTIUM 1
9.9999973251 It's a FLAW, Dammit, not a Bug
8.9999163362 It's the new math
7.9999414610 Nearly 300 Correct Opcodes
6.9999831538 You Don't Need to Know What's Inside
5.9999835137 Redefining the PC -- and Mathematics As Well
4.9999999021 We Fixed It, Really
3.9998245917 Division Considered Harmful
2.9991523619 Why Do You Think They Call It *Floating* Point? 1.9999103517 We're Looking for a Few Good Flaws
0.9999999998 The Errata Inside
Aha, mijn ma wil eerst al haar verjaardagsvisite hebben gehad en nu heeft ze vanmiddag nog watquote:Op zondag 12 december 2010 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja wij zouden hem eerst vrijdag halen maar dan moet ik al taart bakken dus daarom maar vandaag gehaald
Zit wat in, en het is nog geen kerstquote:Op zondag 12 december 2010 14:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, mijn ma wil eerst al haar verjaardagsvisite hebben gehad en nu heeft ze vanmiddag nog wat
Dat dus ookquote:Op zondag 12 december 2010 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zit wat in, en het is nog geen kerst
zeg wat is het rustig hier? Ik mis echt een hoop mensenquote:Op zondag 12 december 2010 14:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat dus ookmaar wel bijna[ afbeelding ]
Dat is het zeker, ik was er gisteren avond nietquote:Op zondag 12 december 2010 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zeg wat is het rustig hier? Ik mis echt een hoop mensen
Heb ST ook niet meer gezien sinds gisteravond
Ze heeft verjaardag van haar omaquote:Op zondag 12 december 2010 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zeg wat is het rustig hier? Ik mis echt een hoop mensen
Heb ST ook niet meer gezien sinds gisteravond
bezorgt ben ik niet, ik vroeg het me gewoon afquote:Op zondag 12 december 2010 14:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het zeker, ik was er gisteren avond nietdus al wat langer niet, misschien is ze met mr Taart en ukkie weg
, als je zo bezorgt ben kan je ook een sms sturen
Hey Giertjequote:
Dat is hier meestal ook feestquote:Op zondag 12 december 2010 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze heeft verjaardag van haar oma
Kon zijnquote:Op zondag 12 december 2010 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bezorgt ben ik niet, ik vroeg het me gewoon afGier
Ik heb koffie op dus ik ga weer verder met de boom
boom aan et opzetten?quote:Op zondag 12 december 2010 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bezorgt ben ik niet, ik vroeg het me gewoon afGier
Ik heb koffie op dus ik ga weer verder met de boom
Maar wie zegt dat nerds alleen maar met computers werkenquote:Op zondag 12 december 2010 15:02 schreef Barretje80 het volgende:
Overall, you scored as follows:
16% scored higher (more nerdy),
1% scored the same, and
83% scored lower (less nerdy).
What does this mean? Your nerdiness is:
High-Level Nerd. You are definitely MIT material, apply now!!!.
![]()
maar ik snap niks van computers!
* Barretje80 is engineer.. en vind computers beurtelings handig ( als ze simulaties voor me doenquote:Op zondag 12 december 2010 15:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat nerds alleen maar met computers werken
als ik pc problemen heb dan heb ik 3 icters die ik kenquote:Op zondag 12 december 2010 15:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 is engineer.. en vind computers beurtelings handig ( als ze simulaties voor me doen) en ondingen ( als ze weer eens vastlopen...
)
Bij mij zijn ze nooit snel genoegquote:Op zondag 12 december 2010 15:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 is engineer.. en vind computers beurtelings handig ( als ze simulaties voor me doen) en ondingen ( als ze weer eens vastlopen...
)
Op zich ben ik inderdaad best makkelijk. Ik kan wel aardig wat hebben enzo.quote:Op zondag 12 december 2010 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben dol op makkelijke mannen
Oei, ik ben alleen af en toe stoer.quote:Op zondag 12 december 2010 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook wel dol op jaMaar dan niet mannelijk als in testeronbom, maar een beetje stoer mag wel
Daar heb ik mijn broer voor.quote:Op zondag 12 december 2010 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Precies
Wiskunde was mijn ding niet, maar ik weet wel hoe je een pc in elkaar moet zetten (werkend)
maar verder ben ik HEUL geen nerd![]()
quote:Op zondag 12 december 2010 15:26 schreef Trevland het volgende:
Het lijkt er op dat iedereen hier een leven heeft
Nee joh, ben je malquote:Op zondag 12 december 2010 15:26 schreef Trevland het volgende:
een leven wasda?quote:Op zondag 12 december 2010 15:26 schreef Trevland het volgende:
Misschien is dat wel wa ik vanochtend aan het doen was?quote:
Hey STquote:
Dat ja en buitenquote:Op zondag 12 december 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien is dat wel wa ik vanochtend aan het doen was?
Sociaal enzo
hmmz ik moest sociaal doen op mijn werk vanmorgenquote:Op zondag 12 december 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien is dat wel wa ik vanochtend aan het doen was?
Sociaal enzo
Hoi Trevquote:
quote:Dat ja en buiten![]()
Allemaal heel eng
stelletje mietjes!quote:Op zondag 12 december 2010 15:31 schreef Giertje het volgende:
hmmz ik moest sociaal doen op mijn werk vanmorgen
dus dat noemen ze een leven
best wel eng
Ohneeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 12 december 2010 15:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waarschijnlijk is mijn 16GB SDHC kaart stukMaar wel levenslange garantie, dus hopen dat ik dan een nieuwe krijg
Dat is ze geraaien ook dat ze je een nieuwe krijgtquote:Op zondag 12 december 2010 15:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waarschijnlijk is mijn 16GB SDHC kaart stukMaar wel levenslange garantie, dus hopen dat ik dan een nieuwe krijg
Jij hebt lef, ik durf niet eens bij de visite van mijn ma te zittenquote:Op zondag 12 december 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi Trev![]()
[..]
[..]
stelletje mietjes!
ik had het heel gezellig hoor![]()
vanmiddag ga ik gewoon voor ronde 2
Hij doet niets meerquote:Op zondag 12 december 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohneeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Maar dan lijkt het mij toch wel, dat je een nieuwe krijgt?
Wat is er mis mee dan?
Ik zit nog in de slaapklerenquote:
Niks mis meequote:Op zondag 12 december 2010 15:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zit nog in de slaapklerenBen in een relax-modus vandaag
Gister alles in huis al gedaan en vandaag eerst heerlijk uitgeslapen tot 12 uurEn nu lekker niets doen
ik moest werken vanmorgen daarna ben ik bij mijn ma langs geweest en nu lekker thuisquote:Op zondag 12 december 2010 15:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gister alles in huis al gedaan en vandaag eerst heerlijk uitgeslapen tot 12 uurEn nu lekker niets doen
quote:Op zondag 12 december 2010 15:34 schreef Trevland het volgende:
Jij hebt lef, ik durf niet eens bij de visite van mijn ma te zitten
[KSC #2299] Tongen met een frikandel speciaalquote:Op zondag 12 december 2010 13:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is het het lezen waard? Post dan eens?.
Woah, lekker hoor!quote:Op zondag 12 december 2010 15:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het is een gavequote:Op zondag 12 december 2010 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Woah, lekker hoor!
Ik stond om 09:15 al te douchen met Thijs![]()
En nog te laat komen he
Ik ken ook mensen die altijd te laat kunnen komen behalve als de rest te laat isquote:Op zondag 12 december 2010 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Woah, lekker hoor!
Ik stond om 09:15 al te douchen met Thijs![]()
En nog te laat komen he
Whihii, ja! Hoewel ik na het douchen ook nog moest fohnen, strijken, ontbijten en cadeautjes inpakkenquote:Op zondag 12 december 2010 15:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het is een gave![]()
Was het wel leuk dan?
Ja, je kent mij toch ookquote:Op zondag 12 december 2010 15:38 schreef Trevland het volgende:
Ik ken ook mensen die altijd te laat kunnen komen behalve als de rest te laat is
quote:Op zondag 12 december 2010 15:37 schreef MPG het volgende:
[KSC #2299] Tongen met een frikandel speciaal
Ik snap het wel hoor, ik heb dat de laatste tijd ook steeds vakerquote:Op zondag 12 december 2010 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whihii, ja! Hoewel ik na het douchen ook nog moest fohnen, strijken, ontbijten en cadeautjes inpakken![]()
Het was heel leuk, en heel warm, en met bitterballen
quote:Op zondag 12 december 2010 15:40 schreef Trevland het volgende:
en blij toe ook
maar ik ken dus meer van zulke mensen![]()
quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is het al opgelost?
op ooghoogte is trouwens heel variabel he, als hij lager wordt gehangen zou hij voor mij weer heel gevaarlijk zijn
Bij mij ligt het aan waar en bij wie en voornamelijk hoe kom ik erquote:Op zondag 12 december 2010 15:41 schreef Giertje het volgende:
ik kom bijna nooit te laat dat kan ik gewoon niet
Ik zou er anders niet graag met mijn keel in hangenquote:Op zondag 12 december 2010 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is het al opgelost?
op ooghoogte is trouwens heel variabel he, als hij lager wordt gehangen zou hij voor mij weer heel gevaarlijk zijn
Nou ja, bij mij maakt dat in elk geval al niets uitquote:Op zondag 12 december 2010 15:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik snap het wel hoor, ik heb dat de laatste tijd ook steeds vaker![]()
Tof!Oeh, bitterballen
Ik heb nog ovenkroketten in de vriezer
![]()
soms ligt et ook wel aan et OV maar als het kan ben ik altijd en overal op tijdquote:Op zondag 12 december 2010 15:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij ligt het aan waar en bij wie en voornamelijk hoe kom ik er
[..]
Ik zou er anders niet graag met mijn keel in hangen
Ja..dus eigenlijk is en hoger en lager ook geen optie..een haak in je tepel of in je voorhoofd is ook niet prettig. Dat eerste is dan trouwens ook weer heel persoonsafhankelijkquote:Op zondag 12 december 2010 15:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, jij zou nu gewoon je hoofd bezeren gok ik
Heel knapquote:Op zondag 12 december 2010 15:44 schreef Trevland het volgende:
Ik weet dat het een gave iskan er ook al goed op anticiperen
friemelquote:
deden we bij een vriendin van me welquote:Op zondag 12 december 2010 15:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon tegen zulke personen zeggen dat het ongeveer een uur tot anderhalf eerder begint
quote:Op zondag 12 december 2010 15:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
friemel![]()
![]()
hoe is het met je projectje?
Hier dus ook bij een maat van mequote:Op zondag 12 december 2010 15:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
deden we bij een vriendin van me wel
als we ergens heen gingen lieten we haar een uur eerder komen zodat ze precies op tijd was
Ja, maar als de rest dan laat is, is diegene wel heel supervroegquote:Op zondag 12 december 2010 15:45 schreef Trevland het volgende:
Gewoon tegen zulke personen zeggen dat het ongeveer een uur tot anderhalf eerder begint
Maar dat is de rest bijna nooit, heb er ook een paar waarbij je haast nog beter kan zeggen dat het een half uurtje later begintquote:Op zondag 12 december 2010 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar als de rest dan laat is, is diegene wel heel supervroeg
Nee, ze gaan maandag kijkenquote:Op zondag 12 december 2010 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is het al opgelost?
quote:Op zondag 12 december 2010 15:49 schreef Trevland het volgende:
Maar dat is de rest bijna nooit, heb er ook een paar waarbij je haast nog beter kan zeggen dat het een half uurtje later begint
Nou, dan moeten we maar hopen dat er in de tussentijd niet iets heel ernstigs gebeurtquote:Op zondag 12 december 2010 15:50 schreef MPG het volgende:
Nee, ze gaan maandag kijken.
Ooghoogte is 1 rij haskjes ter hoogte van mijn ogen (ben 1,85 m) en 1 rij haakjes ongeveer 15 cm lager. In een constructie dat je er makkelijk tegenaanloopt, of je achterhoofd stoot als je iets uit je locker hebt gepakt en weer rechtop gaat staan...
Wees blijquote:Op zondag 12 december 2010 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die mensen ken ik gewoon echt niet
quote:Op zondag 12 december 2010 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..dus eigenlijk is en hoger en lager ook geen optie..een haak in je tepel of in je voorhoofd is ook niet prettig. Dat eerste is dan trouwens ook weer heel persoonsafhankelijk
Friemelquote:
En hoeveel te laat is dat dan gemiddeld?quote:Op zondag 12 december 2010 15:53 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 is ook altijd te laat!!
Niet altijd toch, soms moet je een helikopter halenquote:Op zondag 12 december 2010 15:53 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 is ook altijd te laat!!
Precies! Mij niet gezienquote:Op zondag 12 december 2010 15:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, er zijn mensen die vrijwillig een haak in hun tepel doen
naald ook goedquote:Op zondag 12 december 2010 15:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, er zijn mensen die vrijwillig een haak in hun tepel doen
Heel gezellig weer...quote:
valt reuze mee hoorquote:
ik zou et zo weer doenquote:
quote:
Pics pleasequote:
Denk hem laten makenquote:Op zondag 12 december 2010 15:58 schreef cablegunmaster het volgende:
Wat zou je doen als je een motor had waar je totaal verliefd op was, geen moment met rust kon laten en dat deze uiteindelijk aangereden werd door een dood persoon.
Apart begin voor een NCIS verhaal
Ik heb je gemistquote:Op zondag 12 december 2010 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik moet zo dadelijk ook een boom gaan halen....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan ook hier het grote feest van de boom optuigen, elke keer weer leuk
Tevens Hoi L_L![]()
Open deuren, onweerstaanbaar !
le foto?quote:
sneller ik ben ongeduldigquote:
gisteravond vanmorgen, iedere keer als je niet aanwezig bentquote:
Ach schatje tochquote:Op zondag 12 december 2010 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
gisteravond vanmorgen, iedere keer als je niet aanwezig bent![]()
quote:Op zondag 12 december 2010 16:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach schatje toch![]()
Gisteravond was ik bij Marijke en vanochtend op het feestje van mijnoma
En hoe oud is je omaquote:Op zondag 12 december 2010 16:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach schatje toch![]()
en hoe oud is oma geworden?quote:Op zondag 12 december 2010 16:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach schatje toch![]()
Daar ben ik op zich best wel blij om jaquote:Op zondag 12 december 2010 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaGelukkig heb je je ogen nog
![]()
Guten Mittagquote:En middag allemaal
WMzquote:RZ, goed om te lezen dat je gister wat leuks gedaan hebt![]()
Marijkje! Nerd-Goddessquote:
Insert Vlaamse tongval...quote:Op zondag 12 december 2010 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Scoor zequote:
Vond je behoorlijk rustig bij mijn Monsterquote:Op zondag 12 december 2010 16:08 schreef MPG het volgende:
MPG. Een hele normale jongen, lijkt het. Maar als er caffeïne in de buurt is... Dan komt het Beest in hem naar boven.
Lol die dikke staartquote:Op zondag 12 december 2010 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
Kale boom incl Dikkie-staart
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het mag duidelijk zijn dat we onderin niet teveel balletjes hebben hangen vanwege 3 katten en kleine kindjes
Vijfentachentigquote:Op zondag 12 december 2010 16:07 schreef Trevland het volgende:
En hoe oud is je omadan geworden of was dit feestje om een andere reden?
Dat wordt mijn oma in juli als het goed isquote:
Is ze dan jarig?quote:Op zondag 12 december 2010 16:11 schreef Trevland het volgende:
Dat is zeker een feestje waard, ik heb een feestje in januari van mijn oma![]()
quote:Op zondag 12 december 2010 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
Wow wat een leeftijd![]()
nog 1 vd zijkant
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 december 2010 16:12 schreef MPG het volgende:
Dat wordt mijn oma in juli als het goed is.
ja, mijn andere opa en oma overleden allebei toen ze 85 warenquote:
behoorlijke leeftijdquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is ze dan jarig?
[..]
oma
![]()
toffe boom, skatje!
thnx beebquote:Op zondag 12 december 2010 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is ze dan jarig?
[..]
oma
![]()
toffe boom, skatje!
Wat hebben jullie dan oude oma'squote:Op zondag 12 december 2010 16:14 schreef Trevland het volgende:
dan wordt ze al weer 83
En over het algemeen Oma's
Het is maar hoe je het bekijktquote:Op zondag 12 december 2010 16:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat hebben jullie dan oude oma'sof heb ik dan zo'n jonge oma?
Hebben.quote:Op zondag 12 december 2010 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wow wat een leeftijd![]()
nog 1 vd zijkant
[ afbeelding ]
ik was van de week op mijn werk bij iemand van 105quote:Op zondag 12 december 2010 16:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met Thijs gaat het prima, die is enorm bezig met verbanden leggen, meervoudsvormen, verleden tijd en dat soort dingen, dus is hij moe, hangerig, hongerig en als het allemaal niet lukt zoals hij wil is hij strontvervelendquote:Op zondag 12 december 2010 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
thnx beeb
Hoe is het met Thijs? En gaat meneer Taart ook de goede kant op?
ik weet niet hoe oud mijn oma isquote:Op zondag 12 december 2010 16:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee MINEquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 16:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik was van de week op mijn werk bij iemand van 105
ik ook nietquote:Op zondag 12 december 2010 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet niet hoe oud mijn oma is![]()
[..]
Nee MINE
oow zo mja nou ja geen idee hoe oud mijn oma is wel oud in ieder gevalquote:Op zondag 12 december 2010 16:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
maar ik bedoelde oud in verhouding dan he..
jullie zijn een stuk jonger dan ik, maar hebben bijna even oude oma's zo bedoelde ik het
Oh, mag ik dan bij jou kerst komen vieren en de mooie boom bewonderen?quote:
Dat zou zomaar kunnen!quote:Op zondag 12 december 2010 16:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey WW
Ik was gisteren/vandaag nog bij jou in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |