Niet altijd toch, soms moet je een helikopter halenquote:Op zondag 12 december 2010 15:53 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 is ook altijd te laat!!
Precies! Mij niet gezienquote:Op zondag 12 december 2010 15:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, er zijn mensen die vrijwillig een haak in hun tepel doen
naald ook goedquote:Op zondag 12 december 2010 15:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, er zijn mensen die vrijwillig een haak in hun tepel doen
Heel gezellig weer...quote:
valt reuze mee hoorquote:
ik zou et zo weer doenquote:
quote:
Pics pleasequote:
Denk hem laten makenquote:Op zondag 12 december 2010 15:58 schreef cablegunmaster het volgende:
Wat zou je doen als je een motor had waar je totaal verliefd op was, geen moment met rust kon laten en dat deze uiteindelijk aangereden werd door een dood persoon.
Apart begin voor een NCIS verhaal
Ik heb je gemistquote:Op zondag 12 december 2010 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik moet zo dadelijk ook een boom gaan halen....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan ook hier het grote feest van de boom optuigen, elke keer weer leuk
Tevens Hoi L_L![]()
Open deuren, onweerstaanbaar !
le foto?quote:
sneller ik ben ongeduldigquote:
gisteravond vanmorgen, iedere keer als je niet aanwezig bentquote:
Ach schatje tochquote:Op zondag 12 december 2010 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
gisteravond vanmorgen, iedere keer als je niet aanwezig bent![]()
quote:Op zondag 12 december 2010 16:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach schatje toch![]()
Gisteravond was ik bij Marijke en vanochtend op het feestje van mijnoma
En hoe oud is je omaquote:Op zondag 12 december 2010 16:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach schatje toch![]()
Gisteravond was ik bij Marijke en vanochtend op het feestje van mijnoma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |