quote:Op zondag 12 december 2010 15:40 schreef Trevland het volgende:
en blij toe ook
maar ik ken dus meer van zulke mensen![]()
quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is het al opgelost?
op ooghoogte is trouwens heel variabel he, als hij lager wordt gehangen zou hij voor mij weer heel gevaarlijk zijn
Bij mij ligt het aan waar en bij wie en voornamelijk hoe kom ik erquote:Op zondag 12 december 2010 15:41 schreef Giertje het volgende:
ik kom bijna nooit te laat dat kan ik gewoon niet
Ik zou er anders niet graag met mijn keel in hangenquote:Op zondag 12 december 2010 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is het al opgelost?
op ooghoogte is trouwens heel variabel he, als hij lager wordt gehangen zou hij voor mij weer heel gevaarlijk zijn
Nou ja, bij mij maakt dat in elk geval al niets uitquote:Op zondag 12 december 2010 15:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik snap het wel hoor, ik heb dat de laatste tijd ook steeds vaker![]()
Tof!Oeh, bitterballen
Ik heb nog ovenkroketten in de vriezer
![]()
soms ligt et ook wel aan et OV maar als het kan ben ik altijd en overal op tijdquote:Op zondag 12 december 2010 15:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij ligt het aan waar en bij wie en voornamelijk hoe kom ik er
[..]
Ik zou er anders niet graag met mijn keel in hangen
Ja..dus eigenlijk is en hoger en lager ook geen optie..een haak in je tepel of in je voorhoofd is ook niet prettig. Dat eerste is dan trouwens ook weer heel persoonsafhankelijkquote:Op zondag 12 december 2010 15:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, jij zou nu gewoon je hoofd bezeren gok ik
Heel knapquote:Op zondag 12 december 2010 15:44 schreef Trevland het volgende:
Ik weet dat het een gave iskan er ook al goed op anticiperen
friemelquote:
deden we bij een vriendin van me welquote:Op zondag 12 december 2010 15:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon tegen zulke personen zeggen dat het ongeveer een uur tot anderhalf eerder begint
quote:Op zondag 12 december 2010 15:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
friemel![]()
![]()
hoe is het met je projectje?
Hier dus ook bij een maat van mequote:Op zondag 12 december 2010 15:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
deden we bij een vriendin van me wel
als we ergens heen gingen lieten we haar een uur eerder komen zodat ze precies op tijd was
Ja, maar als de rest dan laat is, is diegene wel heel supervroegquote:Op zondag 12 december 2010 15:45 schreef Trevland het volgende:
Gewoon tegen zulke personen zeggen dat het ongeveer een uur tot anderhalf eerder begint
Maar dat is de rest bijna nooit, heb er ook een paar waarbij je haast nog beter kan zeggen dat het een half uurtje later begintquote:Op zondag 12 december 2010 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar als de rest dan laat is, is diegene wel heel supervroeg
Nee, ze gaan maandag kijkenquote:Op zondag 12 december 2010 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is het al opgelost?
quote:Op zondag 12 december 2010 15:49 schreef Trevland het volgende:
Maar dat is de rest bijna nooit, heb er ook een paar waarbij je haast nog beter kan zeggen dat het een half uurtje later begint
Nou, dan moeten we maar hopen dat er in de tussentijd niet iets heel ernstigs gebeurtquote:Op zondag 12 december 2010 15:50 schreef MPG het volgende:
Nee, ze gaan maandag kijken.
Ooghoogte is 1 rij haskjes ter hoogte van mijn ogen (ben 1,85 m) en 1 rij haakjes ongeveer 15 cm lager. In een constructie dat je er makkelijk tegenaanloopt, of je achterhoofd stoot als je iets uit je locker hebt gepakt en weer rechtop gaat staan...
Wees blijquote:Op zondag 12 december 2010 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die mensen ken ik gewoon echt niet
quote:Op zondag 12 december 2010 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..dus eigenlijk is en hoger en lager ook geen optie..een haak in je tepel of in je voorhoofd is ook niet prettig. Dat eerste is dan trouwens ook weer heel persoonsafhankelijk
Friemelquote:
En hoeveel te laat is dat dan gemiddeld?quote:Op zondag 12 december 2010 15:53 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 is ook altijd te laat!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |