Dat is wel zo maar ik heb bij nerds altijd het idee dat die hele dagen achter de computer rond hangen en liever binnen zitten dan buiten.quote:Op zondag 12 december 2010 14:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je weldoen, maar het is wel zo
Ik zit veel liever onder Linux dan Windows en ben dan liever een nerd, dan dat ik afhankelijk ben van anderen als er iets gefixt moet worden aan de pc oid
Die zijn er vast wel, maar ik kom graag buiten hoorquote:Op zondag 12 december 2010 14:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar ik heb bij nerds altijd het idee dat die hele dagen achter de computer rond hangen en liever binnen zitten dan buiten.
En hoiquote:
Okquote:Op zondag 12 december 2010 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die zijn er vast wel, maar ik kom graag buiten hoorDus zet je stereotypebeeld opzij
Ik ben dol op makkelijke mannenquote:
is DAT de definitie van nerd?quote:Op zondag 12 december 2010 14:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je weldoen, maar het is wel zo
Ik zit veel liever onder Linux dan Windows en ben dan liever een nerd, dan dat ik afhankelijk ben van anderen als er iets gefixt moet worden aan de pc oid
Neuh, niet dat ik weetquote:
waar is de nerd test??quote:Op zondag 12 december 2010 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neuh, niet dat ik weetMaar volgens een nerdtest ben ik er wel eentje
Heyquote:
Oeh dan wil ik die test ook wel eens doenquote:Op zondag 12 december 2010 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neuh, niet dat ik weetMaar volgens een nerdtest ben ik er wel eentje
http://www.nerdtests.com/ft_nq.phpquote:
Ik las mannelijke mannen, maar dat bedoelde je nietquote:Op zondag 12 december 2010 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben dol op makkelijke mannen
Ja, daar ben ik ook wel dol op jaquote:Op zondag 12 december 2010 14:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las mannelijke mannen, maar dat bedoelde je niet
Da's toch niet mannelijk?quote:Op zondag 12 december 2010 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar dan niet mannelijk als in testeronbom,...
Lol, typen is niet m'n sterkste ding vandaagquote:
outdated testjequote:Op zondag 12 december 2010 14:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.nerdtests.com/ft_nq.php
Dit is er eentje, maar ik weet niet meer welke ik toen gedaan heb
Ik ben maar Mid-Level Nerdquote:Op zondag 12 december 2010 14:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.nerdtests.com/ft_nq.php
Dit is er eentje, maar ik weet niet meer welke ik toen gedaan heb
Dat vond ik ook alquote:Op zondag 12 december 2010 14:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
outdated testjegot more as 3GB WOW
Maar voor de moeilijkere dingen heb je ons tochquote:Op zondag 12 december 2010 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Low Ranking Nerd. Definitely a nerd but low on the totem pole of nerds.
Preciesquote:Op zondag 12 december 2010 14:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar voor de moeilijkere dingen heb je ons toch![]()
ja lampjes zitten er nu al in maar wilde eerst even koffiequote:Op zondag 12 december 2010 14:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
En vanavond de foto met versieringen?
Heel goed van jouquote:Op zondag 12 december 2010 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Precies
Wiskunde was mijn ding niet, maar ik weet wel hoe je een pc in elkaar moet zetten (werkend)
maar verder ben ik HEUL geen nerd![]()
Aha, ik denk dat hier de boom van de week er een keertje staat zodra ik thuis benquote:Op zondag 12 december 2010 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja lampjes zitten er nu al in maar wilde eerst even koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |