Glaasje koud water?quote:Op zondag 12 december 2010 13:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heb vanochtend kokend hete thee over m'n handen gegooit.. dus ik hou het vandaag even bij koud water..
Slinger en puinruim zequote:Op zondag 12 december 2010 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
Effe puinruimen en kind in bed slingeren
[ afbeelding ]
jup.. baalde vanmorgen ook wel...geluikkig alleen over m'n handen.. die kunnen er wat beter tegen dan m'n benen..quote:
Heb je er nu nog veel last van?quote:Op zondag 12 december 2010 13:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jup.. baalde vanmorgen ook wel...geluikkig alleen over m'n handen.. die kunnen er wat beter tegen dan m'n benen..
hè bah, houd je er nog littekens aan over denk je?quote:Op zondag 12 december 2010 13:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heb vanochtend kokend hete thee over m'n handen gegooit.. dus ik hou het vandaag even bij koud water..
neuh.. het valt wel mee.. twee vingers zijn nog wat gevoelig, maar dat komt vast ook weer goed! ( linkerhand, ringvinger en pink.. gebruik je toch niet zoveel..)quote:Op zondag 12 december 2010 13:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hè bah, houd je er nog littekens aan over denk je?
Kusje op je vingers.quote:Op zondag 12 december 2010 13:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. het valt wel mee.. twee vingers zijn nog wat gevoelig, maar dat komt vast ook weer goed! ( linkerhand, ringvinger en pink.. gebruik je toch niet zoveel..)
quote:
Jaquote:Op zondag 12 december 2010 13:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Had je mijn verhaal over werk nog gelezen?
Ah, was jij dat, ik kreeg opeens een zooi koud water over me heen. Iemand moest zo nodig koud water hebben...quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, was jij dat, ik kreeg opeens een zooi koud water over me heen. Iemand moest zo nodig koud water hebben...
quote:Op zondag 12 december 2010 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, was jij dat, ik kreeg opeens een zooi koud heet water over me heen. Iemand moest zo nodig koud water hebben...
Moejje teruglezenquote:Op zondag 12 december 2010 13:38 schreef Trevland het volgende:
Ik ben nu wel benieuwt naar het verhaal van MPG
Dan nietquote:
Samenvatting: een gast uit Limburg met een koffie-fetish.quote:Op zondag 12 december 2010 13:38 schreef Trevland het volgende:
Ik ben nu wel benieuwt naar het verhaal van MPG
Oh, jij. Nou barretje, dan moeten we later maar de sauna in gaan, dan kan MZ dat soort grappen niet meer doen!quote:
Dat weet ik al maar de rest nog nietquote:Op zondag 12 december 2010 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Samenvatting: een gast uit Limburg met een koffie-fetish.
Nee, bijna ogen kwijt door een kapstok op een smal stukje en 1 koffie-automaat met gewone koffie (die andere is caffeine vrijquote:Op zondag 12 december 2010 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Samenvatting: een gast uit Limburg met een koffie-fetish.
Iemand gaat zich niet kunnen bedwingen.quote:Op zondag 12 december 2010 13:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet ik al maar de rest nog niet
Zie je trev. Know your women-stuffquote:Op zondag 12 december 2010 13:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, bijna ogen kwijt door een kapstok op een smal stukje en 1 koffie-automaat met gewone koffie (die andere is caffeine vrij), waardoor lange rijen voor 1 apparaat
Waarom ga je naar huis als er al bent?quote:Op zondag 12 december 2010 13:42 schreef pgrferrari het volgende:
FF de auto van mijn ma jatten, en dan operatie stofwolk
Ja ik bedoel gwn weg.quote:Op zondag 12 december 2010 13:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom ga je naar huis als er al bent?
Bis Later Kerelquote:Op zondag 12 december 2010 13:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja ik bedoel gwn weg.
Bis later
Sorryquote:Op zondag 12 december 2010 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, jij. Nou barretje, dan moeten we later maar de sauna in gaan, dan kan MZ dat soort grappen niet meer doen!
En je had last van de stoom dus je dacht, dan maar koud water er op, dan kan ik weer wat zien ?quote:Op zondag 12 december 2010 13:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SorryIk had de webcam aan en wilde zien wat er gebeurde
Veel plezierquote:Op zondag 12 december 2010 13:42 schreef pgrferrari het volgende:
FF de auto van mijn ma jatten, en dan operatie stofwolk
Mumble grumblequote:
quote:Op zondag 12 december 2010 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
En je had last van de stoom dus je dacht, dan maar koud water er op, dan kan ik weer wat zien ?
Scheelt mij weer zoekenquote:Op zondag 12 december 2010 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier
[..]
Mumble grumble![]()
Lucky bastardquote:
Succes vanmiddag!quote:Op zondag 12 december 2010 13:49 schreef Pheno het volgende:
Ik ben er weg van. Tot een volgende keer.
Was ik dat gisteren avond maarquote:
Bis Laterquote:Op zondag 12 december 2010 13:49 schreef Pheno het volgende:
quote:Op zondag 12 december 2010 13:49 schreef Pheno het volgende:
wow-enquote:
je moet er maar van houdenquote:
Laterquote:Op zondag 12 december 2010 13:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja ik bedoel gwn weg.
Bis later
Ik houd daarvanquote:Op zondag 12 december 2010 13:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je moet er maar van houden
veel pleziersels!
Kun je welquote:
Dat is wel zo maar ik heb bij nerds altijd het idee dat die hele dagen achter de computer rond hangen en liever binnen zitten dan buiten.quote:Op zondag 12 december 2010 14:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je weldoen, maar het is wel zo
Ik zit veel liever onder Linux dan Windows en ben dan liever een nerd, dan dat ik afhankelijk ben van anderen als er iets gefixt moet worden aan de pc oid
Die zijn er vast wel, maar ik kom graag buiten hoorquote:Op zondag 12 december 2010 14:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar ik heb bij nerds altijd het idee dat die hele dagen achter de computer rond hangen en liever binnen zitten dan buiten.
En hoiquote:
Okquote:Op zondag 12 december 2010 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die zijn er vast wel, maar ik kom graag buiten hoorDus zet je stereotypebeeld opzij
Ik ben dol op makkelijke mannenquote:
is DAT de definitie van nerd?quote:Op zondag 12 december 2010 14:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je weldoen, maar het is wel zo
Ik zit veel liever onder Linux dan Windows en ben dan liever een nerd, dan dat ik afhankelijk ben van anderen als er iets gefixt moet worden aan de pc oid
Neuh, niet dat ik weetquote:
waar is de nerd test??quote:Op zondag 12 december 2010 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neuh, niet dat ik weetMaar volgens een nerdtest ben ik er wel eentje
Heyquote:
Oeh dan wil ik die test ook wel eens doenquote:Op zondag 12 december 2010 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neuh, niet dat ik weetMaar volgens een nerdtest ben ik er wel eentje
http://www.nerdtests.com/ft_nq.phpquote:
Ik las mannelijke mannen, maar dat bedoelde je nietquote:Op zondag 12 december 2010 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben dol op makkelijke mannen
Ja, daar ben ik ook wel dol op jaquote:Op zondag 12 december 2010 14:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las mannelijke mannen, maar dat bedoelde je niet
Da's toch niet mannelijk?quote:Op zondag 12 december 2010 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar dan niet mannelijk als in testeronbom,...
Lol, typen is niet m'n sterkste ding vandaagquote:
outdated testjequote:Op zondag 12 december 2010 14:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.nerdtests.com/ft_nq.php
Dit is er eentje, maar ik weet niet meer welke ik toen gedaan heb
Ik ben maar Mid-Level Nerdquote:Op zondag 12 december 2010 14:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.nerdtests.com/ft_nq.php
Dit is er eentje, maar ik weet niet meer welke ik toen gedaan heb
Dat vond ik ook alquote:Op zondag 12 december 2010 14:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
outdated testjegot more as 3GB WOW
Maar voor de moeilijkere dingen heb je ons tochquote:Op zondag 12 december 2010 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Low Ranking Nerd. Definitely a nerd but low on the totem pole of nerds.
Preciesquote:Op zondag 12 december 2010 14:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar voor de moeilijkere dingen heb je ons toch![]()
ja lampjes zitten er nu al in maar wilde eerst even koffiequote:Op zondag 12 december 2010 14:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
En vanavond de foto met versieringen?
Heel goed van jouquote:Op zondag 12 december 2010 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Precies
Wiskunde was mijn ding niet, maar ik weet wel hoe je een pc in elkaar moet zetten (werkend)
maar verder ben ik HEUL geen nerd![]()
Aha, ik denk dat hier de boom van de week er een keertje staat zodra ik thuis benquote:Op zondag 12 december 2010 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja lampjes zitten er nu al in maar wilde eerst even koffie
Mja wij zouden hem eerst vrijdag halen maar dan moet ik al taart bakken dus daarom maar vandaag gehaaldquote:Op zondag 12 december 2010 14:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heel goed van jou
[..]
Aha, ik denk dat hier de boom van de week er een keertje staat zodra ik thuis ben
Toen Intel nog een floating point error had (afronding fout).quote:TOP TEN NEW INTEL SLOGANS FOR THE PENTIUM 1
9.9999973251 It's a FLAW, Dammit, not a Bug
8.9999163362 It's the new math
7.9999414610 Nearly 300 Correct Opcodes
6.9999831538 You Don't Need to Know What's Inside
5.9999835137 Redefining the PC -- and Mathematics As Well
4.9999999021 We Fixed It, Really
3.9998245917 Division Considered Harmful
2.9991523619 Why Do You Think They Call It *Floating* Point? 1.9999103517 We're Looking for a Few Good Flaws
0.9999999998 The Errata Inside
Aha, mijn ma wil eerst al haar verjaardagsvisite hebben gehad en nu heeft ze vanmiddag nog watquote:Op zondag 12 december 2010 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja wij zouden hem eerst vrijdag halen maar dan moet ik al taart bakken dus daarom maar vandaag gehaald
Zit wat in, en het is nog geen kerstquote:Op zondag 12 december 2010 14:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, mijn ma wil eerst al haar verjaardagsvisite hebben gehad en nu heeft ze vanmiddag nog wat
Dat dus ookquote:Op zondag 12 december 2010 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zit wat in, en het is nog geen kerst
zeg wat is het rustig hier? Ik mis echt een hoop mensenquote:Op zondag 12 december 2010 14:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat dus ookmaar wel bijna[ afbeelding ]
Dat is het zeker, ik was er gisteren avond nietquote:Op zondag 12 december 2010 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zeg wat is het rustig hier? Ik mis echt een hoop mensen
Heb ST ook niet meer gezien sinds gisteravond
Ze heeft verjaardag van haar omaquote:Op zondag 12 december 2010 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zeg wat is het rustig hier? Ik mis echt een hoop mensen
Heb ST ook niet meer gezien sinds gisteravond
bezorgt ben ik niet, ik vroeg het me gewoon afquote:Op zondag 12 december 2010 14:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het zeker, ik was er gisteren avond nietdus al wat langer niet, misschien is ze met mr Taart en ukkie weg
, als je zo bezorgt ben kan je ook een sms sturen
Hey Giertjequote:
Dat is hier meestal ook feestquote:Op zondag 12 december 2010 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze heeft verjaardag van haar oma
Kon zijnquote:Op zondag 12 december 2010 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bezorgt ben ik niet, ik vroeg het me gewoon afGier
Ik heb koffie op dus ik ga weer verder met de boom
boom aan et opzetten?quote:Op zondag 12 december 2010 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bezorgt ben ik niet, ik vroeg het me gewoon afGier
Ik heb koffie op dus ik ga weer verder met de boom
Maar wie zegt dat nerds alleen maar met computers werkenquote:Op zondag 12 december 2010 15:02 schreef Barretje80 het volgende:
Overall, you scored as follows:
16% scored higher (more nerdy),
1% scored the same, and
83% scored lower (less nerdy).
What does this mean? Your nerdiness is:
High-Level Nerd. You are definitely MIT material, apply now!!!.
![]()
maar ik snap niks van computers!
* Barretje80 is engineer.. en vind computers beurtelings handig ( als ze simulaties voor me doenquote:Op zondag 12 december 2010 15:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat nerds alleen maar met computers werken
als ik pc problemen heb dan heb ik 3 icters die ik kenquote:Op zondag 12 december 2010 15:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 is engineer.. en vind computers beurtelings handig ( als ze simulaties voor me doen) en ondingen ( als ze weer eens vastlopen...
)
Bij mij zijn ze nooit snel genoegquote:Op zondag 12 december 2010 15:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 is engineer.. en vind computers beurtelings handig ( als ze simulaties voor me doen) en ondingen ( als ze weer eens vastlopen...
)
Op zich ben ik inderdaad best makkelijk. Ik kan wel aardig wat hebben enzo.quote:Op zondag 12 december 2010 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben dol op makkelijke mannen
Oei, ik ben alleen af en toe stoer.quote:Op zondag 12 december 2010 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook wel dol op jaMaar dan niet mannelijk als in testeronbom, maar een beetje stoer mag wel
Daar heb ik mijn broer voor.quote:Op zondag 12 december 2010 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Precies
Wiskunde was mijn ding niet, maar ik weet wel hoe je een pc in elkaar moet zetten (werkend)
maar verder ben ik HEUL geen nerd![]()
quote:Op zondag 12 december 2010 15:26 schreef Trevland het volgende:
Het lijkt er op dat iedereen hier een leven heeft
Nee joh, ben je malquote:Op zondag 12 december 2010 15:26 schreef Trevland het volgende:
een leven wasda?quote:Op zondag 12 december 2010 15:26 schreef Trevland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |