Mogûh DMquote:
TFMquote:
Koffie?quote:Op zondag 12 december 2010 12:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
TFM.
Tot 11 uur geslapen vandaag (dat is best laat voor mijn doen), maar ben nog niet 100% wakker geloof ik.
nee hoor.. hier ging de wekker om half 7..quote:
Onee, DM drinkt geen koffiequote:
/2quote:
Netjes, netjesquote:Op zondag 12 december 2010 12:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nee hoor.. hier ging de wekker om half 7..
Arme jijquote:Op zondag 12 december 2010 12:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nee hoor.. hier ging de wekker om half 7..
heheh.. en OOK nog werken!quote:
het was 4:30, dus nee.quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 12:40 schreef Pheno het volgende:
Zo, preview in concept af. Even neerleggen en later weer kijken
Is ie al versierdquote:
nee johquote:
Middag Marijkequote:Op zondag 12 december 2010 12:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb lekker nog heel lang geslapen![]()
En nu zou ik nog steeds willen slapen, maar opstaan is wel verstandig denk ik
![]()
Dus goedemiddag allemaal![]()
Middag DMquote:
Wij nog nietquote:
Naalden > Priktquote:Op zondag 12 december 2010 12:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat lijkt mij zo jeuken aan m'n ballen
We hebben een niet-prikkende kerstboomquote:Op zondag 12 december 2010 12:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat lijkt mij zo jeuken aan m'n ballen
zo'n neppert?quote:Op zondag 12 december 2010 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We hebben een niet-prikkende kerstboom
Dat is wel fijnquote:Op zondag 12 december 2010 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan hang ik mijn piek er ook ff in.quote:Op zondag 12 december 2010 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
koewlquote:Op zondag 12 december 2010 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee zo'n nordmann ding die hebben zachte naaldjes
ik heb al een piekquote:Op zondag 12 december 2010 13:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan hang ik mijn piek er ook ff in.
Of je spuit er van dat sneeuw op.quote:
Dat plakt zo?quote:Op zondag 12 december 2010 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is al lastig van de ramen te krijgenlaatstaan...
ik zou d'r ook heen gaan, maar het was uitverkochtquote:Op zondag 12 december 2010 13:10 schreef RealZeus het volgende:
Hè, dat had ik even nodig. Mijn beste vriend heeft mij gisteren even mee gesleurd naar de bioscoop:"Jij hebt even wat ontspanning nodig."
En ik heb me kapot gelachen, je moet er van houden, maar New Kids Turbo is echt geweldig.
Ik baalde dat het hier al uitverkocht wasquote:Op zondag 12 december 2010 13:10 schreef RealZeus het volgende:
Hè, dat had ik even nodig. Mijn beste vriend heeft mij gisteren even mee gesleurd naar de bioscoop:"Jij hebt even wat ontspanning nodig."
En ik heb me kapot gelachen, je moet er van houden, maar New Kids Turbo is echt geweldig.
Wij gingen eerst naar de Pathe in Groningen en daar was hij idd uitverkocht, maar in de Must See was nog plek. Echt geweldig.quote:Op zondag 12 december 2010 13:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik zou d'r ook heen gaan, maar het was uitverkocht
Stopt hij ze toch even in de vaatwasserquote:Op zondag 12 december 2010 13:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is al lastig van de ramen te krijgenlaatstaan...
is niet schoon te krijgenquote:
Dat is mooiquote:Op zondag 12 december 2010 13:10 schreef RealZeus het volgende:
Dat kan ookquote:Op zondag 12 december 2010 13:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stopt hij ze toch even in de vaatwasser
En anders gewoon wachten totdat het er afslijtquote:Op zondag 12 december 2010 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
is niet schoon te krijgen
[..]
Dat is mooi![]()
[..]
Dat kan ook
Liebchenquote:Op zondag 12 december 2010 12:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb lekker nog heel lang geslapen![]()
En nu zou ik nog steeds willen slapen, maar opstaan is wel verstandig denk ik
![]()
Dus goedemiddag allemaal![]()
quote:
fijn dat het nu weer wat beter met je gaat!quote:Op zondag 12 december 2010 13:10 schreef RealZeus het volgende:
Kopje thee?quote:Op zondag 12 december 2010 13:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
fijn dat het nu weer wat beter met je gaat!
springt erbijquote:
Is het het lezen waard? Post dan eens?quote:Op zondag 12 december 2010 13:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Had je mijn verhaal over werk nog gelezen?
heb vanochtend kokend hete thee over m'n handen gegooit.. dus ik hou het vandaag even bij koud water..quote:
iets met kapstok in oog en cafeine vrije koffie, toch??quote:Op zondag 12 december 2010 13:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is het het lezen waard? Post dan eens?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |