Morgen? Man, ik ben al uuuuuren wakker, en inmiddels zelfs alweer thuis enzoquote:Op zondag 12 december 2010 11:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge Pien![]()
* Trevland geeft Pien een warme knuffel
Ikquote:Op zondag 12 december 2010 11:43 schreef Myraela het volgende:
Whehehe, wie is die schattige krullenbol die dit topic op hyves gerespecteerd heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Jaquote:
Jaaaaaaaquote:Op zondag 12 december 2010 11:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoi
Ninja edit.
Er stond Hoi Mirne
Waarom?quote:Op zondag 12 december 2010 11:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaaaaaaa
maar ik dacht
neeeeeee
want ik dacht
neeeee.
Ik werk volgens de 24 uurs norm dat tussen 6 uur 's morgens en 12 's middags het morgen isquote:Op zondag 12 december 2010 11:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Morgen? Man, ik ben al uuuuuren wakker, en inmiddels zelfs alweer thuis enzo
Omdat je via die Hyves button de hyves van degene die het gerespecteerd hebben kan vinden, en daar stond Mirne bij, maar ik weet niet of Mirne het leuk vind als ik haar naam hier neerzet, dus ik dacht ik verwijder het...quote:
Ik weet zelfs dat ze Mirne heetquote:Op zondag 12 december 2010 11:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Omdat je via die Hyves button de hyves van degene die het gerespecteerd hebben kan vinden, en daar stond Mirne bij, maar ik weet niet of Mirne het leuk vind als ik haar naam hier neerzet, dus ik dacht ik verwijder het...
Ik wist het niet zeker...quote:Op zondag 12 december 2010 11:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik weet zelfs dat ze Mirne heet
quote:Op zondag 12 december 2010 12:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb lekker nog heel lang geslapen![]()
En nu zou ik nog steeds willen slapen, maar opstaan is wel verstandig denk ik
![]()
Dus goedemiddag allemaal![]()
quote:Op zondag 12 december 2010 12:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb lekker nog heel lang geslapen![]()
En nu zou ik nog steeds willen slapen, maar opstaan is wel verstandig denk ik
![]()
Dus goedemiddag allemaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |