Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Het dekt de lading van de laatste posts anders vrij aardigquote:
Maar ben je je lading nu al kwijt?quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Het dekt de lading van de laatste posts anders vrij aardig![]()
![]()
.
Kadootjes voor de Kerst gekocht en verder niet veel bijzonders eigenlijk. Et toiquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:15 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hi![]()
Nog leuke dingen gedaan vandaag?
Good luck Phenoquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:16 schreef Pheno het volgende:
Nou, ik duik even in de wereld van spelling en andere zooi. Door mail heen ploegen
Succes. Ik hoop morgen tijd te vinden om hetzelfde te doen. Alleen heb ik iets meer 'slachtoffers' geloof ikquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:16 schreef Pheno het volgende:
Nou, ik duik even in de wereld van spelling en andere zooi. Door mail heen ploegen
Was het dood dan?quote:
Ah, kan daar wel even meekijken. Als het moet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Succes. Ik hoop morgen tijd te vinden om hetzelfde te doen. Alleen heb ik iets meer 'slachtoffers' geloof ik.
Heb mijn moeder al haar kerstcadeau gegeven, en besloten ontslag te nemen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kadootjes voor de Kerst gekocht en verder niet veel bijzonders eigenlijk. Et toi
Ik had het over zoenen. Dan de lading al kwijt zijn zou wat erg prematuur zijn, hmmquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar ben je je lading nu al kwijt?
Vandaag besloten ontslag te nemenquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heb mijn moeder al haar kerstcadeau gegeven, en besloten ontslag te nemen.
Niet echt heel onlogisch tochquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:19 schreef suikertaartje het volgende:
Kindslingeren voor gevorderden, les 9632. Zorg dat kind sloffen uit heeft voordat je kind in slaapzak stopt.
Ja, ik denk ik doe weer even meequote:
Desalniettemin een zeer nuttige tipquote:
Jep, ben vakkenvuller en de humeurige teamleider heeft de doorslag gegeven.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vandaag besloten ontslag te nemen
Je hebt gelijk ook. Er is altijd wel weer een andere en mogelijk zelfs betere baanquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jep, ben vakkenvuller en de humeurige teamleider heeft de doorslag gegeven.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook. Er is altijd wel weer een andere en mogelijk zelfs betere baan
Komt vast wel goedquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ben alweer druk aan het solliciteren.
hoiquote:
hoi zusterquote:
*stopt er een thermometer in.quote:
quote:
MPGtjequote:
En wat was er allemaal gebeurd dan en wat was er gebeurd met je ogen bijna?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:08 schreef MPG het volgende:
Hoi Liebchen.
Ik ga ff eten...
Lees btw ff vanaf hier hoe het op werk was:
[KSC #2298] Nog even wat Kerstinkopen doen!
das op zich toch niet erg vreemd om te doen?/quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:44 schreef RockNijntje het volgende:
Iemand ervaring met wat er in de TT staat?
Wat?quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
das op zich toch niet erg vreemd om te doen?/
tenzij je het echt doet omdat het anders nooit gebeurt..
tongen met een frikandel (speciaal)quote:
Laat ook maarquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tongen met een frikandel (speciaal)
wrom dequote:
Omdat ik er niks van snaptequote:
Gelukkig niet zegquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:44 schreef RockNijntje het volgende:
Iemand ervaring met wat er in de TT staat?
mja.. je stelt een vraag en je snapt niet waar het over gaatquote:
Ik snapte waar het over ging, maar ik snapte je antwoord nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. je stelt een vraag en je snapt niet waar het over gaat
fine by me!
en hoe staat het met de plannen voor de zaterdag avond hier in de KSC??
Ik vind het niets anders dan irritant en overbodigquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:54 schreef RockNijntje het volgende:
Weer een verbetering op Fok! Het vakje in plaats van de haakjes[ afbeelding ]
De haakjes hadden eigenlijk ook wel wat ja...quote:
dat het heus zo gek niet is om met een frikandel (speciaal) te tongen.. dat heeft iedereen toch wel eens een keer gedaan??quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snapte waar het over ging, maar ik snapte je antwoord niet
quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en hoe staat het met de plannen voor de zaterdag avond hier in de KSC??
Bij lange titels is het niet eens goed te lezenquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De haakjes hadden eigenlijk ook wel wat ja...
quote:
Okee nu snap ik hetquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat het heus zo gek niet is om met een frikandel (speciaal) te tongen.. dat heeft iedereen toch wel eens een keer gedaan??
het is pas hopeloos als je dat doet omdat DAT de enige manier is om uberhaupt te tongen..
Dat dusquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het niets anders dan irritant en overbodig![]()
Marijkequote:Op zaterdag 11 december 2010 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dusIk vind het niets toevoegen
The Pinky, the pinky and the brain brain brain brain!quote:
Hai Stu hunnybunnyquote:
het haalt ook niets weg, dus het boeit niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dusIk vind het niets toevoegen
Datquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
het haalt ook niets weg, dus het boeit niet.
True truequote:Op zaterdag 11 december 2010 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prima hoor. En bij jouquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Stu hunnybunny![]()
Hoe is het daar?
Ja, dat het lelijk isquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:59 schreef Pheno het volgende:
Alleen bij lange titels wordt het even wat lelijker, zal het straks wel even doorgeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:59 schreef Pheno het volgende:
Alleen bij lange titels wordt het even wat lelijker, zal het straks wel even doorgeven
quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij lange titels is het niet eens goed te lezen
Hier alles okeequote:
Niet mee eens. Omdat het ook blijft staan bij gesloten topics schreeuwt het om onnodige aandachtquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat het lelijk isIeuw, wat lelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet mee eens. Omdat het ook blijft staan bij gesloten topics schreeuwt het om onnodige aandacht
Ik ben daar immuun voor.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet mee eens. Omdat het ook blijft staan bij gesloten topics schreeuwt het om onnodige aandacht
Nou je het zegt... Jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
.
Net zoals sommige andere mensen op Fok! ?
Goed bezig. Hoewel het maar moeilijk te geloven is dat je 2 weken niet had afgewassenquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier alles okeeHeb vanmiddag van alles in huis gedaan
En heb de afwas van 2 weken eindelijk weggewerkt
Dus ik ben er klaar mee voor vandaag
quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goed bezig. Hoewel het maar moeilijk te geloven is dat je 2 weken niet had afgewassen
Er zijn meer mensen die gebruik maken van Fok! thoughquote:
Nee echtquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goed bezig. Hoewel het maar moeilijk te geloven is dat je 2 weken niet had afgewassen
Likequote:Op zaterdag 11 december 2010 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
.
Net zoals sommige andere mensen op Fok! ?
Nee joh, Pheno is de opper-pinguin, zijn wil is wetquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die gebruik maken van Fok! though
Hmmmz, geen keukenprinses dus. Het idee alleen al om de afwas dagen lang te laten staan. Ehm, niet echt mijn ding zeg maarquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee echt![]()
Heb gewoon amper (lees: niet) gekookt, en heb sinds de meet serieus niet meer afgewassen
![]()
![]()
Ik ben een bar slechte huisvrouw
Opper-pinguinquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, Pheno is de opper-pinguin, zijn wil is wetZijn wens is mijn bevel
Vooral in ONZ lopen die rondquote:
Het is een wat spelen met de lay-out, komt wel goed. Het ene idee werkt wat beter dan de ander. Deze voegt niet veel toe, maar dat is smaak.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die gebruik maken van Fok! though
Ik heb ONZ niet in actief als ik ben ingelogd dus zie dat board eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral in ONZ lopen die rondEn van die eenmalige trolls enzo
Die schreeuwen immer en altijd om aandacht
Net als ik eigenlijk
Alleen onder andere pinguins. Alleen die luisteren niet. Kutbeesten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bar en slechte huisvrouw in 1 zin??quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee echt![]()
Heb gewoon amper (lees: niet) gekookt, en heb sinds de meet serieus niet meer afgewassen
![]()
![]()
Ik ben een bar slechte huisvrouw
Nou ja, ik ben wel een keukenprincesquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, geen keukenprinses dus. Het idee alleen al om de afwas dagen lang te laten staan. Ehm, niet echt mijn ding zeg maar
verstandige keuzequote:Op zaterdag 11 december 2010 21:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ONZ niet in actief als ik ben ingelogd dus zie dat board eigenlijk nooit![]()
Is er een nieuwe lay-out dan? De laatste keer dat ik op Fok! zat met mijn iPhone is ongeveer een week geleden. Is die inmiddels aangepastquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een wat spelen met de lay-out, komt wel goed. Het ene idee werkt wat beter dan de ander. Deze voegt niet veel toe, maar dat is smaak.
De nieuwe mobiele lay-out is ook erg tof
Hoi, semi-pinguin hierquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen onder andere pinguins. Alleen die luisteren niet. Kutbeesten.
Er is een alpha/betaquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is er een nieuwe lay-out dan? De laatste keer dat ik op Fok! zat met mijn iPhone is ongeveer een week geleden. Is die inmiddels aangepast
quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Bar en slechte huisvrouw in 1 zin??
mweh.. ik ben blij met de vaatwasser hoor..quote:
Het is gelukkig weer netjes en dat is het belangrijkstequote:Op zaterdag 11 december 2010 21:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben wel een keukenprincesMaar niet als ik een slechte periode heb
Dus dan eet ik vaak bij vrienden, ouders, of warm ik eigen ingevroren maaltijden op.... En ik spoel alles netjes af, dus het afwassen vandaag was zo gepiept
Maar ik moet er dan zin voor maken
Nu het weg is ben ik weer helemaal blij
gamma??quote:
Dankquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
verstandige keuze
Vroeger was dat een stuk leuker, nu zitten er oncreatieve mensen
Nee, daar had Bruce Banner last van.quote:
Ik vond de Hulk altijd stoerquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, daar had Bruce Banner last van.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. ik ben blij met de vaatwasser hoor..
Jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is gelukkig weer netjes en dat is het belangrijkste
bruce banner??quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, daar had Bruce Banner last van.
De film is een stuk minder.quote:
Ja, zeker actief. Goed bezig hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaHeb alles gedaan vandaag, kattenbak (die doe ik uiteraard elke dag uitscheppen en wel netjes bijhouden) en heb alles gezogen en de 3e was zit in de machine en 3 andere wassen opgeruimd en boodschapjes gedaan, gekookt en afgewassen
Actief he?
Ik bedoelde eigenlijk de tekenfilmserie van een jaar of 20 geledenquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
De film is een stuk minder.
Maar over drie maanden ga ik weer los met die knakker. Marvel vs Capcom 3 is echt zo vet. Round 1, fight!!!!
Die komt uit voor xbox 360 en ps3. Ik heb het op de Tokyo gamebeurs gespeeld. Erg leuk. Natuurlijk veel Marvel-personages dus dat is gewoonweg tof. Deadpoolquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de tekenfilmserie van een jaar of 20 geleden
Waar speel je dat op dan
Waar is de rest?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
Ja, ik was bezig met wat spellcheck-dingen voor FOK!. Deadline is geweest, dus dan moet ik er wel wat mee doen. mensen stoppen er moeite in, dus dan doe ik dat ook
Ja, nou, ik kwam dus zo op mijn werk, zoals wel vaker. Liep het kleedlokaal in, pak een overall uit het kastje, en loop naar mijn kluis. Heb ik toch bijna een RVS pin in mijn oogquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het verbaasd me dat Fles die TT niet verzonnen heeft![]()
[..]
En wat was er allemaal gebeurd dan en wat was er gebeurd met je ogen bijna?![]()
koud is dat echt niet lekker... heb liever op kamertempquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:31 schreef Pheno het volgende:
Zo, perssinaasappelen uitgeperst en het sap in de koelkast gezet.
Straks maar even wat verse jus
Hoi MPGquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
We gaan morgen een kerstboom kopen
quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig scheer ik me wel eens!quote:
Ja. Ik ga morgen wat dingetjes in orde makenquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi MPG
any news about you know what?
Okidokiquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Ik ga morgen wat dingetjes in orde maken.
Ben de heel wek al drukdrukdruk, maar morgen ga ik er tijd voor vrijmaken.
Jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
had je mijn PM van donderdag of vrijdag nog gezien MPG?
hier even bedhangen.. lekker in bed tv kijken en wsl zeeeer snel in slaap vallen..quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Okidoki
Ik ga even bankhangen
Kerstmarkt?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben net op de terugweg van een dagje Düsseldorf, should anybody care
ik heb net de openhaard aangestokenquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben net op de terugweg van een dagje Düsseldorf, should anybody care
Alle 3 tegelijk is wat overdreven hequote:Op zaterdag 11 december 2010 22:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb net de openhaard aangestoken![]()
en de sauna werkt ook![]()
net als de zonnebank.![]()
ik zou hiet best aan kunnen wennen
valt wel mee hoor, 6 man kan niet tegelijk in de sauna of onder de zonnebankquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Alle 3 tegelijk is wat overdreven he
Ik heb vanmorgen nog met 6 man mensen in de sauna gezetenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, 6 man kan niet tegelijk in de sauna of onder de zonnebank
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb net de openhaard aangestoken![]()
en de sauna werkt ook![]()
net als de zonnebank.![]()
ik zou hiet best aan kunnen wennen
4 man ik en 3 vrouwen ging net in de sauna hierquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen nog met 6 man mensen in de sauna gezeten
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat kan ik me heeeeeeeel goed voorstellen
klinkt gezelligquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
4 man ik en 3 vrouwen ging net in de sauna hier
klinkt heel gezelligquote:
Ah, je hebt het al warm zo te zien.quote:
Dat weet nummer drie niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klinkt heel gezellig![]()
maar 2 van 3 zijn mijn dochters
Da's dan ook gezellig, maar op een andere manier hequote:Op zaterdag 11 december 2010 22:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klinkt heel gezellig![]()
maar 2 van 3 zijn mijn dochters
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat was de moeder, die weet dat echt wel
En het liep een beetje uitquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:12 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is even snel iets eten. Tot zo![]()
Het was nb een kant en klaar maaltijd dus alleen het bord en bestek staan in de vaatwasser en de rest is in de emmer gegaanquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
afwas duurt wat langer als het aangekoekt is
Ja. Was niet eens heel erg druk. Maar vanaf half 3 hebben we ons verschanst in een leuk restaurantje. Prima dag gehad, met onverwacht nog een bordje ookquote:
Je, ik bedoel dan ook dat mijn lege bord en bestek daarin staanquote:
De onverwachtte zijn het leukstquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Was niet eens heel erg druk. Maar vanaf half 3 hebben we ons verschanst in een leuk restaurantje. Prima dag gehad, met onverwacht nog een bordje ook
Ah, zoquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je, ik bedoel dan ook dat mijn lege bord en bestek daarin staan
Oldfieldquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:39 schreef Stuart het volgende:
Even de stilte breken met een muziekje dan maar
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:56 schreef Stuart het volgende:
Vorige week zaterdag werd er bijna 2x zoveel gepost hier als vandaag
Nice, een openhaardquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
brrrr
* wel.o.k gooit blok in de openhaard
![]()
en sauna en zonnebank en uit eten geweest en eeh, dat was het wel.quote:
Waar zit je dan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en sauna en zonnebank en uit eten geweest en eeh, dat was het wel.
op de bank naast de openhaardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Klinkt als een goede dag. Wat heb je gegetenquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en sauna en zonnebank en uit eten geweest en eeh, dat was het wel.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op de bank naast de openhaard
JALOERSSSSSSSSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik spring maar onder douche![]()
Ik wil ook wel in dat huisje zitten met de openhaard enzoquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JALOERSSSSSSSS
ik spring maar onder douche
Zullen we samen in zo'n huisje zitten?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil ook wel in dat huisje zitten met de openhaard enzo
Klinkt gezelligquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zullen we samen in zo'n huisje zitten?
Je hebt gelijk. Geniet van de douche en slaap lekkerquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou het voor gezienlekker warm douchen en mijn bedje in
hier een douche met 2 koppen, 1 stortdouche en een gewone douchequote:Op zaterdag 11 december 2010 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JALOERSSSSSSSS
ik spring maar onder douche
slakkenquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt als een goede dag. Wat heb je gegeten
Wat een vreemde combinatie. Heb je soms ook van iemands anders bord zitten etenquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hier een douche met 2 koppen, 1 stortdouche en een gewone douche
[..]
slakkenen mixed grill, en patat, en een halve kroket en een beetje appelmoes en een halve wild schotel
Ik zit best volquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nog niet vol?ST was hier net eventjes voor koffie
quote:
Fijn dat je verzadigd bentquote:
Da's best fijn jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn dat je verzadigd bent
Wat heb je gegeten dan?quote:
Klinkt gezelligquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nog niet vol?ST was hier net eventjes voor koffie
Frietjes, bij mamaquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten dan?
En wat is het hier rustig
Was ook gezellig!quote:
Leuk hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was ook gezellig!![]()
Veel gelachen weer
En hoi Stu![]()
Lekker en gezellig!quote:
Erg tofquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe was het in Deutschland?
Nog iets leuks gekocht?quote:
Ja, lekker toch!quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk is het overal gezellig vanavond
Ik vind het ook altijd wel gezelligquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, lekker toch!![]()
Ik ben dol op gezellig
![]()
Hier is het eigenlijk niet buitengewoon gezellig hoor. En dat nog wel in Londenquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk is het overal gezellig vanavond
Voor gezelligheid moet je ook in NL zijn, want gezellig is typisch NLquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier is het eigenlijk niet buitengewoon gezellig hoor. En dat nog wel in Londen
eejjjjjjjjquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoihoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Hoi TFMquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:43 schreef TheFamousMan het volgende:
D.quote:
Zou dat het zijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Voor gezelligheid moet je ook in NL zijn, want gezellig is typisch NL
gentlemanquote:
quote:
Dat komt natuurlijk omdat ik er niet benquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier is het eigenlijk niet buitengewoon gezellig hoor. En dat nog wel in Londen
Hai!quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Oh is dat hetquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Voor gezelligheid moet je ook in NL zijn, want gezellig is typisch NL
Hoi!quote:
Neuh. Wel iets geschotenquote:
heee snoetjequote:
Hee hoiquote:
bijzondere fotoquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh. Wel iets geschoten
Vier Tausend Sieben Hundert und Ein und Sechzig
[ afbeelding ]
Zohee, dat kan wel een verfje gebruikenquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh. Wel iets geschoten
[ afbeelding ]
Hoi Flessiepessiepoepedoepjequote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh. Wel iets geschoten
[ afbeelding ]
Nee toch?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heee snoetje
[..]
Hee hoiHeb ik jou niet al eens eerder gezien?
![]()
![]()
Ik? Gezellig? Waar?quote:
Ik kom al snel naar Nederland toe voor 2 wekenquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat ik er niet benAls mijn verdraaide vliegtuig nou niet zonder mij vertrokken was
[..]
Maar er is vast toch ook wel een term in bijv. het Engels wat ook op gezellig duidt?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:48 schreef D. het volgende:
[..]
http://www.dutchamsterdam.nl/155-gezellig
Ja, wel! Ben jij niet dat meisje met die heerlijke caramelkoffie en bloemetjeschocolaaaa?quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom al snel naar Nederland toe voor 2 weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik vernam zoiets, uit betrouwbare bronquote:
I am whatever you want me to bequote:Hoi lieve Die..of ben je eigenlijk Dee?![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan is het zeker gezellig
Boah, ik wil weten hoe the gentleman eruit zietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Shit, verklap mijn cover nou nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, wel! Ben jij niet dat meisje met die heerlijke caramelkoffie en bloemetjeschocolaaaa?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom al snel naar Nederland toe voor 2 weken
Stuhuquote:
Dat wordt dan ons geheim hoor koffiemelkwolkje van mequote:Op zaterdag 11 december 2010 23:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Boah, ik wil weten hoe the gentleman eruit ziet
Wat een troetelnamenquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat wordt dan ons geheim hoor koffiemelkwolkje van me
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan is het zeker gezellig
Nope, geen foto's yet. Ik heb alleen foto's van mezelf met iemand anders erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Oooh..maar ik had cadeautjes mee, dus tsjaquote:
Oehquote:I am whatever you want me to be
Ja, whihihihihi, pinguinkaarsjesquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Shit, verklap mijn cover nou niet
En jij bent dat meisje met die geweldige stickers en de pinguinkaarsjes![]()
![]()
Dan maak je die maar weg met een zwart balkjequote:Op zaterdag 11 december 2010 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, geen foto's yet. Ik heb alleen foto's van mezelf met iemand anders erbij
die kan je er tegenwoordig heel handig afknippenquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ah, omkopingquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh..maar ik had cadeautjes mee, dus tsja
[..]
Da's Die of Dee?quote:Oeh
Hoe ontzettend tof kerstig!quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, whihihihihi, pinguinkaarsjes
censureer het!quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook ik ook ik ooooooooooooooooooooooooooooooooooooook!quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan maak je die maar weg met een zwart balkje![]()
Ik ben zo nieuwsgierig
![]()
Ook zonder cadeautjes is ze heel gezellig hoorquote:
Ik heb het gevoel dat het nu alleen nog maar kan tegenvallenquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan maak je die maar weg met een zwart balkje![]()
Ik ben zo nieuwsgierig
![]()
Jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook ik ook ik ooooooooooooooooooooooooooooooooooooook!
Ja, dat kun je nou wel zeggen jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook zonder cadeautjes is ze heel gezellig hoor![]()
Nee hoor, want je bent gewoon aardig, dus dan maakt het niet uit wat voor hoofd erbij hoortquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het nu alleen nog maar kan tegenvallen
quote:
Oh, ik dacht heel wat anders, maar dan ehm..ehmmmmm....Diequote:Da's Die of Dee?
Nou ja, ik ken haar al vet lang en we zijn al meer dan 16 jaar ofzo bevriendquote:
Met glittersquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe ontzettend tof kerstig!![]()
Met zo'n rotkopquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, want je bent gewoon aardig, dus dan maakt het niet uit wat voor hoofd erbij hoortMijn oordeel staat al vast
![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:54 schreef Stuart het volgende:
Ik heb het gevoel dat het nu alleen nog maar kan tegenvallen
Scoor ik nou punten of juist nie, Die?quote:
Ach, wat is een rotkopquote:
Ja, we kennen elkaar echt al 20 jaar ofzo he?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken haar al vet lang en we zijn al meer dan 16 jaar ofzo bevriendDus het is echt zo
![]()
Stu?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo. Wedden dat jij een leuker hoofd hebt?
Of zeg jij nu dat ik een rotkop heb?quote:
Ja, zoietsquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, we kennen elkaar echt al 20 jaar ofzo he?
Zie je welquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stu?Die is ECHT heel erg lelijk hoor
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
2 puntenquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Scoor ik nou punten of juist nie, Die?
Nee, natuurlijk niet gekkiequote:Op zaterdag 11 december 2010 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of zeg jij nu dat ik een rotkop heb?
Waarom heb ik het gevoel dat je liegt?!quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jamaar, ik kwam pas in groep 6 bij je in de klasquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zoietsVolgens mij zelfs al iets langer
Want ik was iets van 7 ofzo toen we naar Zwolle kwamen
Ow, okeequote:
Owquote:Op zondag 12 december 2010 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jamaar, ik kwam pas in groep 6 bij je in de klas
quote:
Woah! Jubilubilelum!quote:Op zondag 12 december 2010 00:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
OwEhm, dan kennen we elkaar 20 jaar ja
![]()
Echt wel!quote:
NIET KRABBEN, VASELINE!quote:
Jawelquote:Op zondag 12 december 2010 00:02 schreef suikertaartje het volgende:
Kijk Stu, zo moeilijk is het niet
Zo moeilijk is wat niet?quote:Op zondag 12 december 2010 00:02 schreef suikertaartje het volgende:
Kijk Stu, zo moeilijk is het niet
Wie is Felix?quote:Op zondag 12 december 2010 00:02 schreef Stuart het volgende:
Fine, ik kan wel een link naar een FB foto sturen met mij en Felix
Jajajajajajaaaaaa!quote:Op zondag 12 december 2010 00:02 schreef Stuart het volgende:
Fine, ik kan wel een link naar een FB foto sturen met mij en Felix
quote:
Ehm, 1 van de kinderen waar ik voor werktequote:
Ja Ja Ja, zien zien zien!!!quote:Op zondag 12 december 2010 00:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, 1 van de kinderen waar ik voor werkte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |