Ik ook ik ook ik ooooooooooooooooooooooooooooooooooooook!quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan maak je die maar weg met een zwart balkje![]()
Ik ben zo nieuwsgierig
![]()
Ook zonder cadeautjes is ze heel gezellig hoorquote:
Ik heb het gevoel dat het nu alleen nog maar kan tegenvallenquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan maak je die maar weg met een zwart balkje![]()
Ik ben zo nieuwsgierig
![]()
Jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook ik ook ik ooooooooooooooooooooooooooooooooooooook!
Ja, dat kun je nou wel zeggen jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook zonder cadeautjes is ze heel gezellig hoor![]()
Nee hoor, want je bent gewoon aardig, dus dan maakt het niet uit wat voor hoofd erbij hoortquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het nu alleen nog maar kan tegenvallen
quote:
Oh, ik dacht heel wat anders, maar dan ehm..ehmmmmm....Diequote:Da's Die of Dee?
Nou ja, ik ken haar al vet lang en we zijn al meer dan 16 jaar ofzo bevriendquote:
Met glittersquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe ontzettend tof kerstig!![]()
Met zo'n rotkopquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, want je bent gewoon aardig, dus dan maakt het niet uit wat voor hoofd erbij hoortMijn oordeel staat al vast
![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:54 schreef Stuart het volgende:
Ik heb het gevoel dat het nu alleen nog maar kan tegenvallen
Scoor ik nou punten of juist nie, Die?quote:
Ach, wat is een rotkopquote:
Ja, we kennen elkaar echt al 20 jaar ofzo he?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken haar al vet lang en we zijn al meer dan 16 jaar ofzo bevriendDus het is echt zo
![]()
Stu?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo. Wedden dat jij een leuker hoofd hebt?
Of zeg jij nu dat ik een rotkop heb?quote:
Ja, zoietsquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, we kennen elkaar echt al 20 jaar ofzo he?
Zie je welquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stu?Die is ECHT heel erg lelijk hoor
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
2 puntenquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Scoor ik nou punten of juist nie, Die?
Nee, natuurlijk niet gekkiequote:Op zaterdag 11 december 2010 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of zeg jij nu dat ik een rotkop heb?
Waarom heb ik het gevoel dat je liegt?!quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jamaar, ik kwam pas in groep 6 bij je in de klasquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zoietsVolgens mij zelfs al iets langer
Want ik was iets van 7 ofzo toen we naar Zwolle kwamen
Ow, okeequote:
Owquote:Op zondag 12 december 2010 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jamaar, ik kwam pas in groep 6 bij je in de klas
quote:
Woah! Jubilubilelum!quote:Op zondag 12 december 2010 00:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
OwEhm, dan kennen we elkaar 20 jaar ja
![]()
Echt wel!quote:
NIET KRABBEN, VASELINE!quote:
Jawelquote:Op zondag 12 december 2010 00:02 schreef suikertaartje het volgende:
Kijk Stu, zo moeilijk is het niet
Zo moeilijk is wat niet?quote:Op zondag 12 december 2010 00:02 schreef suikertaartje het volgende:
Kijk Stu, zo moeilijk is het niet
Wie is Felix?quote:Op zondag 12 december 2010 00:02 schreef Stuart het volgende:
Fine, ik kan wel een link naar een FB foto sturen met mij en Felix
Jajajajajajaaaaaa!quote:Op zondag 12 december 2010 00:02 schreef Stuart het volgende:
Fine, ik kan wel een link naar een FB foto sturen met mij en Felix
quote:
Ehm, 1 van de kinderen waar ik voor werktequote:
Ja Ja Ja, zien zien zien!!!quote:Op zondag 12 december 2010 00:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, 1 van de kinderen waar ik voor werkte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |