Erg tofquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe was het in Deutschland?
Nog iets leuks gekocht?quote:
Ja, lekker toch!quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk is het overal gezellig vanavond
Ik vind het ook altijd wel gezelligquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, lekker toch!![]()
Ik ben dol op gezellig
![]()
Hier is het eigenlijk niet buitengewoon gezellig hoor. En dat nog wel in Londenquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk is het overal gezellig vanavond
Voor gezelligheid moet je ook in NL zijn, want gezellig is typisch NLquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier is het eigenlijk niet buitengewoon gezellig hoor. En dat nog wel in Londen
eejjjjjjjjquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoihoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Hoi TFMquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:43 schreef TheFamousMan het volgende:
D.quote:
Zou dat het zijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Voor gezelligheid moet je ook in NL zijn, want gezellig is typisch NL
gentlemanquote:
quote:
Dat komt natuurlijk omdat ik er niet benquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier is het eigenlijk niet buitengewoon gezellig hoor. En dat nog wel in Londen
Hai!quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Oh is dat hetquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Voor gezelligheid moet je ook in NL zijn, want gezellig is typisch NL
Hoi!quote:
Neuh. Wel iets geschotenquote:
heee snoetjequote:
Hee hoiquote:
bijzondere fotoquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh. Wel iets geschoten
Vier Tausend Sieben Hundert und Ein und Sechzig
[ afbeelding ]
Zohee, dat kan wel een verfje gebruikenquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh. Wel iets geschoten
[ afbeelding ]
Hoi Flessiepessiepoepedoepjequote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh. Wel iets geschoten
[ afbeelding ]
Nee toch?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heee snoetje
[..]
Hee hoiHeb ik jou niet al eens eerder gezien?
![]()
![]()
Ik? Gezellig? Waar?quote:
Ik kom al snel naar Nederland toe voor 2 wekenquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat ik er niet benAls mijn verdraaide vliegtuig nou niet zonder mij vertrokken was
[..]
Maar er is vast toch ook wel een term in bijv. het Engels wat ook op gezellig duidt?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:48 schreef D. het volgende:
[..]
http://www.dutchamsterdam.nl/155-gezellig
Ja, wel! Ben jij niet dat meisje met die heerlijke caramelkoffie en bloemetjeschocolaaaa?quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom al snel naar Nederland toe voor 2 weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik vernam zoiets, uit betrouwbare bronquote:
I am whatever you want me to bequote:Hoi lieve Die..of ben je eigenlijk Dee?![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan is het zeker gezellig
Boah, ik wil weten hoe the gentleman eruit zietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Shit, verklap mijn cover nou nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, wel! Ben jij niet dat meisje met die heerlijke caramelkoffie en bloemetjeschocolaaaa?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom al snel naar Nederland toe voor 2 weken
Stuhuquote:
Dat wordt dan ons geheim hoor koffiemelkwolkje van mequote:Op zaterdag 11 december 2010 23:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Boah, ik wil weten hoe the gentleman eruit ziet
Wat een troetelnamenquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat wordt dan ons geheim hoor koffiemelkwolkje van me
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan is het zeker gezellig
Nope, geen foto's yet. Ik heb alleen foto's van mezelf met iemand anders erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Oooh..maar ik had cadeautjes mee, dus tsjaquote:
Oehquote:I am whatever you want me to be
Ja, whihihihihi, pinguinkaarsjesquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Shit, verklap mijn cover nou niet
En jij bent dat meisje met die geweldige stickers en de pinguinkaarsjes![]()
![]()
Dan maak je die maar weg met een zwart balkjequote:Op zaterdag 11 december 2010 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, geen foto's yet. Ik heb alleen foto's van mezelf met iemand anders erbij
die kan je er tegenwoordig heel handig afknippenquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ah, omkopingquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh..maar ik had cadeautjes mee, dus tsja
[..]
Da's Die of Dee?quote:Oeh
Hoe ontzettend tof kerstig!quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, whihihihihi, pinguinkaarsjes
censureer het!quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook ik ook ik ooooooooooooooooooooooooooooooooooooook!quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan maak je die maar weg met een zwart balkje![]()
Ik ben zo nieuwsgierig
![]()
Ook zonder cadeautjes is ze heel gezellig hoorquote:
Ik heb het gevoel dat het nu alleen nog maar kan tegenvallenquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan maak je die maar weg met een zwart balkje![]()
Ik ben zo nieuwsgierig
![]()
Jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook ik ook ik ooooooooooooooooooooooooooooooooooooook!
Ja, dat kun je nou wel zeggen jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook zonder cadeautjes is ze heel gezellig hoor![]()
Nee hoor, want je bent gewoon aardig, dus dan maakt het niet uit wat voor hoofd erbij hoortquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het nu alleen nog maar kan tegenvallen
quote:
Oh, ik dacht heel wat anders, maar dan ehm..ehmmmmm....Diequote:Da's Die of Dee?
Nou ja, ik ken haar al vet lang en we zijn al meer dan 16 jaar ofzo bevriendquote:
Met glittersquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe ontzettend tof kerstig!![]()
Met zo'n rotkopquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, want je bent gewoon aardig, dus dan maakt het niet uit wat voor hoofd erbij hoortMijn oordeel staat al vast
![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:54 schreef Stuart het volgende:
Ik heb het gevoel dat het nu alleen nog maar kan tegenvallen
Scoor ik nou punten of juist nie, Die?quote:
Ach, wat is een rotkopquote:
Ja, we kennen elkaar echt al 20 jaar ofzo he?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken haar al vet lang en we zijn al meer dan 16 jaar ofzo bevriendDus het is echt zo
![]()
Stu?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo. Wedden dat jij een leuker hoofd hebt?
Of zeg jij nu dat ik een rotkop heb?quote:
Ja, zoietsquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, we kennen elkaar echt al 20 jaar ofzo he?
Zie je welquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stu?Die is ECHT heel erg lelijk hoor
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
2 puntenquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Scoor ik nou punten of juist nie, Die?
Nee, natuurlijk niet gekkiequote:Op zaterdag 11 december 2010 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of zeg jij nu dat ik een rotkop heb?
Waarom heb ik het gevoel dat je liegt?!quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jamaar, ik kwam pas in groep 6 bij je in de klasquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zoietsVolgens mij zelfs al iets langer
Want ik was iets van 7 ofzo toen we naar Zwolle kwamen
Ow, okeequote:
Owquote:Op zondag 12 december 2010 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jamaar, ik kwam pas in groep 6 bij je in de klas
quote:
Woah! Jubilubilelum!quote:Op zondag 12 december 2010 00:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
OwEhm, dan kennen we elkaar 20 jaar ja
![]()
Echt wel!quote:
NIET KRABBEN, VASELINE!quote:
Jawelquote:Op zondag 12 december 2010 00:02 schreef suikertaartje het volgende:
Kijk Stu, zo moeilijk is het niet
Zo moeilijk is wat niet?quote:Op zondag 12 december 2010 00:02 schreef suikertaartje het volgende:
Kijk Stu, zo moeilijk is het niet
Wie is Felix?quote:Op zondag 12 december 2010 00:02 schreef Stuart het volgende:
Fine, ik kan wel een link naar een FB foto sturen met mij en Felix
Jajajajajajaaaaaa!quote:Op zondag 12 december 2010 00:02 schreef Stuart het volgende:
Fine, ik kan wel een link naar een FB foto sturen met mij en Felix
quote:
Ehm, 1 van de kinderen waar ik voor werktequote:
Ja Ja Ja, zien zien zien!!!quote:Op zondag 12 december 2010 00:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, 1 van de kinderen waar ik voor werkte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |