Dat weet nummer drie niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klinkt heel gezellig![]()
maar 2 van 3 zijn mijn dochters
Da's dan ook gezellig, maar op een andere manier hequote:Op zaterdag 11 december 2010 22:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klinkt heel gezellig![]()
maar 2 van 3 zijn mijn dochters
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat was de moeder, die weet dat echt wel
En het liep een beetje uitquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:12 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is even snel iets eten. Tot zo![]()
Het was nb een kant en klaar maaltijd dus alleen het bord en bestek staan in de vaatwasser en de rest is in de emmer gegaanquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
afwas duurt wat langer als het aangekoekt is
Ja. Was niet eens heel erg druk. Maar vanaf half 3 hebben we ons verschanst in een leuk restaurantje. Prima dag gehad, met onverwacht nog een bordje ookquote:
Je, ik bedoel dan ook dat mijn lege bord en bestek daarin staanquote:
De onverwachtte zijn het leukstquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Was niet eens heel erg druk. Maar vanaf half 3 hebben we ons verschanst in een leuk restaurantje. Prima dag gehad, met onverwacht nog een bordje ook
Ah, zoquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je, ik bedoel dan ook dat mijn lege bord en bestek daarin staan
Oldfieldquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:39 schreef Stuart het volgende:
Even de stilte breken met een muziekje dan maar
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:56 schreef Stuart het volgende:
Vorige week zaterdag werd er bijna 2x zoveel gepost hier als vandaag
Nice, een openhaardquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
brrrr
* wel.o.k gooit blok in de openhaard
![]()
en sauna en zonnebank en uit eten geweest en eeh, dat was het wel.quote:
Waar zit je dan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en sauna en zonnebank en uit eten geweest en eeh, dat was het wel.
op de bank naast de openhaardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Klinkt als een goede dag. Wat heb je gegetenquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en sauna en zonnebank en uit eten geweest en eeh, dat was het wel.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op de bank naast de openhaard
JALOERSSSSSSSSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik spring maar onder douche![]()
Ik wil ook wel in dat huisje zitten met de openhaard enzoquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JALOERSSSSSSSS
ik spring maar onder douche
Zullen we samen in zo'n huisje zitten?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil ook wel in dat huisje zitten met de openhaard enzo
Klinkt gezelligquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zullen we samen in zo'n huisje zitten?
Je hebt gelijk. Geniet van de douche en slaap lekkerquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou het voor gezienlekker warm douchen en mijn bedje in
hier een douche met 2 koppen, 1 stortdouche en een gewone douchequote:Op zaterdag 11 december 2010 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JALOERSSSSSSSS
ik spring maar onder douche
slakkenquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt als een goede dag. Wat heb je gegeten
Wat een vreemde combinatie. Heb je soms ook van iemands anders bord zitten etenquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hier een douche met 2 koppen, 1 stortdouche en een gewone douche
[..]
slakkenen mixed grill, en patat, en een halve kroket en een beetje appelmoes en een halve wild schotel
Ik zit best volquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nog niet vol?ST was hier net eventjes voor koffie
quote:
Fijn dat je verzadigd bentquote:
Da's best fijn jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn dat je verzadigd bent
Wat heb je gegeten dan?quote:
Klinkt gezelligquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nog niet vol?ST was hier net eventjes voor koffie
Frietjes, bij mamaquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten dan?
En wat is het hier rustig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |