quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. ik ben blij met de vaatwasser hoor..
Jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is gelukkig weer netjes en dat is het belangrijkste
bruce banner??quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, daar had Bruce Banner last van.
De film is een stuk minder.quote:
Ja, zeker actief. Goed bezig hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaHeb alles gedaan vandaag, kattenbak (die doe ik uiteraard elke dag uitscheppen en wel netjes bijhouden) en heb alles gezogen en de 3e was zit in de machine en 3 andere wassen opgeruimd en boodschapjes gedaan, gekookt en afgewassen
Actief he?
Ik bedoelde eigenlijk de tekenfilmserie van een jaar of 20 geledenquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
De film is een stuk minder.
Maar over drie maanden ga ik weer los met die knakker. Marvel vs Capcom 3 is echt zo vet. Round 1, fight!!!!
Die komt uit voor xbox 360 en ps3. Ik heb het op de Tokyo gamebeurs gespeeld. Erg leuk. Natuurlijk veel Marvel-personages dus dat is gewoonweg tof. Deadpoolquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de tekenfilmserie van een jaar of 20 geleden
Waar speel je dat op dan
Waar is de rest?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
Ja, ik was bezig met wat spellcheck-dingen voor FOK!. Deadline is geweest, dus dan moet ik er wel wat mee doen. mensen stoppen er moeite in, dus dan doe ik dat ook
Ja, nou, ik kwam dus zo op mijn werk, zoals wel vaker. Liep het kleedlokaal in, pak een overall uit het kastje, en loop naar mijn kluis. Heb ik toch bijna een RVS pin in mijn oogquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het verbaasd me dat Fles die TT niet verzonnen heeft![]()
[..]
En wat was er allemaal gebeurd dan en wat was er gebeurd met je ogen bijna?![]()
koud is dat echt niet lekker... heb liever op kamertempquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:31 schreef Pheno het volgende:
Zo, perssinaasappelen uitgeperst en het sap in de koelkast gezet.
Straks maar even wat verse jus
Hoi MPGquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
We gaan morgen een kerstboom kopen
quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, Pheno is de opper-pinguin, zijn wil is wetZijn wens is mijn bevel
Gelukkig scheer ik me wel eens!quote:
Ja. Ik ga morgen wat dingetjes in orde makenquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi MPG
any news about you know what?
Okidokiquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Ik ga morgen wat dingetjes in orde maken.
Ben de heel wek al drukdrukdruk, maar morgen ga ik er tijd voor vrijmaken.
Jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
had je mijn PM van donderdag of vrijdag nog gezien MPG?
hier even bedhangen.. lekker in bed tv kijken en wsl zeeeer snel in slaap vallen..quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Okidoki
Ik ga even bankhangen
Kerstmarkt?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben net op de terugweg van een dagje Düsseldorf, should anybody care
ik heb net de openhaard aangestokenquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben net op de terugweg van een dagje Düsseldorf, should anybody care
Alle 3 tegelijk is wat overdreven hequote:Op zaterdag 11 december 2010 22:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb net de openhaard aangestoken![]()
en de sauna werkt ook![]()
net als de zonnebank.![]()
ik zou hiet best aan kunnen wennen
valt wel mee hoor, 6 man kan niet tegelijk in de sauna of onder de zonnebankquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Alle 3 tegelijk is wat overdreven he
Ik heb vanmorgen nog met 6 man mensen in de sauna gezetenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, 6 man kan niet tegelijk in de sauna of onder de zonnebank
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb net de openhaard aangestoken![]()
en de sauna werkt ook![]()
net als de zonnebank.![]()
ik zou hiet best aan kunnen wennen
4 man ik en 3 vrouwen ging net in de sauna hierquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen nog met 6 man mensen in de sauna gezeten
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat kan ik me heeeeeeeel goed voorstellen
klinkt gezelligquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
4 man ik en 3 vrouwen ging net in de sauna hier
klinkt heel gezelligquote:
Ah, je hebt het al warm zo te zien.quote:
Dat weet nummer drie niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klinkt heel gezellig![]()
maar 2 van 3 zijn mijn dochters
Da's dan ook gezellig, maar op een andere manier hequote:Op zaterdag 11 december 2010 22:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klinkt heel gezellig![]()
maar 2 van 3 zijn mijn dochters
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat was de moeder, die weet dat echt wel
En het liep een beetje uitquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:12 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is even snel iets eten. Tot zo![]()
Het was nb een kant en klaar maaltijd dus alleen het bord en bestek staan in de vaatwasser en de rest is in de emmer gegaanquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
afwas duurt wat langer als het aangekoekt is
Ja. Was niet eens heel erg druk. Maar vanaf half 3 hebben we ons verschanst in een leuk restaurantje. Prima dag gehad, met onverwacht nog een bordje ookquote:
Je, ik bedoel dan ook dat mijn lege bord en bestek daarin staanquote:
De onverwachtte zijn het leukstquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Was niet eens heel erg druk. Maar vanaf half 3 hebben we ons verschanst in een leuk restaurantje. Prima dag gehad, met onverwacht nog een bordje ook
Ah, zoquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je, ik bedoel dan ook dat mijn lege bord en bestek daarin staan
Oldfieldquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:39 schreef Stuart het volgende:
Even de stilte breken met een muziekje dan maar
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:56 schreef Stuart het volgende:
Vorige week zaterdag werd er bijna 2x zoveel gepost hier als vandaag
Nice, een openhaardquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
brrrr
* wel.o.k gooit blok in de openhaard
![]()
en sauna en zonnebank en uit eten geweest en eeh, dat was het wel.quote:
Waar zit je dan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en sauna en zonnebank en uit eten geweest en eeh, dat was het wel.
op de bank naast de openhaardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Klinkt als een goede dag. Wat heb je gegetenquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en sauna en zonnebank en uit eten geweest en eeh, dat was het wel.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op de bank naast de openhaard
JALOERSSSSSSSSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik spring maar onder douche![]()
Ik wil ook wel in dat huisje zitten met de openhaard enzoquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JALOERSSSSSSSS
ik spring maar onder douche
Zullen we samen in zo'n huisje zitten?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil ook wel in dat huisje zitten met de openhaard enzo
Klinkt gezelligquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zullen we samen in zo'n huisje zitten?
Je hebt gelijk. Geniet van de douche en slaap lekkerquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou het voor gezienlekker warm douchen en mijn bedje in
hier een douche met 2 koppen, 1 stortdouche en een gewone douchequote:Op zaterdag 11 december 2010 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JALOERSSSSSSSS
ik spring maar onder douche
slakkenquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt als een goede dag. Wat heb je gegeten
Wat een vreemde combinatie. Heb je soms ook van iemands anders bord zitten etenquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hier een douche met 2 koppen, 1 stortdouche en een gewone douche
[..]
slakkenen mixed grill, en patat, en een halve kroket en een beetje appelmoes en een halve wild schotel
Ik zit best volquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nog niet vol?ST was hier net eventjes voor koffie
quote:
Fijn dat je verzadigd bentquote:
Da's best fijn jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn dat je verzadigd bent
Wat heb je gegeten dan?quote:
Klinkt gezelligquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nog niet vol?ST was hier net eventjes voor koffie
Frietjes, bij mamaquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten dan?
En wat is het hier rustig
Was ook gezellig!quote:
Leuk hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was ook gezellig!![]()
Veel gelachen weer
En hoi Stu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |