Ik vind het niets anders dan irritant en overbodigquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:54 schreef RockNijntje het volgende:
Weer een verbetering op Fok! Het vakje in plaats van de haakjes[ afbeelding ]
De haakjes hadden eigenlijk ook wel wat ja...quote:
dat het heus zo gek niet is om met een frikandel (speciaal) te tongen.. dat heeft iedereen toch wel eens een keer gedaan??quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snapte waar het over ging, maar ik snapte je antwoord niet
quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en hoe staat het met de plannen voor de zaterdag avond hier in de KSC??
Bij lange titels is het niet eens goed te lezenquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De haakjes hadden eigenlijk ook wel wat ja...
quote:
Okee nu snap ik hetquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat het heus zo gek niet is om met een frikandel (speciaal) te tongen.. dat heeft iedereen toch wel eens een keer gedaan??
het is pas hopeloos als je dat doet omdat DAT de enige manier is om uberhaupt te tongen..
Dat dusquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het niets anders dan irritant en overbodig![]()
Marijkequote:Op zaterdag 11 december 2010 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dusIk vind het niets toevoegen
The Pinky, the pinky and the brain brain brain brain!quote:
Hai Stu hunnybunnyquote:
het haalt ook niets weg, dus het boeit niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dusIk vind het niets toevoegen
Datquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
het haalt ook niets weg, dus het boeit niet.
True truequote:Op zaterdag 11 december 2010 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prima hoor. En bij jouquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai Stu hunnybunny![]()
Hoe is het daar?
Ja, dat het lelijk isquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:59 schreef Pheno het volgende:
Alleen bij lange titels wordt het even wat lelijker, zal het straks wel even doorgeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:59 schreef Pheno het volgende:
Alleen bij lange titels wordt het even wat lelijker, zal het straks wel even doorgeven
quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij lange titels is het niet eens goed te lezen
Hier alles okeequote:
Niet mee eens. Omdat het ook blijft staan bij gesloten topics schreeuwt het om onnodige aandachtquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat het lelijk isIeuw, wat lelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet mee eens. Omdat het ook blijft staan bij gesloten topics schreeuwt het om onnodige aandacht
Ik ben daar immuun voor.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet mee eens. Omdat het ook blijft staan bij gesloten topics schreeuwt het om onnodige aandacht
Nou je het zegt... Jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
.
Net zoals sommige andere mensen op Fok! ?
Goed bezig. Hoewel het maar moeilijk te geloven is dat je 2 weken niet had afgewassenquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier alles okeeHeb vanmiddag van alles in huis gedaan
En heb de afwas van 2 weken eindelijk weggewerkt
Dus ik ben er klaar mee voor vandaag
quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goed bezig. Hoewel het maar moeilijk te geloven is dat je 2 weken niet had afgewassen
Er zijn meer mensen die gebruik maken van Fok! thoughquote:
Nee echtquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goed bezig. Hoewel het maar moeilijk te geloven is dat je 2 weken niet had afgewassen
Likequote:Op zaterdag 11 december 2010 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
.
Net zoals sommige andere mensen op Fok! ?
Nee joh, Pheno is de opper-pinguin, zijn wil is wetquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die gebruik maken van Fok! though
Hmmmz, geen keukenprinses dus. Het idee alleen al om de afwas dagen lang te laten staan. Ehm, niet echt mijn ding zeg maarquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee echt![]()
Heb gewoon amper (lees: niet) gekookt, en heb sinds de meet serieus niet meer afgewassen
![]()
![]()
Ik ben een bar slechte huisvrouw
Opper-pinguinquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, Pheno is de opper-pinguin, zijn wil is wetZijn wens is mijn bevel
Vooral in ONZ lopen die rondquote:
Het is een wat spelen met de lay-out, komt wel goed. Het ene idee werkt wat beter dan de ander. Deze voegt niet veel toe, maar dat is smaak.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die gebruik maken van Fok! though
Ik heb ONZ niet in actief als ik ben ingelogd dus zie dat board eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral in ONZ lopen die rondEn van die eenmalige trolls enzo
Die schreeuwen immer en altijd om aandacht
Net als ik eigenlijk
Alleen onder andere pinguins. Alleen die luisteren niet. Kutbeesten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, Pheno is de opper-pinguin, zijn wil is wetZijn wens is mijn bevel
Bar en slechte huisvrouw in 1 zin??quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee echt![]()
Heb gewoon amper (lees: niet) gekookt, en heb sinds de meet serieus niet meer afgewassen
![]()
![]()
Ik ben een bar slechte huisvrouw
Nou ja, ik ben wel een keukenprincesquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, geen keukenprinses dus. Het idee alleen al om de afwas dagen lang te laten staan. Ehm, niet echt mijn ding zeg maar
verstandige keuzequote:Op zaterdag 11 december 2010 21:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ONZ niet in actief als ik ben ingelogd dus zie dat board eigenlijk nooit![]()
Is er een nieuwe lay-out dan? De laatste keer dat ik op Fok! zat met mijn iPhone is ongeveer een week geleden. Is die inmiddels aangepastquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een wat spelen met de lay-out, komt wel goed. Het ene idee werkt wat beter dan de ander. Deze voegt niet veel toe, maar dat is smaak.
De nieuwe mobiele lay-out is ook erg tof
Hoi, semi-pinguin hierquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen onder andere pinguins. Alleen die luisteren niet. Kutbeesten.
Er is een alpha/betaquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is er een nieuwe lay-out dan? De laatste keer dat ik op Fok! zat met mijn iPhone is ongeveer een week geleden. Is die inmiddels aangepast
quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Bar en slechte huisvrouw in 1 zin??
mweh.. ik ben blij met de vaatwasser hoor..quote:
Het is gelukkig weer netjes en dat is het belangrijkstequote:Op zaterdag 11 december 2010 21:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben wel een keukenprincesMaar niet als ik een slechte periode heb
Dus dan eet ik vaak bij vrienden, ouders, of warm ik eigen ingevroren maaltijden op.... En ik spoel alles netjes af, dus het afwassen vandaag was zo gepiept
Maar ik moet er dan zin voor maken
Nu het weg is ben ik weer helemaal blij
gamma??quote:
Dankquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
verstandige keuze
Vroeger was dat een stuk leuker, nu zitten er oncreatieve mensen
Nee, daar had Bruce Banner last van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |