Ik vond de Hulk altijd stoerquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, daar had Bruce Banner last van.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. ik ben blij met de vaatwasser hoor..
Jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is gelukkig weer netjes en dat is het belangrijkste
bruce banner??quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, daar had Bruce Banner last van.
De film is een stuk minder.quote:
Ja, zeker actief. Goed bezig hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaHeb alles gedaan vandaag, kattenbak (die doe ik uiteraard elke dag uitscheppen en wel netjes bijhouden) en heb alles gezogen en de 3e was zit in de machine en 3 andere wassen opgeruimd en boodschapjes gedaan, gekookt en afgewassen
Actief he?
Ik bedoelde eigenlijk de tekenfilmserie van een jaar of 20 geledenquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
De film is een stuk minder.
Maar over drie maanden ga ik weer los met die knakker. Marvel vs Capcom 3 is echt zo vet. Round 1, fight!!!!
Die komt uit voor xbox 360 en ps3. Ik heb het op de Tokyo gamebeurs gespeeld. Erg leuk. Natuurlijk veel Marvel-personages dus dat is gewoonweg tof. Deadpoolquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de tekenfilmserie van een jaar of 20 geleden
Waar speel je dat op dan
Waar is de rest?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
Ja, ik was bezig met wat spellcheck-dingen voor FOK!. Deadline is geweest, dus dan moet ik er wel wat mee doen. mensen stoppen er moeite in, dus dan doe ik dat ook
Ja, nou, ik kwam dus zo op mijn werk, zoals wel vaker. Liep het kleedlokaal in, pak een overall uit het kastje, en loop naar mijn kluis. Heb ik toch bijna een RVS pin in mijn oogquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het verbaasd me dat Fles die TT niet verzonnen heeft![]()
[..]
En wat was er allemaal gebeurd dan en wat was er gebeurd met je ogen bijna?![]()
koud is dat echt niet lekker... heb liever op kamertempquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:31 schreef Pheno het volgende:
Zo, perssinaasappelen uitgeperst en het sap in de koelkast gezet.
Straks maar even wat verse jus
Hoi MPGquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
We gaan morgen een kerstboom kopen
quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, Pheno is de opper-pinguin, zijn wil is wetZijn wens is mijn bevel
Gelukkig scheer ik me wel eens!quote:
Ja. Ik ga morgen wat dingetjes in orde makenquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi MPG
any news about you know what?
Okidokiquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Ik ga morgen wat dingetjes in orde maken.
Ben de heel wek al drukdrukdruk, maar morgen ga ik er tijd voor vrijmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |