Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
Heb gewoon geduld mijn B-spec rijd nu best aardig (Level 15) Kan lekker computeren terwijl hij rijd en verdien ondertuusen ook geldquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:45 schreef Capable het volgende:
Dat B-spec naar lvl 35 duurt wel erg lang. Ik kan niet eens 20 minute achter elkaar elke keer aan zien hoe die fouten maakt.
Geef je hem geen instructies dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Heb gewoon geduld mijn B-spec rijd nu best aardig (Level 15) Kan lekker computeren terwijl hij rijd en verdien ondertuusen ook geld
Ik geef mijne op level 8 nu al weinig instructies mee. Hij doet het tot nu toe gewoon wel goed.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:52 schreef Capable het volgende:
[..]
Geef je hem geen instructies dan?
Jawel eerste 2 laps, daarna heeft hij als het goed is iedereen ingehaald... Daarna af en toe even kijken misschien even zeggen dat hij wat harder moet en dat is hetquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:52 schreef Capable het volgende:
[..]
Geef je hem geen instructies dan?
ik heb geen Porschequote:Op vrijdag 10 december 2010 22:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ook nietLaten we Porsches doen
Lijkt me nogal wiedes dat je geen Porsche hebt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:11 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ik heb geen Porsche
Of gewoon auto's voor 1960
Het is algemeen bekend dat er geen porsches in GT5 zittenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:15 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Ik ken de autolijst dan ook niet uit mijn hoofd.
nerds
algemeen bekend in bepaalde kringen misschienquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat er geen porsches in GT5 zitten(Faal overigens)
Dat boeit heel veelquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:17 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
algemeen bekend in bepaalde kringen misschienboeit verder niet
Maar we hebben RUFquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat boeit heel veelGekkie... Weet je hoeveel mooie porsches er zijn... Die moeten we allemaal missen... Met als toppunt de Porsche 917
Er zitten geen porsches in GT5, dat is een Ruf... Licenties enzo..quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:21 schreef Capable het volgende:
Ja waarom is dat eigenlijk zo, 1 porsche en dan nog zo'n oude.
Kan ik hem lenen, zag net een truck race staan. Je hebt hem binnen 20 minuten terug,quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:21 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn Pick-up ownedZelfs mijn B-spec bob wint ermee op de Oval
(Hij loopt 280 ongeveer)
Dat wist ik al, maar waarom geeft Porsche ze geen licentie dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Er zitten geen porsches in GT5, dat is een Ruf... Licenties enzo..
Nee, ben aan het sparen voor 10 miljoen credits (en de bijbehorende trophy) en daarna ga ik eens wat geld uitgeven.quote:
Moet even twee races doen... Heb ik je trouwens al als vriend? Zo nee jojojoost is de magische psn...quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:22 schreef Capable het volgende:
[..]
Kan ik hem lenen, zag net een truck race staan. Je hebt hem binnen 20 minuten terug,
Pick up moet snel langs komen tussen de ocassions! Net als een oude musclecarquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:21 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn Pick-up ownedZelfs mijn B-spec bob wint ermee op de Oval
(Hij loopt 280 ongeveer)
Oke dan zie ik hem zo wel tegenmoet, als je wil mag je de ferrari dan wel lenen in die tijd.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:23 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Pick up moet snel langs komen tussen de ocassions! Net als een oude musclecarZometeen na m'n B-Spec race maar weer eens kijken.
Je kan hem winnen.... En die oude musclecar.... Pak dan gewoon een Premium Ford of Dodge...quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:23 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Pick up moet snel langs komen tussen de ocassions! Net als een oude musclecarZometeen na m'n B-Spec race maar weer eens kijken.
Hoeft niet hoor, heb niets nodig op dit moment... Laat je b-spec bob er ook gelijk zijn races mee doen, dan heb je dat ook gehad...quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:23 schreef Capable het volgende:
[..]
Oke dan zie ik hem zo wel tegenmoet, als je wil mag je de ferrari dan wel lenen in die tijd.
Prima!quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, heb niets nodig op dit moment... Laat je b-spec bob er ook gelijk zijn races mee doen, dan heb je dat ook gehad...
Wat dacht je van de Panamera Turboquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat boeit heel veelGekkie... Weet je hoeveel mooie porsches er zijn... Die moeten we allemaal missen... Met als toppunt de Porsche 917
Waar win je 'm? Ja voor de musclecar zo eens kijken. Dan kan ik die races ook afsluiten. Enige die nog open staan in die klassequote:Op vrijdag 10 december 2010 23:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je kan hem winnen.... En die oude musclecar.... Pak dan gewoon een Premium Ford of Dodge...
Die panamera is ook tof, stond er laatst 1 bij mijn werk, heb ik even mijn Fiat Panda '89 Clie 1000 er naast gezetquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:25 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Panamera Turbo
Porsche zit trouwens wel in NFS en Ferrari weer niet
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=134047quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:25 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Waar win je 'm? Ja voor de musclecar zo eens kijken. Dan kan ik die races ook afsluiten. Enige die nog open staan in die klasse
Thanksquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=134047
IA License Bronze: Dodge RAM 1500 LARAMIE Hemi Quad Cab '04 (S)
Bovenste tabje...quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hmm, waar kun je trouwens in de instellingen downforce aanpassen?
Heb je mij al toegevoegd?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:39 schreef Capable het volgende:
Eej Dutcterrorist zeg maar als die opgestuurd is, want ik merk het nooit ingame.
Helemaal vergeten, ga het gelijk doen.quote:
Jep! Die races gai k morgen doenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:50 schreef Capable het volgende:
Die buggati krijg ik toch als ik de World Championship race van de Professionals doe?
[..]
Helemaal vergeten, ga het gelijk doen.
Ik ga het zo maar is doen, die Bugatti wil ik even uit testen. Ben bijna lvl 14 dus nog even wachten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:52 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Jep! Die races gai k morgen doen
Haha, gelukkig nog maar paar minuten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:58 schreef DutchErrorist het volgende:
Capable nog 3 minuten geduld je kan maar 1 auto per dag versturen(Wat een kutregel)
Sarthe inderdaad.quote:
Thnx, trusten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:01 schreef DutchErrorist het volgende:
Verstuurd en ik ga slapenHet beste!
Sportveren kopen, racebanden kopen, versnellingen wat langer maken zodat je haar niet gelijk de toeren intrapt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:04 schreef Capable het volgende:
Hoe zorg ik dat mijn Ferrari nog meer grip krijgt?
Vooral in de bochten, want hij glijdt laat maar zeggen naar buiten.
Heb ik allemaal al.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:11 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Sportveren kopen, racebanden kopen, versnellingen wat langer maken zodat je haar niet gelijk de toeren intrapt.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:11 schreef bleiblei het volgende:
Waar kan je eigelijk die Furai halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is zo irritant, want bijvoorbeeld 19.568 credits kan je NOOIT allemaal uitgeven, daar is het bedrag te kut voor en bijna alles wat je koopt is een rond bedrag.. of je moet mazzel hebben dat 1 vd occasions ervoor kan zorgen dat je op een mooi rond getal komt..quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:25 schreef DeeBee het volgende:
Multi millionaire!
10 miljoen credits+, nu moet ik ze straks nog allemaal uitgeven voor m'n penniless trophy.
En trophies zitten al op 68% gaat lekker.
ik gebruikte een nissan GTR SpecV '09 fully tuned.. maarja, dat is natuurlijk de easy way to winquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:36 schreef Repeating het volgende:
Met mun mercedes E63 AMG +850 PK win ik het tuning event onmogelijk? :|
Je moet je wielen iets naar binnen zetten voor meer grip.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:57 schreef Capable het volgende:
Hee wilt iemand aub aub aub een hele snelle auto uitlenen met veel grip op de weg en die weinig moeite met bochten heeft.
Wil heel graag de Bugatti binnen halen maar mijn Ferrari moet eerst goed afgesteld worden en dat wil ik graag m.b.v. Auti doen morgen.
Want hij glijdt als een gek en kan hem niet goed onder controle krijgen.
Ik stel het zeer op prijs.
p.s. je hebt hem terug zodra ik de World Championship heb gehaald. +- 30 min.
Ja maar hij glijdt ook als en gek en hij remt slecht. De achterkant vooral (glijdt).quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:04 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Je moet je wielen iets naar binnen zetten voor meer grip.
Worden je banden niet te warm? miss kun je daarom beter voor Race medium gaanquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:27 schreef Capable het volgende:
[..]
Ja soft. Ben jij goed in afstellen dan?
Goed is een groot woord. Ik weet er het een en ander van af.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:27 schreef Capable het volgende:
[..]
Ja soft. Ben jij goed in afstellen dan?
Dit was het idd, hij rijd nu een stuk beter en glijd niet meer. Heb ook race veren eronder gedaan want had eerst de verstelbare, de duurste.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Worden je banden niet te warm? miss kun je daarom beter voor Race medium gaan
Oja die moet ik ook nog doen, zo maar eens er doorheen knallen!quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:47 schreef Driepink het volgende:
heeft 1 vn jullie ff een mx5 te leen ?
ff die furai halen
als je hem daarna naar mij wilt sturenquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:52 schreef RiKe het volgende:
[..]
Oja die moet ik ook nog doen, zo maar eens er doorheen knallen!
Heb er 1 met 208 pkquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:47 schreef Driepink het volgende:
heeft 1 vn jullie ff een mx5 te leen ?
ff die furai halen
Ligt eraan hoe laat ik klaar ben (m'n geheugen gaat op dit moment niet verder dan ongeveer 30sec)quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
als je hem daarna naar mij wilt sturen
kmoet echt nodig geld zien te vindennu nog 408 credits ofzo
te tunen:
Silverado
Furai (wanneer ik hem krijg)
Cobra (wanneer ik hem krijg)
amg maar proberen dan ?
ja ik gaat eerst ff AMG proberen, voor wat poen.. want ik ben echt te arm voor woorden ATMquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:54 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Heb er 1 met 208 pkMoet je wel even wachten want B-Spec is nog even bezig op Sarthe
De MR challenge?quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:54 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Heb er 1 met 208 pkMoet je wel even wachten want B-Spec is nog even bezig op Sarthe
Nee zover ben ik helaas nog niet. Nu met die Franse auto's.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:55 schreef RiKe het volgende:
[..]
De MR challenge?
Die is hij nu bij mij aan het rijden op B-Spec met een Zonda R...eitje!
ik heb de Shelby Cobra, compleet getuned, staat stof te happen in de garage.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
als je hem daarna naar mij wilt sturen
kmoet echt nodig geld zien te vindennu nog 408 credits ofzo
te tunen:
Silverado
Furai (wanneer ik hem krijg)
Cobra (wanneer ik hem krijg)
amg maar proberen dan ?
khoef hem niet te lenenquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:21 schreef wolferl het volgende:
[..]
ik heb de Shelby Cobra, compleet getuned, staat stof te happen in de garage.
Je mag hem lenen, wat heb je in de aanbieding?
Zou je die Mazda, bij terugkeer, aan mij willen lenen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:19 schreef Tinos85 het volgende:
Ik stuur je nu de Mazda. Dan heb je 'm zo binnen due Furai
Nou bespaar je die mooie fantasie, die Cobra rijdt namelijk dramatisch.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
khoef hem niet te lenen
ik wil hem gewoon zelf in de garage hebben staanook al staat ie stof te happen, dat is er eentje die ik gewoon MOET hebben
iedereen heeft een zwak voor de 737B.. ik voor de cobra
en ik heb hem bijna, nog 100exp en dan kan ik de classic muscle car challenge doen
kzit nu halverwege zo'n pickup race.. die oval wilt ie maar niet winnen.. hij remt bij die bochten, heel irritant..quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:19 schreef Tinos85 het volgende:
Ik stuur je nu de Mazda. Dan heb je 'm zo binnen due Furai
niet eens om mee te racenquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:26 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou bespaar je die mooie fantasie, die Cobra rijdt namelijk dramatisch.
mijn psn is sacred581983quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:28 schreef Driepink het volgende:
Wolfer wat is je psn ? krijg je hem wat later op de avond gelijk wanneer ik klaar ben opgestuurd
ik voeg je zo toe, alvast bedankt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:45 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Voor als je klaar bent is mijne Kappertje-M
blauwe furai =cquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:52 schreef Tinos85 het volgende:
Zo weer even wat autotjes binnenhalen die net gewonnen zijn met B-Spec
Ja, over de 1200quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:55 schreef Capable het volgende:
Wie heeft hier een Veyron, zo ja met hoeveel PK?
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:56 schreef Capable het volgende:
[..]
Raar ik heb alles erop maar heb 1789 PK.
Engine rebuild gedaan?quote:
nee, ik zou de mx5 verzendenquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:06 schreef wolferl het volgende:
@ Driepink
Had je de 737b al verzonden, ik zie hem namelijk nergens.
Wuuuuuuuuuuuutquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
nee, ik zou de mx5 verzenden
737 heb ik niet eens
Die heb ik zelf al 2 keer.quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:12 schreef Tinos85 het volgende:
Die is van mijDacht dat je die wilde lenen
Hoe kom je eraan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:20 schreef Driepink het volgende:
die furai
wat een beest!
alleen ff met de top goochelen.. want 300 is eigenlijk gewoon te laag voor dat ding
Jijzelf, want die OP uit de Wiki wordt volgens mij niet eens gebruikt? Omdat je een knopje hebt nieuwe deel openen en dan neemt die, die van het vorige topic over.quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:32 schreef Driepink het volgende:
eigenlijk moet ie in de OP die link..
wie kan dat regelen ?
edit: deze link dus
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=134047
IK OOK!quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:37 schreef Capable het volgende:
Het is al half 4..en honger dat ik heb.. vooral in de MAC..
Wat ga je bikken dan, ik heb rond deze tijd meestal geen zin om wat te maken...quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
IK OOK!
HONGER! ff snel wat te eten nemen en slapen =)
nog 1 race in het kampioenschap gelukkig
ff bammetje ofzo.. ff iets snelsquote:Op zaterdag 11 december 2010 04:00 schreef Capable het volgende:
[..]
Wat ga je bikken dan, ik heb rond deze tijd meestal geen zin om wat te maken...
Hmm dat is ook niks man.. warm eten is beste.. dan maar even snel ei in de pan gooien..quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
ff bammetje ofzo.. ff iets snels
nee man, ik heb hem toevallig nog een paar uur geleden (lees 19:00) verkocht..quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:01 schreef Capable het volgende:
[..]
Hmm dat is ook niks man.. warm eten is beste.. dan maar even snel ei in de pan gooien..
Edit: heb je btw een lambo? kan ik even de Lambo exclusive halen.
Qua topsnelheid hč?quote:Op zaterdag 11 december 2010 05:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wtf, de chevrolette rm1 met racing modification is langzamer als de r1 standaardversie, is dit gebruikelijk?
Dat is helemaal niet logisch, aangezien het verschil nu 40km per uur is op topsnelheid. Significant verschil. Dat is echt teveel, daarnaast blijkt de gear box configuration ook niet te werken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 05:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Qua topsnelheid hč?
Erg logisch. meer downforce = meer drag = lagere topsnelheid, maar wel sneller in bochten. Daarnaast kunnen grippier banden ook meer rolweerstand leveren, waardoor de topsnelheid omlaag gaat.
40km lijkt me behoorlijk correct. Die extra weerstand is veel, erg veel. Een F1 auto kan bv ook makkelijk 400kmh halen, maar met de downforcesetup voor Monaco komen ze echt niet verder dan zo'n 300-320kmh.quote:Op zaterdag 11 december 2010 05:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet logisch, aangezien het verschil nu 40km per uur is op topsnelheid. Significant verschil. Dat is echt teveel, daarnaast blijkt de gear box configuration ook niet te werken.
959quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die Lexus even opvoeren en je rijdt de DTM met gemak, erg leuk!quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:23 schreef DeeBee het volgende:
de Deutsche Tourenwagen kan rijden in de Extreme Series (maar misschien wordt dat wel een 'goedkope' Lexus IS F racing concept, want die mag ook mee doen zag ik...
inrijden....quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:16 schreef Capable het volgende:
Huh ik snap er helemaal niks van, m'n ferrari had eerst 851 PK, toen 854 PK en nu 866 PK.
Is al eerder genoemd, Extreme reeks, American Championship 1e race. 98000 credits binnen 5 minuten, XP is wel weinig 4400. Als je heel veel XP wil dan moet je Endurance gaan rijden..quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:58 schreef Toempf het volgende:
Is er nog ergens een overzicht te vinden met het prijzengeld en XP? Ik zoek een beetje een snelle manier om veel credits te cashen, niet dmv specials, maar gewoon A-Spec races
100000/120 = 833 exp/min, das minder dan de 1100 exp/min van die oval zelfs..quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:05 schreef Auti het volgende:
[..]
Is al eerder genoemd, Extreme reeks, American Championship 1e race. 98000 credits binnen 5 minuten, XP is wel weinig 4400. Als je heel veel XP wil dan moet je Endurance gaan rijden..
2 uurtjes Grand Valley is een hele ruime 100.000 XP
Settingsquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:27 schreef Stekelbees het volgende:
Waar vind ik de optie op muziek uit te zetten zodat ik alleen motorgeluiden hoor?
Ja fuck ik ben pas level 21, en die race kan je pas vanaf 23 doenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:05 schreef Auti het volgende:
[..]
Is al eerder genoemd, Extreme reeks, American Championship 1e race. 98000 credits binnen 5 minuten, XP is wel weinig 4400. Als je heel veel XP wil dan moet je Endurance gaan rijden..
2 uurtjes Grand Valley is een hele ruime 100.000 XP
Godver ik ben daar nu net zelf achter gekomen ja. Ik stond na 1 ronde al bijna eerste, word ik gebeukt door een andere mongool en sta gelijk op 16 seconden achterstand, ben er gelijk maar mee gekapt. Had gelukkig wel de andere races gewonnen dus ik stond nog steeds eerste in het kampioenschapquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:26 schreef FruitenCo het volgende:
Die laatste race van dat nascar kampioenschap is echt kiele kiele, ik werd maar net eerste... Dit is ook de eerste keer dat ik me begin te ergeren aan die beukende AI, kom je met 340 de bocht uit en dan komt sjonnie je beuken
Kun je weer helemaal overnieuw beginnen....
quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:13 schreef Repeating het volgende:
Om andere auto's te winnen moet je alles goud behalen van het desbetreffende event?
Je hebt ook nog de Turbo race op expert waarmee je binnen 3,5 min. 36000 credits kunt winnen, moet je level 17 minimaal voor zijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:01 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ja fuck ik ben pas level 21, en die race kan je pas vanaf 23 doenBen nu bezig met de Nascar championship, heel gaaf om te doen
Auti zou ik jouw 787b even mogen huren voor de wind challenge? Ik heb een dodge viper 1000pk een chevrolet 900pk een lamborghini 870pk een ferrari italia 760pk. Als tijdelijke ruilobject. Je krijgt het meteen na de challenge terug.quote:
Ik dacht dat een Veyron alles er uit blaast?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Auti zou ik jouw 787b even mogen huren voor de wind challenge? Ik heb een dodge viper 1000pk een chevrolet 900pk een lamborghini 870pk een ferrari italia 760pk. Als tijdelijke ruilobject. Je krijgt het meteen na de challenge terug.
\quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Auti zou ik jouw 787b even mogen huren voor de wind challenge? Ik heb een dodge viper 1000pk een chevrolet 900pk een lamborghini 870pk een ferrari italia 760pk. Als tijdelijke ruilobject. Je krijgt het meteen na de challenge terug.
Ga met B-spec spelen en win de Furai of koop een Corvetter RM... Werken allebeiquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Verstuur het vanavond, als de limiet afloopt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:04 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik dacht dat een Veyron alles er uit blaast?![]()
![]()
Ik kan vandaag geen auto meer uitlenen, kan maar 1 keer per 24 uur.
olie verversenquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:26 schreef HeertjeB het volgende:
385 harder gaat ie niet op dit moment
Hahaquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:03 schreef Tinos85 het volgende:
Fuck GT Championship op de Ring met de Furai. Gaan die irritante AI je rammen en dan sta je weer achterstevoren
all stars ? of is die race in de extreme ?quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
HahaDie had ik na de 2e keer
Zometeen nog wel een keertje proberen. M'n vriendin wil nu even d'r Harry Potter spelletje spelenquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
HahaDie had ik na de 2e keer
Als ze dan toch zo in de Harry Potter zit, kan ze dan niet een 2e PS3 en TV tevoorschijn toveren zodat jij ook door kan gaan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:11 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Zometeen nog wel een keertje proberen. M'n vriendin wil nu even d'r Harry Potter spelletje spelen
Mijn lvl 6 b-spec coureur kan nog niet eens met een smart racenquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:49 schreef PieterBas het volgende:
Mijn lvl 3 b-spec coureur kan dus blijkbaar meteen in de beste auto's racen..
Ik kreeg geen auto hoor? Kart op goud, en top gear op silver.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:42 schreef Tinos85 het volgende:
Ja dat moet. Behalve bij de specials, daar krijg je een auto voor brons, zilver en goud.
Ja mijn fout, niet bij alle specials krijg je een autoquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik kreeg geen auto hoor? Kart op goud, en top gear op silver.
Ik ook, ik kan eigenlijk niet verder nu. Heb het met de Race-Corvette geprobeerd, maar daarmee wordt wel duidelijk dat ik niet zo'n topcoureur benquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:51 schreef Driepink het volgende:
hmmm ik moet een racewagen hebben voor de all-stars.. iemand ideetjes ?
Hij kon aardig uit te voeten met mijn Gallardo.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:29 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Mijn lvl 6 b-spec coureur kan nog niet eens met een smart racen
Die had ik gisteravond ook staanquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:58 schreef Driepink het volgende:
GREAATTTT..
NU in mn occasion-stand: McLaren F1 GTR Race Car '97
kost: 3.575.898 credits
ik heb: 203.971
2x bij mij, 1e keer silverrado, daarna zo'n f150..quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:30 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Die had ik gisteravond ook staanWacht nog steeds op een pick-up. 1 keer langsgeweest, wat baal ik nu dat ik die niet gekocht heb toen.
Lightweight had ik met die Copen Concept gedaan die je wint. Japanse Classic met een Skyline uit de jaren 60 volgens mijquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm voor de Lightweightcup en voor Japanse klassiekers races een auto aant zoeken! Maar vind het maar lastig
Hmm die Copen heb ik nog niet gekregenquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:50 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Lightweight had ik met die Copen Concept gedaan die je wint. Japanse Classic met een Skyline uit de jaren 60 volgens mij
Zal je zo addenquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:01 schreef Capable het volgende:
HeertjeB heb ik jou als vriend eigenlijk, omdat we rond dezelfe lvl en races zitten.
En btw als je wilt, zag gister een Camaro SS in de occaison staan zo'n oude, ben bijna klaar met hem te tunen kun je hem gebruiken voor de muscle cup.
Geen idee, zou je naar die race moeten gaan en dan op garage klikken kun je zo zien met welke auto's je kunt rijden met die cup.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:07 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Zal je zo adden
Dat zou mooi zijn! Kan je daar ook geen dodge challenger voor gebruiken ?:P daar heb ik er 2 van staan!
Hoe kan dat nou weer...de Veyron is Duits?quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:37 schreef Driepink het volgende:
frans tournament @ beginner met mn standaard veyron!
makkelijker winnen kan niet!
bugatti is toch echt frans hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:38 schreef RiKe het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer...de Veyron is Duits?
Van oorsprong misschien...quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
bugatti is toch echt frans hoor
Molsheim is Frankrijk toch?quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:39 schreef RiKe het volgende:
[..]
Van oorsprong misschien...
Maar de fabriek is in Duitsland, en de eigenaar is de VAG groep.
Ze gaan dus uit van historische oorsprong...duidelijk
en voor zover ik weet is de mclaren toch mercedes iets ?quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:41 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Molsheim is Frankrijk toch?
Nu met de McLaren de British Lightweightcup
SLR McLaren is Mercedes en dus Duits. De McLaren F1 en de MP4-12C is gewoon Engels.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
en voor zover ik weet is de mclaren toch mercedes iets ?aka duits..
molsheim ligt misschien 10km vn de fransduitse grens af, nabij strassburg
beginner, en dan helemaal rechts in het midden geloof ik dat ie stond..quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:44 schreef Capable het volgende:
Muscle cup met 2 vingers in de neus gehaald..
Edit: waar staat die franse cup kan ik hem ook even halen.
Alleen melden ze het wel erg vaak... 1 of 2 keer is wel genoeg hoorquote:
Nee ik zag gisteren een Camarro SS uit 69 voor 22k in de occasion gelijk getuned en alles en nu loopt die als een tierelier.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
beginner, en dan helemaal rechts in het midden geloof ik dat ie stond..
edit: met welke auto heb je die muscle cup gehaald ?
buick special '62 ?
Prima, heb net ook even een motor revisatie gedaan + de olie vervangen, als je me even toevoegt (PSN: Mimaaa) komt die jou kant op.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:49 schreef HeertjeB het volgende:
Capable wil je die muscle car eens uitlenen dan?
Done! Bruut1984 ben ikquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:02 schreef Capable het volgende:
Prima, heb net ook even een motor revisatie gedaan + de olie vervangen, als je me even toevoegt (PSN: Mimaaa) komt die jou kant op.
300 maar ?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:05 schreef Capable het volgende:
[..]
Prima, hij tikt nu wel de 300 aan.
Camarro uit 69 he + dat die niet volledig getuned is.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
300 maar ?![]()
waar ken je die top beetje testen zoals in gt4 ? heb je bij oefenen ook weer zo'n test track ?
ik rij nu op eh..quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:07 schreef Capable het volgende:
[..]
Camarro uit 69 he + dat die niet volledig getuned is.
Ik doe altijd oefenen en dan bij la Sarthe, jammer dat ze die weg niet doortrekken waar je een kink krijgt.
Lightweight heb ik gewonnen met een getunede Wagon R+ volgens mij heeft iets van 95 PK nu en een koppel van 120NM.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:50 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Lightweight had ik met die Copen Concept gedaan die je wint. Japanse Classic met een Skyline uit de jaren 60 volgens mij
Geen idee maar je kan toch in het GT Life menu naar Oefenen en dan Internationale banen dan zie je La Sarthe staan.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik rij nu op eh..
je begint op een lang recht stuk en dan gelijk zo'n heeeeeeeeel strak haaks bochtje naar rechts gevolgd door dezelfde naar links, soort HELE strakke s bocht..
Nee, als het een auto met veel KM is die je koopt bij Occasion bijv.. of je eigen auto met meer KM's.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:10 schreef Driepink het volgende:
krijg je trouwens van een engine rebuild ook pks erbij ?
Je motor reviseren.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:12 schreef Driepink het volgende:
maar wat doet het dan ? helemaal niets ?
La sarthe heb je ook zonder die 2 chicanes! Oftewel non stop blazen daarquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:07 schreef Capable het volgende:
[..]
Camarro uit 69 he + dat die niet volledig getuned is.
Ik doe altijd oefenen en dan bij la Sarthe, jammer dat ze die weg niet doortrekken waar je een kink krijgt.
achja,,. ik moet alleen nog ff de allstars winnen.. dan heb ik hem ookquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:20 schreef Tinos85 het volgende:
Zag ik ook staanWel tof ding die je ook hard kan laten gaan!
jezus jij bent snelquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:46 schreef Capable het volgende:
Internet doet het weer, godverdomme.
lvl 16![]()
Hele week ziek geweest he..quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
jezus jij bent snel
lvl 19 hier..en ik speel al bijna een week
maarja, overdag gewoon werken, en kan niet tot al te laat doorgaan ivm met werk
Zonder chicanes heb je het rechte stuk ook echt recht. Met chicanes heb je daar twee chicanes en kan je dus niet je top uittestenquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:48 schreef Capable het volgende:
Wat is het verschil tussen La Sarthe zonder chicanes 2009 en La Sarte zonder chicanes 2005?
hahahquote:
Ja maar je hebt zonder chicanes 2009 en 2005..quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:50 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Zonder chicanes heb je het rechte stuk ook echt recht. Met chicanes heb je daar twee chicanes en kan je dus niet je top uittesten
Ik heb er gewoon overheen gelezenquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:52 schreef Capable het volgende:
[..]
hahah
[..]
Ja maar je hebt zonder chicanes 2009 en 2005..
De la Sarthe zonder chicanes, daar heb ik met de Veyron de 111m/s trofee gewonnen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
300 maar ?![]()
waar ken je die top beetje testen zoals in gt4 ? heb je bij oefenen ook weer zo'n test track ?
Wil je je instellingen delen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:24 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
De la Sarthe zonder chicanes, daar heb ik met de Veyron de 111m/s trofee gewonnen.
Iets van 415 gereden.
Heb overigens nog niet weer geprobeerd met de nieuwste aanpassingen.
Bak heb ik ook nog niet versteld.
Dit weekend nog maar eens proberen te verbeteren.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:42 schreef Driepink het volgende:
molsheim ligt misschien 10km vn de fransduitse grens af, nabij strassburg
quote:Op zondag 28 november 2010 02:39 schreef Auti het volgende:
[..]
Ja, dat is nogal een apart verhaaltje. Meneer Bugatti is geboren in Milaan en dus een Italiaan.
Hij vestigde zijn fabriek in Molsheim, wat toendertijd in 1909, Duits grondgebied was.
Tegenwoordig is Molsheim Frans grondgebied.
Begin jaren negentig is Bugatti overgenomen door een groep Italianen die de EB110 hebben gemaakt en vanaf 1998 is het concern in handen van Volkswagen.
De fabriek staat echter nog steeds in Molsheim, en zodoende is Bugatti dus een Frans merk.
Playstation Chicane en Michelin Chicanequote:Op zaterdag 11 december 2010 20:05 schreef GizartFRL het volgende:
Is het je trouwens ook opgevallen dat het aantal PK's na een tijd racen weer daalt?
Cuda sixpack zat eerst boven de 600 pk en nu er net onder.
binnenkort maar weer olie verversen dus.
En voor de liefhebbers een stukje historie:
http://www.virtua-lm.com/lemans/history.php
hoezo?quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:07 schreef Capable het volgende:
Eeh Auti jij hebt veel verstand van het afstellen van wagens he?
Ik heb een Ferrari 599 met 865PK heb hem nu al wat afgesteld maar de achterkant zwenkt nog wel is en het remmen kan beter.quote:
Wat een onzinnige discussie was dat trouwens van J.Lo zijn kant, heb me kapot gelachen om zijn manier van discussiėren...alsof we in de rechtbank zitten...en dan wanneer iemand zijn ongelijk bewijst diegene volkomen negeren...prachtigquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:42 schreef Capable het volgende:
Eindelijk die Bugatti binnen, met 2 vingers in de neus.
Lijkt wel alsof het een hele andere auto's is geworden.
En volgens mij zit er een bug in het spel want in het begin toen ik die Ferrari had vol getuned had die 851 PK toen ik de foto postte, vervolgens geloofde J.Lo het niet en postte ik de foto van de PK's en toen stond er ineens 854 PK en ondertussen heeft m'n Ferrari zonder iets te doen 876 PK.
Tsja het irriteert gewoon aan me als iemand zo praat..quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:07 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Wat een onzinnige discussie was dat trouwens van J.Lo zijn kant, heb me kapot gelachen om zijn manier van discussiėren...alsof we in de rechtbank zitten...en dan wanneer iemand zijn ongelijk bewijst diegene volkomen negeren...prachtig
OT wat je zegt heb ik ook al meegemaakt, apart verhaal.
Bedoel je of ik hier een halve cursus afstellen en auto eigenschappen moet gaan posten of dat ik voor jou aan dat ding ga sleutelen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:25 schreef Capable het volgende:
Ik weet niet of jij afstelservice aanbied eventueel?
Want er zijn nog zoveel dingen af te stellen aan een auto waar ik niet erg veel van snap..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |