Mijn lvl 6 b-spec coureur kan nog niet eens met een smart racenquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:49 schreef PieterBas het volgende:
Mijn lvl 3 b-spec coureur kan dus blijkbaar meteen in de beste auto's racen..
Ik kreeg geen auto hoor? Kart op goud, en top gear op silver.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:42 schreef Tinos85 het volgende:
Ja dat moet. Behalve bij de specials, daar krijg je een auto voor brons, zilver en goud.
Ja mijn fout, niet bij alle specials krijg je een autoquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik kreeg geen auto hoor? Kart op goud, en top gear op silver.
Ik ook, ik kan eigenlijk niet verder nu. Heb het met de Race-Corvette geprobeerd, maar daarmee wordt wel duidelijk dat ik niet zo'n topcoureur benquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:51 schreef Driepink het volgende:
hmmm ik moet een racewagen hebben voor de all-stars.. iemand ideetjes ?
Hij kon aardig uit te voeten met mijn Gallardo.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:29 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Mijn lvl 6 b-spec coureur kan nog niet eens met een smart racen
Die had ik gisteravond ook staanquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:58 schreef Driepink het volgende:
GREAATTTT..
NU in mn occasion-stand: McLaren F1 GTR Race Car '97
kost: 3.575.898 credits
ik heb: 203.971
2x bij mij, 1e keer silverrado, daarna zo'n f150..quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:30 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Die had ik gisteravond ook staanWacht nog steeds op een pick-up. 1 keer langsgeweest, wat baal ik nu dat ik die niet gekocht heb toen.
Lightweight had ik met die Copen Concept gedaan die je wint. Japanse Classic met een Skyline uit de jaren 60 volgens mijquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm voor de Lightweightcup en voor Japanse klassiekers races een auto aant zoeken! Maar vind het maar lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |