IK OOK!quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:37 schreef Capable het volgende:
Het is al half 4..en honger dat ik heb.. vooral in de MAC..
Wat ga je bikken dan, ik heb rond deze tijd meestal geen zin om wat te maken...quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
IK OOK!
HONGER! ff snel wat te eten nemen en slapen =)
nog 1 race in het kampioenschap gelukkig
ff bammetje ofzo.. ff iets snelsquote:Op zaterdag 11 december 2010 04:00 schreef Capable het volgende:
[..]
Wat ga je bikken dan, ik heb rond deze tijd meestal geen zin om wat te maken...
Hmm dat is ook niks man.. warm eten is beste.. dan maar even snel ei in de pan gooien..quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
ff bammetje ofzo.. ff iets snels
nee man, ik heb hem toevallig nog een paar uur geleden (lees 19:00) verkocht..quote:Op zaterdag 11 december 2010 04:01 schreef Capable het volgende:
[..]
Hmm dat is ook niks man.. warm eten is beste.. dan maar even snel ei in de pan gooien..
Edit: heb je btw een lambo? kan ik even de Lambo exclusive halen.
Qua topsnelheid hè?quote:Op zaterdag 11 december 2010 05:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wtf, de chevrolette rm1 met racing modification is langzamer als de r1 standaardversie, is dit gebruikelijk?
Dat is helemaal niet logisch, aangezien het verschil nu 40km per uur is op topsnelheid. Significant verschil. Dat is echt teveel, daarnaast blijkt de gear box configuration ook niet te werken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 05:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Qua topsnelheid hè?
Erg logisch. meer downforce = meer drag = lagere topsnelheid, maar wel sneller in bochten. Daarnaast kunnen grippier banden ook meer rolweerstand leveren, waardoor de topsnelheid omlaag gaat.
40km lijkt me behoorlijk correct. Die extra weerstand is veel, erg veel. Een F1 auto kan bv ook makkelijk 400kmh halen, maar met de downforcesetup voor Monaco komen ze echt niet verder dan zo'n 300-320kmh.quote:Op zaterdag 11 december 2010 05:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet logisch, aangezien het verschil nu 40km per uur is op topsnelheid. Significant verschil. Dat is echt teveel, daarnaast blijkt de gear box configuration ook niet te werken.
959quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat boeit heel veelGekkie... Weet je hoeveel mooie porsches er zijn... Die moeten we allemaal missen... Met als toppunt de Porsche 917
Die Lexus even opvoeren en je rijdt de DTM met gemak, erg leuk!quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:23 schreef DeeBee het volgende:
de Deutsche Tourenwagen kan rijden in de Extreme Series (maar misschien wordt dat wel een 'goedkope' Lexus IS F racing concept, want die mag ook mee doen zag ik...
inrijden....quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:16 schreef Capable het volgende:
Huh ik snap er helemaal niks van, m'n ferrari had eerst 851 PK, toen 854 PK en nu 866 PK.
Is al eerder genoemd, Extreme reeks, American Championship 1e race. 98000 credits binnen 5 minuten, XP is wel weinig 4400. Als je heel veel XP wil dan moet je Endurance gaan rijden..quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:58 schreef Toempf het volgende:
Is er nog ergens een overzicht te vinden met het prijzengeld en XP? Ik zoek een beetje een snelle manier om veel credits te cashen, niet dmv specials, maar gewoon A-Spec races
100000/120 = 833 exp/min, das minder dan de 1100 exp/min van die oval zelfs..quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:05 schreef Auti het volgende:
[..]
Is al eerder genoemd, Extreme reeks, American Championship 1e race. 98000 credits binnen 5 minuten, XP is wel weinig 4400. Als je heel veel XP wil dan moet je Endurance gaan rijden..
2 uurtjes Grand Valley is een hele ruime 100.000 XP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |