ik heb de Shelby Cobra, compleet getuned, staat stof te happen in de garage.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
als je hem daarna naar mij wilt sturen
kmoet echt nodig geld zien te vindennu nog 408 credits ofzo
te tunen:
Silverado
Furai (wanneer ik hem krijg)
Cobra (wanneer ik hem krijg)
amg maar proberen dan ?
khoef hem niet te lenenquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:21 schreef wolferl het volgende:
[..]
ik heb de Shelby Cobra, compleet getuned, staat stof te happen in de garage.
Je mag hem lenen, wat heb je in de aanbieding?
Zou je die Mazda, bij terugkeer, aan mij willen lenen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:19 schreef Tinos85 het volgende:
Ik stuur je nu de Mazda. Dan heb je 'm zo binnen due Furai
Nou bespaar je die mooie fantasie, die Cobra rijdt namelijk dramatisch.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
khoef hem niet te lenen
ik wil hem gewoon zelf in de garage hebben staanook al staat ie stof te happen, dat is er eentje die ik gewoon MOET hebben
iedereen heeft een zwak voor de 737B.. ik voor de cobra
en ik heb hem bijna, nog 100exp en dan kan ik de classic muscle car challenge doen
kzit nu halverwege zo'n pickup race.. die oval wilt ie maar niet winnen.. hij remt bij die bochten, heel irritant..quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:19 schreef Tinos85 het volgende:
Ik stuur je nu de Mazda. Dan heb je 'm zo binnen due Furai
niet eens om mee te racenquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:26 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou bespaar je die mooie fantasie, die Cobra rijdt namelijk dramatisch.
mijn psn is sacred581983quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:28 schreef Driepink het volgende:
Wolfer wat is je psn ? krijg je hem wat later op de avond gelijk wanneer ik klaar ben opgestuurd
ik voeg je zo toe, alvast bedankt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:45 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Voor als je klaar bent is mijne Kappertje-M
blauwe furai =cquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:52 schreef Tinos85 het volgende:
Zo weer even wat autotjes binnenhalen die net gewonnen zijn met B-Spec
Ja, over de 1200quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:55 schreef Capable het volgende:
Wie heeft hier een Veyron, zo ja met hoeveel PK?
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:56 schreef Capable het volgende:
[..]
Raar ik heb alles erop maar heb 1789 PK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |