Jep! Die races gai k morgen doenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:50 schreef Capable het volgende:
Die buggati krijg ik toch als ik de World Championship race van de Professionals doe?
[..]
Helemaal vergeten, ga het gelijk doen.
Ik ga het zo maar is doen, die Bugatti wil ik even uit testen. Ben bijna lvl 14 dus nog even wachten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:52 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Jep! Die races gai k morgen doen
Haha, gelukkig nog maar paar minuten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:58 schreef DutchErrorist het volgende:
Capable nog 3 minuten geduld je kan maar 1 auto per dag versturen(Wat een kutregel)
Sarthe inderdaad.quote:
Thnx, trusten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:01 schreef DutchErrorist het volgende:
Verstuurd en ik ga slapenHet beste!
Sportveren kopen, racebanden kopen, versnellingen wat langer maken zodat je haar niet gelijk de toeren intrapt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:04 schreef Capable het volgende:
Hoe zorg ik dat mijn Ferrari nog meer grip krijgt?
Vooral in de bochten, want hij glijdt laat maar zeggen naar buiten.
Heb ik allemaal al.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:11 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Sportveren kopen, racebanden kopen, versnellingen wat langer maken zodat je haar niet gelijk de toeren intrapt.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:11 schreef bleiblei het volgende:
Waar kan je eigelijk die Furai halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is zo irritant, want bijvoorbeeld 19.568 credits kan je NOOIT allemaal uitgeven, daar is het bedrag te kut voor en bijna alles wat je koopt is een rond bedrag.. of je moet mazzel hebben dat 1 vd occasions ervoor kan zorgen dat je op een mooi rond getal komt..quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:25 schreef DeeBee het volgende:
Multi millionaire!
10 miljoen credits+, nu moet ik ze straks nog allemaal uitgeven voor m'n penniless trophy.
En trophies zitten al op 68% gaat lekker.
ik gebruikte een nissan GTR SpecV '09 fully tuned.. maarja, dat is natuurlijk de easy way to winquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:36 schreef Repeating het volgende:
Met mun mercedes E63 AMG +850 PK win ik het tuning event onmogelijk? :|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |