Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
Heb gewoon geduld mijn B-spec rijd nu best aardig (Level 15) Kan lekker computeren terwijl hij rijd en verdien ondertuusen ook geldquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:45 schreef Capable het volgende:
Dat B-spec naar lvl 35 duurt wel erg lang. Ik kan niet eens 20 minute achter elkaar elke keer aan zien hoe die fouten maakt.
Geef je hem geen instructies dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Heb gewoon geduld mijn B-spec rijd nu best aardig (Level 15) Kan lekker computeren terwijl hij rijd en verdien ondertuusen ook geld
Ik geef mijne op level 8 nu al weinig instructies mee. Hij doet het tot nu toe gewoon wel goed.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:52 schreef Capable het volgende:
[..]
Geef je hem geen instructies dan?
Jawel eerste 2 laps, daarna heeft hij als het goed is iedereen ingehaald... Daarna af en toe even kijken misschien even zeggen dat hij wat harder moet en dat is hetquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:52 schreef Capable het volgende:
[..]
Geef je hem geen instructies dan?
ik heb geen Porschequote:Op vrijdag 10 december 2010 22:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ook nietLaten we Porsches doen
Lijkt me nogal wiedes dat je geen Porsche hebt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:11 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ik heb geen Porsche
Of gewoon auto's voor 1960
Het is algemeen bekend dat er geen porsches in GT5 zittenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:15 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Ik ken de autolijst dan ook niet uit mijn hoofd.
nerds
algemeen bekend in bepaalde kringen misschienquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat er geen porsches in GT5 zitten(Faal overigens)
Dat boeit heel veelquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:17 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
algemeen bekend in bepaalde kringen misschienboeit verder niet
Maar we hebben RUFquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat boeit heel veelGekkie... Weet je hoeveel mooie porsches er zijn... Die moeten we allemaal missen... Met als toppunt de Porsche 917
Er zitten geen porsches in GT5, dat is een Ruf... Licenties enzo..quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:21 schreef Capable het volgende:
Ja waarom is dat eigenlijk zo, 1 porsche en dan nog zo'n oude.
Kan ik hem lenen, zag net een truck race staan. Je hebt hem binnen 20 minuten terug,quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:21 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn Pick-up ownedZelfs mijn B-spec bob wint ermee op de Oval
(Hij loopt 280 ongeveer)
Dat wist ik al, maar waarom geeft Porsche ze geen licentie dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Er zitten geen porsches in GT5, dat is een Ruf... Licenties enzo..
Nee, ben aan het sparen voor 10 miljoen credits (en de bijbehorende trophy) en daarna ga ik eens wat geld uitgeven.quote:
Moet even twee races doen... Heb ik je trouwens al als vriend? Zo nee jojojoost is de magische psn...quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:22 schreef Capable het volgende:
[..]
Kan ik hem lenen, zag net een truck race staan. Je hebt hem binnen 20 minuten terug,
Pick up moet snel langs komen tussen de ocassions! Net als een oude musclecarquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:21 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn Pick-up ownedZelfs mijn B-spec bob wint ermee op de Oval
(Hij loopt 280 ongeveer)
Oke dan zie ik hem zo wel tegenmoet, als je wil mag je de ferrari dan wel lenen in die tijd.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:23 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Pick up moet snel langs komen tussen de ocassions! Net als een oude musclecarZometeen na m'n B-Spec race maar weer eens kijken.
Je kan hem winnen.... En die oude musclecar.... Pak dan gewoon een Premium Ford of Dodge...quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:23 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Pick up moet snel langs komen tussen de ocassions! Net als een oude musclecarZometeen na m'n B-Spec race maar weer eens kijken.
Hoeft niet hoor, heb niets nodig op dit moment... Laat je b-spec bob er ook gelijk zijn races mee doen, dan heb je dat ook gehad...quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:23 schreef Capable het volgende:
[..]
Oke dan zie ik hem zo wel tegenmoet, als je wil mag je de ferrari dan wel lenen in die tijd.
Prima!quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, heb niets nodig op dit moment... Laat je b-spec bob er ook gelijk zijn races mee doen, dan heb je dat ook gehad...
Wat dacht je van de Panamera Turboquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat boeit heel veelGekkie... Weet je hoeveel mooie porsches er zijn... Die moeten we allemaal missen... Met als toppunt de Porsche 917
Waar win je 'm? Ja voor de musclecar zo eens kijken. Dan kan ik die races ook afsluiten. Enige die nog open staan in die klassequote:Op vrijdag 10 december 2010 23:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je kan hem winnen.... En die oude musclecar.... Pak dan gewoon een Premium Ford of Dodge...
Die panamera is ook tof, stond er laatst 1 bij mijn werk, heb ik even mijn Fiat Panda '89 Clie 1000 er naast gezetquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:25 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Panamera Turbo
Porsche zit trouwens wel in NFS en Ferrari weer niet
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=134047quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:25 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Waar win je 'm? Ja voor de musclecar zo eens kijken. Dan kan ik die races ook afsluiten. Enige die nog open staan in die klasse
Thanksquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=134047
IA License Bronze: Dodge RAM 1500 LARAMIE Hemi Quad Cab '04 (S)
Bovenste tabje...quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hmm, waar kun je trouwens in de instellingen downforce aanpassen?
Heb je mij al toegevoegd?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:39 schreef Capable het volgende:
Eej Dutcterrorist zeg maar als die opgestuurd is, want ik merk het nooit ingame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |