Jup. Ik vertik het om in het topic van die Duck verder te gaan. Afspraak is duidelijk. Hij heeft maar te wachtenquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup. Ik vertik het om in het topic van die Duck verder te gaan. Afspraak is duidelijk. Hij heeft maar te wachten.
Oké Hansie!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup. Ik vertik het om in het topic van die Duck verder te gaan. Afspraak is duidelijk. Hij heeft maar te wachten.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
maar de vraag is blijft het ook zo. En ze kunnen vanuit de regie ook logo's in beeld brengen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, dat zijn twee losse systemen. Heeft niets daarmee te maken.
Ja, dat blijft zo. Spreek me nou niet tegen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
maar de vraag is blijft het ook zo. En ze kunnen vanuit de regie ook logo's in beeld brengen.
Vooruit maar weerquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
Sorry Hans, ik dacht dat je na 3 minuten echt niet meer een nieuw topic ging maken, ook omdat je vanavond niet zo heel veel post, sorry Hans sorry..
na 5 minuten mag je dat denken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
Sorry Hans, ik dacht dat je na 3 minuten echt niet meer een nieuw topic ging maken, ook omdat je vanavond niet zo heel veel post, sorry Hans sorry..
Ik ben een beetje spamziek denk ikquote:
Goh... Het duurde wel even....quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben een beetje spamziek denk ik
Top 20 in de 3FM-reeks van vandaag tot en met 22:01 uurquote:
Haha, serieus joh?! Record van Roel staat volgens mij op 1200 posts op een dag, dus je kan nog wel even verder gaanquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben een beetje spamziek denk ik
Nah... 5 minuten is wel een eeuwigheid hoor... Twee minuten om een topic te maken is meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
na 5 minuten mag je dat denken.
Fuck, ik zo veel?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Top 20 in de 3FM-reeks van vandaag tot en met 22:01 uur
01. 236 Dagoduck
02. 082 Roel_Jewel
03. 077 naatje_1
04. 071 Waalwijker
05. 059 Qunix
06. 047 -Hans-
20 kudo's voor Duck.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Top 20 in de 3FM-reeks van vandaag tot en met 22:01 uur
01. 236 Dagoduck
02. 082 Roel_Jewel
03. 077 naatje_1
04. 071 Waalwijker
05. 059 Qunix
06. 047 -Hans-
Ja, dat klopt, maar volgens mij zat hij toen aan de speedquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, serieus joh?! Record van Roel staat volgens mij op 1200 posts op een dag, dus je kan nog wel even verder gaan.
Nog even hoor. Zometeen weer even een filmpje checken. Vrijdagavond = filmavond. Toch klote weer buitenquote:
En dan ben ik pas om 18.40 begonnen met posten oid.quote:
dan zal ik de tekst maar eens veranderen http://fok.3fmfan.nl/opquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nah... 5 minuten is wel een eeuwigheid hoor... Twee minuten om een topic te maken is meer dan genoeg.
Komt er nog wat goeds op TV? Of spreken we hier over DVD/Bluray?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog even hoor. Zometeen weer even een filmpje checken. Vrijdagavond = filmavond. Toch klote weer buiten.
wtfquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar volgens mij zat hij toen aan de speed
Jij ging op bed dus DOEIquote:
Ik wil niet mijzelf de hemel in prijzen, maar dit is voor een SC zeker zo.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nah... 5 minuten is wel een eeuwigheid hoor... Twee minuten om een topic te maken is meer dan genoeg.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Zit hier ook aan de vruchtendrank
Dat is best netjes!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan ben ik pas om 18.40 begonnen met posten oid.
Geen idee of er nog wat leuks op de tv komtquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:44 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Komt er nog wat goeds op TV? Of spreken we hier over DVD/Bluray?
Groene thee hier, ik ben duidelijk de meest rock en rolle van het gezelschapquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Zit hier ook aan de vruchtendrank
Ik heb net een nieuwe Home Cinema gekocht en getest met Queen live at Wembley die knalde hard door het huis heenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee of er nog wat leuks op de tv komt. Gids niet bekeken. Gooi er een DVD'tje in
.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:47 schreef alors het volgende:
[..]
Groene thee hier, ik ben duidelijk de meest rock en rolle van het gezelschap
Niks bijzonders op TV als je t mij vraagtquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee of er nog wat leuks op de tv komt. Gids niet bekeken. Gooi er een DVD'tje in
.
Oven aan laten staan, meest voorkomende brandalarmreden. Dit is wel een beeetje leguberquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:48 schreef -Hans- het volgende:
OK.. noordnieuws: Brandalarm in crematorium http://tinyurl.com/28by9sg
Fijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:48 schreef -Hans- het volgende:
OK.. noordnieuws: Brandalarm in crematorium http://tinyurl.com/28by9sg
* Lichtelijk jaloers is *quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe Home Cinema gekocht en getest met Queen live at Wembley die knalde hard door het huis heen
Film heb ik een paar dagen geleden voor de tweede keer gezien. Blijf het af en toe een lastige film vinden, maar kon het al beter volgen dan de vorige keer. Achteraf gezien was het niet zo verstandig om na een dag werken nog een keer die film te gaan checken. Wat een zit zeg. Poeh!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:49 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Niks bijzonders op TV als je t mij vraagt
Ik moet nog Inception kijken...
Zal 'm voor morgen bewaren danquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Film heb ik een paar dagen geleden voor de tweede keer gezien. Blijf het af en toe een lastige film vinden, maar kon het al beter volgen dan de vorige keer. Achteraf gezien was het niet zo verstandig om na een dag werken nog een keer die film te gaan checken. Wat een zit zeg. Poeh!
Tsja, bizar bericht eigenlijk. Zie op de scanner de oproep nu net staan. Naja, hoop dat ze zo slim zijn geweest om de sirenes op tijd uit te zetten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:49 schreef Bol_Wan het volgende:
Oven aan laten staan, meest voorkomende brandalarmreden. Dit is wel een beeetje leguber
Sterkte!! Ben er ook al wel eens geweest en ook vaak langs gefietst (HanzeHogeschool).quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:49 schreef themauster het volgende:
FijnDaar moet ik deze week nog heen
Krijg een 404 melding. Dat is niet goedquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
Hans: http://www.vprogids.nl/index.php/genre?medium=TV&id=0
Geen crematie hoor maar mijn opa wordt uitgestrooid na 5 maanden (zit daar veel tijd tussen trouwens)quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sterkte!! Ben er ook al wel eens geweest en ook vaak langs gefietst (HanzeHogeschool).
Oooh dat crematoriumquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sterkte!! Ben er ook al wel eens geweest en ook vaak langs gefietst (HanzeHogeschool).
Verstandigquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:52 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Zal 'm voor morgen bewaren dan
5 maanden is wel erg lang zeg.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Geen crematie hoor maar mijn opa wordt uitgestrooid na 5 maanden (zit daar veel tijd tussen trouwens)
Heb recentelijk 2012, District 9 en Iron Man 2 gekeken. Allemaal bagger.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verstandig. Ding duurt 150 min, oid. Direct bij het begin moet je al scherp zijn. Special Effects zijn wel OK en het verhaal natuurlijk ook wel.
Destijds had ik Iron Man 2 nog willen zien, maar dat is niet echt gelukt. Zo te lezen ook niet echt de moeite waard om te checkenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:58 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Heb recentelijk 2012, District 9 en Iron Man 2 gekeken. Allemaal bagger.
Ja vonden wij ook maar hij is pas deze week ''vrijgegeven''quote:
Ik vind het vrij bizar klinken, maar misschien is het 'normaal'? Geen ideequote:Op vrijdag 10 december 2010 22:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja vonden wij ook maar hij is pas deze week ''vrijgegeven''
Als je deel 1 al overdone vond met de special effects, dan vind je 2 nog ergerquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Destijds had ik Iron Man 2 nog willen zien, maar dat is niet echt gelukt. Zo te lezen ook niet echt de moeite waard om te checken.
Deel 1 moet ik ook nog zien, hahaquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:01 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Als je deel 1 al overdone vond met de special effects, dan vind je 2 nog erger
Zal er eens extra op gaan letten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
Dat begin van Martin Solveig & Dragonette - Hello heeft iets weg van paper planes
Geweldige plaat van zequote:
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:05 schreef -Hans- het volgende:
Deze plaat is zo dik. Toen ze nog tof waren.
Yo Briggy ben je daar?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:06 schreef themauster het volgende:
Die dikke dame is er vanavond niet? ik heb haar nog niet gehoord?
Oooohhquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik denk de zuster, dat ie bedoeld
Die jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik denk de zuster, dat ie bedoeld
quote:
Branden is zo 2008quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:09 schreef themauster het volgende:
ah dit herinnert me nog dat ik Family Guy nog even moet branden op dvd
Gayfish
Een watte?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:10 schreef Steephsel het volgende:
Een NAS is tegenwoordig niet zo duur meer, zeker die kant en klare dingen niet...
Er zijn kinderen aanwezigquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:11 schreef alors het volgende:
Pak die explicit versie eens, omg, het is de EO niet toch?
Jij ging op bed kinderbedtijd is allang geweest dus MOEVE!!!quote:
Nog kanslozer, maar geen muziek:quote:
Zolang Connie nog alimentatie krijgt blijft die wel open!quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:16 schreef -Hans- het volgende:
Weer een cd zaak minder de stad. Vink kapt ermee. Jammer, jammer. Ben benieuwd hoelang het nog duurt tot de Free Record Shop er mee moet ophouden.
Whahaquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Zolang Connie nog alimentatie krijgt blijft die wel open!
ik leef nog jaquote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
HALLO! ikben er weer! zwaait er nog iemand?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
FOUT!quote:
Hallo hallo halloquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
nou je van Toto?
Toto? op 3FM? we zijn geen skyradio
dag lieve Briggy. WAt fijn dat je er bent. mijn sister from another misterquote:
Slijmbalquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dag lieve Briggy. WAt fijn dat je er bent. mijn sister from another misterrijstwafelsstinken! en Bring me the Horizon is vet!
neehoorquote:
Moet altijd aan SR denkenquote:
Toto heeft tenminste nog 1 goed nummer gemaakt, van Snowpatrol kan ik dat niet zeggen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
nou je van Toto?
Toto? op 3FM? we zijn geen skyradio
Vond EW maar saai vanavondquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
wat baal ik dat ik vanavond naar dat feestje ben gegaan. leuke dames in leuke jurkjes genoeg, maar uberhaupt contact maken doe ik toch niet![]()
had beter lekker michiel, gerard en tjibbe kunnen kijken
Snow Patrol heeft mij geraakt toen ik een paar maand geleden diep in de nacht Just say Yes opzette...quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Toto heeft tenminste nog 1 goed nummer gemaakt, van Snowpatrol kan ik dat niet zeggen.
Je had beter gewoon op het feest kunnen blijven want EW was leuk totdat die blonde doos kwamquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
wat baal ik dat ik vanavond naar dat feestje ben gegaan. leuke dames in leuke jurkjes genoeg, maar uberhaupt contact maken doe ik toch niet![]()
had beter lekker michiel, gerard en tjibbe kunnen kijken
ik houd niet van schreeuwen over muziek heen en niemand kunnen verstaanquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Je had beter gewoon op het feest kunnen blijven want EW was leuk totdat die blonde doos kwam
quote:1 ) Moneygrabber Fitz & The Tantrums
2 ) We Used To Wait Arcade Fire
3 ) Like A G6 Far East Movement
4 ) Accapella Kelis
5 ) Wonderful Life Hurts
6 ) Lost Jonathan Jeremiah
7 ) Rolling In The Deep Adele
8 ) Tighten Up Black Keys
9 ) O.N.E - Yeasayer
10) How You Like Me Now The Heavy
11) Stare Into The Sun Graffiti 6
12) I Will Love You Monday Aura Dione
13) White Feather Wolfmother
14) I Know What I Am Band Of Skulls
15) I Need A Dollar Aloe Blacc
16) Annie, You Save Me Graffiti 6
17) Lets Find A Way Mamas Gun
18) Its Alright Aviv Geffen
19) 1000 Years The Coral
20) Dance The Way I Feel Ou Est Le Swimming Pool
21) Better Than Love Hurts
22) Lovesick Lindstrom & Christabelle
23) Come And Get It Eli Paperboy Reed
24) Heads Will Roll Yeah Yeah Yeahs
25) Something Good Can Work Two Door Cinema Club
26) Barbra Streisand Ducksauce
27) After Dark The Count & Sinden
28) Bang Bang Bang Mark Ronson
29) Fuck You Cee-Lo Green
30) Sunshine Ginger Ninja
31) Doncamatic Gorillaz
32) We Cant Fly Aeroplane
33) Tightrope Janelle Monae feat. Big Boi
34) June (T.M. Duke Remix) Gizelle Smith
35) Electric Go Back To The Zoo
36) Hey Hey Dennis Ferrer
37) Odessa Caribou
38) She Said Plan B
39) Radar Detector Darwin Deez
40) Phazing Dirty South
41) Our Generation John Legend
42) Clap Your Hands Sia
43) Death By Diamonds & Pearls Band Of Skulls
44) Watercolour P
49) Animale Don Diablo feat. Dragonetteendullum
45) Good vs. Bad Tingsek
46) Do As I Say Not As I Do Ed Harcourt
47) Why Dont You Gramophonedzie
48) Islands The XX
49) Animale Don Diablo feat. Dragonette
50) Nein Mann! Laserkraft 3D
je had een natte droom?quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
ik wil een shirt met de tekst: "kun je punniken?"
ja! lijkt me echt vetquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
En op de achterkant "Heb je hobby's?"
yupquote:
iets voor nooitmeerwassen.nl ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja! lijkt me echt vetop fouteshirts.nl kun je wel wat andere pownedshirts kopen, maar met deze tekst zou ik er echt 1 kopen!
leuke site...wel beetje prijzig, maar leuke shirts.quote:
Daar staat het marsshirt nog opquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
leuke site...wel beetje prijzig, maar leuke shirts.
Ja, idd.quote:
Ja. Ik ga kijken op politiek 24quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:44 schreef -Hans- het volgende:
borisz, beste politicus van 2010 verkiezing as zondag op radio 1
Weet ik maar ze hadden het over Marleyquote:
Denk dat ik het even ga volgen via radio 1. Ben benieuwd. Geef die gekke Rutte best wel een kans.quote:
Bob Marleyquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Weet ik maar ze hadden het over Marley
Liever Rutte dan die rat Verhagen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk dat ik het even ga volgen via radio 1. Ben benieuwd. Geef die gekke Rutte best wel een kans.
Veel treinreizen van Usquert naar Grunn van zijn muziek genoten op mijn ipodjequote:
Zekerquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Liever Rutte dan die rat Verhagen.
Haanzel!quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker. Gelukkig maakt die vreselijke Camiel Eurlings geen kans
.
Even tot rust komen met Bob Marleyquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:58 schreef themauster het volgende:
[..]
Veel treinreizen van Usquert naar Grunn van zijn muziek genoten op mijn ipodje
Echt hequote:
Lijkt me echt 3x niks.quote:
Ik had ook niet anders verwacht.quote:
nja,m aar dat ie zo goed zou gaan scoren.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht.
Ik ging met de 3e Pirates film 1 dag na de premiere heen maar tering was het druk in de pathe in grunn.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja,m aar dat ie zo goed zou gaan scoren.
ik ga em ook nog wel zien, maar dat zal pas volgende week zijn ofzo. wacht altijd de drukte af
tja, dat weet je vantevorenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:06 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ging met de 3e Pirates film 1 dag na de premiere heen maar tering was het druk in de pathe in grunn.
Doe mij maar jonge doos!quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:07 schreef Qunix het volgende:
Je zou zo een Radio Veronica starten uit de oude doos!
"Radio Veronica"
is dat een abo voordeeltjequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, dat weet je vantevorenals ik als snel na de premiere ga dan in de middag ofzo
lekker rustig
jackass 3D zag ik gek genoeg al voor de landelijke premiere in een kwartvolle zaal op vrijdag hlaf 5. heel apart :s
Jackass lijkt mij dan weer niets.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, dat weet je vantevorenals ik als snel na de premiere ga dan in de middag ofzo
lekker rustig
jackass 3D zag ik gek genoeg al voor de landelijke premiere in een kwartvolle zaal op vrijdag hlaf 5. heel apart :s
nee, ik weet niet precies hoe het zat. maar de film ging donderdag 15 oktober (fitieve datum) in premére, maar ik zat er al de vrijdag ervoor en die draaide film zeker 5 keer :squote:
ik heb pathé unlimited...ik ga naar bijna alles. dit jaar 107 bioscoopbezoekjes...quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jackass lijkt mij dan weer niets.
Wij hebben geen pathequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ik weet niet precies hoe het zat. maar de film ging donderdag 15 oktober (fitieve datum) in premére, maar ik zat er al de vrijdag ervoor en die draaide film zeker 5 keer :s
[..]
ik heb pathé unlimited...ik ga naar bijna alles. dit jaar 107 bioscoopbezoekjes...
heb je mijn plugplaat nog gehoord de afgelopen 2 dagen? dat is pas kutherrie!quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:11 schreef themauster het volgende:
Fijne ploaties draait Stenders vanavondBeter dan sommige kutherrie tijdens 3v12
Is 'ie' door?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je mijn plugplaat nog gehoord de afgelopen 2 dagen? dat is pas kutherrie!
als ik naar leeuwarden verhuis moet ik er ook mee stoppen...Leeuwarden is een soort achtergesteld bioscoopbezoek hoor ik van mijn collegae.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wij hebben geen pathewij hebben Utopolis
natuurlijkquote:
Ja die heb ik gehoord mijn radio begon uit zichzelf te zappenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je mijn plugplaat nog gehoord de afgelopen 2 dagen? dat is pas kutherrie!
hahahaquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja die heb ik gehoord mijn radio begon uit zichzelf te zappen
tot morgen!quote:
Ik snap het probleem niet, dat mensen met Giel hebben..quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:22 schreef themauster het volgende:
Ik moet eerlijk zijn ik vind Giel tegenwoordig ook luisterbaar sterker nog ik ben blij dat hij in het glazen huis gaat Giel-Gerard is toch een gouden combi
Claus Wonderlich!quote:
JAquote:
nog een keer nog een keerquote:
Bij gebrek aan die Waalwijker zeg ik Roelquote:
you, me and a big fake black cock?quote:
quote:
quote:Your musical compatibility with 3rdRock is LOW
ik heb gisteren mn account geresetquote:
Je kan ook nummers verwijderenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb gisteren mn account geresetdie was al 2 jaar niet gebruikt en mijn ex draaide nog wel eens elly en rikkert en dat kon ik echt niet hebben in mijn lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |