Jup. Ik vertik het om in het topic van die Duck verder te gaan. Afspraak is duidelijk. Hij heeft maar te wachtenquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup. Ik vertik het om in het topic van die Duck verder te gaan. Afspraak is duidelijk. Hij heeft maar te wachten.
Oké Hansie!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup. Ik vertik het om in het topic van die Duck verder te gaan. Afspraak is duidelijk. Hij heeft maar te wachten.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
maar de vraag is blijft het ook zo. En ze kunnen vanuit de regie ook logo's in beeld brengen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, dat zijn twee losse systemen. Heeft niets daarmee te maken.
Ja, dat blijft zo. Spreek me nou niet tegen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
maar de vraag is blijft het ook zo. En ze kunnen vanuit de regie ook logo's in beeld brengen.
Vooruit maar weerquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
Sorry Hans, ik dacht dat je na 3 minuten echt niet meer een nieuw topic ging maken, ook omdat je vanavond niet zo heel veel post, sorry Hans sorry..
na 5 minuten mag je dat denken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
Sorry Hans, ik dacht dat je na 3 minuten echt niet meer een nieuw topic ging maken, ook omdat je vanavond niet zo heel veel post, sorry Hans sorry..
Ik ben een beetje spamziek denk ikquote:
Goh... Het duurde wel even....quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben een beetje spamziek denk ik
Top 20 in de 3FM-reeks van vandaag tot en met 22:01 uurquote:
Haha, serieus joh?! Record van Roel staat volgens mij op 1200 posts op een dag, dus je kan nog wel even verder gaanquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben een beetje spamziek denk ik
Nah... 5 minuten is wel een eeuwigheid hoor... Twee minuten om een topic te maken is meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
na 5 minuten mag je dat denken.
Fuck, ik zo veel?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Top 20 in de 3FM-reeks van vandaag tot en met 22:01 uur
01. 236 Dagoduck
02. 082 Roel_Jewel
03. 077 naatje_1
04. 071 Waalwijker
05. 059 Qunix
06. 047 -Hans-
20 kudo's voor Duck.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Top 20 in de 3FM-reeks van vandaag tot en met 22:01 uur
01. 236 Dagoduck
02. 082 Roel_Jewel
03. 077 naatje_1
04. 071 Waalwijker
05. 059 Qunix
06. 047 -Hans-
Ja, dat klopt, maar volgens mij zat hij toen aan de speedquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, serieus joh?! Record van Roel staat volgens mij op 1200 posts op een dag, dus je kan nog wel even verder gaan.
Nog even hoor. Zometeen weer even een filmpje checken. Vrijdagavond = filmavond. Toch klote weer buitenquote:
En dan ben ik pas om 18.40 begonnen met posten oid.quote:
dan zal ik de tekst maar eens veranderen http://fok.3fmfan.nl/opquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nah... 5 minuten is wel een eeuwigheid hoor... Twee minuten om een topic te maken is meer dan genoeg.
Komt er nog wat goeds op TV? Of spreken we hier over DVD/Bluray?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog even hoor. Zometeen weer even een filmpje checken. Vrijdagavond = filmavond. Toch klote weer buiten.
wtfquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar volgens mij zat hij toen aan de speed
Jij ging op bed dus DOEIquote:
Ik wil niet mijzelf de hemel in prijzen, maar dit is voor een SC zeker zo.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nah... 5 minuten is wel een eeuwigheid hoor... Twee minuten om een topic te maken is meer dan genoeg.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Zit hier ook aan de vruchtendrank
Dat is best netjes!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan ben ik pas om 18.40 begonnen met posten oid.
Geen idee of er nog wat leuks op de tv komtquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:44 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Komt er nog wat goeds op TV? Of spreken we hier over DVD/Bluray?
Groene thee hier, ik ben duidelijk de meest rock en rolle van het gezelschapquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Zit hier ook aan de vruchtendrank
Ik heb net een nieuwe Home Cinema gekocht en getest met Queen live at Wembley die knalde hard door het huis heenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee of er nog wat leuks op de tv komt. Gids niet bekeken. Gooi er een DVD'tje in
.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:47 schreef alors het volgende:
[..]
Groene thee hier, ik ben duidelijk de meest rock en rolle van het gezelschap
Niks bijzonders op TV als je t mij vraagtquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee of er nog wat leuks op de tv komt. Gids niet bekeken. Gooi er een DVD'tje in
.
Oven aan laten staan, meest voorkomende brandalarmreden. Dit is wel een beeetje leguberquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:48 schreef -Hans- het volgende:
OK.. noordnieuws: Brandalarm in crematorium http://tinyurl.com/28by9sg
Fijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:48 schreef -Hans- het volgende:
OK.. noordnieuws: Brandalarm in crematorium http://tinyurl.com/28by9sg
* Lichtelijk jaloers is *quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe Home Cinema gekocht en getest met Queen live at Wembley die knalde hard door het huis heen
Film heb ik een paar dagen geleden voor de tweede keer gezien. Blijf het af en toe een lastige film vinden, maar kon het al beter volgen dan de vorige keer. Achteraf gezien was het niet zo verstandig om na een dag werken nog een keer die film te gaan checken. Wat een zit zeg. Poeh!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:49 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Niks bijzonders op TV als je t mij vraagt
Ik moet nog Inception kijken...
Zal 'm voor morgen bewaren danquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Film heb ik een paar dagen geleden voor de tweede keer gezien. Blijf het af en toe een lastige film vinden, maar kon het al beter volgen dan de vorige keer. Achteraf gezien was het niet zo verstandig om na een dag werken nog een keer die film te gaan checken. Wat een zit zeg. Poeh!
Tsja, bizar bericht eigenlijk. Zie op de scanner de oproep nu net staan. Naja, hoop dat ze zo slim zijn geweest om de sirenes op tijd uit te zetten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:49 schreef Bol_Wan het volgende:
Oven aan laten staan, meest voorkomende brandalarmreden. Dit is wel een beeetje leguber
Sterkte!! Ben er ook al wel eens geweest en ook vaak langs gefietst (HanzeHogeschool).quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:49 schreef themauster het volgende:
FijnDaar moet ik deze week nog heen
Krijg een 404 melding. Dat is niet goedquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
Hans: http://www.vprogids.nl/index.php/genre?medium=TV&id=0
Geen crematie hoor maar mijn opa wordt uitgestrooid na 5 maanden (zit daar veel tijd tussen trouwens)quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sterkte!! Ben er ook al wel eens geweest en ook vaak langs gefietst (HanzeHogeschool).
Oooh dat crematoriumquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sterkte!! Ben er ook al wel eens geweest en ook vaak langs gefietst (HanzeHogeschool).
Verstandigquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:52 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Zal 'm voor morgen bewaren dan
5 maanden is wel erg lang zeg.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Geen crematie hoor maar mijn opa wordt uitgestrooid na 5 maanden (zit daar veel tijd tussen trouwens)
Heb recentelijk 2012, District 9 en Iron Man 2 gekeken. Allemaal bagger.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verstandig. Ding duurt 150 min, oid. Direct bij het begin moet je al scherp zijn. Special Effects zijn wel OK en het verhaal natuurlijk ook wel.
Destijds had ik Iron Man 2 nog willen zien, maar dat is niet echt gelukt. Zo te lezen ook niet echt de moeite waard om te checkenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:58 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Heb recentelijk 2012, District 9 en Iron Man 2 gekeken. Allemaal bagger.
Ja vonden wij ook maar hij is pas deze week ''vrijgegeven''quote:
Ik vind het vrij bizar klinken, maar misschien is het 'normaal'? Geen ideequote:Op vrijdag 10 december 2010 22:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja vonden wij ook maar hij is pas deze week ''vrijgegeven''
Als je deel 1 al overdone vond met de special effects, dan vind je 2 nog ergerquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Destijds had ik Iron Man 2 nog willen zien, maar dat is niet echt gelukt. Zo te lezen ook niet echt de moeite waard om te checken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |