nja,m aar dat ie zo goed zou gaan scoren.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht.
Ik ging met de 3e Pirates film 1 dag na de premiere heen maar tering was het druk in de pathe in grunn.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja,m aar dat ie zo goed zou gaan scoren.
ik ga em ook nog wel zien, maar dat zal pas volgende week zijn ofzo. wacht altijd de drukte af
tja, dat weet je vantevorenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:06 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ging met de 3e Pirates film 1 dag na de premiere heen maar tering was het druk in de pathe in grunn.
Doe mij maar jonge doos!quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:07 schreef Qunix het volgende:
Je zou zo een Radio Veronica starten uit de oude doos!
"Radio Veronica"
is dat een abo voordeeltjequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, dat weet je vantevorenals ik als snel na de premiere ga dan in de middag ofzo
lekker rustig
jackass 3D zag ik gek genoeg al voor de landelijke premiere in een kwartvolle zaal op vrijdag hlaf 5. heel apart :s
Jackass lijkt mij dan weer niets.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, dat weet je vantevorenals ik als snel na de premiere ga dan in de middag ofzo
lekker rustig
jackass 3D zag ik gek genoeg al voor de landelijke premiere in een kwartvolle zaal op vrijdag hlaf 5. heel apart :s
nee, ik weet niet precies hoe het zat. maar de film ging donderdag 15 oktober (fitieve datum) in premére, maar ik zat er al de vrijdag ervoor en die draaide film zeker 5 keer :squote:
ik heb pathé unlimited...ik ga naar bijna alles. dit jaar 107 bioscoopbezoekjes...quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jackass lijkt mij dan weer niets.
Wij hebben geen pathequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ik weet niet precies hoe het zat. maar de film ging donderdag 15 oktober (fitieve datum) in premére, maar ik zat er al de vrijdag ervoor en die draaide film zeker 5 keer :s
[..]
ik heb pathé unlimited...ik ga naar bijna alles. dit jaar 107 bioscoopbezoekjes...
heb je mijn plugplaat nog gehoord de afgelopen 2 dagen? dat is pas kutherrie!quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:11 schreef themauster het volgende:
Fijne ploaties draait Stenders vanavondBeter dan sommige kutherrie tijdens 3v12
Is 'ie' door?quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je mijn plugplaat nog gehoord de afgelopen 2 dagen? dat is pas kutherrie!
als ik naar leeuwarden verhuis moet ik er ook mee stoppen...Leeuwarden is een soort achtergesteld bioscoopbezoek hoor ik van mijn collegae.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wij hebben geen pathewij hebben Utopolis
natuurlijkquote:
Ja die heb ik gehoord mijn radio begon uit zichzelf te zappenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je mijn plugplaat nog gehoord de afgelopen 2 dagen? dat is pas kutherrie!
hahahaquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja die heb ik gehoord mijn radio begon uit zichzelf te zappen
tot morgen!quote:
Ik snap het probleem niet, dat mensen met Giel hebben..quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:22 schreef themauster het volgende:
Ik moet eerlijk zijn ik vind Giel tegenwoordig ook luisterbaar sterker nog ik ben blij dat hij in het glazen huis gaat Giel-Gerard is toch een gouden combi
Claus Wonderlich!quote:
JAquote:
nog een keer nog een keerquote:
Bij gebrek aan die Waalwijker zeg ik Roelquote:
you, me and a big fake black cock?quote:
quote:
quote:Your musical compatibility with 3rdRock is LOW
ik heb gisteren mn account geresetquote:
Je kan ook nummers verwijderenquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb gisteren mn account geresetdie was al 2 jaar niet gebruikt en mijn ex draaide nog wel eens elly en rikkert en dat kon ik echt niet hebben in mijn lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |