Deel 1 moet ik ook nog zien, hahaquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:01 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Als je deel 1 al overdone vond met de special effects, dan vind je 2 nog erger
Zal er eens extra op gaan letten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
Dat begin van Martin Solveig & Dragonette - Hello heeft iets weg van paper planes
Geweldige plaat van zequote:
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:05 schreef -Hans- het volgende:
Deze plaat is zo dik. Toen ze nog tof waren.
Yo Briggy ben je daar?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:06 schreef themauster het volgende:
Die dikke dame is er vanavond niet? ik heb haar nog niet gehoord?
Oooohhquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik denk de zuster, dat ie bedoeld
Die jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik denk de zuster, dat ie bedoeld
quote:
Branden is zo 2008quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:09 schreef themauster het volgende:
ah dit herinnert me nog dat ik Family Guy nog even moet branden op dvd
Gayfish
Een watte?quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:10 schreef Steephsel het volgende:
Een NAS is tegenwoordig niet zo duur meer, zeker die kant en klare dingen niet...
Er zijn kinderen aanwezigquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:11 schreef alors het volgende:
Pak die explicit versie eens, omg, het is de EO niet toch?
Jij ging op bed kinderbedtijd is allang geweest dus MOEVE!!!quote:
Nog kanslozer, maar geen muziek:quote:
Zolang Connie nog alimentatie krijgt blijft die wel open!quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:16 schreef -Hans- het volgende:
Weer een cd zaak minder de stad. Vink kapt ermee. Jammer, jammer. Ben benieuwd hoelang het nog duurt tot de Free Record Shop er mee moet ophouden.
Whahaquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Zolang Connie nog alimentatie krijgt blijft die wel open!
ik leef nog jaquote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
HALLO! ikben er weer! zwaait er nog iemand?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
FOUT!quote:
Hallo hallo halloquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
nou je van Toto?
Toto? op 3FM? we zijn geen skyradio
dag lieve Briggy. WAt fijn dat je er bent. mijn sister from another misterquote:
Slijmbalquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dag lieve Briggy. WAt fijn dat je er bent. mijn sister from another misterrijstwafelsstinken! en Bring me the Horizon is vet!
neehoorquote:
Moet altijd aan SR denkenquote:
Toto heeft tenminste nog 1 goed nummer gemaakt, van Snowpatrol kan ik dat niet zeggen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
nou je van Toto?
Toto? op 3FM? we zijn geen skyradio
Vond EW maar saai vanavondquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
wat baal ik dat ik vanavond naar dat feestje ben gegaan. leuke dames in leuke jurkjes genoeg, maar uberhaupt contact maken doe ik toch niet![]()
had beter lekker michiel, gerard en tjibbe kunnen kijken
Snow Patrol heeft mij geraakt toen ik een paar maand geleden diep in de nacht Just say Yes opzette...quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Toto heeft tenminste nog 1 goed nummer gemaakt, van Snowpatrol kan ik dat niet zeggen.
Je had beter gewoon op het feest kunnen blijven want EW was leuk totdat die blonde doos kwamquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
wat baal ik dat ik vanavond naar dat feestje ben gegaan. leuke dames in leuke jurkjes genoeg, maar uberhaupt contact maken doe ik toch niet![]()
had beter lekker michiel, gerard en tjibbe kunnen kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |