quote:Duurde ff. Moest gereanimeerd worden, ging haast dood van ellende door hondenfluitje IIEEUWWbank. Om met Brando te zeggen: The horror!
Daarom lezen ze ook geen tweets over Jenifer op... Die krijgt geen positievequote:Op vrijdag 10 december 2010 22:12 schreef Riann het volgende:
Bij Winston lezen ze wel altijd alleen de positieve tweets voor het lijkt me ook dat ze negatieve krijgen
Mwoa, ik denk dat vooral ouderen haar wel ok vinden. Mijn vader bijvoorbeeld vind dr geweldig. (Al kan dat ook alleen door dr uiterlijk komenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:11 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze ooit in een show es een keer zou "meevallen", maar elke keer is het weer een dieptepunt
Die vorige vriendin van Ben vond ik leuker dan deze dame.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:50 schreef fratsman het volgende:
Wie is dat mokkel? Het was toch uit?
Ik heb het alleen over Jenniferquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:13 schreef Riann het volgende:
[..]
nou je bent wel erg negatief Waarom kijk jij nog als je het allemaal niks vind?
Ik denk dat ie ook naast z'n vriendin op de bank zitquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:13 schreef Riann het volgende:
[..]
nou je bent wel erg negatief Waarom kijk jij nog als je het allemaal niks vind?
quote:Voor al the People #TVOH - Nee dit was niet mijn of een nieuwe vriendin!
Aww.. die zit helemaal te flippen achter de pc.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hehehe.
http://twitter.com/#!/MaaikeFx
okay, gelukkigquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik heb het alleen over Jennifer
Ben
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:13 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Ik denk dat ie ook naast z'n vriendin op de bank zit
omg!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Aww.. die zit helemaal te flippen achter de pc.
Jij verstaat het?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:16 schreef Joooo-pi het volgende:
Wie schrijft die fantastische teksten eigenlijk
Zij zelfquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:16 schreef Joooo-pi het volgende:
Blóf?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:16 schreef Joooo-pi het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |