Niet inniemiennie?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat ze een masker op heeft en daaronder blijkt ze Bastiaan van Schaijk te zijn.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat ze een masker op heeft en daaronder blijkt ze Bastiaan van Schaijk te zijn.
Ik vind het ook een goed niveau dit keer! Een blonde enkeling daargelaten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:05 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel een goede en leuke uitzending op jennifer na dan
van dichtbij ben jij homoquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:06 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Al die vrouwen die elkaar jaloerse bitch noemen -O_ Wat een kippenhok
Zal ik het dan maar als man zeggen? Ja, ze heeft een pokkige huid en ze probeert dat met veel plamuur weg te poetsen, wat het net zo goed lelijk maakt. Van afstand lijkt het heel wat, maar dichtbij.... hmmz.
Wat een complimentquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:05 schreef Peter het volgende:
[..]
Jouw nickname is zuiverder dan Jennifers stem
Ik ben lelijk met een slechte huidquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:06 schreef MaLo het volgende:
Jennifer is mooi, maar wel met een slechte huid. Ik ben gewoontjes maar met een goede huid
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:06 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
van dichtbij ben jij homo
Voordat jennifer kwam werd ik helemaal blij onder de uitzendingquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het ook een goed niveau dit keer! Een blonde enkeling daargelaten.
Ze zijn overstuur!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:06 schreef Symphonic het volgende:
Godver, mijn honden staan nu de TV te slopen
Jah, ze is niet lekker...maar wel knuffelliefquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg zo'n knuffelgevoel als ik Pearl zie
De mix tijdens het optreden van Johnny en James Blunt samen met VanVelzen en die andere 2 waren echt enorm slecht gemixed. Snap dat 't live is, maar er was totaal geen samenhang in de verschillende klanken. En qua zang klinken de meeste gewoon erg slecht door de zenuwen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:05 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel een goede en leuke uitzending op jennifer na dan
quote:Ik stel voor dat we na de PVV ook het verleden natrekken van iedereen die op Jennifer Ewbank heeft gestemd #TVOH
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben lelijk met een slechte huid
Ze heeft zo'n lief gezicht, warmquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jah, ze is niet lekker...maar wel knuffellief
Hehehe.quote:PimPamPat iPat by Lovely_Miranda Zo, de ex van Ben zit ook op Twitter #tvoh RT @MaaikeFx: Echt @tattooben je bent de grootste fukkin hond die er is....Karma baby...
Hadden ze beter andersom kunnen doenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:08 schreef Joooo-pi het volgende:
Wat een contrast. Eerst Benen dan Jennifer
Soort koude douche
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:10 schreef Cee het volgende:
En toch.... zou het sympathiek zijn om van alle kandidaten in TVOH juist Jennifer een stem te geven. Die heeft het nodig. Letterlijk dan.
En toch.... zou het sympathiek zijn om van alle kandidaten in TVOH juist Jennifer een stem te geven. Die heeft het nodig. Letterlijk dan.
En moet je dat dan allemaal lezenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:10 schreef iBenny het volgende:
Ben: 1311 tweets/1 minuut
Jennifer: 1630 tweets/1 minuut
Je zou denken dat ze ooit in een show es een keer zou "meevallen", maar elke keer is het weer een dieptepuntquote:
#TVOH op twitter is niet te volgenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:10 schreef iBenny het volgende:
Ben: 1311 tweets/1 minuut
Jennifer: 1630 tweets/1 minuut
Ik doe het via de website...quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:12 schreef Studiotje het volgende:
[..]
#TVOH op twitter is niet te volgen
nou je bent wel erg negatief Waarom kijk jij nog als je het allemaal niks vind?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:11 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze ooit in een show es een keer zou "meevallen", maar elke keer is het weer een dieptepunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |