Die van Chaplin ook!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:00 schreef Cee het volgende:
Ja, haar stem is apart.
DE SNOR VAN HITLER WAS OOK APART.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:00 schreef Cee het volgende:
Ja, haar stem is apart.
Ja dat welquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:01 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kan niet tegen die bekkies die ze trekt. En dat nasale, mijn nekharen staan recht overend.
Ja en daar is het leuk, kinderboeken, dat moet ze gaan doen, onze Jennifuurrquote:
Goddank. Ik ga kapot hier.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we steun aan elkaar hier, lieve forumvriendjes en vriendinnetjes
Tis bij Jennifer wel nodig, ze heeft een enorm slechte huid.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ze hebben echt een andere plamuur gekozen deze week bij de dames voor visagie
doe maar uit haar lijden ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:01 schreef doeka het volgende:
Kan iemand Jennifer niet gewoon uit haar leiden verlossen.?
Godver Cee wat hou ik toch van jequote:Op vrijdag 10 december 2010 22:00 schreef Cee het volgende:
Ja, haar stem is apart.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:00 schreef Cee het volgende:
Ja, haar stem is apart.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Benny vertel me eens wat Lenny zingt en na wie moet ie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat het Raffaella niet horenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Tis bij Jennifer wel nodig, ze heeft een enorm slechte huid.
Nou idd!! Het arme schaap kan er natuurlijk ook niets aan doen dat ze er nog in zit.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:01 schreef doeka het volgende:
Kan iemand Jennifer niet gewoon uit haar leiden verlossen.?
Wat een bullshit zeg. Rot op, jealous bitch.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Tis bij Jennifer wel nodig, ze heeft een enorm slechte huid.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:02 schreef iBenny het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |