En linda de molquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:42 schreef Studiotje het volgende:
Lisa (xfactor huppeltje) zit ook in 't publiek, spot d'r effe
Soul Sister van Train maar dan een heel klein beetje anders.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:42 schreef Karina het volgende:
Meest gedraaide plaat? Ik ken dat hele nummer niet.
Lisaquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:42 schreef Studiotje het volgende:
Hij heeft waarschijnlijk ook nog nooit met zulk slecht geluid moeten zingenquote:
Nou je het zegt, inderdaad.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Soul Sister van Train maar dan een heel klein beetje anders.
Huppeltje? Ik dacht dat die Lisa het formaat had van een dubbele hinkstapsprong?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:42 schreef Studiotje het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:43 schreef doeka het volgende:
Mijn zoon wil graag weten waar van Velzen z'n kleding koopt, die hebben ongeveer dezelfde maat.
Zal ik het aan hem vragen?
via twitterquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:43 schreef doeka het volgende:
Mijn zoon wil graag weten waar van Velzen z'n kleding koopt, die hebben ongeveer dezelfde maat.
Zal ik het aan hem vragen?
hij wordt niet per minuut betaaldquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:43 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk ook nog nooit met zulk slecht geluid moeten zingen
Het liedje gaat ook vrij snel?
Och die nieuwe van Jeroen van de Boom is een replica van 20 nummers van Marco.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:46 schreef Karina het volgende:
Van Ben word ik zo langzamerhand ook een beetje moe.
Same here.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:46 schreef Karina het volgende:
Al lang... eigenlijk vanaf de 1e aflevering al.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:46 schreef Karina het volgende:
de show duurt te lang..... ik word bijna iedereen zat.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:46 schreef Karina het volgende:
Hij zingt ook nog "we share the shelter of my single bed", dat komt uit een liedje van Bob Marley (Is this love)quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:44 schreef Karina het volgende:
Het lijkt ook nog ergens anders op, maar ik weet even niet waarop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |