quote:
Moet ze ook door een brandende hoepel kunnen springen en kantklossen dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:30 schreef Joooo-pi het volgende:
Ze kan maar een ding: zingen... daarmee houdt het op...
Waarschijnlijk rtl5, sbs6, veronica, net5, discovery channel en animal planet in willekeurige volgorde hier.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:29 schreef fratsman het volgende:
Weet iemand al wat er bij de TV-kantine voorbij gaat komen?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet ze ook door een brandende hoepel kunnen springen en kantklossen dan?
Waarom las ik aanrecht i.p.v aandachtquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:31 schreef Karina het volgende:
Goed gedaan, maar ik kon mijn aandacht er niet echt bijhouden.
Je schrijft het goedquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:31 schreef Starlie het volgende:
Ze loenst (geen idee hoe je dat schrijft)
Ik wacht al niet eens meer op de uitslag, duurt mij te lang.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:32 schreef MaLo het volgende:
Ik val telkens bij de tv kantine in slaap en dan mis ik de uitslag weer
Vorige week ook?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:32 schreef MaLo het volgende:
Wie?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:32 schreef miieejj het volgende:
Aach, over een jaar kennen we pearl niet meer
Ik vergeet telkens vanuit topgear weer op tijd terug te zappen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:32 schreef MaLo het volgende:
Wakker blijven dan deze weekquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:32 schreef MaLo het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Yeah, Pearl gaat Jennifur er ooit uit mikken![]()
Solidariteitsrilling.quote:
Ook uit koers?quote:
Verklap het nou niet steeds Bennyquote:
Neuh flink cashenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:34 schreef miieejj het volgende:
alweer![]()
willen ze minder kijkcijfers ofzo
Met de reclames slimmiequote:
Sorryquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verklap het nou niet steeds Benny
ja vind ik ook zondequote:Op vrijdag 10 december 2010 21:35 schreef ranja het volgende:
Lastig hoor, al die kandidaten steeds tussen de sterren door. Straks eindelijk weer James Blunt
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:37 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Check die cellulitis bil rechtsachter
het is een engelsmanquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Net z'n shirt pas uit ofzo... dit is wel heul wit
Mariah gaat dan ook wel extreem los. Hoeveel noten kan zij in één lettergreep slaken? 46?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:38 schreef ranja het volgende:
Pearl was wel goed trouwens, en ze hield zich flink in vergeleken met het orgineel
Zie je de logica niet?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:39 schreef Studiotje het volgende:
Papa, ik moet plassen*zwemzwem* op Nederland zitten.. right.
Zoiets jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:39 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mariah gaat dan ook wel extreem los. Hoeveel noten kan zij in één lettergreep slaken? 46?
alles wat zij doet is far far far too muchquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:39 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mariah gaat dan ook wel extreem los. Hoeveel noten kan zij in één lettergreep slaken? 46?
Ja, klopt, daarom is het ook wel knap dat ze zichzelf in toom heeft gehouden en niet helemaal los ging.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:39 schreef MaLo het volgende:
logisch, hij is Brit.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Net z'n shirt pas uit ofzo... dit is wel heul wit
En linda de molquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:42 schreef Studiotje het volgende:
Lisa (xfactor huppeltje) zit ook in 't publiek, spot d'r effe
Soul Sister van Train maar dan een heel klein beetje anders.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:42 schreef Karina het volgende:
Meest gedraaide plaat? Ik ken dat hele nummer niet.
Lisaquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:42 schreef Studiotje het volgende:
Hij heeft waarschijnlijk ook nog nooit met zulk slecht geluid moeten zingenquote:
Nou je het zegt, inderdaad.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Soul Sister van Train maar dan een heel klein beetje anders.
Huppeltje? Ik dacht dat die Lisa het formaat had van een dubbele hinkstapsprong?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:42 schreef Studiotje het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:43 schreef doeka het volgende:
Mijn zoon wil graag weten waar van Velzen z'n kleding koopt, die hebben ongeveer dezelfde maat.
Zal ik het aan hem vragen?
via twitterquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:43 schreef doeka het volgende:
Mijn zoon wil graag weten waar van Velzen z'n kleding koopt, die hebben ongeveer dezelfde maat.
Zal ik het aan hem vragen?
hij wordt niet per minuut betaaldquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:43 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk ook nog nooit met zulk slecht geluid moeten zingen
Het liedje gaat ook vrij snel?
Och die nieuwe van Jeroen van de Boom is een replica van 20 nummers van Marco.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:46 schreef Karina het volgende:
Van Ben word ik zo langzamerhand ook een beetje moe.
Same here.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:46 schreef Karina het volgende:
Al lang... eigenlijk vanaf de 1e aflevering al.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:46 schreef Karina het volgende:
de show duurt te lang..... ik word bijna iedereen zat.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:46 schreef Karina het volgende:
Hij zingt ook nog "we share the shelter of my single bed", dat komt uit een liedje van Bob Marley (Is this love)quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:44 schreef Karina het volgende:
Het lijkt ook nog ergens anders op, maar ik weet even niet waarop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |