abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89795701
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 07:08 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik wou dat het waar was. Maar de opkomst van de PVV is al bewijs genoeg dat de beroemde Nederlandse tolerantie een sprookje is. En een ieder met een beetje kennis weet dat fouten gemaakt in het verleden zich steeds weer herhalen in het heden.
Het komt ook door betutteling van linkse partijen. Voor moslims denken, wat voor hun goed zou kunnen zijn. Deze groep wordt er vervolgens op aangesproken terwijl ze nergens om gevraagd hebben. Flapdrol Wilders spint er garen bij.
pi_89795806
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 10:34 schreef Mylene het volgende:

[..]

Het komt ook door betutteling van linkse partijen. Voor moslims denken, wat voor hun goed zou kunnen zijn. Deze groep wordt er vervolgens op aangesproken terwijl ze nergens om gevraagd hebben. Flapdrol Wilders spint er garen bij.
Het heeft niks te maken met linkse partijen. Lekker de schuld afschuiven, als je dan toch zo bezig bent, dan is het gedrag van deze jongeren de schuld van Israel.
Allah Al Watan Al Malik
pi_89796182
Diep zonde Joden hebben veel bijgedragen Marokkanen dragen alleen maar ellende bij :r
  zaterdag 11 december 2010 @ 11:08:29 #104
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_89796221
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 21:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Moeten ze de Palestijnen met rust laten.

Dom antisemitisme zit diep in linkse kringen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_89796330
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 10:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wat? Dat hij nu naar een racistische staat gaat om daar racistisch te gaan doen? Voor de Palestijnen die hun huis uit moeten om plaats te maken voor deze exemplaren van het uitverkoren volk zal het geen verlossing zijn.

[..]

Dus hij uit op straat dat hij zionist is en dus racist, en als iemand hem daar dan op aanspreekt is dat antisemitisch? En dan wordt hij agressief? Wat een gelul.

Als je vindt dat je recht hebt dat het zionisme niet wordt aangevallen dan zou ik bijna zeggen donder maar op naar je eigen land. Alleen is Israel zijn eigen land niet.

hou jij maar voortaan bij je hbo rechten :') Nog nooit in Israël geweest merk ik wel weer wat een dom gelul

Orthodoxe joden erkennen ISRAËL NIET .
pi_89796448
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 10:23 schreef Weltschmerz het volgende:

Als je vindt dat je recht hebt dat het zionisme niet wordt aangevallen dan zou ik bijna zeggen donder maar op naar je eigen land. Alleen is Israel zijn eigen land niet.
Totdat deze redenering op moslims losgelaten wordt, dan gaat die smoel weer op vol volume open "DIZKRIMINAZI".
Seculier-Fundamentalistisch
pi_89796784
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:13 schreef Athlon64x het volgende:

Orthodoxe joden erkennen ISRAËL NIET .
Wordt het weer te ingewikkeld voor je als je niet alle orthodoxen over één kam kan scheren?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_89796838
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:32 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wordt het weer te ingewikkeld voor je als je niet alle orthodoxen over één kam kan scheren?
Het zou je sieren omdat inderdaad niet te doen nee.

Niet iedereen met een keppeltje op staat pal voor de misdragingen van Israël.

Linkse racist :r
pi_89796908
quote:

[..]

wordt het weer te ingewikkeld voor jou om eigen mening te vormen. die in bezette gebieden zijn geen orthodoxen
pi_89796927
quote:

[..]

En gaat er van jou nog een antwoord komen waarom wij niet en masse hoofddoekjes af moeten gaan tuigen?

Want dat ze op straat uiten dat ze islamo-fascisisten zijn, en als iemand hen daar dan op aanspreekt is dat discriminatie? En dan vinden ze zichzelf zielig? Wat een gelul.

Als je vindt dat je recht hebt dat het islam niet wordt aangevallen dan zou ik bijna zeggen donder maar op naar je eigen land.
pi_89797309
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:39 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

En gaat er van jou nog een antwoord komen waarom wij niet en masse hoofddoekjes af moeten gaan tuigen?
Ik hoor in ieder geval niet bij jouw "wij" en ik heb geen reden nodig om iemand met rust te laten.

quote:
Want dat ze op straat uiten dat ze islamo-fascisisten zijn, en als iemand hen daar dan op aanspreekt is dat discriminatie?
Nee, hoe kom je daarbij?

quote:
Als je vindt dat je recht hebt dat het islam niet wordt aangevallen dan zou ik bijna zeggen donder maar op naar je eigen land.
Er wordt hier door de PVV-partijkrant en de geinterviewde gedaan alsof antizionisme hetzelfde is als antisemitisme. Terwijl iedereen die tegen racisme is ook tegen het zionisme is. Nu is tegen racisme zijn een beetje uit, steeds meer mensen voelen zich zo'n loser dat hun ras de enige mogelijkheid is om zich nog goed over zichzelf te voelen, ik doe daar niet aan mee.
  zaterdag 11 december 2010 @ 11:53:28 #112
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_89797318
Verschrikkelijk! De vrijheid van 20 jaar geleden heeft plaats gemaakt voor intolerantie richting Joden en homo's. We boffen maar dat de PvdA-man die in Amsterdam 'de boel bij elkaar hield' geen premier is geworden. Het was in Nederland waarschijnlijk dezelfde puinhoop geworden als nu in Amsterdam. De enige oplosing voor het huidige probleem in Amsterdam is het New York beleid van Juliano: op iedere hoek van de straat (waar dat nodig is) een agent. Ik heb het zelf zien functioneren. Zo eenvoudig is het, echt!
  zaterdag 11 december 2010 @ 11:58:19 #113
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_89797447
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:53 schreef voice-over het volgende:
Verschrikkelijk! De vrijheid van 20 jaar geleden heeft plaats gemaakt voor intolerantie richting Joden en homo's. We boffen maar dat de PvdA-man die in Amsterdam 'de boel bij elkaar hield' geen premier is geworden. Het was in Nederland waarschijnlijk dezelfde puinhoop geworden als nu in Amsterdam. De enige oplosing voor het huidige probleem in Amsterdam is het New York beleid van Juliano: op iedere hoek van de straat (waar dat nodig is) een agent. Ik heb het zelf zien functioneren. Zo eenvoudig is het, echt!
Van links mogen eenvoudige oplossingen niet, want die kunnen niet correct zijn. Dat hebben ze geleerd op hun sociologie opleiding. Ergens wel begrijpelijk, want sociologie is niet te volgen. De linksen denken dat dat komt doordat sociologie enorm ingewikkeld is. De rechtsen weten dat sociologie de moderne astrologie is.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_89797669
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:53 schreef Weltschmerz het volgende:

Nee, hoe kom je daarbij?
Ah, of ik van jou aan wil nemen dat een keppeltje echt wel een symbool van zionisme is, en een hoofddoekje zeker géén symbool is van de fundamentalistische islam?

Dat neem ik niet aan van je. Het besef dat jij smerige discriminatie aan het goed praten bent vanuit je eigen nogal subjectieve beleving, is dat aanwezig bij jou, nee hé?

quote:
Er wordt hier door de PVV-partijkrant en de geinterviewde gedaan alsof antizionisme hetzelfde is als antisemitisme.
Ja, want het marokkaanse tuig dat joden het leven zuur maakt, die zijn politiek zéér bewust wil jij ons uit gaan leggen, en die maken slechts die joden hun leven zuur omdat ze anti-zionistisch zijn, en niet gemotiveerd uit de van joden haat doortrokken onderbuik bedoel je te zeggen? :')

En zelfs al zou dat zo zijn, vind jij dat dan te billijken? Individuen aanpakken omdat een staats-entiteit aan de andere kant van de wereld zich misdraagt?

Ranzig links fascisme. :r
pi_89797724
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:58 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Van links mogen eenvoudige oplossingen niet, want die kunnen niet correct zijn.
Welnee. Puur electoraal belang. De PvdA is over, als moslims er niet meer op stemmen.
pi_89798311
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:08 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Ah, of ik van jou aan wil nemen dat een keppeltje echt wel een symbool van zionisme is,
Dat zeg ik niet.

quote:
en een hoofddoekje zeker géén symbool is van de fundamentalistische islam?
Dat is het niet.

quote:
Dat neem ik niet aan van je. Het besef dat jij smerige discriminatie aan het goed praten bent vanuit je eigen nogal subjectieve beleving, is dat aanwezig bij jou, nee hé?
Ik zeg alleen dat je best antizionistisch mag zijn, en zelfs moet als je genoeg fatsoen en zelfrespect in je donder hebt om antiracistisch te zijn. Dat mag geen aanleiding zijn voor een orthodoxe jood om agressief te gaan doen. Dat de PVV-partijkrant antizionisme als antisemitisme presenteert is waar ik mij tegen keer. Dat is zionistische propaganda waar menig simpele ziel intrapt.

quote:
Ja, want het marokkaanse tuig dat joden het leven zuur maakt,
Wat gebeurt er dan eigenlijk precies? Waar hebben we het over? Wie wordt het leven zuur gemaakt en op welke schaal gebeurt dat? De zionisten hebben er nogal een handje van om antisemitisme daar te zien waar het niet is, aangezien hun zionistische agenda daarbij gebaat is.

quote:
die zijn politiek zéér bewust wil jij ons uit gaan leggen, en die maken slechts die joden hun leven zuur omdat ze anti-zionistisch zijn, en niet gemotiveerd uit de van joden haat doortrokken onderbuik bedoel je te zeggen? :')
Het probleem lijkt mij vooral dat zij joden en Israel vereenzelvigen, dus antisemitische dingen gaan roepen terwijl het ze alleen maar om Israel en dus het zionisme gaat. Je moet joden en zionisten natuurlijk niet over een kam scheren, niet alle joden zijn racistisch en vinden dat anderen hun huis uit moeten worden gezet om plaats te maken voor het uitverkoren ras. Maar daaraan hebben de zionisten ook schuld, aangezien zij dat onderscheid zelf bewust ook niet maken en doen alsof je tegen joden bent als je tegen Israel bent. Wat die Marokkaanse pubers doen is precies dezelfde redenering volgen maar dan andersom.

quote:
En zelfs al zou dat zo zijn, vind jij dat dan te billijken? Individuen aanpakken omdat een staats-entiteit aan de andere kant van de wereld zich misdraagt?
Als je met je Che-shirtje over straat gaat en daarmee dus een mening uit, vind ik niet dat je moet zeuren als je daar dan opmerkingen over naar je hoofd geslingerd krijgt. Als je openlijk zionist bent, moet je ook niet zeuren dat je verbaal wordt aangevallen op dat racisme. Maar dan hebben we het uiteraard over onvriendelijke toevoegingen ten aanzien van die uiting, niet over bedreiging e.d. of opmerkingen over ras en dergelijke.
pi_89798903
Triest, dit komt allemaal voort uit wij-zij denken... Moslims die Joden treiteren, autochtonen die Moslims treiteren, enz.

Dit is ook de schuld van de politiek die mijn insziens te weinig doet om polarisatie tegen te werken, en er zelfs veel aan bijdraagt...
Kijk alleen al naar de PVV die aan de lopende band polariseert.

Scholen zouden meer moeten doen om scholieren met verschillende achtergronden met elkaar in contact te brengen... bijvoorbeeld leerlingen van een zwarte school die op bezoek gaan bij een synagoge, leerlingen van witte en zwarte scholen die aan dezelfde activiteiten meedoen en elkaar leren kennen, enz.

Dat zou denk ik al veel helpen om vooroordelen en onbegrip tussen verschillende groepen weg te nemen.
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
  zaterdag 11 december 2010 @ 12:47:10 #118
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89798941
quote:
Samen met zijn zwangere vrouw (22) emigreert hij eind volgend jaar. "Emigreren is voor ons een verlossing."
Gelul. Het is gewoon een jong stel dat het huis uit wil en op avontuur gaat.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 11 december 2010 @ 12:47:20 #119
45206 Pietverdriet
pi_89798948
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:53 schreef voice-over het volgende:
Dat gaat pas gebeuren als het de zelfbenoemde linkse elite echt gaat raken. Maar die verhuizen eerder weg uit Amsterdam om lekker verder te kunnen dromen.
  zaterdag 11 december 2010 @ 12:48:08 #120
45206 Pietverdriet
pi_89798979
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Doe dat recept voor dat beton van die plaat voor je kop patenteren, dat moet kapitalen waard zijn
pi_89799072
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet.
Wat zeg je dan wel?

quote:
Dat is het niet.
En het keppeltje is natuurlijk wél een symbool van zionisme.

Hoe klinkt: ik ben het niet daar niet mee eens? Hoe klinkt: dat is iets wat jij vind, en genadeloos jouw linkse hypocrisie blootlegt?

quote:
Ik zeg alleen dat je best antizionistisch mag zijn, en zelfs moet als je genoeg fatsoen en zelfrespect in je donder hebt om antiracistisch te zijn. Dat mag geen aanleiding zijn voor een orthodoxe jood om agressief te gaan doen. Dat de PVV-partijkrant antizionisme als antisemitisme presenteert is waar ik mij tegen keer. Dat is zionistische propaganda waar menig simpele ziel intrapt.
Waar zijn orthodoxe joden dan agressief? :') Was dat relevant?m Of ging het over niet-joden die agressief zijn richting joden? :')

quote:
Wat gebeurt er dan eigenlijk precies? Waar hebben we het over? Wie wordt het leven zuur gemaakt en op welke schaal gebeurt dat? De zionisten hebben er nogal een handje van om antisemitisme daar te zien waar het niet is, aangezien hun zionistische agenda daarbij gebaat is.
Ah, dat is het. Joden hebben helemaal geen last van overlast, ze doen maar alsof om hun 'zionistische agenda' te bevorderen.

Zoals moslims helemaal nooit last hebben van achterstelling, ze doen alleen alsof om hun fundamentalistische agenda te bevorderen?

quote:
Het probleem lijkt mij vooral dat zij joden en Israel vereenzelvigen, dus antisemitische dingen gaan roepen terwijl het ze alleen maar om Israel en dus het zionisme gaat. Je moet joden en zionisten natuurlijk niet over een kam scheren, niet alle joden zijn racistisch en vinden dat anderen hun huis uit moeten worden gezet om plaats te maken voor het uitverkoren ras.
Ach, maar tegelijkertijd moeten ze natuurlijk niet zeiken als tuig hun leven zuur maakt, oh, wacht ik vergat dat dat helemaal niet gebeurde, dat was die zionistische agenda!

quote:
Als je met je Che-shirtje over straat gaat en daarmee dus een mening uit, vind ik niet dat je moet zeuren als je daar dan opmerkingen over naar je hoofd geslingerd krijgt.
Dus hoofddoeken beschimpende opmerkingen naar hun hoofd slingeren is ook niks mis mee?

Die dragen immers ook een mening uit?

Ik blijf er vervelend op wijzen, als er in jouw domme hoofd blijkbaar rechtvaardiging bestaat om joden het leven zuur te maken met verwijzing naar Israël zie ik niet in waarom dat met hoofddoeken ook niet mag, met verwijzing naar die beerput die we de islam noemen.

En geen hoeveelheid hoepels rechtlullen gaat dat veranderen joh.

Maar discussie technisch is keer op keer op je immense hypocrisie wijzen ook niet echt moeilijk. Het rechtlullen daarentegen is wat moeilijker.
  zaterdag 11 december 2010 @ 12:53:10 #122
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_89799167
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:10 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Welnee. Puur electoraal belang. De PvdA is over, als moslims er niet meer op stemmen.
Inderdaad, de PvdA heeft Nederland uitgeleverd aan de Islam in ruil voor stemmen. De PvdA is imho een hele foute partij met aan het roer een nep-jood die geen enkele wroeging heeft t.a.v. de 6.000.000 Holocaust-slachtoffers.
pi_89799456
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:53 schreef voice-over het volgende:

[..]

Inderdaad, de PvdA heeft Nederland uitgeleverd aan de Islam in ruil voor stemmen. De PvdA is imho een hele foute partij met aan het roer een nep-jood die geen enkele wroeging heeft t.a.v. de 6.000.000 Holocaust-slachtoffers.
Dit slaat nergens op... dus alleen omdat de PVDA altijd is opgekomen voor allochtonen en heeft laten zien dat ook allochtonen zich bij hun thuis kunnen voelen, hebben ze zich "uitgelevert aan de Islam"?

Wat zie jij dan liever, partijen die Moslims beschimpen en zich niet thuis laten voelen?

Een Marokkaan die een Jood uitscheldt, een Nederlander die een Marokkaan uitscheldt... het is allemaal even erg!
Het maakt allemaal Nederland slechter.

Het is heel erg hypocriet als mensen zich opwinden over antisemitisme in Nederland, maar zich dan omdraaien en "ALLE MAROKANEN ZIJN KUTVOLK ALEMAAL OPROTTE TERUG NAR TURKYE REMIGREREN!!1!1!" schreeuwen. (ik zeg niet dat jij dat doet)
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_89799603
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:02 schreef PastorOfMuppets het volgende:

[..]

Dit slaat nergens op... dus alleen omdat de PVDA altijd is opgekomen voor allochtonen en heeft laten zien dat ook allochtonen zich bij hun thuis kunnen voelen, hebben ze zich "uitgelevert aan de Islam"?

Wat zie jij dan liever, partijen die Moslims beschimpen en zich niet thuis laten voelen?
De PvdA had trouw moeten blijven aan haar afkomst.

En voor het geval je dat niet weet; die afkomst is niet diep buigen voor religie. Die afkomst is fel anti-religieus zijn.

En komt dat neer op moslims beschimpen? Wellicht. Maar: die behandeling kregen christenen ook.
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:08:37 #125
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_89799653
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:53 schreef voice-over het volgende:

[..]

Als je de geschiedenis Cohen bestudeert wordt je dat van die nep-jood ook veel duidelijker.
The End Times are wild
pi_89799978
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:08 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als je de geschiedenis Cohen bestudeert wordt je dat van die nep-jood ook veel duidelijker.
Toch hoop ik vurig dat hij nog lang lijsttrekker blijft O+
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:18:31 #127
111528 Viajero
Who dares wins
pi_89800005
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 10:23 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wat? Dat hij nu naar een racistische staat gaat om daar racistisch te gaan doen? Voor de Palestijnen die hun huis uit moeten om plaats te maken voor deze exemplaren van het uitverkoren volk zal het geen verlossing zijn.

[..]
Hij kan ook naar London. Ik zie hier religieuze joden en moslims zonder problemen in dezelfde wijk leven.
quote:
Dus hij uit op straat dat hij zionist is en dus racist, en als iemand hem daar dan op aanspreekt is dat antisemitisch? Wat een gelul.

Hoe zie je aan iemand of hij zionist is? Joden zijn niet allemaal zionisten.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:19:52 #128
111528 Viajero
Who dares wins
pi_89800067
quote:

[..]

Op de manier zoals jij doet, ze allemaal klakkeloos neerzetten als zionisten?
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_89800097
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:18 schreef Viajero het volgende:

[..]

Hij kan ook naar London. Ik zie hier religieuze joden en moslims zonder problemen in dezelfde wijk leven.
:D

Ook daar ze allang bezig met hun spullen pakken en wegwezen.

Maar ik snap dat jij dat op straat niet waarneemt, nee.
pi_89800167
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:19 schreef Viajero het volgende:

[..]

Op de manier zoals jij doet, ze allemaal klakkeloos neerzetten als zionisten?
Ja, maar hij vind het leuk om de terreur die uitgeoefend wordt door tuig danwel glad te ontkennen (De zionistische agenda), danwel net te doen alsof dat soort gedrag gezien moet worden als "discussiëren".
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:22:59 #131
111528 Viajero
Who dares wins
pi_89800179
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:20 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

:D

Ook daar ze allang bezig met hun spullen pakken en wegwezen.

Maar ik snap dat jij dat op straat niet waarneemt, nee.
Heb je daar een bron van? Ik neem dat op straat niet waar inderdaad, en ook van mijn vriendin die al jaren voor een orthodoxe jood werkt en af en toe ook bij hem thuis komt en zijn (grote) familie kent hoor ik daar helemaal niets over.
pi_89800197
Marokkanen :') Kan niet meer lang goed gaan :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_89800313
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:22 schreef Viajero het volgende:

[..]

Heb je daar een bron van? Ik neem dat op straat niet waar inderdaad, en ook van mijn vriendin die al jaren voor een orthodoxe jood werkt en af en toe ook bij hem thuis komt en zijn (grote) familie kent hoor ik daar helemaal niets over.
Allerhande publicaties, variërend van Mein Kampf in een gemiddelde winkel te koop, tot regelrecht geweld richting joden wat niet zo mag heten, en vergeet de jodenhatende ex-burgemeester niet.

En dat je niet te koop loopt richting de buitenwacht met minder fraaie dingen die gebeuren, tja.

Die zeer spraakmakende documentaires over de haat spuwende moskeeën in het VK, niks van meegekregen ook?
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:28:50 #134
111528 Viajero
Who dares wins
pi_89800411
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:26 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Allerhande publicaties, variërend van Mein Kampf in een gemiddelde winkel te koop, tot regelrecht geweld richting joden wat niet zo mag heten, en vergeet de jodenhatende ex-burgemeester niet.

En dat je niet te koop loopt richting de buitenwacht met minder fraaie dingen die gebeuren, tja.

Die zeer spraakmakende documentaires over de haat spuwende moskeeën in het VK, niks van meegekregen ook?
Dat jij in paniek raakt van de media zegt helemaal niets over de orthodoxe joden die hier al generaties wonen en de situatie hier een stuk beter kennen dan jij. Ik heb al die dingen waar je het over hebt meegekregen, maar daar gaat het niet over. Ik vroeg naar een bron dat joden London verlaten omdat ze bang zijn.
pi_89800637
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:28 schreef Viajero het volgende:

[..]

Dat jij in paniek raakt van de media zegt helemaal niets over de orthodoxe joden die hier al generaties wonen en de situatie hier een stuk beter kennen dan jij. Ik heb al die dingen waar je het over hebt meegekregen, maar daar gaat het niet over. Ik vroeg naar een bron dat joden London verlaten omdat ze bang zijn.
Klik.

Maar ik voel hem al aankomen denk ik. Wil jij dogmatisch je hakken in het zand zetten (Hier gebeurt dat niet! *) Waar ik nu woon is alles zoveel beter! *) ), dan laat ik jou lekker in je illusie.

Terwijl er redelijk bekend is dat dit europa-wijd gebeurt. Maar wil jij vertellen dat in dat land waar je op TV kunt zien dat moskeeën haatzaaien, en de politiek nog erger met z'n z'n mond vol tanden staat betreffende de materie, want ze doen er niet eens wat tegen, in die stad waar jij echt geen uur rond kunt lopen zonder meer burka's tegen te komen dan je kunt tellen op 2 handen, leef je uit. Zal wel een fijn gevoel geven ;)
pi_89800772
oh oh, ach liever homo's, bejaarden, vrouwen, joden de stad/het land uit jagen dan dat je die kutmarokkanen aanpakt
pi_89800844
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:38 schreef geenhoor het volgende:
oh oh, ach liever homo's, bejaarden, vrouwen, joden de stad/het land uit jagen dan dat je die kutmarokkanen aanpakt
Ja. Ik snap daar niks van ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:45:30 #138
111528 Viajero
Who dares wins
pi_89801001
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:35 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Klik.

Maar ik voel hem al aankomen denk ik. Wil jij dogmatisch je hakken in het zand zetten (Hier gebeurt dat niet! *) Waar ik nu woon is alles zoveel beter! *) ), dan laat ik jou lekker in je illusie.

Terwijl er redelijk bekend is dat dit europa-wijd gebeurt. Maar wil jij vertellen dat in dat land waar je op TV kunt zien dat moskeeën haatzaaien, en de politiek nog erger met z'n z'n mond vol tanden staat betreffende de materie, want ze doen er niet eens wat tegen, in die stad waar jij echt geen uur rond kunt lopen zonder meer burka's tegen te komen dan je kunt tellen op 2 handen, leef je uit. Zal wel een fijn gevoel geven ;)
Ja, leuk. Ik kan ook in google typen. Heb je de resultaten uberhaupt bekeken?

Nummer 1:

quote:
a young Jew who is leaving for London told De Standaard. ...
Dat is dus een jood die naar London toegaat.

Het tweede resultaat is een blog over joods London in het algemeen, het derde resultaat:

quote:
but is thought to favor a move to London because of high taxes in Israel. ...
Weer een jood die naar London toe gaat.

En vanaf het vierde resultaat gaat het al niet eens meer over het VK, laat staan London.
Je kan wel heel bijdehand doen, maar je hebt alleen je eigen angst op Londonse joden geprojecteerd, terwijl dat echt nergens uit blijkt.
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:51:29 #139
pi_89801224
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:45 schreef Viajero het volgende:

[..]

Nummer 1:

[..]

Dat is dus een jood die naar London toegaat.

Dat zei ik toch?
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:55:01 #140
111528 Viajero
Who dares wins
pi_89801365
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat zei ik toch?

[..]

Met het verschil dat ik het over London heb, niet over Nederland waar er kennelijk wel joden zijn die angst hebben, terecht of niet.
pi_89801616
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:45 schreef Viajero het volgende:

[..]

Maar laat ik het proberen om te draaien:

Alhoewel dit zichtbaar is in heel europa stel jij dat dat in het VK niet voorkomt?

Een ja/nee antwoord is afdoende.

In geval ja: hoe komt dat dan? A'la de PvdA "onze moslims doen dat niet! *)"? En hoe werkt dat dan?

Waar zit dat dan in?

Zit er iets in de britse grond dat tolerantie uitstraalt ofzo?

quote:
Je kan wel heel bijdehand doen, maar je hebt alleen je eigen angst op Londonse joden geprojecteerd, terwijl dat echt nergens uit blijkt.
M'n eigen angst? A) ben ik geen jood B) dit komt voor, ik bedenk het niet. Ik wil wel graag van jou horen waarom "jullie moslims" dat zogenaamd niet doen?
pi_89801709
En nog even een toegift dan:

.

Maar ik hoor nog steeds graag van je hoe dat toch werkt, dat dat he-le-maal niet voorkomt in London, want....eh, ja, dat ga jij mij haarfijn uitleggen :)
pi_89801761
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:55 schreef Viajero het volgende:

[..]

Met het verschil dat ik het over London heb, niet over Nederland waar er kennelijk wel joden zijn die angst hebben, terecht of niet.
Precies, want meneer de kosmopoliet weet het :*

Joden met angst vanwege intolerantie van moslims? Nee, daar hebben die domme Nederlanders last van. Waar jij woont gebeurt dat natuurlijk niet.
pi_89801769
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:18 schreef Viajero het volgende:

[..]

Ik hier ook, en ik heb het in Amsterdam ook gezien. Mijn vraag was dan ook wat er nou eigenlijk aan de hand is. Wat is er gebeurd, en hoe structureel is dat?

quote:
Hoe zie je aan iemand of hij zionist is? Joden zijn niet allemaal zionisten.
Dat zei ik al. Maar kennelijk raakt meneer op straat in verhitte discussies waarbij hij agressief wordt. En dan doet hij en de PVV-partijkrant het voorkomen alsof een verbale aanval op het zionisme antisemitisch is. Dáár keer ik mij tegen. Het zionisme is een racistische en daarmee verwerpelijke ideologie die verbaal aangevallen mag worden (het moet eigenlijk zelfs).

Als hij dan voor zionist wordt aangezien op basis van uiterlijke kenmerken die dat niet betekenen, dan deugt dat ook niet maar dat is een formaliteit aangezien hij antizionisme als antisemitisme ziet. En zionisme en antisemitisme zijn nog op veel meer manieren verstrengeld, zionisten vergroten systematisch aanwezig antisemitisme uit, ze verzinnen het daar waar het niet is, en ze bevorderen het zelfs met hun vereenzelviging van kritiek op Israel en het zionisme met antisemitisme.

En dan nog verbaasd zijn ook dat niet alle Marokkaanse pubers die verstrengelingen van zionisme met het joodse geloof, de joodse cultuur en het joodse ras eventjes haarfijn ontrafelen? Waar ben je dan op uit?
  zaterdag 11 december 2010 @ 14:09:55 #145
111528 Viajero
Who dares wins
pi_89801845
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:01 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Maar laat ik het proberen om te draaien:

Alhoewel dit zichtbaar is in heel europa stel jij dat dat in het VK niet voorkomt?

Een ja/nee antwoord is afdoende.

[quote]

Ja. Als je helemaal geen bronnen kan vinden, en ik ook uit mijn (gelimiteerde, maar toch) contacten met de joodse gemeenschap hier daar helemaal niets over hoor, lijkt me dat dat niet voor London geldt.
In geval ja: hoe komt dat dan? A'la de PvdA "onze moslims doen dat niet! *)"? En hoe werkt dat dan?

Waar zit dat dan in?

Zit er iets in de britse grond dat tolerantie uitstraalt ofzo?

[..][/quote]

Dat is inderdaad een hele interessante vraag, die ik mezelf ook vaak gesteld heb. Ik heb geen duidelijk antwoord. In London is het hele Moslim/Joden vraagstuk sowieso nauwelijks iets waar mensen het over hebben, ik denk dat mensen hier inderdaad toleranter zijn (of meer bezig met zichzelf ipv zich druk te maken over een of twee van de honderden ethnische en religieuze gemeenschappen in London), en ook de media en politieke partijen veel minder olie op het vuur gooien.

quote:
M'n eigen angst? A) ben ik geen jood B) dit komt voor, ik bedenk het niet. Ik wil wel graag van jou horen waarom "jullie moslims" dat zogenaamd niet doen?
Ok, sorry, ik bedoelde niet persoonlijk te worden, maar je projecteert wel zaken die over continentaal Europa gaan op het VK, zonder ook maar enige bron aan te voeren over hoe joden hier daarover denken.
pi_89801873
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:07 schreef Weltschmerz het volgende:

En dan nog verbaasd zijn ook dat niet alle Marokkaanse pubers die verstrengelingen van zionisme met het joodse geloof, de joodse cultuur en het joodse ras eventjes haarfijn ontrafelen? Waar ben je dan op uit?
Ja, precies, want dat tuig, dat is helemaal geen tuig! Ze zijn gewoon zeer politiek bewust. Ze hebben bonafide issues met joden, heeft helemaal niks met de jodenhatende onderbuik te maken.

Maar ondertussen geen antwoord op m'n vorige post hé?
  zaterdag 11 december 2010 @ 14:11:09 #147
111528 Viajero
Who dares wins
pi_89801886
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:05 schreef SeculasStatius het volgende:
En nog even een toegift dan:

.

Maar ik hoor nog steeds graag van je hoe dat toch werkt, dat dat he-le-maal niet voorkomt in London, want....eh, ja, dat ga jij mij haarfijn uitleggen :)
Ik zie alleen hoe de situatie hier is, ik kan het je helaas ook niet uitleggen.
pi_89801940
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:35 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron

Tsja, wat doe je eraan? Het zijn niet alleen Joden, maar ook mensen die op hetzelfde geslacht vallen. Vriendinnen van mij die voor Nederlandse hoer en nog meer fraais zijn uitgescholden, durven ook niet meer een avondje te stappen. Het zijn de rotte appels die het blijven verpesten.

Meningen?
Tja...als je iets over marokkanen zegt ben je aan het discrimineren maar ondertussen zijn het zelf de grootste racisten.
  zaterdag 11 december 2010 @ 14:13:24 #149
111528 Viajero
Who dares wins
pi_89801960
quote:

[..]

Ik hier ook, en ik heb het in Amsterdam ook gezien. Mijn vraag was dan ook wat er nou eigenlijk aan de hand is. Wat is er gebeurd, en hoe structureel is dat?

[..]

Dat zei ik al. Maar kennelijk raakt meneer op straat in verhitte discussies waarbij hij agressief wordt. En dan doet hij en de PVV-partijkrant het voorkomen alsof een verbale aanval op het zionisme antisemitisch is. Dáár keer ik mij tegen. Het zionisme is een racistische en daarmee verwerpelijke ideologie die verbaal aangevallen mag worden (het moet eigenlijk zelfs).

Als hij dan voor zionist wordt aangezien op basis van uiterlijke kenmerken die dat niet betekenen, dan deugt dat ook niet maar dat is een formaliteit aangezien hij antizionisme als antisemitisme ziet. En zionisme en antisemitisme zijn nog op veel meer manieren verstrengeld, zionisten vergroten systematisch aanwezig antisemitisme uit, ze verzinnen het daar waar het niet is, en ze bevorderen het zelfs met hun vereenzelviging van kritiek op Israel en het zionisme met antisemitisme.

Hij zegt dat hij agressief wordt aangesproken over Israel, omdat hij herkenbaar jood is. Hij zegt niets over zelf discussies over israel beginnen met marokkaanse straatjongeren.
pi_89802099
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:13 schreef Viajero het volgende:

[..]

Hij zegt dat hij agressief wordt aangesproken over Israel, omdat hij herkenbaar jood is. Hij zegt niets over zelf discussies over israel beginnen met marokkaanse straatjongeren.
Ach laat Greta nou.....
pi_89802122
We zien nu de gevolgen van jarenlang soft strafbeleid. In bepaalde wijken en buurten is de straatcultuur oppermachtig, wegens gebrek aan correctie/handhaving en tegenwerking. Mensen op straat uitschelden of bedreigen, is daar de norm geworden. Niemand die er iets van durft te zeggen, want voor je het weet, heb je zelf een mes tussen je ribben.

Uit alles blijkt dat het schort aan opvoeding (ouders die niet weten wat hun zoons uitspoken), gebrek aan scholing en gebrek aan correctie. Jongeren die zich misdragen, komen daarmee weg. Ze worden niet gearresteerd, krijgen geen forse boetes of geldstraffen. Het is tijd dat de overheid/politie laat zien wie er echt de baas is op straat: orde en gezag herstellen; en hard ook.
pi_89802136
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:09 schreef Viajero het volgende:
Dat is inderdaad een hele interessante vraag, die ik mezelf ook vaak gesteld heb. Ik heb geen duidelijk antwoord. In London is het hele Moslim/Joden vraagstuk sowieso nauwelijks iets waar mensen het over hebben, ik denk dat mensen hier inderdaad toleranter zijn (of meer bezig met zichzelf ipv zich druk te maken over een of twee van de honderden ethnische en religieuze gemeenschappen in London), en ook de media en politieke partijen veel minder olie op het vuur gooien.
Segregatie en tolerantie zijn niet hetzelfde, dat is 1.

Ten tweede: onwaarschijnlijk.

Ik pleur voor je voeten dat het overal waarneembaar is, vraag je waarom dat 'zogenaamd' in jou fijne woonplaats niet gebeurt en je hebt concreet geen antwoord.

Dan is het waarschijnlijk dat jij niet erg goed geïnformeerd bent. Dat gecombineerd met dat (logischerwijs) die intolerantie niet aan de grote klok gehangen wordt. Spoel 20 jaar terug in NL en als je de media moest geloven waren er ook geen barsten in het mooie multiculti project. Ondertussen weten we beter.

En heb je m'n toegift nog gelezen?

quote:
Ok, sorry, ik bedoelde niet persoonlijk te worden, maar je projecteert wel zaken die over continentaal Europa gaan op het VK, zonder ook maar enige bron aan te voeren over hoe joden hier daarover denken.
Niks projectie. Latijnse begrip ceteris paribus. Bij gelijke omstandigheden. Jij bent degene die tegen de stroom in jezelf verteld dat het in je huidige woonplaats niet gebeurt, en hebt totaal geen antwoord als ik je vraag waarom.

En je had het volgens mij eerder over je vriendin die voor orthodoxe joden werkt? Tip: laat je vriendin de materie zelf aansnijden. Laat haar vragen wat die mensen ervaren, in plaats van het feit dat hun er zelf nooit over beginnen gemakshalve maar te interpreteren als "Hier gebeurt dat niet! *)"

Ik denk dat dan je ogen open gaan.
pi_89802147
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:50 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Wat zeg je dan wel?
Dat stond er al. Kwestie van begrijpend lezen.

quote:
En het keppeltje is natuurlijk wél een symbool van zionisme.
Ook dat zeg ik niet.

quote:
Waar zijn orthodoxe joden dan agressief? :') Was dat relevant?m Of ging het over niet-joden die agressief zijn richting joden? :')
Hij kennelijk:
quote:
De 'slimme' soort, het antizionisme, roept meer agressie op. "Als ze me aanvallen op het handelen van Israël, is het moeilijk daar niet op in te gaan."
Wederom een kwestie van leesvaardigheid.

quote:
Ah, dat is het. Joden hebben helemaal geen last van overlast, ze doen maar alsof om hun 'zionistische agenda' te bevorderen.
Het een sluit het ander niet uit. Feit is dat zionistische clubjes graag mogen doen alsof. Het Jules Croisetsyndroom misschien?.

quote:
Ach, maar tegelijkertijd moeten ze natuurlijk niet zeiken als tuig hun leven zuur maakt, oh, wacht ik vergat dat dat helemaal niet gebeurde, dat was die zionistische agenda!
Wat gebeurt er dan? Dat vroeg ik al eerder.

quote:
Dus hoofddoeken beschimpende opmerkingen naar hun hoofd slingeren is ook niks mis mee?
Ik pleit voor tolerantie, dus dan moet je mensen in hun dagelijkse doen en laten met rust laten. Maar anderzijds kun je niet nadrukkelijk je mening uiten, en dan het recht claimen dat die onweersproken blijft. Maar ook al deugt de aanleiding niet, als meneer toch in discussie raakt op straat over het zionisme, dan is het schandalig om een antizionist als antisemiet af te schilderen.

quote:
Ik blijf er vervelend op wijzen, als er in jouw domme hoofd blijkbaar rechtvaardiging bestaat om joden het leven zuur te maken met verwijzing naar Israël zie ik niet in waarom dat met hoofddoeken ook niet mag, met verwijzing naar die beerput die we de islam noemen.
Die rechtvaardiging is er niet blijkbaar, het is de domheid van jouw hoofd die tot die conclusie leidt.
pi_89802213
quote:

[..]

Maar ik had toch al gezegd dat die linkse racist gewoon graag doet alsof een scheldkannonade van tuig maar gewoon als een vruchtbare discussie beschouwd moet worden? :)

Kan me er ook weinig bij voorstellen. Ik bedoel; doe jij dat wel eens, verhitte discussies voeren met totale vreemden op straat?

Die linkse racist blijkbaar wel :')
pi_89802278
quote:

[..]

Hij zegt dat hij agressief wordt aangesproken over Israel, omdat hij herkenbaar jood is.
Nee, hij zegt dat antizionisme agressie oproept, toch niet bij de antizionist zelf lijkt me.

quote:
Hij zegt niets over zelf discussies over israel beginnen met marokkaanse straatjongeren.
Kennelijk gaat hij er wel op in. Dan is het belachelijk om de antizionist voor antisemiet uit te maken.
pi_89802427
quote:
En dan nog verbaasd zijn ook dat niet alle Marokkaanse pubers die verstrengelingen van zionisme met het joodse geloof, de joodse cultuur en het joodse ras eventjes haarfijn ontrafelen?
Ehh, misschien moeten die mocro's gewoon niemand intimideren, beledigen en/of mishandelen? Dan hoeven ze niet eens goed na te denken over wie of wat iemand wel of niet is.

Is dat echt te veel gevraagd?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zaterdag 11 december 2010 @ 14:33:40 #157
111528 Viajero
Who dares wins
pi_89802520
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:19 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Segregatie en tolerantie zijn niet hetzelfde, dat is 1.

Ten tweede: onwaarschijnlijk.

Ik pleur voor je voeten dat het overal waarneembaar is, vraag je waarom dat 'zogenaamd' in jou fijne woonplaats niet gebeurt en je hebt concreet geen antwoord.

Dan is het waarschijnlijk dat jij niet erg goed geïnformeerd bent. Dat gecombineerd met dat (logischerwijs) die intolerantie niet aan de grote klok gehangen wordt. Spoel 20 jaar terug in NL en als je de media moest geloven waren er ook geen barsten in het mooie multiculti project. Ondertussen weten we beter.

En heb je m'n toegift nog gelezen?

[..][quote]

Hallo zeg, er wonen zo'n 300.000 joden in het VK, de meeste in London (2001 census), en nog kan je geen enkel resultaat vinden over joden die uit London vluchten. En dan ben ik ongeinformeerd? Er zijn hier zeker antisemitische incidenten, maar jij verbindt daar de conclusie aan dat joden hier zich ook niet veilig voelen en willen vluchten, zonder enige onderbouwing.

Niks projectie. Latijnse begrip ceteris paribus. Bij gelijke omstandigheden. Jij bent degene die tegen de stroom in jezelf verteld dat het in je huidige woonplaats niet gebeurt, en hebt totaal geen antwoord als ik je vraag waarom.
quote:
Ik heb ook geen duidelijk antwoord op de vraag waarom we in een financiele crisis verkeren, en toch zitten we in een financiele crisis.

En je had het volgens mij eerder over je vriendin die voor orthodoxe joden werkt? Tip: laat je vriendin de materie zelf aansnijden. Laat haar vragen wat die mensen ervaren, in plaats van het feit dat hun er zelf nooit over beginnen gemakshalve maar te interpreteren als "Hier gebeurt dat niet! *)"

Ik denk dat dan je ogen open gaan.
[/quote]

De familie van haar baas woont over de hele wereld, en het komt regelmatig voor dat familieleden verhuizen, vooral voor huwelijken en zakelijke kansen, vooral tussen London, Canada, Israel en Argentinie. dat betekent ook dat er op die manier nieuwe joden naar London komen. Maar goed, ik zal het haar eens vragen.
  zaterdag 11 december 2010 @ 14:34:30 #158
111528 Viajero
Who dares wins
pi_89802539
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, hij zegt dat antizionisme agressie oproept, toch niet bij de antizionist zelf lijkt me.

[..]

Kennelijk gaat hij er wel op in. Dan is het belachelijk om de antizionist voor antisemiet uit te maken.
Dat zegt hij nergens, dat maak jij ervan.
  zaterdag 11 december 2010 @ 14:35:00 #159
111528 Viajero
Who dares wins
pi_89802549
Wat is er trouwens aan de hand met de quote functie? Ik zet ze echt goed neer....
pi_89802678
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:20 schreef Weltschmerz het volgende:

Ook dat zeg ik niet.
Dus er is overeenstemming dat diegene die begint geweldadig te doen tegen iemand met een keppeltje, louter omdat zo iemand er 1 draagt, fout is, en niet degene die dat zat is en daarom maar besluit te verhuizen?

quote:
Hij kennelijk:
Dus hij laat commentaar over Israël/zijn geloof niet over zijn kant gaan, hij reageert, dus is hij agressief, en niet degene die ongewenst begint met bekritiseren?

Per seconde ranziger, jij :r Racist :r Smerig figuur ben jij zeg.

Want moeten die joden dan doen? Gelaten het gescheld over zich heen laten komen, en niks terugzetten, want anders zijn ze ineens agressief? :')

Want voor niet jodenhatende linkse fascisten zoals jij zijn degene de anderen wegpesten de agressors.

quote:
Het een sluit het ander niet uit. Feit is dat zionistische clubjes graag mogen doen alsof. Het Jules Croisetsyndroom misschien?.
Net zoals het niet uit te sluiten valt dat moslims ooit met achterstelling te maken hebben, want die doen immers graag alsof?

quote:
Wat gebeurt er dan? Dat vroeg ik al eerder.
Daar gaat de OP over joh. Ik ga niet mee met als de volwaardige jodenhater die je blijkt te zijn door maar net doen alsof ze het 'bedenken'.

quote:
Ik pleit voor tolerantie, dus dan moet je mensen in hun dagelijkse doen en laten met rust laten. Maar anderzijds kun je niet nadrukkelijk je mening uiten, en dan het recht claimen dat die onweersproken blijft.
Tenzij je jood bent, volgens je eigen redeneringen. Want als je dan dat recht niet claimt, en derhalve de discussie aangaat, ben je volgens de mooie fascist die je bent ineens "agressief" :r

En tenzij je moslim bent, volgens je eigen schrijven. Want dan mag je prima joden niet 'met rust laten'. Dan is het zeer 'terecht' dat je ze gaat uitschelden, toch?

quote:
Maar ook al deugt de aanleiding niet, als meneer toch in discussie raakt op straat over het zionisme, dan is het schandalig om een antizionist als antisemiet af te schilderen.
Iets met oorzaak, gevolg. Als die moslim z'n smoel houd en die jood met rust laat, hadden we deze discussie niet.

Maar die moslim houd z'n smoel niet, die valt joden lastig, maar jij weet wat er "schandalig" is. Niet dat joden worden lastig gevallen, toch?

En wat ik al een paar keer getracht heb uit te leggen: de kans dat de geweldplegers daadwerkelijk politiek gemotiveerd zijn is zeer laag. We hebben het nu eenmaal niet over bevolkingsgroepen die aan de bovenkant van de maatschappij staan. Tegenovergesteld zelfs.

Toch blijf jij maar doen alsof dat tuig helemaal geen tuig is! :) Nee, het is geen tuig, ze zijn politieke alleen zeer bewust en willen graag "discussiëren" over Israël.

Jij bent een smerig mannetje. Een linkse racist.
pi_89802714
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:30 schreef waht het volgende:

[..]

Ehh, misschien moeten die mocro's gewoon niemand intimideren, beledigen en/of mishandelen? Dan hoeven ze niet eens goed na te denken over wie of wat iemand wel of niet is.
Nee, maar die mocro's zijn reguliere intellectuelen :) Die haten joden niet, ze willen alleen "discussieren" :)

:r
pi_89802836
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:24 schreef Weltschmerz het volgende:

En nog een keertje:

Houd eens op met net doen alsof het tuig wat zich hier schuldig aan maakt echt de intentie heeft om zinnig te discussiëren / überhaupt precies het fijne lijntje tussen jodenhaat/anti zionisme kan onderscheiden.

We hebben het niet over een discussie in het equivalent van de engelse De Balie vriend. We hebben het over *tuig* wat begint te schelden op keppeltjes, puur omdat zo iemand er een draagt.
pi_89802854
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:35 schreef Viajero het volgende:
Wat is er trouwens aan de hand met de quote functie? Ik zet ze echt goed neer....
Nee, als jij iets gequotes wil onderbreken moet je zelf de tags zetten ;)
pi_89803187
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:30 schreef waht het volgende:

[..]

Is dat echt te veel gevraagd?
Uiteraard niet, maar dat is nog geen reden om antizionisme gelijk te stellen met antisemitisme, sterker nog, dat werkt dit soort dingen alleen maar in hand. Ook al weet ik nog steeds niet waar het nou eigenlijk over gaat.
pi_89803212
quote:
Er zijn hier zeker antisemitische incidenten, maar jij verbindt daar de conclusie aan dat joden hier zich ook niet veilig voelen en willen vluchten, zonder enige onderbouwing.
Ah, ok. Maar van antisemitische incidenten naar een onveilig gevoel wat zo erg wordt dat je besluit weg te wezen.

Is dat echt een brug te ver om te veronderstellen dan? Ik denk het niet. Jij? En als ik dan concludeer dat joden die hun heil ergens anders gaan zoeken in heel europa voorkomen, blijf jij dan volhouden dat dat bij jou niet gebeurt?

En nogmaals: dat ga jij nooit aan de grote klok gehangen zien worden. Tenzij er ook op dat eiland een wilders revolutie plaats vind.

En je voorbeeld van de financiële crisis is slecht. De anatomie daarvan is bekend :P
pi_89803251
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:55 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Uiteraard niet, maar dat is nog geen reden om antizionisme gelijk te stellen met antisemitisme, sterker nog, dat werkt dit soort dingen alleen maar in hand. Ook al weet ik nog steeds niet waar het nou eigenlijk over gaat.
Pleur op met je anti-zionisme. Daar is dat tuig helemaal niet mee bezig.
pi_89803254
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:39 schreef SeculasStatius het volgende:

Dus er is overeenstemming dat diegene die begint geweldadig te doen tegen iemand met een keppeltje, louter omdat zo iemand er 1 draagt, fout is, en niet degene die dat zat is en daarom maar besluit te verhuizen?
Kom maar terug als je het lezen onder de knie hebt gekregen, dit heeft geen zin zo.
  zaterdag 11 december 2010 @ 15:10:53 #168
111528 Viajero
Who dares wins
pi_89803654
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:56 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Ah, ok. Maar van antisemitische incidenten naar een onveilig gevoel wat zo erg wordt dat je besluit weg te wezen.

Is dat echt een brug te ver om te veronderstellen dan? Ik denk het niet. Jij? En als ik dan concludeer dat joden die hun heil ergens anders gaan zoeken in heel europa voorkomen, blijf jij dan volhouden dat dat bij jou niet gebeurt?

En nogmaals: dat ga jij nooit aan de grote klok gehangen zien worden. Tenzij er ook op dat eiland een wilders revolutie plaats vind.

En je voorbeeld van de financiële crisis is slecht. De anatomie daarvan is bekend :P
Dat denk jij, maar je hebt geen enkele onderbouwing. Joden in London hebben echt Wilders niet nodig om een blog te schrijven, of in de media te krijgen dat ze bang zijn. Ook al zouden de Britse media gecensureerd worden zoals jij schijnt te denken, dan nog zouden Amerikaanse en Israelische media er als een tijger op duiken om daarover te rapporteren als dat zo zou zijn.
  zaterdag 11 december 2010 @ 15:15:46 #169
pi_89803799
Je kan natuurlijk ook Israël verwijten dat ze het Jodendom misbruiken om mensen in andere landen bij hun nationalistische ideologie te betrekken. Waarom de schuld aan de Marokkanen geven?
  zaterdag 11 december 2010 @ 15:21:49 #170
111528 Viajero
Who dares wins
pi_89803964
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 december 2010 15:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je kan natuurlijk ook Israël verwijten dat ze het Jodendom misbruiken om mensen in andere landen bij hun nationalistische ideologie te betrekken. Waarom de schuld aan de Marokkanen geven?
Omdat individuele joden buiten Israel er ook weinig aan kunnen doen, en er ook flink veel joden zijn, zowel in israel als daarbuiten, die ook flinke kritiek hebben op de bezetting.

Individuele joden aanvallen op de regering van Israel en de bezetting van de Westbank is net zo dom als individuele Marokkanen aan te vallen over de Marokkaanse regering en de bezetting van de Westelijke Sahara. Praat met mensen, hoor ze aan en kom met tegenargumenten, maar ga er nooit van uit dat ze een bepaalde mening hebben omdat ze een bepaald ras/nationaliteit/geloof hebben. Een van de meest anti-Israelische regering mensen die ik ken is een jood, en een van de meest pro-Israelische regering mensen die ik ken is een Moslim Arabische Tunesier (die de PLO van dichtbij heeft meegemaakt toen ze in Tunis zaten).
  zaterdag 11 december 2010 @ 15:28:55 #171
pi_89804197
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 15:21 schreef Viajero het volgende:

[..]

Omdat individuele joden buiten Israel er ook weinig aan kunnen doen, en er ook flink veel joden zijn, zowel in israel als daarbuiten, die ook flinke kritiek hebben op de bezetting.

Dan is het helemaal dom van Israël :D

[ Bericht 7% gewijzigd door Papierversnipperaar op 11-12-2010 15:36:26 ]
  zaterdag 11 december 2010 @ 15:51:24 #172
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_89804776
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:44 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

En nog een keertje:

Houd eens op met net doen alsof het tuig wat zich hier schuldig aan maakt echt de intentie heeft om zinnig te discussiëren / überhaupt precies het fijne lijntje tussen jodenhaat/anti zionisme kan onderscheiden.

We hebben het niet over een discussie in het equivalent van de engelse De Balie vriend. We hebben het over *tuig* wat begint te schelden op keppeltjes, puur omdat zo iemand er een draagt.
Het gaat niet eens om Israël an sich, want de helft kan het nog niet eens aanwijzen op de kaart.

Het gaat maar om één ding: laten zien wie er de baas is op straat in Amsterdam. En dat door een andere groep te terroriseren. De joden zijn een gemakkelijk slachtoffer, want een relatief kleine groep die niet agressief is. Die kunnen ze dus aan. Hetzelfde geldt voor de homo's.

Als de joden en homo's straks weggepest zijn vinden ze wel weer een andere groep om te terroriseren. Net zolang tot ze zelf de grootste en sterkste groep zijn. Zo werkt dat.
The End Times are wild
pi_89804831
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ach laat Greta nou.....
Gretta is zo'n foute katholieke antisemiet in hart en nieren.
  zaterdag 11 december 2010 @ 16:13:54 #174
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_89805311
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 21:05 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Ik denk dat islamieten met een soepjurk ook door velen worden beschimpt.

Waarom is het noodzakelijk om uitdagend over straat te lopen?
Exact. Mensen moeten normaal doen.

'Euj, ja maar, da's kei-ongenuanceerd, da's hun cultuur en hun geloof enzo en daar moet je respect voor hebben.'

Niet alles ligt genuanceerd. God bestaat niet, dus je kunt je rare hoedjes en jurken thuis laten.
  zaterdag 11 december 2010 @ 16:14:49 #175
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_89805329
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 15:53 schreef Mylene het volgende:

[..]

Gretta is zo'n foute katholieke antisemiet in hart en nieren.
Hoe weet je dat ze katholiek is?
pi_89805476
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:57 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Kom maar terug als je het lezen onder de knie hebt gekregen, dit heeft geen zin zo.
Ik stel juist een vraag ter verduidelijking?

En er schort niks aan mijn leesvaardigheid. Laat de ongefundeerde ad hominens maar achterwege.
pi_89805526
Tijd dat Benzion naar Israël gaat, ja. Daar kun je als openlijk orthodoxe jood tenminste wel veilig beschermd door een bezettingsleger door Arabische gebieden rijden.
pi_89805615
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 16:22 schreef Monidique het volgende:
Tijd dat Benzion naar Israël gaat, ja. Daar kun je als openlijk orthodoxe jood tenminste wel veilig beschermd door een bezettingsleger door Arabische gebieden rijden.
Amsterdam is niet echt een Arabisch gebied. Ok, misschien een klein beetje.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_89805757
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 15:10 schreef Viajero het volgende:

[..]

Dat denk jij, maar je hebt geen enkele onderbouwing.
Daarom vraag ik toch ook: is dat een brug te ver om te veronderstellen?

Is het denkbaar dat individuen de "anti-semitische incidenten" dermate zat zijn dat ze hun heil anders gaan zoeken?

Want: de moslims die in london rondhobbelen zijn niet wezenlijk anders dan moslims elders. Als moslims elders in europa joden lastigvallen, kun je er vergif op innemen dat dat in london ook gebeurt. En het argument dat ze 'zoveel toleranter zijn' in london gaat niet op. Niet voor import, tenzij je alsnog hard kan maken dat het in de grond zit, wat ik betwijfel. En ook je 'we zijn druk' argument gaat niet op. Want net als elders in europa staan een hoop moslims onderaan de maatschappelijke ladder, dus alle tijd om intolerant te doen.

quote:
Ook al zouden de Britse media gecensureerd worden zoals jij schijnt te denken, dan nog zouden Amerikaanse en Israelische media er als een tijger op duiken om daarover te rapporteren als dat zo zou zijn.
En ik twijfel ook niet dat er zat Israëlische media over rapporteren. Maar ik begrijp hebreeuws niet, ik lees niet bewust veel uit die hoek.

En gaan we weer: een vorm van censuur hebben we in nederland ook gezien. En nu ga jij weer uitleggen "Dat dat hier nooit kan gebeuren! *)"

En dat zit zeker ook in de grond? Dat straalt uit naar alle journalisten in dat land?

Nee, dat media soms meebuigen met de politieke wind nemen we overal waar, ook in dit mooie land waarvan jij jezelf ten onrechte vertelt dat het zeker niet kan gebeuren.
pi_89805804
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 15:51 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het gaat niet eens om Israël an sich, want de helft kan het nog niet eens aanwijzen op de kaart.
Vertel het aan die ranzige crypto fascist. Die buigt zich in alle bochten om het zo te presenteren dat het tuig gewoon een nuttige "disccussie" wil voeren, ik ben het met je eens.
  zaterdag 11 december 2010 @ 16:41:14 #181
111528 Viajero
Who dares wins
pi_89805994
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 16:32 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Daarom vraag ik toch ook: is dat een brug te ver om te veronderstellen?

Is het denkbaar dat individuen de "anti-semitische incidenten" dermate zat zijn dat ze hun heil anders gaan zoeken?

Want: de moslims die in london rondhobbelen zijn niet wezenlijk anders dan moslims elders. Als moslims elders in europa joden lastigvallen, kun je er vergif op innemen dat dat in london ook gebeurt. En het argument dat ze 'zoveel toleranter zijn' in london gaat niet op. Niet voor import, tenzij je alsnog hard kan maken dat het in de grond zit, wat ik betwijfel. En ook je 'we zijn druk' argument gaat niet op. Want net als elders in europa staan een hoop moslims onderaan de maatschappelijke ladder, dus alle tijd om intolerant te doen.

[..]

En ik twijfel ook niet dat er zat Israëlische media over rapporteren. Maar ik begrijp hebreeuws niet, ik lees niet bewust veel uit die hoek.

En gaan we weer: een vorm van censuur hebben we in nederland ook gezien. En nu ga jij weer uitleggen "Dat dat hier nooit kan gebeuren! *)"

En dat zit zeker ook in de grond? Dat straalt uit naar alle journalisten in dat land?

Nee, dat media soms meebuigen met de politieke wind nemen we overal waar, ook in dit mooie land waarvan jij jezelf ten onrechte vertelt dat het zeker niet kan gebeuren.
Ok, je hebt gelijk. Alle joden hier trillen van angst en willen zo snel mogelijk weg. Want jij zegt het, en er is geen enkele mogelijkheid dat jij ongelijk hebt. Alle media zijn tegen jou, en daarom wist ik het nog niet. bedankt dat je me verlicht hebt.
pi_89806324
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 16:41 schreef Viajero het volgende:

[..]

Ok, je hebt gelijk. Alle joden hier trillen van angst en willen zo snel mogelijk weg. Want jij zegt het, en er is geen enkele mogelijkheid dat jij ongelijk hebt. Alle media zijn tegen jou, en daarom wist ik het nog niet. bedankt dat je me verlicht hebt.
Nee, dat zei ik niet.

Je hebt nog net niet het lef om te ontkennen dat er "anti-semitische incidenten" zijn (hoop ik voor joden in het VK dat het geen incidenten zijn zoals wij in NL bepaalde structurele problemen maar "incidenten"blijven noemen).

Daarop vraag ik: is het denkbaar dat bepaalde individuen die bv. nu eenmaal in een verkeerde wijk zitten, of anderzijds noodgedwongen er veel aan bloot gesteld worden hun heil ergens anders gaan zoeken?

Wijs ik je er ook nog op jij degene bent in deze discussie die comfortabel met zwart-wit beelden werkt. Want je woont in een land met ik weet niet hoeveel miljoen mensen, toch presteer je het om te verkondigen dat "het niet voorkomt! *)".

En ik heb het niet over 'allemaal' gehad, dat maak jij er nu ineens van.

En ontken jij dat wij in NL wel degelijk een vorm van censuur hebben gezien (zelf censuur) omtrent de wantoestanden van de "multi-culti" samenleving?

Nog een keer: leg jij mij eens uit waarom dat in dat mooie land waar jij woont niet kan gebeuren?
pi_89806367
Gretta die een abonnement heeft op aanklagen is nu zelf op de vingers getikt.

quote:
Het Meldpunt Discriminatie Internet (MDI) heeft de stichting Stop de bezetting van Gretta Duisenberg een tik op de vingers gegeven. Een artikel op haar website voldoet volgens het MDI aan 'belediging van een bevolkingsgroep (in casu Joden), zoals omschreven in artikel 137c van het Wetboek van Strafrecht'. Het MDI dook in de zaak na een klacht van HP/De Tijd verslaggever Bas Paternotte. Stop de bezetting heeft het gewraakte artikel inmiddels verwijderd. Het is de eerste keer dat Duisenberg cum suis succesvol wordt aangepakt voor antisemitisme.
bron
pi_89806384
Ik zie het probleem niet zo, geef de Marokkanen gewoon een koekje van eigen deeg?
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_89806520
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 16:53 schreef Mylene het volgende:
Gretta die een abonnement heeft op aanklagen is nu zelf op de vingers getikt.

[..]

bron
[/quote]

Duisenberg is niet op de vingers, een bericht van een of andere antisemitische user is verwijderd na klachten van de MDI. Wel even wat anders, hè...
pi_89806545
Waarom zijn er nog geen knokploegen.. ik zit echt te wachten op een A-Team achtig busje met wat jonge gasten er in, met honkbalknuppels die door die schotelbuurten rijden.
pi_89806589
Oh, ik heb trouwens echt een hekel aan het grootste gedeelte van de Marokkaanse bevolking tussen de 10 en 30 jaar oud, van het mannelijke geslacht. Die mogen van mij stuk voor stuk een nekschot krijgen.
pi_89806597
Afijn: na wat zoeken:

quote:
Unlikely exodus: the Jews leaving Britain to start a new life in Israel
· Biggest single migration of westerners since 1948
· Anti-semitism and desire for community blamed

[....]

The numbers of Jews migrating to Israel from western countries including Britain, France and the US is rising year-on-year, even as fewer Jews arrive from regions such as the former Soviet Union.

[....]

Britain's rising trend of anti-semitic incidents hit a new high in 2004, with 532. Last year, 455 incidents were recorded by the Community Security Trust, which safeguards Jews in Britain. But although some departing Jews say media coverage is anti-semitic, the consensus is that Jews are safe and largely prosperous. This exodus is not the product of fear.

"We've walked to the synagogue and had things thrown at us from cars, but I wouldn't say anti-semitism is a factor," said Mr Benjamin. "Everything we've planned has been positive because we're that kind of family."

Oh jee. :')

Maar het kwam niet voor, zei jij al die tijd?

Je was maar wat aan het roepen dus?

Lullig joh, je sprookje, dat dat land waar jij woont zo ontzettend fantastisch is, dat dat soort dingen helemaal niet gebeuren lijkt niet waar!

:')

:W
pi_89806624
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 16:59 schreef Oksel het volgende:
Waarom zijn er nog geen knokploegen.. ik zit echt te wachten op een A-Team achtig busje met wat jonge gasten er in, met honkbalknuppels die door die schotelbuurten rijden.
Geweld lost niets op. Je moet je niet verlagen tot het niveau van die bewuste Marokkanen.
pi_89806637
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:00 schreef Oksel het volgende:
Oh, ik heb trouwens echt een hekel aan het grootste gedeelte van de Marokkaanse bevolking tussen de 10 en 30 jaar oud, van het mannelijke geslacht. Die mogen van mij stuk voor stuk een nekschot krijgen.
Dag.
pi_89806670
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:00 schreef SeculasStatius het volgende:
Afijn: na wat zoeken:

[..]

Oh jee. :')

Maar het kwam niet voor, zei jij al die tijd?

Je was maar wat aan het roepen dus?

Lullig joh, je sprookje, dat dat land waar jij woont zo ontzettend fantastisch is, dat dat soort dingen helemaal niet gebeuren lijkt niet waar!

:')

:W
Allemachtig, zeg. Ben je een beetje autistisch, ofzo?
pi_89806723
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:01 schreef Mylene het volgende:

[..]

Geweld lost niets op. Je moet je niet verlagen tot het niveau van die bewuste Marokkanen.
Alle normaal denkende mensen verhuizen straks naar de V.S. of Israel, de rest van de wereld buigt toch voor dat gespuis.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_89806755
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:01 schreef Mylene het volgende:

[..]

Dus je moet het maar laten gebeuren? Een nachtje cel helpt echt niet, dat is status-vergrotend.
pi_89806775
Je kan ook in Twente gaan wonen, daar heb je dat wat minder.. :P
pi_89806823
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:06 schreef Oksel het volgende:
Je kan ook in Twente gaan wonen, daar heb je dat wat minder.. :P
Maar daar is van alles 'minder'.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_89806840
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:03 schreef Monidique het volgende:

[..]

Allemachtig, zeg. Ben je een beetje autistisch, ofzo?
Die vraag wilde ik jou al een hele tijd stellen :)

Ja, als ik gewoon op een normale manier vraag: is dit een brug te ver om te veronderstellen, en er wordt alleen geantwoord: "je hebt geen bewijs *)" en voor de rest ook niet het modicum aan intelligentie hebt dat het niet verstandig is om absoluutheden te spreken als je het over een miljoenen bevolking hebt, ja, dan kan hij het helemaal krijgen als ik dat bewijs eenmaal gegoogled heb.

Bewijs geleverd. Ja er zijn joden opgerot uit het VK met als opgaaf reden: jodenhaat (anti-semitisme is niet echt correct).

Hij lulde uit z'n nek, ik had gelijk :)
pi_89806870
De vraag is hierbij voldoende beantwoord, me dunkt.
pi_89806878
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:05 schreef Oksel het volgende:

[..]

Dus je moet het maar laten gebeuren? Een nachtje cel helpt echt niet, dat is status-vergrotend.
Die jongeren zijn van god los en moeten vaker naar de moskee gaan. Verder moeten ze een goede vrijetijdsbesteding hebben, dingen zoals voetbal.

Verder zoals ik al eerder zei: Saïd Bensellam is iemand met een succesvolle aanpak. Hij is ook te gast geweest bij Pauw & Witteman. Hij begeleidt Marokkaanse reljongeren in zijn vrije tijd. Het is vooral aanspreken op hun gedrag en tegelijkertijd perspectief bieden. Geen geouwehoer en zonder poespas. Marokkaanse jongeren die elkaar aanspreken op hun gedrag.

Hoor zijn verhaal: http://player.omroep.nl/?aflID=10599258
pi_89807000
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:09 schreef Mylene het volgende:

[..]

Die jongeren zijn van god los en moeten vaker naar de moskee gaan. Verder moeten ze een goede vrijetijdsbesteding hebben, dingen zoals voetbal.

Verder zoals ik al eerder zei: Saïd Bensellam is iemand met een succesvolle aanpak. Hij is ook te gast geweest bij Pauw & Witteman. Hij begeleidt Marokkaanse reljongeren in zijn vrije tijd. Het is vooral aanspreken op hun gedrag en tegelijkertijd perspectief bieden. Geen geouwehoer en zonder poespas. Marokkaanse jongeren die elkaar aanspreken op hun gedrag.

Hoor zijn verhaal: http://player.omroep.nl/?aflID=10599258
Klinkt als wederom een buurtvader.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_89807059
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:08 schreef Monidique het volgende:
De vraag is hierbij voldoende beantwoord, me dunkt.
Nou, nee, niet echt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')