abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89783391
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:07 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Lees eens een paar postings lager. Moslims met soepjurken een een baard waar Osama bin Laden jaloers op zou worden moeten ook niet provocerend door een jodenbuurt gaan wandelen.

Geloof wat je wil, maar gedraag je normaal. Dus geen soepjurk, geen keppeltje, geen kruisjes als je gaat wandelen en zinnens bent om door een straat met "andersgelovigen" te lopen. Tenzij je het bewust doet om de bewoners van die straat uit te dagen. Maar dan moet je ook niet komen janken als je wordt uitgescholden.

Daarbij komt nog dat schelden geen pijn doet. Eén oor in, het andere oor uit. En al helemaal als men het in beledigende termen over een land ver weg van hier heeft.
Ik weet niet of ik hierom moet lachen of moet huilen.
pi_89783447
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:09 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Dan doe je een huillach. Dat lucht misschien op.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_89783455
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:09 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Daar is deze smiley perfect voor: :')
pi_89783544
De katholieken van de foute kant bij wie het antisemitisme met de paplepel is ingegoten herken je ook zo hè? Geloof heeft er niets mee te maken hoor je dan want ze zijn immers zogenaamd atheïstisch opgevoed.
pi_89783806
Een broer van de persoon in de OP woonde een aantal jaren geleden in London dus het is niet zo dat ze allemaal naar Israel gaan.
pi_89783880
Bovendien zijn een groep Marokkanen die afgeven op de Israëlische bezetting hypocriet omdat hun land de Westelijke Sahara bezet houdt. Marokko onderdrukt zelf een volk.
pi_89783910
Maar zoals de mensen uit het nieuwsbericht zeggen: Bolkestein heeft inderdaad gelijk. Het is belachelijk dat men dit probleem geen aandacht geeft of zelfs ontkent. De focus ligt op het knuffelen van de allochtone jeugd en met name de islamitische groep daarvan. Terwijl dat juist de groep is die veel discrimineert. Maar nee, dat mag je niet zeggen, want dan discrimineer je hen weer. :|W
  vrijdag 10 december 2010 @ 22:22:44 #58
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_89784031
quote:

[..]

Lees eens een paar postings lager. Moslims met soepjurken een een baard waar Osama bin Laden jaloers op zou worden moeten ook niet provocerend door een jodenbuurt gaan wandelen.

Geloof wat je wil, maar gedraag je normaal. Dus geen soepjurk, geen keppeltje, geen kruisjes als je gaat wandelen en zinnens bent om door een straat met "andersgelovigen" te lopen. Tenzij je het bewust doet om de bewoners van die straat uit te dagen. Maar dan moet je ook niet komen janken als je wordt uitgescholden.

Daarbij komt nog dat schelden geen pijn doet. Eén oor in, het andere oor uit. En al helemaal als men het in beledigende termen over een land ver weg van hier heeft.
Op de eerste plaats zal het niet enkel bij schelden blijven. Bedreigingen zijn stap 2 die al genomen is. Wil je het hier geen halt toeroepen? Stap drie is fysiek geweld.

En nee, als je als Jood met een keppeltje, moslim met een hoofddoek of katholiek met een kruisje loopt, dan 'vraag je er niet om' om lastiggevallen te worden. Ik denk dat een moslim best door een jodenbuurt kan lopen.
The End Times are wild
  vrijdag 10 december 2010 @ 22:25:50 #59
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89784185
Computernerds worden tegenwoordig ook heftig gediscrimineerd en vervolgt. Wanneer pakken we dat aan! :(
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 10 december 2010 @ 22:34:15 #60
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_89784600
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 21:47 schreef WallOfStars het volgende:
geloof is altijd kut, welke versie je ook aanhangt.
Boh, zelf geloof ik niet, maar er zijn van die hallejujah-christenen die er vreselijk veel schik in schijnen te hebben en die uitermate vriendelijk met andersdenkenden omgaan. Zelf ben ik ooit katholiek gedoopt en dat wordt trouwens tegenwoordig ook heul vrijblijvend beleden door jonge mensen.

Bovendien is door 'het geloof' midden-oosten en europa wel ontwikkeld. Ooit heeft het wel een ontwikkelende werking gehad. Het joods en islamitische geloof hebben zeer veel geboden die te herleiden zijn op hygiene etc.

'Dus geloof is altijd kut' wil ik niet sowieso onderstrepen. Ik weet ook dat er simpele zielen zijn die dankzij hun geloof een leidraad in hun leven hebben en er niemand mee lastig vallen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 21:22 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Wat dacht je van Israel?
Veel orthodoxe joden zijn juist faliekant tegen Israel, waar de macht is aan de afvalligen (in hun ogen). Bovendien mogen ze pas terug naar Israel wanneer de messias gekomen is.

Bovendien zijn de acties van Israel schadelijk voor hun welzijn

Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_89784881
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

En nee, als je als Jood met een keppeltje, moslim met een hoofddoek of katholiek met een kruisje loopt, dan 'vraag je er niet om' om lastiggevallen te worden. Ik denk dat een moslim best door een jodenbuurt kan lopen.
Een Joods jongetje met een keppeltje die wordt uitgescholden door Marokkaanse jongeren vanwege Israël vraagt er kennelijk om die reden om.

Stel je eens voor als je i.p.v. een Joods jongetje een moslim jongetje invult. En hoe zit met homoseksueel of een transseksueel? Vragen die er ook om?

Ik heb ook weleens met een Marokkaanse taxichauffeur gebabbeld. Ik zei hem waarom met twee maten meten wat betreft bezetting door Israël en de Palestijnse gebieden en Marokko met Westelijke Sahara. Hij zei mij dat het anders is omdat de Joden daar de baas zijn. Hij zei ook niets met Joden maar ze moeten wel onder ons staan.
pi_89785079
Trieste zaak. Een opmerking: Ben Zion stelt dat er ook een tweede vorm van antisemitisme is die slimmer is, dat is antizionisme. Bij deze zijn er dus honderduizenden antisemieten in Nederland omdat ze antizionistisch zijn. Dit staat los van de bedreigingen maar ik zou Evers aan willen raden wat antisemitisme betreft ff de hand in eigen boezem te steken en antizionisme los ervan te zien.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_89785172
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:40 schreef Mylene het volgende:

[..]

Een Joods jongetje met een keppeltje die wordt uitgescholden door Marokkaanse jongeren vanwege Israël vraagt er kennelijk om die reden om.

Stel je eens voor als je i.p.v. een Joods jongetje een moslim jongetje invult. En hoe zit met homoseksueel of een transseksueel? Vragen die er ook om?

Ik heb ook weleens met een Marokkaanse taxichauffeur gebabbeld. Ik zei hem waarom met twee maten meten wat betreft bezetting door Israël en de Palestijnse gebieden en Marokko met Westelijke Sahara. Hij zei mij dat het anders is omdat de Joden daar de baas zijn. Hij zei ook niets met Joden maar ze moeten wel onder ons staan.
De Westelijke Sahara en het conflict is niet met Israel te vergelijken, de geschiedenis is zeer anders. Dat weet je wel toch?
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_89785219
En je was niet bang de taxi uit geschopt te worden? :P

Maar volgens mij zou je wel kunnen stellen dat joden een stuk toleranter en vredelievender zijn. Hier in Nederland vallen ze in ieder geval niemand lastig. Datzelfde kan je absoluut niet zeggen over de islamitische mensen (de jeugd vooral). Ik wil niet generaliseren maar je kan er gewoon niet omheen dat dit het algemene beeld is dat er gecreëerd wordt.

Het is belachelijk dat men juist gaat huilen als je iets negatiefs zegt over moslims, terwijl een behoorlijk deel toch echt niet zo lief is. :o
  vrijdag 10 december 2010 @ 22:50:22 #65
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_89785369
Het kan me niets schelen als de joden hier weg zijn.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
  vrijdag 10 december 2010 @ 22:54:06 #66
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_89785520
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:44 schreef Aloulou het volgende:
Trieste zaak. Een opmerking: Ben Zion stelt dat er ook een tweede vorm van antisemitisme is die slimmer is, dat is antizionisme. Bij deze zijn er dus honderduizenden antisemieten in Nederland omdat ze antizionistisch zijn. Dit staat los van de bedreigingen maar ik zou Evers aan willen raden wat antisemitisme betreft ff de hand in eigen boezem te steken en antizionisme los ervan te zien.
Nee, hij zegt:

quote:
De 'slimme' soort, het antizionisme, roept meer agressie op. "Als ze me aanvallen op het handelen van Israël, is het moeilijk daar niet op in te gaan."
Men kijkt hem dus aan op het handelen van Israel.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_89785670
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:54 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Nee, hij zegt:

[..]

Men kijkt hem dus aan op het handelen van Israel.
Niet om mijn gelijk te willen halen maar hij begint toch echt met: "Evers komt twee soorten antisemitisme tegen in de hoofdstad. De 'slimme' en de 'domme' variant".

Waarbij de slimme variant van antisemitisme antizionisme is, zoals het citaat aangeeft wat jij citeeert. Antizionisme ziet hij dus als de tweede, en slimmere, vorm van antisemitisme als je zijn hele citaat in context leest.
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:01:31 #68
235357 TitusPullo
pi_89785817
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:57 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Niet om mijn gelijk te willen halen maar hij begint toch echt met: "Evers komt twee soorten antisemitisme tegen in de hoofdstad. De 'slimme' en de 'domme' variant".

Waarbij de slimme variant van antisemitisme antizionisme is, zoals het citaat aangeeft wat jij citeeert. Antizionisme ziet hij dus als de tweede, en slimmere, vorm van antisemitisme als je zijn hele citaat in context leest.
Precies. De domme variant is: ''Smerige Jood''. De slimme variant is: ''Zeg eens, wat vind jij van het beleid van Israel?'' Althans, zo vat ik dat op vanwege de laatste zin. Als hij antizionisme wilde gelijkstellen aan antisemitisme, dan had hij die laatste zin niet moeten zeggen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:03:28 #69
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89785890
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:46 schreef Desunoto het volgende:

Maar volgens mij zou je wel kunnen stellen dat joden een stuk toleranter en vredelievender zijn. Hier in Nederland vallen ze in ieder geval niemand lastig.
Omdat ze 2 dingen missen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_89786465
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:45 schreef Aloulou het volgende:

[..]

De Westelijke Sahara en het conflict is niet met Israel te vergelijken, de geschiedenis is zeer anders.
Maakt niet uit. Beide illegaal volgens de VN. Marokko heeft het recht niet om het gebied bezet te houden. De bevolking van Westelijke Sahara heeft recht op zelfbeschikking. De situatie in Israël doet daar niets aan af.
pi_89786576
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:46 schreef Desunoto het volgende:
Nee, het is een hele lieve jongen, ook nog een homo, rijdt me weleens vaker naar huis. Hij noemt me altijd zijn favoriete pinda meisje.
pi_89786709
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
Is het dan voor die joden zo enorm moeilijk om op straat te gaan wandelen zonder baard, zwarte kleren en een mutsje?
Doe eens niet zo achterlijk. :{
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:22:01 #73
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_89786780
Keer op keer blijven we lezen over de enorme blunder van NL (en de rest van Europa) om Marokkanen te importeren.

Maar goed, hadden we als land destijds maar niet voorover moeten bukken in de jaren 70 om de olie import veilig te stellen: Oil for Immigration
pi_89786900
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Keer op keer blijven we lezen over de enorme blunder van NL (en de rest van Europa) om Marokkanen te importeren.

Maar goed, hadden we als land destijds maar niet voorover moeten bukken in de jaren 70 om de olie import veilig te stellen: Oil for Immigration
Je kan ook de schuld aan Henk en Ingrid geven omdat ze toen te beroerd waren om vies werk te doen.
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:25:15 #75
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_89786930
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:24 schreef Mylene het volgende:

[..]

Je kan ook de schuld aan Henk en Ingrid geven omdat ze toen te beroerd waren om vies werk te doen.
Of aan de PVDA die hen van zulke hoge uitkeringen voorzag dat ze het ook niet hoefden te doen.
The End Times are wild
pi_89787162
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 22:50 schreef Psy-freak het volgende:
Ik neem aan dat we jou niet horen als iemand roept dat hij of zij een andere bevolkingsgroep niet zal missen? :)
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_89788110
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:50 schreef Psy-freak het volgende:
En door mensen zoals jij is er een staat voor joden nodig.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_89788355
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:47 schreef waht het volgende:

[..]

En door mensen zoals jij is er een staat voor joden nodig.
[Olie-op-vuur-modus] Die is er toch? Kunnen ze mooi allemaal gaan wonen. [/Olie-op-vuur-modus]
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_89788362
Logisch gevolg van intolerantie en de absurde bescherming van het intolerante tuig. Bah.
pi_89788534
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:51 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

[Olie-op-vuur-modus] Die is er toch? Kunnen ze mooi allemaal gaan wonen. [/Olie-op-vuur-modus]
Zeker, ik wilde enkel een doordachte opmerking maken. :P
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zaterdag 11 december 2010 @ 00:28:48 #81
111528 Viajero
Who dares wins
pi_89790171
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 21:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Moeten ze de Palestijnen met rust laten.

Free Internet Free Assange! *O*
Wat hebben Amsterdamse Joden met Palestijnen te maken?
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  zaterdag 11 december 2010 @ 00:30:51 #82
111528 Viajero
Who dares wins
pi_89790271
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:07 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

im out of here....

wtf slaat dit nou op.
De huisantisemieten vinden dit soort topics altijd snel.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  zaterdag 11 december 2010 @ 00:35:01 #83
111528 Viajero
Who dares wins
pi_89790414
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want alle Joden zijn evil. Staat er hier geen ban op dit soort antisemitisme?
  zaterdag 11 december 2010 @ 00:37:34 #84
235357 TitusPullo
pi_89790495
Op Papierversnipperaar moet je niet letten, die stinkt uit z'n mond.
pi_89790722
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

SPOILER
grappig.... :?
  zaterdag 11 december 2010 @ 00:48:30 #86
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_89790858
uitzwaaitopic :W

[ Bericht 8% gewijzigd door Outlined op 11-12-2010 01:12:46 ]
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
  zaterdag 11 december 2010 @ 00:59:31 #87
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_89791216
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:24 schreef Mylene het volgende:

Eens, dat was een van de belangrijkste redenen om massaal goedkope gastarbeiders te importeren. Alleen jammer dat er dus totaal niet op gelet was of ze qua mentaliteit in de westerse samenleving pasten.
  zaterdag 11 december 2010 @ 06:54:33 #88
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_89794508
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:35 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron

Tsja, wat doe je eraan? Het zijn niet alleen Joden, maar ook mensen die op hetzelfde geslacht vallen. Vriendinnen van mij die voor Nederlandse hoer en nog meer fraais zijn uitgescholden, durven ook niet meer een avondje te stappen. Het zijn de rotte appels die het blijven verpesten.

Meningen?
Zo lang Marokkanen worden beschermd door Pechtold en zijn linkse criminele vriendjes, zal dit land afglijden naar een achterlijk, onbeschaafd land.

Ik verheug mij nu al op de verkiezingen in maart volgend jaar.
pi_89794527
Waarom meteen emigreren?

Verhuizen is ook een optie.
pi_89794528
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 21:16 schreef C_N het volgende:

[..]

wie niet
Vrijwel iedereen weet dat er een probleem is, alleen de oplossing van dit probleem verschilt.
  zaterdag 11 december 2010 @ 07:08:24 #91
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_89794529
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:36 schreef RacerDKB het volgende:
Telegraaf = onzin.
Telegraaf = sensatie.
Ik wou dat het waar was. Maar de opkomst van de PVV is al bewijs genoeg dat de beroemde Nederlandse tolerantie een sprookje is. En een ieder met een beetje kennis weet dat fouten gemaakt in het verleden zich steeds weer herhalen in het heden.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_89794533
quote:

[..]

Oh, het kon dus nog dommer.

:')
  zaterdag 11 december 2010 @ 07:14:38 #93
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_89794542
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 06:54 schreef voice-over het volgende:

[..]

Zo lang Marokkanen worden beschermd door Pechtold en zijn linkse criminele vriendjes, zal dit land afglijden naar een achterlijk, onbeschaafd land.
Wat je even vergeet is dat de rechtse partijen ook regelmatig aan de macht zijn geweest. In de essentie is in het spel van de macht geen enkele politicus of partij te vertrouwen. Eigenbelang en het winnen van kiezers al dan niet met het verkopen van leugens en onwaarheden is het doel van het spel. Rechts, links het maakt allemaal geen moer uit. In de extremen daarvan zijn de gevolgen altijd hetzelfde. En wat achterlijk en beschaafd zijn is in 2.500.000 miljoen jaar menselijke geschiedenis niks veranderd. Vroeger met knuppels wellicht nu met atoomwapens.

[ Bericht 7% gewijzigd door Megumi op 11-12-2010 07:25:44 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_89794980
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:04 schreef Mylene het volgende:
Moslims uitschelden is goed omdat ze zich niet aanpassen :') .
Doch dat gebeurt aan de lopende band. Gister was er ook een mooie reportage over bij de KRO op NL2. Maar dat is natuurlijk helemaal niet erg, want een Jood is meer waard dan een moslim.
Sterker nog jij post hier aan de lopende band impliciet dat moslims gewoonweg niet welkom zijn, je bent dus van hetzelfde dadersoort als in de OP (alleen subtieler).
Allah Al Watan Al Malik
pi_89795007
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:35 schreef Viajero het volgende:

[..]

Want alle Joden zijn evil. Staat er hier geen ban op dit soort antisemitisme?
Als dit al een ban moet opleveren, dan had de de helft hier niet meer kunnen posten vanwege de opmerking richting andere bevolkingsgroepen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_89795030
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:19 schreef Mylene het volgende:
Bovendien zijn een groep Marokkanen die afgeven op de Israëlische bezetting hypocriet omdat hun land de Westelijke Sahara bezet houdt. Marokko onderdrukt zelf een volk.
Dus dan mag je niet afgeven op de Israelische bezetting. De logica ontgaat me.
Allah Al Watan Al Malik
pi_89795057
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:22 schreef slashdotter3 het volgende:

Mijn hemel, dat stuk. Hilarisch!
Allah Al Watan Al Malik
pi_89795529
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 07:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vrijwel iedereen weet dat er een probleem is, alleen de oplossing van dit probleem verschilt.
Saïd Bensellam is iemand met een succesvolle aanpak. Hij is ook te gast geweest bij Pauw & Witteman. Hij begeleidt Marokkaanse reljongeren in zijn vrije tijd. Het is vooral aanspreken op hun gedrag en tegelijkertijd perspectief bieden. Geen geouwehoer en zonder poespas. Marokkaanse jongeren die elkaar aanspreken op hun gedrag.

Hoor zijn verhaal: http://player.omroep.nl/?aflID=10599258
pi_89795564
quote:
De 22-jarige Benzion (zijn tweede voornaam) heeft het helemaal gehad met de scheld- en vechtpartijen, vertelt hij in Het Parool. "Frits Bolkestein heeft helemaal gelijk." Samen met zijn zwangere vrouw (22) emigreert hij eind volgend jaar. "Emigreren is voor ons een verlossing."
Wat? Dat hij nu naar een racistische staat gaat om daar racistisch te gaan doen? Voor de Palestijnen die hun huis uit moeten om plaats te maken voor deze exemplaren van het uitverkoren volk zal het geen verlossing zijn.

quote:
Evers komt twee soorten antisemitisme tegen in de hoofdstad. De 'slimme' en de 'domme' variant. "Die eerste soort komt vaak van Marokkaanse jongeren. Ze schelden je uit of bedreigen je." De 'slimme' soort, het antizionisme, roept meer agressie op. "Als ze me aanvallen op het handelen van Israël, is het moeilijk daar niet op in te gaan."
Dus hij uit op straat dat hij zionist is en dus racist, en als iemand hem daar dan op aanspreekt is dat antisemitisch? Wat een gelul.

Als je vindt dat je recht hebt dat het zionisme niet wordt aangevallen dan zou ik bijna zeggen donder maar op naar je eigen land. Alleen is Israel zijn eigen land niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_89795573
quote:
Samen met zijn zwangere vrouw (22) emigreert hij eind volgend jaar. "Emigreren is voor ons een verlossing."
Wat? Dat hij nu naar een racistische staat gaat om daar racistisch te gaan doen? Voor de Palestijnen die hun huis uit moeten om plaats te maken voor deze exemplaren van het uitverkoren volk zal het geen verlossing zijn.
quote:
Evers komt twee soorten antisemitisme tegen in de hoofdstad. De 'slimme' en de 'domme' variant. "Die eerste soort komt vaak van Marokkaanse jongeren. Ze schelden je uit of bedreigen je." De 'slimme' soort, het antizionisme, roept meer agressie op. "Als ze me aanvallen op het handelen van Israël, is het moeilijk daar niet op in te gaan."
Dus hij uit op straat dat hij zionist is en dus racist, en als iemand hem daar dan op aanspreekt is dat antisemitisch? En dan wordt hij agressief? Wat een gelul.

Als je vindt dat je recht hebt dat het zionisme niet wordt aangevallen dan zou ik bijna zeggen donder maar op naar je eigen land. Alleen is Israel zijn eigen land niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')