Het komt ook door betutteling van linkse partijen. Voor moslims denken, wat voor hun goed zou kunnen zijn. Deze groep wordt er vervolgens op aangesproken terwijl ze nergens om gevraagd hebben. Flapdrol Wilders spint er garen bij.quote:Op zaterdag 11 december 2010 07:08 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik wou dat het waar was. Maar de opkomst van de PVV is al bewijs genoeg dat de beroemde Nederlandse tolerantie een sprookje is. En een ieder met een beetje kennis weet dat fouten gemaakt in het verleden zich steeds weer herhalen in het heden.
Het heeft niks te maken met linkse partijen. Lekker de schuld afschuiven, als je dan toch zo bezig bent, dan is het gedrag van deze jongeren de schuld van Israel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:34 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het komt ook door betutteling van linkse partijen. Voor moslims denken, wat voor hun goed zou kunnen zijn. Deze groep wordt er vervolgens op aangesproken terwijl ze nergens om gevraagd hebben. Flapdrol Wilders spint er garen bij.
Dom antisemitisme zit diep in linkse kringenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moeten ze de Palestijnen met rust laten.
hou jij maar voortaan bij je hbo rechtenquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat? Dat hij nu naar een racistische staat gaat om daar racistisch te gaan doen? Voor de Palestijnen die hun huis uit moeten om plaats te maken voor deze exemplaren van het uitverkoren volk zal het geen verlossing zijn.
[..]
Dus hij uit op straat dat hij zionist is en dus racist, en als iemand hem daar dan op aanspreekt is dat antisemitisch? En dan wordt hij agressief? Wat een gelul.
Als je vindt dat je recht hebt dat het zionisme niet wordt aangevallen dan zou ik bijna zeggen donder maar op naar je eigen land. Alleen is Israel zijn eigen land niet.
Totdat deze redenering op moslims losgelaten wordt, dan gaat die smoel weer op vol volume open "DIZKRIMINAZI".quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Als je vindt dat je recht hebt dat het zionisme niet wordt aangevallen dan zou ik bijna zeggen donder maar op naar je eigen land. Alleen is Israel zijn eigen land niet.
Wordt het weer te ingewikkeld voor je als je niet alle orthodoxen over één kam kan scheren?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:13 schreef Athlon64x het volgende:
Orthodoxe joden erkennen ISRAËL NIET .
Het zou je sieren omdat inderdaad niet te doen nee.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wordt het weer te ingewikkeld voor je als je niet alle orthodoxen over één kam kan scheren?
wordt het weer te ingewikkeld voor jou om eigen mening te vormen. die in bezette gebieden zijn geen orthodoxenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wordt het weer te ingewikkeld voor je als je niet alle orthodoxen over één kam kan scheren?
En gaat er van jou nog een antwoord komen waarom wij niet en masse hoofddoekjes af moeten gaan tuigen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik hoor in ieder geval niet bij jouw "wij" en ik heb geen reden nodig om iemand met rust te laten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:39 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
En gaat er van jou nog een antwoord komen waarom wij niet en masse hoofddoekjes af moeten gaan tuigen?
Nee, hoe kom je daarbij?quote:Want dat ze op straat uiten dat ze islamo-fascisisten zijn, en als iemand hen daar dan op aanspreekt is dat discriminatie?
Er wordt hier door de PVV-partijkrant en de geinterviewde gedaan alsof antizionisme hetzelfde is als antisemitisme. Terwijl iedereen die tegen racisme is ook tegen het zionisme is. Nu is tegen racisme zijn een beetje uit, steeds meer mensen voelen zich zo'n loser dat hun ras de enige mogelijkheid is om zich nog goed over zichzelf te voelen, ik doe daar niet aan mee.quote:Als je vindt dat je recht hebt dat het islam niet wordt aangevallen dan zou ik bijna zeggen donder maar op naar je eigen land.
Van links mogen eenvoudige oplossingen niet, want die kunnen niet correct zijn. Dat hebben ze geleerd op hun sociologie opleiding. Ergens wel begrijpelijk, want sociologie is niet te volgen. De linksen denken dat dat komt doordat sociologie enorm ingewikkeld is. De rechtsen weten dat sociologie de moderne astrologie is.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:53 schreef voice-over het volgende:
Verschrikkelijk! De vrijheid van 20 jaar geleden heeft plaats gemaakt voor intolerantie richting Joden en homo's. We boffen maar dat de PvdA-man die in Amsterdam 'de boel bij elkaar hield' geen premier is geworden. Het was in Nederland waarschijnlijk dezelfde puinhoop geworden als nu in Amsterdam. De enige oplosing voor het huidige probleem in Amsterdam is het New York beleid van Juliano: op iedere hoek van de straat (waar dat nodig is) een agent. Ik heb het zelf zien functioneren. Zo eenvoudig is het, echt!
Ah, of ik van jou aan wil nemen dat een keppeltje echt wel een symbool van zionisme is, en een hoofddoekje zeker géén symbool is van de fundamentalistische islam?quote:
Ja, want het marokkaanse tuig dat joden het leven zuur maakt, die zijn politiek zéér bewust wil jij ons uit gaan leggen, en die maken slechts die joden hun leven zuur omdat ze anti-zionistisch zijn, en niet gemotiveerd uit de van joden haat doortrokken onderbuik bedoel je te zeggen?quote:Er wordt hier door de PVV-partijkrant en de geinterviewde gedaan alsof antizionisme hetzelfde is als antisemitisme.
Welnee. Puur electoraal belang. De PvdA is over, als moslims er niet meer op stemmen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:58 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Van links mogen eenvoudige oplossingen niet, want die kunnen niet correct zijn.
Dat zeg ik niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:08 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ah, of ik van jou aan wil nemen dat een keppeltje echt wel een symbool van zionisme is,
Dat is het niet.quote:en een hoofddoekje zeker géén symbool is van de fundamentalistische islam?
Ik zeg alleen dat je best antizionistisch mag zijn, en zelfs moet als je genoeg fatsoen en zelfrespect in je donder hebt om antiracistisch te zijn. Dat mag geen aanleiding zijn voor een orthodoxe jood om agressief te gaan doen. Dat de PVV-partijkrant antizionisme als antisemitisme presenteert is waar ik mij tegen keer. Dat is zionistische propaganda waar menig simpele ziel intrapt.quote:Dat neem ik niet aan van je. Het besef dat jij smerige discriminatie aan het goed praten bent vanuit je eigen nogal subjectieve beleving, is dat aanwezig bij jou, nee hé?
Wat gebeurt er dan eigenlijk precies? Waar hebben we het over? Wie wordt het leven zuur gemaakt en op welke schaal gebeurt dat? De zionisten hebben er nogal een handje van om antisemitisme daar te zien waar het niet is, aangezien hun zionistische agenda daarbij gebaat is.quote:Ja, want het marokkaanse tuig dat joden het leven zuur maakt,
Het probleem lijkt mij vooral dat zij joden en Israel vereenzelvigen, dus antisemitische dingen gaan roepen terwijl het ze alleen maar om Israel en dus het zionisme gaat. Je moet joden en zionisten natuurlijk niet over een kam scheren, niet alle joden zijn racistisch en vinden dat anderen hun huis uit moeten worden gezet om plaats te maken voor het uitverkoren ras. Maar daaraan hebben de zionisten ook schuld, aangezien zij dat onderscheid zelf bewust ook niet maken en doen alsof je tegen joden bent als je tegen Israel bent. Wat die Marokkaanse pubers doen is precies dezelfde redenering volgen maar dan andersom.quote:die zijn politiek zéér bewust wil jij ons uit gaan leggen, en die maken slechts die joden hun leven zuur omdat ze anti-zionistisch zijn, en niet gemotiveerd uit de van joden haat doortrokken onderbuik bedoel je te zeggen?
Als je met je Che-shirtje over straat gaat en daarmee dus een mening uit, vind ik niet dat je moet zeuren als je daar dan opmerkingen over naar je hoofd geslingerd krijgt. Als je openlijk zionist bent, moet je ook niet zeuren dat je verbaal wordt aangevallen op dat racisme. Maar dan hebben we het uiteraard over onvriendelijke toevoegingen ten aanzien van die uiting, niet over bedreiging e.d. of opmerkingen over ras en dergelijke.quote:En zelfs al zou dat zo zijn, vind jij dat dan te billijken? Individuen aanpakken omdat een staats-entiteit aan de andere kant van de wereld zich misdraagt?
Gelul. Het is gewoon een jong stel dat het huis uit wil en op avontuur gaat.quote:Samen met zijn zwangere vrouw (22) emigreert hij eind volgend jaar. "Emigreren is voor ons een verlossing."
Dat gaat pas gebeuren als het de zelfbenoemde linkse elite echt gaat raken. Maar die verhuizen eerder weg uit Amsterdam om lekker verder te kunnen dromen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:53 schreef voice-over het volgende:
Verschrikkelijk! De vrijheid van 20 jaar geleden heeft plaats gemaakt voor intolerantie richting Joden en homo's. We boffen maar dat de PvdA-man die in Amsterdam 'de boel bij elkaar hield' geen premier is geworden. Het was in Nederland waarschijnlijk dezelfde puinhoop geworden als nu in Amsterdam. De enige oplosing voor het huidige probleem in Amsterdam is het New York beleid van Juliano: op iedere hoek van de straat (waar dat nodig is) een agent. Ik heb het zelf zien functioneren. Zo eenvoudig is het, echt!
Doe dat recept voor dat beton van die plaat voor je kop patenteren, dat moet kapitalen waard zijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gelul. Het is gewoon een jong stel dat het huis uit wil en op avontuur gaat.
Wat zeg je dan wel?quote:
En het keppeltje is natuurlijk wél een symbool van zionisme.quote:Dat is het niet.
Waar zijn orthodoxe joden dan agressief?quote:Ik zeg alleen dat je best antizionistisch mag zijn, en zelfs moet als je genoeg fatsoen en zelfrespect in je donder hebt om antiracistisch te zijn. Dat mag geen aanleiding zijn voor een orthodoxe jood om agressief te gaan doen. Dat de PVV-partijkrant antizionisme als antisemitisme presenteert is waar ik mij tegen keer. Dat is zionistische propaganda waar menig simpele ziel intrapt.
Ah, dat is het. Joden hebben helemaal geen last van overlast, ze doen maar alsof om hun 'zionistische agenda' te bevorderen.quote:Wat gebeurt er dan eigenlijk precies? Waar hebben we het over? Wie wordt het leven zuur gemaakt en op welke schaal gebeurt dat? De zionisten hebben er nogal een handje van om antisemitisme daar te zien waar het niet is, aangezien hun zionistische agenda daarbij gebaat is.
Ach, maar tegelijkertijd moeten ze natuurlijk niet zeiken als tuig hun leven zuur maakt, oh, wacht ik vergat dat dat helemaal niet gebeurde, dat was die zionistische agenda!quote:Het probleem lijkt mij vooral dat zij joden en Israel vereenzelvigen, dus antisemitische dingen gaan roepen terwijl het ze alleen maar om Israel en dus het zionisme gaat. Je moet joden en zionisten natuurlijk niet over een kam scheren, niet alle joden zijn racistisch en vinden dat anderen hun huis uit moeten worden gezet om plaats te maken voor het uitverkoren ras.
Dus hoofddoeken beschimpende opmerkingen naar hun hoofd slingeren is ook niks mis mee?quote:Als je met je Che-shirtje over straat gaat en daarmee dus een mening uit, vind ik niet dat je moet zeuren als je daar dan opmerkingen over naar je hoofd geslingerd krijgt.
Inderdaad, de PvdA heeft Nederland uitgeleverd aan de Islam in ruil voor stemmen. De PvdA is imho een hele foute partij met aan het roer een nep-jood die geen enkele wroeging heeft t.a.v. de 6.000.000 Holocaust-slachtoffers.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:10 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Welnee. Puur electoraal belang. De PvdA is over, als moslims er niet meer op stemmen.
Dit slaat nergens op... dus alleen omdat de PVDA altijd is opgekomen voor allochtonen en heeft laten zien dat ook allochtonen zich bij hun thuis kunnen voelen, hebben ze zich "uitgelevert aan de Islam"?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:53 schreef voice-over het volgende:
[..]
Inderdaad, de PvdA heeft Nederland uitgeleverd aan de Islam in ruil voor stemmen. De PvdA is imho een hele foute partij met aan het roer een nep-jood die geen enkele wroeging heeft t.a.v. de 6.000.000 Holocaust-slachtoffers.
De PvdA had trouw moeten blijven aan haar afkomst.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:02 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op... dus alleen omdat de PVDA altijd is opgekomen voor allochtonen en heeft laten zien dat ook allochtonen zich bij hun thuis kunnen voelen, hebben ze zich "uitgelevert aan de Islam"?
Wat zie jij dan liever, partijen die Moslims beschimpen en zich niet thuis laten voelen?
Als je de geschiedenis Cohen bestudeert wordt je dat van die nep-jood ook veel duidelijker.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:53 schreef voice-over het volgende:
[..]
Inderdaad, de PvdA heeft Nederland uitgeleverd aan de Islam in ruil voor stemmen. De PvdA is imho een hele foute partij met aan het roer een nep-jood die geen enkele wroeging heeft t.a.v. de 6.000.000 Holocaust-slachtoffers.
Toch hoop ik vurig dat hij nog lang lijsttrekker blijftquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je de geschiedenis Cohen bestudeert wordt je dat van die nep-jood ook veel duidelijker.
Hij kan ook naar London. Ik zie hier religieuze joden en moslims zonder problemen in dezelfde wijk leven.quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat? Dat hij nu naar een racistische staat gaat om daar racistisch te gaan doen? Voor de Palestijnen die hun huis uit moeten om plaats te maken voor deze exemplaren van het uitverkoren volk zal het geen verlossing zijn.
[..]
Hoe zie je aan iemand of hij zionist is? Joden zijn niet allemaal zionisten.quote:Dus hij uit op straat dat hij zionist is en dus racist, en als iemand hem daar dan op aanspreekt is dat antisemitisch? Wat een gelul.
Op de manier zoals jij doet, ze allemaal klakkeloos neerzetten als zionisten?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:18 schreef Viajero het volgende:
[..]
Hij kan ook naar London. Ik zie hier religieuze joden en moslims zonder problemen in dezelfde wijk leven.
Ja, maar hij vind het leuk om de terreur die uitgeoefend wordt door tuig danwel glad te ontkennen (De zionistische agenda), danwel net te doen alsof dat soort gedrag gezien moet worden als "discussiëren".quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:19 schreef Viajero het volgende:
[..]
Op de manier zoals jij doet, ze allemaal klakkeloos neerzetten als zionisten?
Heb je daar een bron van? Ik neem dat op straat niet waar inderdaad, en ook van mijn vriendin die al jaren voor een orthodoxe jood werkt en af en toe ook bij hem thuis komt en zijn (grote) familie kent hoor ik daar helemaal niets over.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:20 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ook daar ze allang bezig met hun spullen pakken en wegwezen.
Maar ik snap dat jij dat op straat niet waarneemt, nee.
Allerhande publicaties, variërend van Mein Kampf in een gemiddelde winkel te koop, tot regelrecht geweld richting joden wat niet zo mag heten, en vergeet de jodenhatende ex-burgemeester niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:22 schreef Viajero het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van? Ik neem dat op straat niet waar inderdaad, en ook van mijn vriendin die al jaren voor een orthodoxe jood werkt en af en toe ook bij hem thuis komt en zijn (grote) familie kent hoor ik daar helemaal niets over.
Dat jij in paniek raakt van de media zegt helemaal niets over de orthodoxe joden die hier al generaties wonen en de situatie hier een stuk beter kennen dan jij. Ik heb al die dingen waar je het over hebt meegekregen, maar daar gaat het niet over. Ik vroeg naar een bron dat joden London verlaten omdat ze bang zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:26 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Allerhande publicaties, variërend van Mein Kampf in een gemiddelde winkel te koop, tot regelrecht geweld richting joden wat niet zo mag heten, en vergeet de jodenhatende ex-burgemeester niet.
En dat je niet te koop loopt richting de buitenwacht met minder fraaie dingen die gebeuren, tja.
Die zeer spraakmakende documentaires over de haat spuwende moskeeën in het VK, niks van meegekregen ook?
Klik.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:28 schreef Viajero het volgende:
[..]
Dat jij in paniek raakt van de media zegt helemaal niets over de orthodoxe joden die hier al generaties wonen en de situatie hier een stuk beter kennen dan jij. Ik heb al die dingen waar je het over hebt meegekregen, maar daar gaat het niet over. Ik vroeg naar een bron dat joden London verlaten omdat ze bang zijn.
Ja. Ik snap daar niks vanquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:38 schreef geenhoor het volgende:
oh oh, ach liever homo's, bejaarden, vrouwen, joden de stad/het land uit jagen dan dat je die kutmarokkanen aanpakt
Ja, leuk. Ik kan ook in google typen. Heb je de resultaten uberhaupt bekeken?quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:35 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Klik.
Maar ik voel hem al aankomen denk ik. Wil jij dogmatisch je hakken in het zand zetten (Hier gebeurt dat niet!Waar ik nu woon is alles zoveel beter!
), dan laat ik jou lekker in je illusie.
Terwijl er redelijk bekend is dat dit europa-wijd gebeurt. Maar wil jij vertellen dat in dat land waar je op TV kunt zien dat moskeeën haatzaaien, en de politiek nog erger met z'n z'n mond vol tanden staat betreffende de materie, want ze doen er niet eens wat tegen, in die stad waar jij echt geen uur rond kunt lopen zonder meer burka's tegen te komen dan je kunt tellen op 2 handen, leef je uit. Zal wel een fijn gevoel geven
Dat is dus een jood die naar London toegaat.quote:a young Jew who is leaving for London told De Standaard. ...
Weer een jood die naar London toe gaat.quote:but is thought to favor a move to London because of high taxes in Israel. ...
Dat zei ik toch?quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:45 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ja, leuk. Ik kan ook in google typen. Heb je de resultaten uberhaupt bekeken?
Nummer 1:
[..]
Dat is dus een jood die naar London toegaat.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gelul. Het is gewoon een jong stel dat het huis uit wil en op avontuur gaat.
Met het verschil dat ik het over London heb, niet over Nederland waar er kennelijk wel joden zijn die angst hebben, terecht of niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zei ik toch?
[..]
Maar laat ik het proberen om te draaien:quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:45 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ja, leuk. Ik kan ook in google typen. Heb je de resultaten uberhaupt bekeken?
M'n eigen angst? A) ben ik geen jood B) dit komt voor, ik bedenk het niet. Ik wil wel graag van jou horen waarom "jullie moslims" dat zogenaamd niet doen?quote:Je kan wel heel bijdehand doen, maar je hebt alleen je eigen angst op Londonse joden geprojecteerd, terwijl dat echt nergens uit blijkt.
Precies, want meneer de kosmopoliet weet hetquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:55 schreef Viajero het volgende:
[..]
Met het verschil dat ik het over London heb, niet over Nederland waar er kennelijk wel joden zijn die angst hebben, terecht of niet.
Ik hier ook, en ik heb het in Amsterdam ook gezien. Mijn vraag was dan ook wat er nou eigenlijk aan de hand is. Wat is er gebeurd, en hoe structureel is dat?quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:18 schreef Viajero het volgende:
[..]
Hij kan ook naar London. Ik zie hier religieuze joden en moslims zonder problemen in dezelfde wijk leven.
Dat zei ik al. Maar kennelijk raakt meneer op straat in verhitte discussies waarbij hij agressief wordt. En dan doet hij en de PVV-partijkrant het voorkomen alsof een verbale aanval op het zionisme antisemitisch is. Dáár keer ik mij tegen. Het zionisme is een racistische en daarmee verwerpelijke ideologie die verbaal aangevallen mag worden (het moet eigenlijk zelfs).quote:Hoe zie je aan iemand of hij zionist is? Joden zijn niet allemaal zionisten.
In geval ja: hoe komt dat dan? A'la de PvdA "onze moslims doen dat niet!quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:01 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Maar laat ik het proberen om te draaien:
Alhoewel dit zichtbaar is in heel europa stel jij dat dat in het VK niet voorkomt?
Een ja/nee antwoord is afdoende.
[quote]
Ja. Als je helemaal geen bronnen kan vinden, en ik ook uit mijn (gelimiteerde, maar toch) contacten met de joodse gemeenschap hier daar helemaal niets over hoor, lijkt me dat dat niet voor London geldt.
Ok, sorry, ik bedoelde niet persoonlijk te worden, maar je projecteert wel zaken die over continentaal Europa gaan op het VK, zonder ook maar enige bron aan te voeren over hoe joden hier daarover denken.quote:M'n eigen angst? A) ben ik geen jood B) dit komt voor, ik bedenk het niet. Ik wil wel graag van jou horen waarom "jullie moslims" dat zogenaamd niet doen?
Ja, precies, want dat tuig, dat is helemaal geen tuig! Ze zijn gewoon zeer politiek bewust. Ze hebben bonafide issues met joden, heeft helemaal niks met de jodenhatende onderbuik te maken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:07 schreef Weltschmerz het volgende:
En dan nog verbaasd zijn ook dat niet alle Marokkaanse pubers die verstrengelingen van zionisme met het joodse geloof, de joodse cultuur en het joodse ras eventjes haarfijn ontrafelen? Waar ben je dan op uit?
Ik zie alleen hoe de situatie hier is, ik kan het je helaas ook niet uitleggen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:05 schreef SeculasStatius het volgende:
En nog even een toegift dan:
.
Maar ik hoor nog steeds graag van je hoe dat toch werkt, dat dat he-le-maal niet voorkomt in London, want....eh, ja, dat ga jij mij haarfijn uitleggen
Tja...als je iets over marokkanen zegt ben je aan het discrimineren maar ondertussen zijn het zelf de grootste racisten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:35 schreef Mylene het volgende:
[..]
bron
Tsja, wat doe je eraan? Het zijn niet alleen Joden, maar ook mensen die op hetzelfde geslacht vallen. Vriendinnen van mij die voor Nederlandse hoer en nog meer fraais zijn uitgescholden, durven ook niet meer een avondje te stappen. Het zijn de rotte appels die het blijven verpesten.
Meningen?
Hij zegt dat hij agressief wordt aangesproken over Israel, omdat hij herkenbaar jood is. Hij zegt niets over zelf discussies over israel beginnen met marokkaanse straatjongeren.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik hier ook, en ik heb het in Amsterdam ook gezien. Mijn vraag was dan ook wat er nou eigenlijk aan de hand is. Wat is er gebeurd, en hoe structureel is dat?
[..]
Dat zei ik al. Maar kennelijk raakt meneer op straat in verhitte discussies waarbij hij agressief wordt. En dan doet hij en de PVV-partijkrant het voorkomen alsof een verbale aanval op het zionisme antisemitisch is. Dáár keer ik mij tegen. Het zionisme is een racistische en daarmee verwerpelijke ideologie die verbaal aangevallen mag worden (het moet eigenlijk zelfs).
Als hij dan voor zionist wordt aangezien op basis van uiterlijke kenmerken die dat niet betekenen, dan deugt dat ook niet maar dat is een formaliteit aangezien hij antizionisme als antisemitisme ziet. En zionisme en antisemitisme zijn nog op veel meer manieren verstrengeld, zionisten vergroten systematisch aanwezig antisemitisme uit, ze verzinnen het daar waar het niet is, en ze bevorderen het zelfs met hun vereenzelviging van kritiek op Israel en het zionisme met antisemitisme.
En dan nog verbaasd zijn ook dat niet alle Marokkaanse pubers die verstrengelingen van zionisme met het joodse geloof, de joodse cultuur en het joodse ras eventjes haarfijn ontrafelen? Waar ben je dan op uit?
Ach laat Greta nou.....quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:13 schreef Viajero het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij agressief wordt aangesproken over Israel, omdat hij herkenbaar jood is. Hij zegt niets over zelf discussies over israel beginnen met marokkaanse straatjongeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |