Ik ben het ook totaal met je eensquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:48 schreef Rave_NL het volgende:
Zorg voor cluster 4 maar gewoon dat je goed met je lichaamsgewicht traint.
Veel bovenhandse pull-ups, push-ups en crunches.
En vooral veel conditie.
Deadliften gelul..
Ik begon pas serieus te fitnissen toen ik al operationeel was, daarvoor had ik nog nooit van deadliften gehoord..quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:52 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik ben het ook totaal met je eens, maar jammergenoeg vind defensie dat niet
, die krachtkeuring is ook gewoon bizar achterlijk.
Oh en bovenhandse pullups,
60kg deadliften is ook discutabel als je een dropje bent van 65kg of een beer van 110..quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:54 schreef Iska het volgende:
Misschien omdat pull-up etc voor iedereen dus anders is en het daarom niet presentabele is als juridisch concrete toelatingseisen?
quote:
Alles wat niet met de voortstuwing of energievoorziening te maken heeft. Dus drinkwater, dieselolie laden, wc's, dekkranen, etc etc.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:03 schreef Iska het volgende:
[..]
![]()
Je bent geweldig Jan!
Wat is btw die platformafdeling? Niet eerder van gehoord
korporaal voortstuwing...quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:09 schreef jankaas020 het volgende:
Korporaal voortstuwing/energie E. Op de Johan de Wit is de voortstuwing elektrisch, dus alleen dieselgeneratoren voor de energie en geen voortstuwingsdiesels en/of gasturbines. Daarom is die functie samengevoegd.
Ik ben nu 183 @ 71kg, dus zeker licht gebouwd, heb ook echt geen aanleg om groot te wordenquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:05 schreef Iska het volgende:
Ik heb het probleem dat ik van mezelf redelijk flink gebouwd ben (nu 85 kg * 1.85m), dus pull-ups is ff oefenen. Vetpercentage was laatste keer te laag dus niet op de foute manier zwaar
Deze discussie ga ik niet meer aan, hebben we al veel teveel plee papier voor verbruikt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:51 schreef Rave_NL het volgende:
korporaal is bij jullie toch een manschap..
Wat ik even niet snap hé...quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:44 schreef Vronsky het volgende:
En Iska.
Ik denk krachteisen voor cluster 4 te scoren:
80kg squat,
50kg overhead press
60kg bench
60kg deadlift.
Valt allemaal heel goed te doen, en die deadlift vooral.
Maar punt is wel: je kan veel beter gewoon lekker pushups, pullups, dips en situps doen.
Dan met de kracht training erbij.
Dus maak je geen zorgen, die cluster 4 score je heus wel.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:05 schreef Iska het volgende:
Ik heb het probleem dat ik van mezelf redelijk flink gebouwd ben (nu 85 kg * 1.85m), dus pull-ups is ff oefenen. Vetpercentage was laatste keer te laag dus niet op de foute manier zwaar
Dat ding drukt gewoon met dezelfe kracht (gewicht als je wilt) terug als dat jij uitoefent.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:32 schreef Maitje het volgende:
[..]
Wat ik even niet snap hé...
Ik moest bijvoorbeeld iets wegdrukken, hoe meer kracht ik zetten hoe "zwaarder" het werd om het weg te blijven drukken...
Ik snap even niet hoe ze dat aan een gewicht kunnen linken...
Maar dat snap ik dus even nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:36 schreef Cesp het volgende:
[..]
Dat ding drukt gewoon met dezelfe kracht (gewicht als je wilt) terug als dat jij uitoefent.
geen zorgen, als een Korporaal een kaderfunctie zou zijn dan zou het hele nut van een sgt. wegvallen. die Marns zijn niet wijsquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Deze discussie ga ik niet meer aan, hebben we al veel teveel plee papier voor verbruikt.
Daarom, die discussie is oneindigquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:39 schreef Pumatje het volgende:
[..]
geen zorgen, als een Korporaal een kaderfunctie zou zijn dan zou het hele nut van een sgt. wegvallen. die Marns zijn niet wijswist je toch allang
Je kan het met 1 pink wegduwen. of met al je kracht.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:37 schreef Maitje het volgende:
[..]
Maar dat snap ik dus even niet![]()
Stel, ik moet hem omhoogdrukken, ik druk met 10kg weg... blijft die dan 10kg?
Solution: [http://www.bodylab.nl/index.aspx?pid=593]Gain Fast 3100[/url]quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:36 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Jullie met je bouw en lichaam... ik moet verdomme minstens nog 2 kilo aankomen, en dat lukt niet. Ik vreet me scheel, ik sport me scheel (kracht dan) maar het lukt niet
Was dit één van de dingen die je moest gebruiken?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:37 schreef Maitje het volgende:
[..]
Maar dat snap ik dus even niet![]()
Stel, ik moet hem omhoogdrukken, ik druk met 10kg weg... blijft die dan 10kg?
Nee, met al mijn krachten was het geen 10kg..quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:46 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Je kan het met 1 pink wegduwen. of met al je kracht.
Dus nee, het blijft geen 10kg als jij ineens meer je best doet.
Neequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:54 schreef Cesp het volgende:
[..]
Was dit één van de dingen die je moest gebruiken?
[ afbeelding ]
Die werken volgens mij met een elektronische druksensor die je kracht in Newtons meet, wat je kan herleiden tot kg's.
Ach, ik moet het in januari maar voor mezelf zien
..Ik ben stiekem eigenlijk meer bang dat jij binnenkort ook hard word genaaid dankzij de bezuinigingen, want de enigste mensen die nog mogen starten zijn mensen zoals vortix die ze al uitgesteld hebben. :/quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:55 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, met al mijn krachten was het geen 10kg..het was een voorbeeld! Maar goed... Laten we eerst maar is zien of ik in jauari terug mag komen met mijn kippenkracht.
/ 9.81 (approx.)quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:54 schreef Cesp het volgende:
[..]
Was dit één van de dingen die je moest gebruiken?
[ afbeelding ]
Die werken volgens mij met een elektronische druksensor die je kracht in Newtons meet, wat je kan herleiden tot kg's.
Ach, ik moet het in januari maar voor mezelf zien
Ik ga maandag bellen hoe of wat. Ik ben die onzekerheid zat en ik wil anders gewoon verder met mijn plan B.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:57 schreef Vronsky het volgende:
[..]
..Ik ben stiekem eigenlijk meer bang dat jij binnenkort ook hard word genaaid dankzij de bezuinigingen, want de enigste mensen die nog mogen starten zijn mensen zoals vortix die ze al uitgesteld hebben. :/
2 jarige opleiding tot verpleegkundige en dan als nog als AMVer aan de slag..quote:
Daarom, Ik weet nog goed dat ik mij zoveel zorgde maken om die fysieke test. Uiteindelijk viel het mee, naja tot ik de uitslag kreegquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat een "onzin" weer allemaal.
Train nu gewoon, en neem adviezen aan van actief dienenden.
Ik lees weer een hoop onzin hier wat enkel lijdt tot meer verwarring.
Dus trek je eigen plan, welke voor elk individu anders is.
Uch!!! ER heeft gesproken.
Daarom je eigen plan trekken en leren van het verleden waarin je tekort schoot. Focus je daarop, maar verwaarloos de rest niet en train daarnaar. Jouw lange spieren zijn schijnbaar in orde, train nu dus meer op je korte spieren, dus kracht. En ja, Pull-ups zijn een goede graadmeter. Kun jij jouw eigen gewicht 10 keer redelijk gemakkelijk optrekken, dan zit het wel goedquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:05 schreef Maitje het volgende:
[..]
Daarom, Ik weet nog goed dat ik mij zoveel zorgde maken om die fysieke test. Uiteindelijk viel het mee, naja tot ik de uitslag kreeg![]()
. Goed, doet nog steeds pijn. Maar i be back!
Dat heb ik nooit gedaan hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:08 schreef Cesp het volgende:
[ afbeelding ]
Pff, dat ik weet waar al die filmpjes over de keuring staan![]()
Maar goed, zelfde principe...
Als ik zie hoeveel ik qua kracht al vooruit ben gegaan, is gewoon niet te geloven. Daarbij maakt het voor mij eigenlijk wat moeilijker dat ik de vorige keer zo gefaald heb, als ik had geweten dat mijn kracht zo makkelijk bij te spijkere was, was ik daar uiteraard veel eerder aan begonnen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom je eigen plan trekken en leren van het verleden waarin je tekort schoot. Focus je daarop, maar verwaarloos de rest niet en train daarnaar. Jouw lange spieren zijn schijnbaar in orde, train nu dus meer op je korte spieren, dus kracht. En ja, Pull-ups zijn een goede graadmeter. Kun jij jouw eigen gewicht 10 keer redelijk gemakkelijk optrekken, dan zit het wel goed
Pull-ups zijn ook te trainen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:09 schreef Vronsky het volgende:
Uhu, pullups: De heilige graal van krachtmeting
Physicist ain't regular blokesquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:00 schreef jankaas020 het volgende:
Normale mensen zeggen dat 10 newton 1 kg is.
Daarom dusquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:12 schreef Maitje het volgende:
Als ik zie hoeveel ik qua kracht al vooruit ben gegaan, is gewoon niet te geloven. Daarbij maakt het voor mij eigenlijk wat moeilijker dat ik de vorige keer zo gefaald heb, als ik had geweten dat mijn kracht zo makkelijk bij te spijkere was, was ik daar uiteraard veel eerder aan begonnen.
Maar goed, gebeurd is gebeurd, kan er wel om blijven treuren maar dat heeft geen zin!
Sine!!quote:
Komt goed!!quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom dus
Trek je EIGEN plan (met beleid) en gá ervoor!!
Succes ( sterkte).quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:18 schreef Sine_Pari het volgende:
Maar krijg net oproep, ga er van door, tot laters
Have a good'un
Succesquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:18 schreef Sine_Pari het volgende:
Maar krijg net oproep, ga er van door, tot laters
Have a good'un
Die rode kater?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo hé, wat in de pan is ruikt wel héél erg lekker
quote:Op vrijdag 10 december 2010 @ 15:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Ja!! En? Ben 37, en verdien niks. 8,60 per uur vind ik voor mij dus prima, en WIL er ook voor werken, echter, men wilt me niet.
Acties bij distributiecentra AHquote:37 en dan bij Appie werken?
En dan ook nog voor zo'n karig loontje?
Man daar til ik mijn rechtervoet nog niet eens voor op onder de dekens, laat staan dat ik er mijn bed voor uit kom.
Ik verdien bijna evenveel als die persoonquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Echt.......zucht.......:
[..]
[..]
Acties bij distributiecentra AH
De gemiddelde fokker verdient 100 euro per uurquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Echt.......zucht.......:
[..]
[..]
Acties bij distributiecentra AH
quote:
Hoop dat je wel snapt dat je soms beter werk kan hebben dat kut verdient dan dat je werkloos bent :/.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:35 schreef Maitje het volgende:
@ER
Ik lees nu dat jij dat onderste hebt geschreven. Kom op hé. je gaat toch niet voor 8.60 per uur werken met jou leeftijd?!
Ik ook.quote:
heh, ik moet wel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:35 schreef Maitje het volgende:
@ER
Ik lees nu dat jij dat onderste hebt geschreven. Kom op hé. je gaat toch niet voor 8.60 per uur werken met jou leeftijd?!
Je kan wel werk hebben ER, maar of je van dat kleine loontje of zoals ik maar 12 uur per week kan werken.. je moet ook vaste lasten betalen. Denk jij dat je dat met 8.60 per uur kan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heh, ik moet wel.
Maitje, ik heb geen recht op WW of bijstand. Ik teer nu in op mijn financieel reserve.
Ik neem elk werk aan wat er voor mij is. Helaas,..........of ik voldoe niet aan profiel, of ben te oud. Of wordt gewoon afgewezen.
En ja, ik zal werken voor 8,60 per uur (bruto).
Daarom schreef ik eerder al eens dat jij blij moest zijn dat jij werk hebt.
Voor mij is het niet hebben van werk stressvol.
Ik ben reeël en heb al een kostenplaatje gemaakt hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:43 schreef Maitje het volgende:
[..]
Je kan wel werk hebben ER, maar of je van dat kleine loontje of zoals ik maar 12 uur per week kan werken.. je moet ook vaste lasten betalen. Denk jij dat je dat met 8.60 per uur kan?
En laat ik even duidelijk zijn, dat ik je de beste baan ter wereld gun.
Maar we moeten wel reeël blijven.
Bang dat t erwtje op je rug zichtbaar wordt?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gedaan hoor![]()
Zou overigens niet goed zijn voor mijn tetten!
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben reeël en heb al een kostenplaatje gemaakt hoor
Van full-time werk voor "maar" 08,60 kan ik best rondkomen. Tuurlijk, het is geen vetpot. Maar het kan.
Echter, het werk moet er wel zijn, en ja, ik wil het ook.
Probleem is dat ik enkel MAVO-D heb, en een hele hoop militaire certificaten heb waar ik in den burger geen ene flikker wat aan heb. Welk bedrijf vraagt nu een "diploma" LAW, of diploma schutter eerste klasse etc etc......
Punt is dat ik WIL werken, maar gewoon echt niet aan de bak kom.
En ja, dat is zwaar frustrerend. Zelfs voor een hongerloontje..........
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:53 schreef Esses het volgende:
[..]
Bang dat t erwtje op je rug zichtbaar wordt?
Maakt niet uit hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:53 schreef Maitje het volgende:
[..]... ik vind het echt vervelend voor je ER
oke, ben benieuwdquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor.
De 15 de heb ik een gesprek met een defensie-woordvoerdster van een niet nader te benoemen fractie. Ik zal het ze klip en klaar uitleggen.
En ja, er bestaan nog werkelozen die voor bijna niks willen werken.
Betrokkene welke zo denigrerend deed op de FP heb ik reeds een PM verstuurd. Dat ze daar maar eens over na gaan denken.....
quote:
Wut?quote:
KIEK UM GAAN.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:07 schreef Vronsky het volgende:
Edit: zijn er hier nog iPad eigenaars?
Ga er heel waarschijnlijk morgen eentje kopen en zoek een goede cover om de achterkant te beschermen. :/
Ik tik nu op een ipad jonguh kut.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:07 schreef Vronsky het volgende:
[..]
KIEK UM GAAN.
Edit: zijn er hier nog iPad eigenaars?
Ga er heel waarschijnlijk morgen eentje kopen en zoek een goede cover om de achterkant te beschermen. :/
Waarom een automaat?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:13 schreef Maitje het volgende:
Jullie met je Ipads.. groeit het geld op je rug ofzo??!!![]()
Als dat zo is, ik wil graag een auto.. 2e hands is prima, gaarne een automaatje!
Ik kon kiezen. Met jou een avond/nacht naar Eindhoven of een eipet kopen. En aangezien jij aangaf niet te kunnen, tja........quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:13 schreef Maitje het volgende:
Jullie met je Ipads.. groeit het geld op je rug ofzo??!!![]()
Vrouwquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:16 schreef Maitje het volgende:
[..]
Automaat van een auto?? Gewoon niet hoeven schakelen...
Geen idee. Daar heb ik geen verstand van.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:21 schreef jankaas020 het volgende:
Ik bedoel meer of 'ie alle codex trekt? zoals divx en alle bestandsformaten?
Ik heb geen klachten. Itunes zet wel om.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:19 schreef jankaas020 het volgende:
Kan er trouwens een beetje relaxed films op zo'n ding afgespeeld worden?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kon kiezen. Met jou een avond/nacht naar Eindhoven of een eipet kopen. En aangezien jij aangaf niet te kunnen, tja........
Ik heb trauma's aan schakelauto's ...quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:19 schreef Esses het volgende:
[..]
Vrouw
@ipad lovers, de book stand van apple vind ik ideaal voor tikken lezen enzo
Want?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:30 schreef Vronsky het volgende:
Trauma's.. jij moet echt nooit motor gaan rijden.
Die mediaspeler is 2x zo dik als een passport schijfje van WD, dus dat valt wel mee. Plus geen gebrek aan ruimte. En voor een ipad zou ik een aparte steun moeten maken, voor een monitor kan ik een gewone monitorsteun gebruiken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:31 schreef Vronsky het volgende:
Mwah, vind het allebei wel z'n voordelen hebben.
Die mediaplayer gaat hoe dan ook meer ruimte hebben
Ik zou zeggen: Stap even naar een winkel en ga er even mee spelen.
Kan bij de meeste applestores.
Ja hoor. Ik ga nog.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Ga je nu ook niet meer naar Eindhoven?
Oke, late we even duidelijk zijn dat ik wel kan schakelen.. alleen doe het liever nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:32 schreef Vronsky het volgende:
Omdat schakelen daar erg belangrijk is en een centraal punt van de hele ervaring?
Zonder koppeling kan ik niet leven, dan is het net een.. scooter.
Edit:
OOOOOOOOH, zie net dat er een autodesk sketchbook pro is voor de iPad.
quote:
Ja maar kan jij fors remmen, terug schakelen, motor snel naar links of rechts gooien om een obstakel te omzeilen en afremmen? ;dquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:47 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke, late we even duidelijk zijn dat ik wel kan schakelen.. alleen doe het liever niet
[..]
Wel naar mij kijken op tv hoor!quote:
Tegensturenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:50 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ja maar kan jij fors remmen, terug schakelen, motor snel naar links of rechts gooien om een obstakel te omzeilen en afremmen? ;d
Jongen.. ik heb verdorie 2,5 jaar mijn rijbewijs..quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:50 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ja maar kan jij fors remmen, terug schakelen, motor snel naar links of rechts gooien om een obstakel te omzeilen en afremmen? ;d
Maar goed schakelen kan je allemaal leren.. waarom ga je anders niet eens een dagje op een parkeerplaats knallen met een auto tot het soepel gaat? Het blijft een van de leukste dingen van met een auto rijden naar mijn mening.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:47 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke, late we even duidelijk zijn dat ik wel kan schakelen.. alleen doe het liever niet
Gelukkig.quote:
Werkse!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig.
Ik ga naar mijn werk. Tot straks.
Wanneer ga je naar Eindhoven? A.s. donderdag (avond) zijn ErwinRommel en ik ook in Eindhoven. Mini-meet?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig.
Ik ga naar mijn werk. Tot straks.
Zou die in een bedkastje passen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:30 schreef jankaas020 het volgende:
Zou het willen gebruiken om films en series te kijken in m'n bedje aan boord. Denk dat ik wel een mediaplayer neem zoals deze en dan een harde schijf eraan en een monitor inbouwen en gaan.
Klopt, jullie gaan op oefening en nemen de kazerne gewoon mee, wij hebben een pubtent...quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:07 schreef jankaas020 het volgende:
Ik zit aan boord van een hare Majesteits schip, he ER, ik heb sowieso elke dag vers brood (op zee) en een warme douche.
Dus niet zeurenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:07 schreef jankaas020 het volgende:
Ik zit aan boord van een hare Majesteits schip, he ER, ik heb sowieso elke dag vers brood (op zee) en een warme douche.
Met twee man een tentje bouwen, als je een oneven aantal had was er altijd iemand de klos!quote:
Das Nederlander eigen.quote:
Daar ben ik weer!quote:
De 20ste. Kijken bij Serious Request.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wanneer ga je naar Eindhoven? A.s. donderdag (avond) zijn ErwinRommel en ik ook in Eindhoven. Mini-meet?
De pubtent!quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Met twee man een tentje bouwen, als je een oneven aantal had was er altijd iemand de klos!![]()
[ afbeelding ]
Weer een pluspunt!quote:
Hoe laat? Kunnen we wellicht alsnog mini-meeten!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De 20ste. Kijken bij Serious Request.
Ik ben er denk ik rond 1900 uur.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoe laat? Kunnen we wellicht alsnog mini-meeten!
Ik heb er ook eentjequote:Op vrijdag 10 december 2010 22:29 schreef Iska het volgende:
Morgen whiteboard ophalen. Toch handiger dan telkens dingen moeten doorkrassen wanneer je met berekeningen bezig bent
Cool... we houden dan even contact enzo...quote:
Is goed. Het zou eens tijd worden dat ik jullie ontmoet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Cool... we houden dan even contact enzo...
ik heb er 1 voor je meebesteld, en voor mij is dit dag 2, en ik moet, geloof ik, t/m zondag..quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:35 schreef Vronsky het volgende:
JAWEL.
Al de afgelopen 2.5 uur, 8 uur biertijd, jwz.
(Alleen niet lamzuipen, dat komt morgen avond in der kroeg)
Heb je voor mij een bakkie pleur?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:46 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
ik heb er 1 voor je meebesteld, en voor mij is dit dag 2, en ik moet, geloof ik, t/m zondag..
Creepyquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is goed. Het zou eens tijd worden dat ik jullie ontmoet.
volgens mij is de koffiepot al een tikdje uit hier, maar zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:
Dank.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:06 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
volgens mij is de koffiepot al een tikdje uit hier, maar zal kijken wat ik voor je kan doen.
Haha, alvast succes met de pods.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:09 schreef jankaas020 het volgende:
Korporaal voortstuwing/energie E. Op de Johan de Wit is de voortstuwing elektrisch, dus alleen dieselgeneratoren voor de energie en geen voortstuwingsdiesels en/of gasturbines. Daarom is die functie samengevoegd.
neequote:
Nu een kater aan het kweken?quote:
nee nog nooit gedaanquote:
ben je aan de dip ofzo?quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:45 schreef Sine_Pari het volgende:
Avond C4 en m.k. Ga even en biertje pakken om de viese smaak uit mijn bek weg te krijgen, en het emmertje legen. Iemand anders ook nog een biertje?
Mad world aint it.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:47 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja ik dip ook, maar heb meer een vieze smaak in mijn bek na het lezen van dit topic Supercommando uit Arnhem met US green baret en ook nog prins? Wat een ongelovelijke eikel zeg.
Jij bent de eerste!quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:12 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik zit alweer sinds 8.45 te studeren.
Lotusss haar energie tekort is toch niet besmettelijk!?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik heb heel zeldzaam eens uitgeslapen tot 11 uur
Straks ff wat verven hier.
heh nee, gelukkig nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lotusss haar energie tekort is toch niet besmettelijk!?
Maar je bent wel ziek! Anders was je al 5 uur op.quote:
Ik heb besloten eens gewoon te blijven liggen onder de warme dekens. Het is toch weekend nu.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar je bent wel ziek! Anders was je al 5 uur op.
Werken natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:34 schreef EllaN het volgende:
Werk je dit weekend weer Cobra? Of heb je nu weekend zoals de NORMALE mensen?
iPhone en (bejaarde) PowerBook G4 hierquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:48 schreef EllaN het volgende:
Mijn broer heeft hem. Echt een leuk speeltje. Maar met een iPhone en een MacBook Pro heb ik geen iPad meer nodig. Daarnaast heb ik het geld er niet voor over haha. Maar als mijn broer thuis is, zit ik er wel continu mee te spelen
.
Dat kan ik niet. Dus vandaar.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:52 schreef Vronsky het volgende:
3g vind ik weer een beetje overbodig, kan altijd nog verbinding van m'n telefoon delen ermee.
Kazerne!? Ik ben verdomme geen zandhaas!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:04 schreef Vronsky het volgende:
En kan me goed voorstellen dat jij daar op die kazerne waarschijnlijk een betere verbinding zo krijgt via 3G dan via de wifi die je daar hebt.
(Nja, met nachtdienst zal het wel redelijk werken.)
Is een Ipad dat boek in je handen, of is dat zo'n e-pad?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:07 schreef Maitje het volgende:
Ik vind die ipad echt niets. Heb er laatst 1 in mijn handen gehad en tja...
Het is eigenlijk net een iphone alleen groter, en ik kan niet zo omgaan meet touch screens.
Ik ben nooit zandhaas geweest. Ik zat met "al het goede in de achterhoede".quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:06 schreef Vronsky het volgende:
Ok, BASIS.
(En je weet dondersgoed dat je gewoon nog steeds een zandhaas in vermomming bent. :> )
Dat dacht ik eerst ook, maar je kan er veeeeeel meer mee.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:07 schreef Maitje het volgende:
Ik vind die ipad echt niets. Heb er laatst 1 in mijn handen gehad en tja...
Het is eigenlijk net een iphone alleen groter, en ik kan niet zo omgaan meet touch screens.
Ik meen mij te herinneren dat jij art was? :pquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben nooit zandhaas geweest. Ik zat met "al het goede in de achterhoede".
Harrie Jekkers heeft over de zandhazen zo'n leuke sketch. Vooral het verschil met de cavalarie.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben nooit zandhaas geweest. Ik zat met "al het goede in de achterhoede".
Artillerie.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:09 schreef Vronsky het volgende:
Ik meen mij te herinneren dat jij art was? :p
Dan speelde je nog steeds in het zand.
Er is niks fijner dan zand tussen je bilnaad, in je oren, je gvt vol met modder en blauwbekkend een shaggie te rollen onder je poncho in een ligsleuf..........Heil de Infanterie!!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Artillerie.zandhazen waren de jongens die door het zand kropen en liepen. Bij mij zat er minsten 30cm ruimte tussen mijn voeten en het zand. Een meter als ik op mijn richters stoeltje zat.
Tot de temperatuur onder de 10 graden komt. Dan beginnen ze te janken over de kou.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Er is niks fijner dan zand tussen je bilnaad, in je oren, je gvt vol met modder en blauwbekkend een shaggie te rollen onder je poncho in een ligsleuf..........Heil de Infanterie!!!
Maar doen toch maar wel hun dingquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tot de temperatuur onder de 10 graden komt. Dan beginnen ze te janken over de kou.
Ik heb ook liever een echt boek. Maar een eipet met boeken is een stuk lichter dan het echte werk. Makkelijk voor oefeningen etc dus.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:29 schreef Maitje het volgende:
@Clan
Jaa, je hebt van samsung een e reader ofzo en daar kun je dan alleen maar boeken op lezen. Nou, geef mij dan maar een echt boek
Maar een e-pad bestaat dus niet? I-pad, dat zijn die blackberry's etc?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:29 schreef Maitje het volgende:
@Clan
Jaa, je hebt van samsung een e reader ofzo en daar kun je dan alleen maar boeken op lezen. Nou, geef mij dan maar een echt boek
Maar ga je met zo'n duur apparaat ergens in het zand liggen? Ik zou dan toch liever een gewoon boek meenemen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb ook liever een echt boek. Maar een eipet met boeken is een stuk lichter dan het echte werk. Makkelijk voor oefeningen etc dus.
Kom kom. Die gasten stonden regelmatig aan de deur van onze M109 of ze naar binnen mochten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar doen toch maar wel hun ding
Hoe koud ook, het werk word wel gedaan. En ja, dat er gevloekt word moge duidelijk zijn.
Ik lig nooit meer in het zand. Ik zit in een boogtent of shelter.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:32 schreef Clan het volgende:
[..]
Maar ga je met zo'n duur apparaat ergens in het zand liggen? Ik zou dan toch liever een gewoon boek meenemen.
Dat is mij onbekend. Wij werkten nooit met de artjerie samen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kom kom. Die gasten stonden regelmatig aan de deur van onze M109 of ze naar binnen mochten.
En dat mocht niet. Want anders waren wij, door het open doen, onze warmte kwijt.
Dat klinkt idd beter.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik lig nooit meer in het zand. Ik zit in een boogtent of shelter.
Een iPad is een "tablet" van apple, denk maar aan e-readers en dergelijke.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:31 schreef Clan het volgende:
[..]
Maar een e-pad bestaat dus niet? I-pad, dat zijn die blackberry's etc?
Ik houd het gewoon bij een 'normale'mobiele telefoon, ik doe toch niets anders dan alleen bellen.
Okay, dat zijn dus die boeken, ik zat zelf te twijfelen om er één aan te schaffen, maar ze hebben nog wat kinderziekten had ik vernomen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:38 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Een iPad is een "tablet" van apple, denk maar aan e-readers en dergelijke.
Maar dan een stuk uitgebreider.
http://www.apple.com/ipad/
Mijn papa heeft een HTC Desire HDquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:40 schreef ErwinRommel het volgende:
F*ck Apple. Overhypte troep dat het is.
Ben blij met mijn HTC Desire en met Asus netbook.
Verstuurd vanaf mijn HTC Desire
Niet van wat ik merkte.. wat voor kinderziektes bedoel je?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:41 schreef Clan het volgende:
[..]
Okay, dat zijn dus die boeken, ik zat zelf te twijfelen om er één aan te schaffen, maar ze hebben nog wat kinderziekten had ik vernomen?
Rond 1999 of 2000 geloof ik.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:37 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat klinkt idd beter.
Zo, ik ga even lunchen, visje naar binnen werken, en wat 'oude' OnderOfficieren doorlezen en wat inscannen.
@Cobra, ik heb dat CBRN masker ( dat schreef je toch zo ) nog niet kunnen vinden, wanneer is dat ingevoerd? ik heb de blaadjes tot 1999 lopen.
Dat weet ik ook niet, dat heb ik mij laten vertellen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:43 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Mijn papa heeft een HTC Desire HD.
Draai zelf ook android op m'n HD2, altijd leuk: maar zeker geen tablet OS.
[..]
Niet van wat ik merkte.. wat voor kinderziektes bedoel je?
Misschien dat die er dan net niet meer instaat, ik heb de OO tot eind 1999 nog ontvangen, daarna stopte het.quote:
Wel leuk dat de KL een OO blaadje had. De Klu had dat niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:47 schreef Clan het volgende:
[..]
Misschien dat die er dan net niet meer instaat, ik heb de OO tot eind 1999 nog ontvangen, daarna stopte het.
Was/is een reuze interessant blaadje, deed een beetje denken aan de checkpoint, alleen dan afgewisseld met actueel nieuws speciaal voor onderofficieren, dus hoe de bevelstructuur liep als een batterij was toegevoegd aan een ander bataljon etc. Eigenlijk is daar geen vervangend blad voor in de plaats gekomen. Ik ontvang nu Checkpoint, Landmacht en ACOM journaal ( vakbond ) Maar ik vind Landmacht een beetje tegenvallen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel leuk dat de KL een OO blaadje had. De Klu had dat niet.
Die krijg ik ook ja, samen met Landmacht ontvang ik die, hebben ook htzelfde designquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:17 schreef ErwinRommel het volgende:
@Clan, krijg jij ook dat kwartaalblaadje Post-Actief?
Juist, die dus. Staan heel soms wel leuke dingen in over het verleden. bv die grote oefeningen die er toendertijd gehouden werden. Ontvang ik ook. Landmacht is op zich ook wel leuk, met name de regiments geschiedenissen, en de mutaties bevorderingen en eervol ontslag verleningen. Kom daar soms nog hele bekende namen tegen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:17 schreef Clan het volgende:
[..]
Die krijg ik ook ja, samen met Landmacht ontvang ik die, hebben ook htzelfde design
Is dat een papieren tijdschrift, of alleen op internet?quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:24 schreef ErwinRommel het volgende:
@Clan, heb jij je hiervoor aangemeld? Is ook wel leuk: http://www.werkenbijdelandmacht.nl/hetvizier/
Ik vind dat item over regimentsgeschiedenissen altijd erg mager, is eigenlijk maar een kleine opsomming, de internetpagina's zijn een heel stuk uitgebreider en mooier.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Juist, die dus. Staan heel soms wel leuke dingen in over het verleden. bv die grote oefeningen die er toendertijd gehouden werden. Ontvang ik ook. Landmacht is op zich ook wel leuk, met name de regiments geschiedenissen, en de mutaties bevorderingen en eervol ontslag verleningen. Kom daar soms nog hele bekende namen tegen.
Dat is enkel op internet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:27 schreef Clan het volgende:
[..]
Is dat een papieren tijdschrift, of alleen op internet?
Tuurlijk, de regiments geschiedenis via ionternet is idd veel uitgebreider, neemt niet weg dat globaal gezien elk regiment wel vernoemd word.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:29 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik vind dat item over regimentsgeschiedenissen altijd erg mager, is eigenlijk maar een kleine opsomming, de internetpagina's zijn een heel stuk uitgebreider en mooier.
Negeren die hap!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:40 schreef Vronsky het volgende:
De trollcrew is weer gearriveerd in DEF,
Kom, schop Lotusss uit der nest en zet haar aan het werk!quote:
Nee, ik laat haar wel ff. Als we het nu gewoon negeren reageerd niemand meer, en straks is die opeens foetsie. Zeg het haar zo wel ffquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kom, schop Lotusss uit der nest en zet haar aan het werk!
Nee hoor, njente problemen gehad. Heb hem nl. in Nederland gekocht, en in Brazilië werkte hij ook gewoon zonder problemenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:44 schreef Vronsky het volgende:
JAWOHL.
ER, heb je nou eigenlijk nog problemen gehad met je Desire hier aan de praat te krijgen op het NL netwerk? Kan me voorstellen dat er nog best wel veel verschil zit tussen wat je daar had in Brazilië
en hier. :p
Het is toch wat. Hebben we weer eens een mod die ingrijpt op DEF, ligt ze te snurken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, ik laat haar wel ff. Als we het nu gewoon negeren reageerd niemand meer, en straks is die opeens foetsie. Zeg het haar zo wel ff
Ik was ¤425 euro kwijt voor mijn Desire in augustus 2010.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:48 schreef Vronsky het volgende:
Ah :p.
Losse toestellen doe ik niet meer aan.. iets te prijzig.
Anders was ik rond de 850 euro kwijt voor m'n HD2 toen dat ding uitkwam in november 2009
Hehehe, blame her, not mequote:Op zaterdag 11 december 2010 13:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is toch wat. Hebben we weer eens een mod die ingrijpt op DEF, ligt ze te snurken.
Blame her? Het was meer een compliment. De andere aangewezen mods zijn spoorloos of rellen net zo hard mee.quote:
Hehehe, heb haar al een tweet gestuurdquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Blame her? Het was meer een compliment. De andere aangewezen mods zijn spoorloos of rellen net zo hard mee.
Daarom zijn er ook meerdere mods nodig.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hehehe, heb haar al een tweet gestuurd
Nee, Lotusss doet het erg goed als modje, maar ook modjes zijn en blijven mensen en kunnen niet 24/7 paraat staan
Ik beveel mijzelf dan aan als hulp modjequote:Op zaterdag 11 december 2010 13:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook meerdere mods nodig.
Met jouw temperament.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik beveel mijzelf dan aan als hulp modje
Niks Rave_NL als modje!!!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:58 schreef Vronsky het volgende:
Ik zeg nog steeds: Rave voor el preside- moderator!
quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:58 schreef Vronsky het volgende:
Ik zeg nog steeds: Rave voor el preside- moderator!
Iets te opvliegerig om mod te kunnen spelen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Btw,@Cobra, wat is er mis met mijn temperament?
Ik opvliegerig??? Daar herken ik mij totaal niet in.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iets te opvliegerig om mod te kunnen spelen.
Juist.... Geweest.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik opvliegerig??? Daar herken ik mij totaal niet in.
Wist je dat ik al eens MOD ben geweest?
Geweest iddquote:
Dank u.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:01 schreef Vronsky het volgende:
Ok, laten we eerlijk zijn: Cobra als extra mod zie ik wel zitten.. je bent er vaak + objectief genoeg.
[ afbeelding ]
Mods hebben toch een eigen afdeling om dat uit te vechten?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geweest idd
In C&H. Reden was dat ik overhoop lag met Lord_Vetinari, toendertijd ook modje in C&H.
Bij ons ging dat via PM. We lagen elkaar niet geloof ik. Verschil van mening over wat toelaatbaar was. Ik was wat soepeler dan die ander.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mods hebben toch een eigen afdeling om dat uit te vechten?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:11 schreef ErwinRommel het volgende:
En ja, mods hebben hun eigen fora.
En nee, ik lees daarin niet mee
Verbaasd?quote:
Wie van jullie was de oppermod?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bij ons ging dat via PM. We lagen elkaar niet geloof ik. Verschil van mening over wat toelaatbaar was. Ik was wat soepeler dan die ander.
Als je wilt dat ik dat geloof moet je toch echt stoppen met het posten van die knipoog smiley.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Verbaasd?
Ik lees dus echt niet mee met wat Lotusss en de andere modjes te vertellen hebben. Lotusss kan dat beamen
Die was er niet.quote:
Knipoog smiley is op vele manieren interpreteerbaarquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je wilt dat ik dat geloof moet je toch echt stoppen met het posten van die knipoog smiley.
Correct en tevens juist.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Knipoog smiley is op vele manieren interpreteerbaar
Hij is toch ook geen mod meer?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die was er niet.
Ik kapte ermee omdat ik het zat was om met die pisvlek samen te werken.
Klopt. Nu zit hij enkel nog te zeikstralen.quote:
Nee Maitjequote:Op zaterdag 11 december 2010 14:39 schreef Maitje het volgende:
Moet er een nieuwe mod gekozen worden dan?
Oke, maar er zijn al zoveel mods right?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee Maitje
Maar we hadden het er net over om nog iemand die actief is in DEF Lotusss evt te helpen.
Wakker!quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook meerdere mods nodig.
Mag ik ook ff ziek zijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:45 schreef Vronsky het volgende:
JAWEL.
Lotus kwam erbij omdat er bijna geen mod meer actief was dagelijks.. en nu slaapt zij 75% van de dag ;d.
Verboten.quote:
Het is ook niet echt gezond nee... sinds een paar maanden een chronisch energieprobleem en met weinig daglicht wordt het even een tikkeltje ergerquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:06 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Verboten.![]()
(Alles goed verder? Klinkt niet echt gezond zo veel slapen :/)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonnebank helpt! Tenminste ik had een jaartje of 3 terug (hoe treurig wil je het hebben) een seizoensgebonden winterdip. Ook weinig energie en dergelijke en toen is mij ook een zonnebank kuur aangeraden en dat hielp wel. Omdat het toen niet genoeg hielp is er ook verder onderzoek gedaan en bleek ik ook bloedarmoede te hebben.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het is ook niet echt gezond nee... sinds een paar maanden een chronisch energieprobleem en met weinig daglicht wordt het even een tikkeltje erger
Inmiddels abonnement bij de sportschool sinds een paar weken waar ik minimaal 2 keer per week naar toe probeer te gaan, en de huisarts heeft ook een zonnebankkuurtje aangeraden....
Word er zelf ook niet blij van, maar het is gewoon even geduld hebben met mezelf. En ik mag God (of welke entiteit dan ook) op mijn blote knietjes danken dat ErwinRommel zo ontzettend veel geduld met mij heeft!
Dank voor de tips. Ik weet waar het vandaan komt en nee het is niet Pfeiffer en geen bloedarmoedequote:Op zaterdag 11 december 2010 16:31 schreef EllaN het volgende:
[..]
Zonnebank helpt! Tenminste ik had een jaartje of 3 terug (hoe treurig wil je het hebben) een seizoensgebonden winterdip. Ook weinig energie en dergelijke en toen is mij ook een zonnebank kuur aangeraden en dat hielp wel. Omdat het toen niet genoeg hielp is er ook verder onderzoek gedaan en bleek ik ook bloedarmoede te hebben.
Zonnebank + ijzerpillen = een fittere EllaN.
Anyway.. Misschien bloedarmoede?
Hopelijk voel je je gauw weer wat beter en voor licht: Onder de zonnebank met je blote kontquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dank voor de tips. Ik weet waar het vandaan komt en nee het is niet Pfeiffer en geen bloedarmoede
Ik moet vooral geduld hebben met mezelf. Verder slik ik ook multivitamine met extra vit. B etc. en eet ik gezonder. Dus komt goed, maar heeft zijn tijd nodig. En het gebrek aan daglicht nu verergert de boel idd...
Welke pizza's en welke hamburgers dan??quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:33 schreef m.k het volgende:
godverdomme! de hamburgers en de lekkere pizza's zijn uit het AH assortiment gehaald![]()
het gaat echt te ver nou hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |